جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳۲

انتقاد تند کیهان از اظهارات پرویز پرستویی

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 580840
روزنامه کیهان در شماره امروز خود به شدت از اظهارات پرویز پرستویی انتقاد کرد.
انتقاد تند کیهان از اظهارات پرویز پرستویی
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، یک بازیگر سینما ضمن حمایت از عوامل گرانی و تورم و فشار اقتصادی بر مردم گفت که نباید مردم را اغتشاشگر دانست!

پرویز پرستویی در مصاحبه با یک برنامه اینترنتی، به وقایع اخیر پرداخته و بدون اینکه بگوید چه کسی گفته که مردم فتنه‌گر هستند اظهار کرد: «واقعا باید صادقانه نگاه کنیم که در این چند ماه اخیر واقعا مردم ما فتنه‌گر بودند؟ این مردم اغتشاشگر بودند؟ حال اگر لابه‌لای این مردم اتفاقاتی می‌افتد که من نمی‌خواهم وارد جریانات سیاسی شوم، به مردم انگ می‌زنید؟»

این اظهارات عجیب درحالی است که همه رسانه‌ها تأکید دارند که اساسا صف مردم و انتقادات اقتصادی آنها که از قضا متوجه دولت است، از فتنه‌گرانی که به پرچم مقدس کشورمان توهین کردند و مردم بی‌گناه را به قتل رساندند جداست.

نکته جالب این است که پرستویی در همین مصاحبه بارها تأکید کرده است که نمی‌خواهم از آقای روحانی خورده بگیرم و در جایی هم گفته است: «همه می‌دانیم دولت جدید برخی رفع و رجوع‌های دولت قبلی را دارد و زمان می‌برد که کار خود را انجام دهد.» این درحالی است که دولت کنونی نزدیک به پنج سال است که زمام تمام امور اجرایی کشور را به دست گرفته و براساس همه آمارهای موجود، فشار اقتصادی بر مردم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیشتر شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایناپ بازیگرا اینجوری مردم مردم میکنن یه اتفاقی بیفته جنگی چیزی بشه این اغتشاشات تبدیل به جنگ داخلی بشه مثل سوریه با اون پولهایی که از بازیگری به جیب زدن به حالت رفت و آمد اروپاشون و میرن یا تو ایران با بادیگارد یا در مناطق شمالی شهر زندگی میکنن در رفاه کامل بقیه مردم کشته میشن یادمون نره جنگ سوریه هم از سوءاستفاده اغتشاشگران و تروریستها از اعتراضات مردمی شروع شد
Iran, Islamic Republic of
معمولا آدم دروغگو حافظه اش ضعیف است. صدا و سیما نزدیک به شش سال است علت مشکلات کشور سوریه را چیز دیگر بیان میکند نه اعتراضات مردم به بشار اسد.وطبق نظر شما هیچکس در دنیا نباید به چیزی یا کاری اعتراض کند چون ممکن است عده آیی خرابکار همه چی را به هم بریزند که اگر چنین است که شما میگوید این نشانگر نا مردمی بودن آن نظام است پس نیک بیندش. که چه میگویی
Iran, Islamic Republic of
سبزها همین هستند دیگه
تازه این مودب شونه
Iran, Islamic Republic of
مملکتی که رئیس جمهورش کم میارن و عاقبت بخیر نمیشن
بابا با این بچه چی کار دارین بزار دیده بشه
Netherlands
موندم واقعا اینا مردم رو چطور می بینند ؟ وقتی که حاکم عربستلن از انتقال درگیریها به ایران می گوید و وقتی یکی دو هفته قبل از اغتشاشات یکی از سران بی ارزش اپوزیسیون از خبری تغییر نظام در ماه آینده خبر خبر داد چطور ایشون یا شخص جهانگیری یا سایرین می گویند این اغتشاشات ریشه خارجی ندارد
طنز ماجرا اینجاست که میگن همش علیه گرانی هم نبوده !!!
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم طنز ماجرا آنجا باشد که شما تاریخ انقلاب اسلامی ایران را نه میدانی و نه حاضر شده ایی کتابی در رابطه با آن بخوانی بهتر است نظرات و صحبتهای سال ۵۷بزرگان کشورهای آن زمان را هم بخوانی تا متوجه شوی آنها چه نسبتهایی را آن زمان به انقلاب مردم میداند پس اعتراضات به حق مردم ستمدیده کشورمان را به اینو آن نسبت نده و کمک حال دولت و نظام باش تا بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند
Iran, Islamic Republic of
این هنرمند!!، خودش اغتشاشگر است که با اغتشاشگران، ابراز همدردی میکند. اصولا هر کسی، طرفدار ذات خودش است و این یک منطق صحیح است.
قدیم ترها، اوضاع فرهنگی، تحت کنترل بود. حمایت از یک مجرم، هزینه داشت. ممنوع التصویری و ممنوع الکاری داشت. اما الان که این پیاده نظام های لشگر کفر، به نفع دولت حرف میزنند و از فتنه حمایت میکنند، کسی نیست که به حالشان رسیدگی کند.
ما مردم، خود موظفیم با بایکوت رسانه ای این دسته از مثلا هنرمندان، سکوت مسؤولین را جبران کنیم. افرادی مثل پرستویی، امیر جعفری، مهناز افشار، تهمینه میلانی، محسن تنابنده، و...، به هر حال در فیلم های سینمایی و سریال ها، حضور دارند. بنده از این به بعد، به نوبه خود، روش دیگری برای فیلم دیدن اجرا میکنم. اول اطمینان می یابم بازیگران و کارگردان فیلم، از پیاده نظام های لشگر کفر نباشند. اگر نبودند، میبینم. اگر بودند که اکثرا هستند، پول و وقتم را برای انجام وظیفه و خدمت به اسلام، میگذارم و عمرم را صرف دلقک ها نمیکنم.
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگه اینا حرف نزنن محبوبترن وبیشتردیده میشوند
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری
برادر من
جسارتا شما بگید ماست سفیده مردم میگن سیاهه
چرا؟
چون به ناحق تخریب چهره شدید
پس لطفا از کمتر نظر بدید چون ضدتبلیغ است و حرف خوب و عالی شما هم واکنش معکوس و منفی ایجاد میکند
بگذار افرادی که حساسیت رویشان نیست و تخریب نشده اند نظر دهند
تا هم آن موضوع خراب نشود و هم کلام اثربخش باشد
ما هم تخریب کنندگان و مظلومیت شما را به خدا واگذار میکنیم
جسارتم را ببخشید
Iran, Islamic Republic of
حسین آقا؛
پیشنهادتان برای خودتان. چون وقتی کسی از کیهان خواندن میترسد، مؤمنین، دیگه اصلا قبولش ندارند و میفهمند جزء جماعت حق ناپذیر است. بهتر است حرف های خیرتان را بدون توهین به روزنامه کیهان و با ذکر دلیل-دقت کنید دلیل-بفرمایید.
جسارت بنده را نیز ببخشید.
United States
وقتی صفحه اول سایت جهان نیوز را میبینم انگار صفحه اول روزنامه کیهان را میخوانم ؟!
Iran, Islamic Republic of
شک نکن اشکال تو چشماته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ستوده
Iran, Islamic Republic of
آدمایی که عقلشون به چشششونه معمولا اینطوریند . حتما به دکتر مراجعه کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اصلا کیهان نباید به امثال افاضات این بازیگر ها اهمیت و توجهی داشته باشه . اینها وهم ورشون داشته و فکر میکنند اگه تو یه فیلمی مثلا نقش رییس جمهوری را بازی میکنند همان رییس جمهورند !!!! در صورتیکه اینها قد و قوارشون همون بازیگریه بگذریم که خودشونو نخود هر آشی میکنند
Iran, Islamic Republic of
حق را بایست ببینید وتحملش کنید هرچند برای شما تللخه ؛ حق برای افراد منحرف و خط شیطان سنگینه
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطور باشه که باعث افتخار جهانه
Iran, Islamic Republic of
پرویز از وسط ماجرا رسیده و خبر نداره چی بود و چی شد و کی چی گفت...
مد دیگه... باید یه حرفی زده بشه؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا هنرمند در خارج از حوزه تخصصی خودش عمل میکنه وخودش رو سیاستمدار میدونه ،نمیفهمم !
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
البته اگر هنرمند با سواد و متخصص باشد ، خیلی هم خوب هست که در مسائل ابراز نظر کند ، چون بخش زیادی از جامعه امروزه ازشان تاثیر می گیرند .
در احوالات بعضی کارگردانان و بازیگران هالیوود که نگاه می کنیم ، می بینیم متخصص اند در سیاست و علم و اتفاقات روز .
آقای پرستویی رو در چند مدت اخیر موضع گیری های خوبی ازشان دیدم ولی ایندفعه رو نمی دونم چرا اینطور موضع گرفتن ، ازشون بعید بود
Iran, Islamic Republic of
کیهان درست میگوید و جناب هنرپیشه هم راست !!!!اما در اینجا حق با علی است !!!
Iran, Islamic Republic of
کیهان، درست میگوید و جناب هنرپیشه نادرست.
تو هم، موظفی بامزه بازی در بیاری. توانت همین قدره دیگه.
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی شعور چند هنر پیشه همین است که فرق اغتشاش گر اشوب طلب و مردم را نمی فهمند بگذار در همین جهل و نادانی خود باقی بمانند
Iran, Islamic Republic of
کیهان به هر کی حمله کرد محبوب تر شد
Iran, Islamic Republic of
ممکنه اینطور باشه. ممکنه هم نباشه. اما چیزی که قطعیه، اینه که کیهان به حرف یا کار غلط هر کی انتقاد کرد، یه گروه انسان مغرض که کران و کوران و گنگانند، از اون آدم گناهکار مورد انتقاد، دفاع کردند. همیشه هم طرفدار بدی هستند. مثل مگس که همیشه به دنبال کثیفی است. برخلاف زنبور که دنبال بهترین گل هاست.
پس بیا از طرفداری از جریان فتنه و نفاق، دست بردار. مدتی هم زنبور باش.
Iran, Islamic Republic of
محبوبتر شد ولی پیش ضدانقلاب و منافقین و غربگراها
Iran, Islamic Republic of
پرویز پرستویی بزرگوار بخاطر حضور در نقش‌ها و فیلم‌های ارزشمند برای من قابل احترامه، اما ازش میخوام ذهنیت طرفداران و دوستدارانش رو با اظهارنظرهای سیاسی دو پهلو و نادرست مخدوش نکنه و برای ما همون حاج کاظمی باشه که در آژانس شیشه‌ای با صلابت میگفت: «من آمدم تا از شخصیت نظام دفاع کنم»
استاد گرامی؛ شما می‌تونید نظر خودتون رو داشته باشید لیکن مجبور به موضع‌گیری نیستید، چراکه انتظارات از شما بیشتره و با این نگاهی که دارین باورپذیری شخصیت‌های باصلابتی که ایفاگر نقش اونها هستین دشوار میشه.. فقط دفاع از اصل نظام که میدونم بهش اعتقاد دارین و قابل بهره‌برداری برای بدخواهان کشور هم نیست از شما پذیرفته است.
این نوع اظهارات حتی اگر بی‌غرض هم باشه در شرایط فعلی آب به آسیاب دشمن ریختنه، به این علت که شما رو نسبت به دشمنان کشور منفعل نشون میده.. این کارو به اهلش بسپارید، چون وقتی غبار فتنه کنار بره در نزد همون خانواده‌های شهدایی که براشون عزیز هستین شرمنده خواهید شد!
United States
جهان پراز تبليغات جنسي شده(مثال، ponila)، اين نشان ميدهد چهره جهان تغيير پيدا كرده و فقط در ظاهر انقلابيست. اگه مردي بنويس.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای پرستویی هنر پیشه خوبی است همین. کسی هم انتظار ندارد ایشان نظریه پرداز فرهنگی و یا ایدئو لوگ سیاسی باشد. شاید همین نقش ها را هم به ایشان بدهند خوب بازی کند.
به هر حال به عنوان یک شهروند نظر شخصی خودش را گفته و احتمالا از پشت پرده جریان استعمار نو در فرهنگ سازی و عضو گیری این جریان از میان به اصطلاح روشنفکران کشورهای جهان سوم بی خبر ند.
Iran, Islamic Republic of
ایشون یک بازیگر هستند مثل اغلب بازیگرها که در محله های بالا شهر میشینند اغتشاشش و آتش زدن ماشین و بانک رو ندیدند آتش زدن پرچم رو ندیدند تومحله هاشون امنیت بود ، ناامنی برای ما مرکز نشینان و جنوب شهریهاست که مبادا ماشین پرایدمون یا موتورمون آتیش بگیره و یا فرزندمون موقع برگشت از مدرسه توسط این مزدوران تربیت شده غرب آسیب ببینه . نه تو راحت باش و دفاع کن از کسی که پنج سال کشور رو به بازی گرفته ! راستی فکر کردی چرا روحانی خودش رو با همه نوع ترفند به آب و اتش زد تا رئیس جمهور بشه ؟ اگر اوضاع مملکت بعد از دولت نهم و دهم اینقدر خراب بود چرا شیفته قدرت بود نه خدمت ؟
Iran, Islamic Republic of
اندازه فهمش حرف زده، جای نگرانی نیست. کی گفته هنرپیشه ها اگه خوب هم بازی کنند همانطور هم خوب حرف می زنند.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری حرفای استادپرستویی واقعا جالب ودرسته ولی این میان ازتو درعجبم چون تااسم کیهان میاد چندکلمه جورج سوروس وفتنه وتوطیه وبرخی اراجیف دیگه به ذهن ادم متبادرمیشه وبهتره تومثل همیشه ازخودت حرف بزنی نه ازطرف مردم ولی پرستویی سخن اززبان مردم میگه چون دربین اون هنگامه حالا یکی غلطی کرده وپرچم رواهانت کرده اصل قضیه که گرانی وفقر وبیکاری کجارفت؟
Iran, Islamic Republic of
خیاوی دقیقا بگو کجات می سوزه