پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شبی که زندوکیلی برای مخاطبانش رقم زد

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 581076
کنسرت علی زندوکیلی شامگاه چهارشنبه ۲۰ دی در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.
شبی که زندوکیلی برای مخاطبانش رقم زد
به گزارش جهان نيوز، کنسرت علی زندوکیلی شب گذشته ۲۰ دی ماه در اولین شب از  سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد برگزار شد و تقریبا همه صندلی های سالن پر شده بود. این کنسرت که در آن المانی از جشنواره موسیقی فجر وجود نداشت با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر ساعت ۲۱:۵۰ آغاز شد و اعضای گروه در این زمان وارد صحنه شدند.

«فقط دعا کن» اولین قطعه ای بود که زندوکیلی در این کنسرت اجرا کرد، با پایان قطعه اول که در بک گراند آن تصاویری از طبیعت و باران و... دیده می شد لوگوی جشنوار سی و سوم فجر نقش بست.

زندوکیلی بعد از اجرای اولین قطعه با مخاطبانش سلام و احوالپرسی کوتاهی کرد و گفت: خدا را شکر کنار شما هستم و قرار است شبی پرخاطره کنار شما داشته باشیم.

دومین قطعه این کنسرت «به سوی تو» بود که در بخشی از آن خوانده می شد «به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو/ سپیده‌ دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی».

قطعه سوم این کنسرت با نام «عطر خاطره» فضایی شاد و پرهیجان داشت و مثل همه آثار این خواننده با حال و هوای پاپ ایرانی خوانده می شد. قطعه ای که مردم با آن همراه شدند و زندوکیلی در جواب این همراهی انرژی جمعیت داخل سالن را تحسین کرد.



بعد از هر قطعه جمعیت سالن «لالایی» را درخواست می کردند و زندوکیلی هر بار وعده می داد که همه قطعاتش را می خواند. وی قطعات کنسرت را به گونه ای تنظیم کرده بود که یکی در میان قطعات شاد و غمگین می خواند و سعی می کرد اینگونه توازن را حفظ کند.

از جمله قطعات این اجرا که جمعیت سالن آن را همراهی کرد، «شهزاده زرین کمر» بود که ابتدا با تک نوازی پیانو آغاز شد و زندوکیلی با ملودی آرامی آن را اجرا کرد.

قطعه بعدی این اجرا دوباره اثری شاد بود که «لحظه شیرین» نام داشت و اینگونه آغاز می شد «لحظه شیرین قرارم تویی/ هرچه از آن خاطره دارم تویی». این قطعه با ریتم تند سازهای زهی و کوبه ای همراه شد و زندوکیلی که شور و استقبال مخاطبانش را دید در انتهای این شعر گفت «عاشقم و دار و ندارم شماهایید».

با پایان هر قطعه لوگوی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در بک گراند نقش می بست که تنها المان این جشنواره در کنسرت بود.

این اجرا که بیشتر مخاطبانش خانواده ها بودند مهمان ویژه ای نداشت و زندوکیلی بیشتر اعضای گروه خود را معرفی و از کسانی که او را در این اجرا یاری کرده اند تشکر کرد.

زندوکیلی در این اجرا قطعات پرشوری را خواند که مخاطبان با تشویق های خود همراهی می کردند که از جمله آنها می توان به «رویای بی تکرار»، «لحظه شیرین»، «جانانه»، «بی تابانه»، «لالایی»، «سیه مو» و.... اشاره کرد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *