شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
انعکاس بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان؛

پشت پرده ناآرامی های اخیر/ رهبر ایران هشدار داد

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 580925
«رهبر عالی ایران به شدت از آمریکا و انگلیس انتقاد کرد و وعده داد که ایران تلاش برخی قدرت های خارجی برای سرنگون ساختن جمهوری اسلامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت».
پشت پرده ناآرامی های اخیر/ رهبر ایران هشدار داد
به گزارش جهان نيوز؛ بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم انعکاس گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.
 
خبرگزاری رویترز، الجزیره، نیوزویک، بریت بارت نیوز، صدای آمریکا، واشنگتن پست، نیویورک تایمز، المانیتور و ... از جمله رسانه هایی هستند که به این موضوع پرداخته اند.
 
رویترز در انعکاس این خبر تیتر زد: "رهبر ایران می گوید کشورش توطئه آمریکا برای براندازی را خنثی کرده است".
 
بر اساس این گزارش، "سید علی خامنه ای" رهبر عالی ایران روز سه شنبه گفت: ایران تلاش های دشمنان خارجی برای تبدیل اعتراضات مشروع و قانونی به اغتشاش و آشوب را خنثی کرد؛ تلاش هایی که برای براندازی جمهوری اسلامی انجام شد.
 
در ادامه این نوشتار به نقل از رهبر انقلاب آمده است: ملت ایران بار دیگر به آمریکا، انگلیس و دیگر بازیگران خارجی که به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند اعلام کردند که شما شکست خوردید و در آینده نیز شکست خواهید خورد.
 
الجزیره هم در گزارشی زیر عنوان "رهبر عالی ایران برای ناآرامی های اخیر وعده واکنش داد" به این موضوع می پردازد.
 
در این گزارش می خوانیم: رهبر عالی ایران به شدت از آمریکا و انگلیس انتقاد کرد و وعده داد که ایران تلاش برخی قدرت های خارجی برای سرنگون ساختن جمهوری اسلامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
 
الجزیره افزود: آیت الله علی خامنه ای همچنین در روز سه شنبه ضربه محکمی به "دونالد ترامپ" زد و رئیس جمهور آمریکا را متهم ساخت که "فردی بی ثبات" است و اهل "دیوانه‌بازی‌های نمایشی" می باشد.
 
نیوزویک هم نوشت: رهبر عالی ایران می گوید، ترامپ بی ثبات است و دیوانه‌بازی‌های نمایشی درمی آورد.
این نشریه آمریکایی به نقل از رهبر انقلاب آورده است: مقامات آمریکا باید سه نکته را بدانند؛
 
اول: سرِ شما در حوادث اخیر به سنگ خورد و اگر در آینده تکرار کنید باز هم ناکام خواهید ماند.
دوم: در این چند روز به ایران خسارت زدید، این کار بی تقاص نخواهد ماند
و سوم: این کسی که به گفته خود امریکایی ها تعادل روحی- روانی ندارد، بداند که این دیوانه‌بازی‌های نمایشی، بی‌جواب نخواهد ماند.
 
بریت بارت نیوز تیتر زد: "آیت الله خامنه ای: آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت اعتراضات ایران بودند".
 
بریت بارت به این بخش از سخنان رهبر انقلاب توجه کرده که فرمودند: ایستادگی و نبرد «ملت با ضد ملت»، «ایران با ضد ایران» و «اسلام با ضد اسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم و بویژه طبقات ضعیف غافل شوند.
 
براساس این گزارش، "سید علی خامنه ای" رهبر عالی ایران گفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و سازمان قاتل مجاهدین خلق، مثلثی را تشکیل می دهند که پشت اغتشاشات اخیر در ایران بوده اند.
 
گفتنی است، تظاهرات در ایران که در ابتدا علیه گرانی ها و عملکرد اقتصادی دولت بود با دخالت و دسیسه دشمنان به سمت اغتشاش و شورش پیش رفت؛ اغتشاشاتی که با حضور به موقع ملت در خیابان ها و تظاهرات حمایتی از جمهوری اسلامی ایران به ناکامی کشیده شد.
 
 

 
 

 
 

 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *