سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

رئال مادرید حریف نومانسیا نشد اما صعود کرد

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 580978
تیم فوتبال رئال مادرید برابر نومانسیا متوقف شد اما با توجه به پیروزی در دیدار رفت به مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری صعود کرد.
رئال مادرید حریف نومانسیا نشد اما صعود کرد
به گزارش جهان نيوز، رئال مادرید بامداد پنج‌شنبه در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو به مصاف نومانسیا رفت و برابر مهمانش دو بر دو متوقف شد.
 
گل نخست بازی را لوکاس واسکس در دقیقه یازده به ثمر رساند. به نظر می‌رسید مادرید می‌تواند مانند دیدار رفت پیروزی آسانی را به دست آورد اما در لحظات پایانی این نیمه بازی مساوی شد.

 در نیمه دوم باز هم لوکاس واسکس گلزنی کرد. این گل در دقیقه ۵۹ به ثمر رسید. سپس ایسکو و کاسمیرو به میدان رفتند اما در کمال ناباوری سفیدپوشان گل دیگری از نومانسیا دریافت کردند تا بازی دوباره مساوی شود. در لحظات پایانی یکی از بازیکنان نومانسیا به علت دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد.

کریستیانو رونالدو، گرت بیل و تونی کروس در این دیدار حضور نداشتند.
مادرید با وجود تساوی توانست به دور بعد صعود کند چون بازی رفت را با پیروزی سه بر صفر به پایان رسانده بود.
پیش از این دیدار، ویارئال برابر لگانس قرار گرفت و دو بر یک پیروز شد اما با گل خورده در خانه حذف شد. دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر لگانس پایان یافته بود.

در دیگر دیدار آلاوس با دو گل فورمنترا را شکست داد و با پیروزی پنج بر یک در مجموع در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

سه بازی باقی مانده این مرحله امشب و بامداد فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *