جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸۴
اظهارات جالب و عجیب امیر قلعه‌نویی:

چرا مسعود شجاعی نباید در تیم‌ ‌ملی باشد؟!/ چرا بانوان نمی‌توانند در استادیوم‌ بیایند؟/ نام کشور ما، زنانه است!

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 580802
قلعه‌نویی با بیان این که "ایراد ما این است که نمی‌توانیم کار مشارکتی انجام دهیم" تاکید کرد: من نه اصلاح‌طلبم و نه اصول‌گرا. در همین انتخابات‌های گذشته ما یک بار به اصول‌گراها رای می‌دهیم و یک بار به اصلاح‌طلبان.
چرا مسعود شجاعی نباید در تیم‌ ‌ملی باشد؟!/ چرا بانوان نمی‌توانند در استادیوم‌ بیایند؟/ نام کشور ما، زنانه است!
گروه ورزش ‌جهان نيوز: امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب آهن اصفهان که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد،‌ درباره حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: انسان به امید زنده است. ذوب آهن باشگاه ساختارمداری است. در دو سال گذشته بودجه این باشگاه ۲۸ میلیارد تومان بوده است. ذوب آهن از نظر سیستم باشگاه‌داری واقعا خیلی خوب است. به نظرم با ۱۲ میلیارد تومان سخت است که چنین باشگاهی را اداره کرد. من از همین جا قول می‌دهم که یکی از تیم‌های خوب باشگاه‌های آسیا باشیم. می‌رویم که از نام ایران در جام باشگاه‌های آسیا دفاع کنیم چون تیم ما دارد آرام آرام به آن چیزی که من دوست دارم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سرمربی ذوب آهن درباره اتفاقات اخیر بر روی سکوهای ورزشگاه و جنجال‌هایی که هواداران به پا کردند، گفت‌: ما باید به چند سال گذشته برگردیم و ببینیم که در طی این سال‌ها چه چیزی‌هایی به جوانان داده‌ایم و انتظار داریم چه چیزی بگیریم.

احترام گذاشتن به حریف واجب است. همه دنیا از فوتبال لذت می‌برند، چه ببرند و چه ببازند. مثلا بعد از فرگوسن تیم منچستر دیگر به آن شرایط خوب بازنگشت. با این شرایط آیا شما دیده‌اید که استادیوم اولدترافورد خالی از تماشاگر باشد؟ این برمی‌گردد به یک جامعه پویا. جامعه جوان برای خودش برنامه دارد.

آسیب‌هایی که جوانان ما را دنبال می‌کنند خیلی مشکل است. من همیشه این را گفته‌ام که تمرین را برای این باز می‌گذاریم که جوانان بیایند و تمرین را ببینند به این علت که به جاهای آلوده نروند. ما الکی بر سر در باشگاه‌هایمان می‌نویسم "باشگاه ورزشی – فرهنگی." ما برای جوانان چه کار فرهنگی انجام داده‌ایم؟ جوانان مشکلات اقتصادی دارند. ما حدیثی داریم که می‌گوید: "وقتی که فقر از در وارد می‌شود ایمان از پنجره خارج می‌شود." ما کشور ثروتمندی هستیم و باید به فکر جوانان مملکت باشیم.

قلعه نویی در ادامه‌ گفت‌: چرا مسعود شجاعی نباید در ترکیب تیم‌ ‌ملی باشد؟ چرا بانوان ما نمی‌توانند در استادیوم‌ها حاضر باشند. نام کشور ما، نامی زنانه است. چرا باید بانوان سوریه بتوانند در استادیوم حاضر شوند ولی بانوان کشورمان نه. ما باید فرهنگ‌سازی کنیم تا بانوانمان بتوانند در استادیوم حضور داشته باشند. در دفاع مقدس چقدر از بانوان ما مجروح یا شهید شدند؟ جامعه متعلق به بانوان است.

او در پاسخ به این سوال که دادگان رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفته است که وقتی مدیران ورزشی زد و بند می‌کنند حواشی‌اش به سکوها کشیده می‌شود، آیا شما این موضوع‌ها را تایید می‌کنید گفت: دادگان جزو بزرگ‌مردان فوتبال ایران است و واقعا از قدیم‌الایام او را می‌شناسم. انسانی هم مومن و هم مسلمان است. بین مومن و مسلمان بودن خیلی فرق است. هر چه می‌گوید از روی دلسوزی می‌گوید. درباره مهندسی انتخابات من نمی‌توانم نظری بدهم. دادگان دلش برای ورزش و فوتبال می‌سوزد. کسی است که هم تحصیلات دانشگاهی دارد و مسئولیت‌های مختلف داشته و هم خاک این فوتبال را خورده است.

قلعه‌نویی با بیان این که "ایراد ما این است که نمی‌توانیم کار مشارکتی انجام دهیم" تاکید کرد: من نه اصلاح‌طلبم و نه اصول‌گرا. در همین انتخابات‌های گذشته ما یک بار به اصول‌گراها رای می‌دهیم و یک بار به اصلاح‌طلبان رای ولی آخرش می‌بینیم که اتفاقی نمی‌افتد. ما باید ایران را دوست داشته باشیم و برای ایران زحمت بکشیم و به فکر جامعه‌مان باشیم. ما کار مشارکتی بلد نیستیم و وقتی گروهی می‌رود و گروه دیگری می‌آید، دیگر قابلیت‌های گروه قبلی در نظر گرفته نمی‌شود.

هر گروه سیاسی نیروهای خودش را می‌آورد و از تجارب گروه قبلی استفاده نمی‌شود. هزینه‌ای که جامعه برای این مدیر داده است اهمیت پیدا نمی‌کند. دوره‌های دوم رییس جمهوری معمولا کیفیتش پایین‌تر از دوره اول است چون شاید این طور فکر می‌کنند که چهار سال دیگر بیشتر نیستند.

او بیان کرد: من پیشنهادی به آقای کفاشیان کردم که قبول نکرد. زمانی که کفاشیان رییس فدراسیون بود و من مسئول کمیته فنی تیم‌های ملی بودم به او گفتم کمیته‌ای به نام کمیته تشریفات درست کند و همه روسای گذشته فدراسیون فوتبال در این کمیته عضو باشند و هر یک یا دو ماه، یک بار جلسه‌ای با حضور آن‌ها برگزار شود تا از تجارب آن‌ها استفاده شود.

کشورهای پیشرفته از همه نیروها در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده می‌کنند. در این کشورها وقتی رییس جمهور جدید می‌آید حدود ۱۰۰ نفر جابه‌جا می‌شوند اما در مملکت ما شاید حدود ۱۷ هزار مدیر جابه‌جا می‌شوند.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره برنامه کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان باشگاه‌ها و این که آیا این می‌تواند به بهبود عملکرد تیم ملی در جام جهانی کمک کند یا خیر گفت: کمتر از یک سال به جام جهانی باقی مانده است. باید تعامل خیلی خوبی بین تیم ملی و باشگاه‌ها باشد. تیم ملی خوب حاصل یک لیگ خوب و باشگاه‌های خوب است. کی‌روش هم برای تیم ملی برنامه‌ریزی کرده است اما این‌جا یک مساله وجود دارد.

یک بازیکن از تیم شهرستانی بعد از بازی‌اش با یک پرواز باید به تهران بیاید. شما می‌دانید که ارتفاع و پرواز مانند یک ماده بیهوشی است. یعنی وقتی بازیکن سوار هواپیما می‌شود انگار به بدنش ماده بیهوشی تزریق شده است. این بازیکن در هفت روز باید دو تا بازی انجام دهد و بین پنج تا شش پرواز انجام دهد. این بازیکن در مدت کوتاهی به نظر من فرسوده می‌شود. این برنامه برای تیم‌های تهرانی به نظر من بسیار ایده‌آل است.

آمار آقای کی‌روش نشان داده که یک مربی بادانش است اما از نظر علمی من می‌گویم که این کار برای بازیکنان تیم‌های شهرستانی نتایج خوبی ندارد و نه تنها ریکاوری نمی‌شوند بلکه افت بدنی هم پیدا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیرخان از شما بعیده
نام ایران زنانه است
هههههههههههههههههههههههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
بدبختانه بعضی از فوتبالیستهای ما سواد حرف زدن ندارن فقط پول دارن پسر همین آقای قلعه نویی زیر ۱۸ سالگی (زیر سن گواهینامه ) پورسه زرد رنگ زیرپاش بود و تو خیابونا ویراژ میداد و مثل تازه به دوران رسیده ها عکس پورشه اش و تو اینترنت پخش میکرد عروسی آنچنانی دخترش که بماند
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه اقازادست
اقازاده فوتبالی و سیاسی نداره
Netherlands
پسرش میزد یکی رم میکشت بی گواهینامه خیالش جمع بود پول داره فوقش دیه اش و میداد
Iran, Islamic Republic of
پول دیه اش رو میداد، اما در پیشگاه خدا هم، با پول میتونست گناه قتل رو پاک کنه؟!
با عذاب وجدانش چه میکرد؟!
Iran, Islamic Republic of
کسی که وجدان داشته باشه نمیذاره پسرش قبل از گرفتن گواهینامه پشت فرمون بشینه
Iran, Islamic Republic of
قصاص قبل ازجنایت به این میگن!
Iran, Islamic Republic of
اگه از نظر شما رانندگی بدون گواهینامه به صرف بچه یه سرمربی بودن قصاص پیش از جنایته هیچی نمیشه بهت گفت وقت کردی یه سر برو زندان ببین چند تا پسر همسن و سال پسر قلعه نویی بخاطر نداشتن گواهینامه پشت فرمون نشستن ، تصادف کردن .
کُلُ یوم
Germany
به این آدم بی جنبه بگویید که
تو فقط تیم های شهرستانی را بچاپ و میلیارد میلیارد پول بگیر آخرش هم تیم را ببر دسته دو
علی .....
Germany
بدبختی مملکت ما این هست که هر کس راجع به سیاست و ورزش و اقتصاد و بانک و کشاورزی و... حرف میزنه
بابا امیر خان تو چرا دیگه؟
در مورد ورزش که بنده سر رشته دارم می گویم که قلعه نویی جزو مربیانی است که از دانش بسیار پایینی برخوردار است(نمونه آن دوران تیم ملی که تو 8 تیم 8 شدیم). اگر هر تیم باشگاهی با وی قهرمان شده فقط و فقط به خاطر این بوده که از بهترین بازیکنان تشکیل شده وگرنه به قول اون بازیگر فوتبال که گفت " اگر جای قلعه نویی یک چوب دستی هم بالا سر تیم بود، تیم قهرمان می شد". موید این حرف اینه که استقلال اهواز و مس کرمان و پاس و .... با این قبیل مربیان بی دانش و پر ادعا به دسته پایین تر سقوط کرده اند.
ف
Iran, Islamic Republic of
ادعای شما اینه که در مورد ورزش سررشته داری
خب اگر اینه که یک تیم لیگ برتری رو دست بگیر و قهرمان کن بعدش بیا اینجا درفشانی کن
مشکل شما نظرات فعلی قلعه نویی نیست بلکه تخلیه عقده هایی است که در زمان سرمربی گری ایشان حاصل شده است
5 قهرمانی برای استقلال و 2 قهرمانی برای سپاهان و ... افتخارات دیگر دراین کشور با افراد تنگ نظری مانند شما گناهی نابخشودنی است!
بروید منت خارجی ها رابکشید و ازبیت المال هزینه کنید تا با بازدهی کمترازقلعه نویی با وجدان راحت آسوده بخوابید
آری اینجنین بود برادر!.........
Germany
عزیز برادر(که احتمالا استقلالی هستی) بنده عقده ای نیستم و ادعایی هم ندارم
مشکل همینه که فرمودی
مربیانی مانند قلعه نویی و امثالهم باید از عرصه ورزش بروند کنار و امثال نکونام و عنایتی و .... و نسل با دانش روز بیایند.
ضمنا حداقل به عنوان یک شهروند یا طرفدار که از پول مالیات حقیر حقوق و پاداش افرادی همجون قلعه نویی در دوران استقلال یا تراکتور داده شده این حق را دارم تا نظرم بگویم
و مسلما اگر تاریخجه تیم هایی که به لیگ دسته دو سقوط کردند را بررسی بفرمائید به توانمندی مربیانی همچون قلعه نویی پی خواهید برد.
Iran, Islamic Republic of
بازم که داری تهمت می زنی و اصطلاحا می پیچونی!
سئوال کردم کدوم تیما رو قلعه نویی به دسته 2 برده جوابش فقط چند کلمه است بیا بگو فرارنکن
عذرخواهی از اشتباه و تهمت زدن انسان رو پایین نمیاره بله بزرگ میکنه
ضمنا کی با نظردادن شما مخالفه؟
شما نظری که دادی تهمت زدن به یک اسطوره سرمربی گری و دروغ بستن به اوست که تیما رو به دسته 2 برده
این بحث هم ربطی به آبی و قرمز نداره چون هروطن پرستی ازاینکه یک هموطنش موفقیتی کسب کرده که حتی چشم آبی هاهم کسب نکردند باید خوشحال باشه نه مانند شماها که خشمگین و ناراحت بشه

این خبرجهان نیوز درارتباط با یک بحث غیرفوتبالی است که قلعه نویی رو نقد میکنه و بنده هم تاحدودی موافقم اما قرارنیست ازاین بحث سوء استفاده کنیم و تهمت بزنیم چون با پاسخ مواجه میشیم
وقت گذاشتم و کامنت گذاشتم و جواب دادم تا شما و امثال شماها هرچند که درفضای مجازی ناشناخته هستیم کمی بخود بیاییم
موفق باشید اما درراه حق
ممنون از جهان نیوز بابت تنویرافکار مردم
Germany
دوست عزیز
اولا متن اینجانب را درست بخوان تا ببینی به قلعه نویی تهمت نزدم بلکه گفتم مربیانی از جنس امیر قلعه نویی
دوما چرا قلعه نویی در کسوت مربی گری تیم ملی کشورمــــــان( تیم ملی هر ایرانی) موفق نبود (بهتره مصاحبه استاد حاج رضائی و دکتر ذولفقارنسب را مجددا مشاهده بفرمائید.
سوما چرا قلعه نویی تراکتور را در فصل قبل تا آستانه سقوط جلو برد؟ فرضا که اون تیم مشکل داشته باشه ، هنر یک مربی بزرگ اینه که در این شرایط تیم را جمع و جور کنه و البته آن زمان کلکسیونی از بهترین بازیکنان در تراکتور بودند
چرا قلعه نویی به جز استقلال و سپاهان با هیچ تیم دیگری موفق نبوده؟
دوست گرامی بنده به بزرگان فوتبال چه استقلال و چه پرسپولیس ارادت دارم و البته قصدم از انتقاد به قلعه نویی ، مسائل شخصی نیست اما اگر یک تیم قهرمان شد قطعا باید نقش مربی در آن موفقیت بیش از همه باشد که به عنوان یک فوتبالیست قدیمی نظرم در مورد قلعه نویی همان است. اگر عکس قضیه را نگاه کنیم مشاهده می کنیم که مرحوم حجازی از دانش و فهم فوتبالیِ بیشتری از خیلی مدعیان دیگر برخوردار بود. روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
قلعه نویی تراکتورو تا آستانه سقوط برد؟!
جناب فوتبالیست قدیمی که اطلاعات سرشاری ازفوتبال و تیما داری قلعه نویی باردوم که به ترکتور اومد این تیمو در رده چندم تحویل گرفت و چندم تحویل داد؟
بگو دیگه فرارنکن چون اینجا شهرهرت نیست باید جواب داد
باراولم که این تیمو برای اولین بارنایب قهرمان و آسیایی کرد
دیگه چی؟
مقصر اغتشاشات و آشوب ها هم حتما قلعه نوییه؟
آلودگی هواهم بخاطر قلعه نوییه؟
خوش بحال شماها که از اون دنیا و حساب و کتابش خیالتون راحته
Netherlands
لطفا ازنام مرحوم حجازی برای کوبیدن قلعه نویی هزینه نکن!
کارنامه هرشخصی موءید عملکردشه
الان قرن بیست و یکمه و نمیشه درمورد عملکرد افراد فلّه ای قضاوت کرد چون کارنامه ها ملاک قضاوته
خداوند رحمت کند حجازی را
Germany
اسطوره؟؟؟؟؟؟
کاری به بحث شما ندارم اما خدائیش از کجا این کلمه را آوردی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کاری به بحث نداری و از دل این بحث سئوال می پرسی؟
اگر کاری داشتی چیکارمیکردی؟!
Iran, Islamic Republic of
این کلمه رو ازجایی آوردم که حدود 10 مربی چشم آبی خارجی با قراردادهای نجومی به ایران و پرسپولیس آمدند و علیرغم داشتن امکانات بهتر نسبت به تیم رقیب و حمایت های آنچنانی یک جام هم نگرفتند
نمونش دنیزلی و آری هان و وینگو بگوویچ و وینگادا و کرانچار ( در پرسپولیس ) و اشمیت و زوبل و ... اما امیرقلعه نویی بقول بعضی ها سنتی 5 قهرمانی فقط برای استقلال آورد و 2 قهرمانی متوالی برای سپاهان و نایب قهرمانی و آسیایی کردن تراکتور و دارای رکوردهای منحصربفرد در سرمربی گیری و تیمهای تحت هدایتش و ......
حالا شما اگر با این کلمه مشکل داری مشکل خودته عزیزدل برادر
تحمل کن یا فریادبکش یا سرتو به دیوار بکوب و یا .... اما اگردرسایت هایی که نظردادن آزاده نظرمنفی بذاری باید پاسخگو باشی چون به لطف فضای آزاد و سایتی که نظرات همه رو بدون توهین منتشرمیکنه نمیشه زد و فرارکرد!
زنده باد ""تراختور""
Germany
مطالب شما و مخاطبتان را خواندم دیدم. او برای اشتباهش عذر خواهی کرده ولی هموطن عزیز به نظرم شما هم باید به خاطر این همه عصبانیت و عناوینتی همچون سر به دیوار کوبیدن و فریاد کشیدن و .... از طرف مقابلتان عذرخواهی کنی
در ضمن تو اینترنت جستجو کنید حتما از ماجرای جدایی قلعه نویی از """تراکتور همیشه قهرمان""" را در فصل قبل مطلع خواهید شد.
Iran, Islamic Republic of
تراکتورو کدوم سرمربی برای اولین بارآسیایی و نایب قهرمان کرد؟
شما بهترنیست از این سرمربی حمایت کنی؟
ضمنا من عذرخواهی کنم برای تهمتی که نزدم و ازحق دفاع کردم؟
وقتی طرف تحمل نداره افتخارات قلعه نویی رو درپاسخ به تهمت ها بازگو کنیم و باکلمه اسطوره که درمورد سرمربی گری قلعه نویی مشکل داره و مسخره میکنه من بایستی عذرخواهی کنم؟!
اگر یک سرمربی چشم آبی و اجنبی نصف افتخارات قلعه نویی رو در فوتبال ایران کسب کرده بود بالاتر از اسطوره میشدند و تندیس آنها ساخته می شد اما به این شخص باید تهمت بزنیم و تحقیرش کنیم؟ واقعا چرا؟. چرا ما اینقدر غریب نواز و خودی گدازهستیم؟!
آن شخص اگر واقعا عذرخواهی کرده کاربسیارخوبی انجام داده و قابل تقدیره اما بنده فقط پاسخگو بودم و درمقابل تهمت ها از افتخارآفرینی یک هموطن دفاع کردم و اگر شما که تیمت با قلعه نویی به افتخارات رسید از من حمایت نمیکنی اشکالی نداره اما باید به گناه ناکرده بنده پیشنهاد عذرخواهی بدی؟!
نه عزیز راهو اشتباه اومدی مطمئن باش اگر اشتباهی کرده باشم عذر خواهی می کنم چون انسان را پایین نمیاره بلکه باعث بزرگی میشه اما اگر واقعا اشتباه کرده باشیم.
ضمنا برای تراکتور آرزوی موفقیت می کنم اما انتظار ما و جامعه فوتبال اینه که هوادارانتان ( نه همه آنها ) سعی کنند فرهنگ و ادب را بیشتر رعایت کنند و البته این انتظار ازهواداران تیمها خصوصا سرخابی ها هم وجود داره
Germany
هموطنان عزیز
اگر از سخنان بنده برداشتی در جهت سقوط به دسته دوم تیمی توسط قلعه نویی داشته اید پــــــــــــــــــــــوزش می طلبم.
منظور بنده مربیان ضعیف لیگ برتر است
البته بنده به عنوان یک ورزشکار و یک ایرانی همان نقطه نظرات را درباره عملکرد قلعه نویی در تیم ملی و لیگ برتر مانند تراکتورسازی دارم و معتقدم قلعه نویی فقط و فقط با تیم هایی که بهترین بازیکنان ایران را در اختیار داشته باشند موفق خواهد شد و سهم بازیکنان در آن پیروزی بیش از وی است
Iran, Islamic Republic of
شما با استناد به همان حرفهایی که الان ازش پوزش می طلبی نتیجه گرفتی که قلعه نویی فلان و بهمان
پس ما پوزش شما رو قبول کنیم یا دمب خروس را؟!
بحث این مقاله فوتبالی نبود حالا که به این قضیه کشیدیش بیشتر کشش نده و خرابش نکن عزیزدل برادر
شما و امثال شماها مشکلتون با قلعه نویی فوتبالی نیست
دیدیم که میگیم! دی
Germany
حرص نخور بابا
سکته می کنی ها
من از طرف اون بنده خدا معذرت می خواهم. اصلا قلعه نویی خییییییلی خییییلی خوب . بهتر از فرگوسن و زیدان و هیتزفلد و مورینیو.
اما اگر شما استقلالی هستی که ظاهرا خیلی هم هستی چرا کم جنبه بازی در میاری. یک نفری نظرش رو درباره یک مربی گفته.
حالا شما چرا اینقدر حرص میخوری؟ نکنه خود آقای قلعه نویی باشی؟
اگر شما موقعی که استقلال 6 تا خورد یا به دسته پایین سقوط کرد بودی چکار می کردی؟
فقط ژنرال امیر قلعه نویی ؛مربی تیم های قهرمان ایران
Iran, Islamic Republic of
شمایی که احتمالا خود اونطرف هستی باید بگم حرصو کسی میخوره که بی دلیل حرف بزنه نه من که کلی مستند و دلیل منطقی دارم
این ازپاسخ ادعای اولت
دوم بحث استقلال و پرسپولیس نیست و قضیه رو لوث نکن عزیزدل برادر
آبرو و حیثیت همه هواداران فهیم پرسپولیس رو هم به حراج نذار. همه مثل شما نیستند که عقیده داشته باشند رنگ ماست سیاهه!
اگر درمورد مثلا یک سرمربی ایرانی پرافتخار تیم دیگری هم ا ین حرفو زده بودی پاسخ میدادم هرچند کارنامه قلعه نویی درلیگ برتر با فاصله ازهمشون بهتره
از پاسخ به بقیه حرفات هم خودداری می کنم چون داری بحث رو می پیچونی و به کل کل تبدیل میکنی درحالیکه این بحث رنگی نیست
و اما درمورد کم جنبه گی که گفتی درجوابت فقط خاموشی اختیارمی کنم

بازم اعتقاد دارم بحث اصلی که غیرفوتبالی بود بحث خوب و بجایی بود که این سایت منتشرکرد تا قلعه نویی هم بهترمتوجه بشه حتی اگر نظرات خوبی هم داره نباید بعنوان یک سرمربی هرجا برزبان بیاره گرچه با تمام حرفاش موافق نیستم و بعضیاش قابل انتقاده
انسان ها رو نمیشه با صفروصد قضاوت کرد بلکه هم محاسن دارند و هم معایب اما اگر قرارباشه به بهانه یک حرفی غلط و یا غیرمنطقیشون کل شخصیت اونا رو زیرسئوال ببرید با پاسخ مواجه میشید
هرسخن جایی و هرنکته مکانی دارد.........
Germany
سلام آقای قلعه نویی
من از حقوق شهروندی برخوردارم. آزادی بیان دارم. در فضای بدون سانسور هم حرف می زنم .... بنابراین حق دارم درباره کسی که از پول بیت المال برای مربی گری استخدام شده، انتقاد کنم.
مثل بعضی ها هم تعصب بی خود و بیجا هم ندارم و معتقد هستم که دانش مربیان جوان مانند وحید هاشمیان، مهدی تارتار، مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، فراز کمالوند، غلامرضا عنایتی و .... از امیر قلعه نویی بالاتر است.
Iran, Islamic Republic of
خوبه بالاخره یادگرفتی بدون تهمت حرفتو بزنی
تبریک میگم
نظرشخصیت هم محترمه اما کارنامه همین پیشکسوتان عزیز ایرانی هم که نام بردی و ادعا کردی دانش و علم فوتبالیشون از قلعه نویی برتره حاکی از عدم صحت ادعای شماست چون بعضیاشون حتی کارنامه سرمربی گری در تیم لیگ برتر را هم ندارند! کارنامه قلعه نویی هم اظهرمن الشمسه و کلیاتشو شرح دادم
درمورد پول بیت المال هم بهتره چیزی نگیم چون گویا این بنده خدا رفته دزدی کرده و یا اختلاس کرده یا رانت گرفته و یا پارتی بازی کرده
تیما با منت ایشان را میخوان اونوقت قلعه نویی انصراف بده از همکاری چون شما بدت میاد ایشان درفوتبال باشه یا مثلا چرا حقوق می گیره؟!
شما دلت برای بیت المال وقتی بسوزه که دست بعضیا درمسئولیت های کلیدی درآن فرومیره یا به خارجی هایی پرداخت شده و میشه که یک صدم قلعه نویی هم بازدهی نداشتند و ندارند اما متاسفانه چون ممکنه متعلق به تیم محبوب شما و یا دیگری باشند چشم می بندید
البته قبول دارم باید ضابطه ای برای دستمزدها تهیه بشه اما مطمئن باش بازم دستمزد کارنامه دارها بیشتر ازبقیه است و راه بهانه جویی همواره!

بهرحال چون اعتقاد و نظرشخصی شما با گذشته متفاوته و خیلی بهترشده است قابل تقدیره.
ممنون و خدانگهدار همگی باد
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
قرارنیست عقده های خودتونو درمورد قلعه نویی تخلیه کنید
قلعه نویی بلحاظ کارنامه با فاصله زیاد بهترین سرمربی لیگ برترایرانه و از شما آدم با انصاف سئوال میکنم که ایشان با پول میلیاردی کدام تیم را به دسته 2 برده که ما خبرنداریم؟!
بفرمایش امام حسین (ع) اگر.... حداقل آزاده باشید
ایشان نه ازرانت استفاده کرده نه اختلاس کرده و نه برای پست ومقام مجیز این و آن را گفته است بلکه تیم ها منت ایشان را کشیده اند تا سرمربی شود
برای استقلال 2 قهرمانی حذفی و 3 قهرمانی لیگ برترآورده و برای سپاهان 2 فصل متوالی تیم را قهرمان کرده و تراکتورسازی راهم به مقام نایب قهرمانی رسانیده و آسیایی کرده است
کدام یک ازاین تیم های ذکرشده به دسته 2 سقوط کرده اند و یا تیمهای دیگری که ایشان سرمربی آنها بوده است؟
اگر نظرات شخصی را نقد می کنیم قرارنیست شخصیت او را له کنیم
بنده هم به برخی نظرات و یا رفتارهای ایشان انتقاد دارم اما نامردی است که این انتقادات را بهانه ای برای کوبیدن و له کردن دیگران بکاربریم
Germany
به نظر میرسه صرفا درباره دانش فوتبالی قلعه نویی نظری مطرح شده باشه
اینطوری باشه برنامه 90 هر هفته 3 ساعت د رحال غیبت و تهمت است
Iran, Islamic Republic of
بلی درمورد دانش فوتبالی قلعه نویی نظری مطرح شده که متاسفانه با واقعیت همخوانی نداره و تهمته
قرارنیست چون برنامه مثلا نود هرچرتی میگه دیگران هم تکرارکنند
اینجا مردم نظرمی دهند و پاسخگویی می طلبند
برنامه 90 هم که شما اشاره کردی کارش همینه و مدتهاست تشت رسوایی این برنامه و مجری ناعادلش از پشت بام افتاده و صداکرده!
Iran, Islamic Republic of
بلی درمورد دانش فوتبالی قلعه نویی نظری مطرح شده که متاسفانه با واقعیت همخوانی نداره و تهمته
قرارنیست چون برنامه مثلا نود هرچرتی میگه دیگران هم تکرارکنند
اینجا مردم نظرمی دهند و پاسخگویی می طلبند
برنامه 90 هم که شما اشاره کردی کارش همینه و مدتهاست تشت رسوایی این برنامه و مجری ناعادلش از پشت بام افتاده و صداکرده!
Iran, Islamic Republic of
کدام تیمو برده دسته 2؟
میشه لطف بفرمایید و نام آن تیمو بگید؟
Germany
متن رو یکبار دیگه بخوون
گفتم مربیانی از جنس امیر قلعه نویی
شما هم اگر قلعه نویی به جز سپاهان و استقلال که در آن زمان بهترین بازیکنان ایران را داشتند قهرمانی دیگری سراغ داری بیاور. چرا با تیم ملی موفق نبود؟ چرا تراکتور را وسط کار رها کرد؟
ضمنا قلعه نویی با استقلال3 بار و با سپاهان 2 بار قهرمان شده
درود بر رضا مهاجری مربی پدیده...... درود بر مهدی تارتار مربی پارس جم و درورد بر مجید جلالی مربی پیکان که با دست خالی و نفرات بی نام و نشان و البته بدن هیچ ادعایی تیم هایشان در رده بالای جدول است
Iran, Islamic Republic of
خوب دقت کن کامنت نیم خطی بنده که شما را آشفته کرد پاسخ به کامنت گذاری بود که بنام کل یوم این تهمت را زده است و ازایشان خواستار نام تیم دسته 2 شدم . اگرشما هستی اینم پاسخ:
یعنی چی مربیانی ازجنس قلعه نویی؟
اگر دسته 2 برده بگو اگرم نبرده چرا مثال می زنی؟ درواقع مثالت غلطه برای اثبات یک حرف ناحق و یک تهمت. مردم گاگول نیستند!
بهترین بازیکنان آن زمان فقط در استقلال نبودند درتیمای دیگری هم بودند با سرمربیان خارجی و پرهزینه که برای اینکه بحث رنگی و منحرف نشه اشاره نمی کنم اما قلعه نویی علیرغم فشارهای شخصیت های خودفروخته اجنبی پرست و افرادی مانند شماها که چشم دیدن موفقیت ایرانی ها رو ندارید بالاتر از همه با فاصله ایستاد اما بازم شماها دست از تهمت برنداشتید
شما خودت رو یک فوتبالیست قدیمی و مطلع میدونی اما هنوز اطلاع نداری که قلعه نویی استقلال را علاوه بر 3 بارقهرمانی درلیگ برتر صاحب 2 قهرمانی جام حذفی هم کرده است!
من موندم واقعا اطلاع نداری یا اینکه ........ بگذریم.........
ضمنا درود بر همه سرمربیان ایرانی اما نه برای کوبیدن دیگران. این حربه کهنه شده که برای له کردن یک شخص از دیگران هزنیه می کنند!... هر شخصی رو باکارنامش می سنجند

این بحث هم که جریان پیدا کرد و وقتی که برای پاسخ ها گذاشتم فکرنکن برای قانع کردن شخص خودت بود بلکه یک بحث کلی برای زدودن سیاه نمایی از پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر ایران بود که یک ایرانی است نه ازجنس چشم آبی هایی که درمقابلشان تعظیم می کنید و بنده و امثال بنده به ایشان و امثال ایشان افتخار می کنیم و ضمنا تمایل داشتم که خوانندگان عزیز هم درجریان قراربگیرندو آنهایی که قلبشان مریض نیست تحت تاثیر سیاه نمایی های فوتبال ایران و بیانات کهربار امثال شماها و برنامه شوی دوشنبه شب ها قرارنگیرند
فوتبال برای لذت بردنه نه برای تخلیه عقده ها و بروز پلشتی ها

ضمنا با اینکه فوتبال ایران رو سالهاست پیگیری می کنم اما هیچ ادعایی ندارم و نمیگم من فلان و بهمان... شماهم رعایت کنید خصوصا در فضای حقیقی که شخصیت انسان ها با این ادعاها مشخص میشه.

متن این خبرهم یک بحث اجتماعی بود که دراین سایت بخوبی منتشرشد و برای چندمین بار تاکید می کنم که ازاین زاویه به قلعه نویی انتقاددارم و تمام نظراتش را صحیح نمیدانم.
بیایید فارغ از رنگ ها و تعلق ها قدرایرانی ها و افتخارآفرینان کشورمان را بدانیم و بدست خودمان یکدیگررا خراب نکنیم چون روزی هم نوبت به خودمان می رسد
یزدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
البته در ابتدای انقلاب ایران خیلی هم مردانه بود چون یقه آمریکارو گرفتیم و انداختیم بیرون تا اینکه کم کم دولت اصلاحات اومد؛؛ ایران را اصلاح کرد، زیر ابرو برداشت و خوشگلش کرد برای آمریکائیا و اروپائیا ؛ اوناهم کمی خوششو اومد یک مقداری از ما راضی شدن ولی دولت مهر وعدالت اهل اصلاح و بزگ کردن و زیر ابرو برداشتن اینا نبود، باز یمقدار اوقات تلخی شد ما رو دوباره تحریمکردن و زدن از خونه(ببخشید جامعه جهانی)بیرون کنن که دولت اصلاحات باتدبیر آمد و نور امید در دل آمریکا تابیدن گرفت ؛ اصلاحات برجامی شروع شد و کردند انچه میخواستند با «ایران خانم شما» آقای قلعه نویی.
وحالا شدیم اینی که داری میبینی
ح.ز
Iran, Islamic Republic of
آدمی که هواپیما شخصی داره بیشتر از این ازش انتظار نمیره
ورزش یا سیاست
Iran, Islamic Republic of
مربی کلاس بالا . در ورزشگاها که عده ای هیجانی می شوند و با کلمات رکیک خودی نشون می دهند ! خانم ها اگر باشند باید برایشان صوت بزنند یا دست !! از نظر دین وغیرت هر کسی شان وجایگاه خاصی دارد . درست است که دیگر اکثر سیاسیون از دین فاصله می گیرند و برای رسیدن به قدرت پایبندی ندارند ولی به همان منش ایرانی پایبند باشید!!
Iran, Islamic Republic of
دیگه همه جور خوشبختی داره سلامتی پول از نازی آباد به لطف پولهای یامفت فوتبال به اینجا رسیده از اوائل دهه ۹۰ تا حالا دیگه قبلش و نمیگم بخاطر سرمربیگری کم کم سالی یه میلیارد گرفته خوشی زده زیر دلش از گرین کارت آمریکا و پورشه پسرش و عروسی اشرافی دخترش دیگه فقط ناراحتیش اینه که زنها و دخترا بیان ورزشگاه تشویقش کنن انقدرم شانس داره پسرش زیر ۱۸ سالگی بی گواهینامه با پورشه اش اونقدر جولان میداد و فخر میفروخت هیچیش نشد ماشینش و فروخت به یکی دیگه سال ۹۴ اون بابا تصادف کرد هم خودش هم سرنشین کناریش تو تصادف کشته شدن .مهم برای اینا اینه که خودشون هیچیشون نشه اگه پسر قلعه نویی میزد ۲ نفرم میکشت دیه میداد و قصر در میرفت قلعه نویی بهترین وکیلها رو برای پسرش میگرفت بعضی فکرمیکنن با پول میتونن هرکاری بکنن
Iran, Islamic Republic of
هواپیمای شخصی هم اگرداشته باشه ( که برای بنده ثابت نشده ) از پول بیت المال و حقوق های نجومی و رانت و این چیزانیست
پول قراردادشو گرفته شماهم سرمربی موفق شو و بگیر ازشیرمادرت حلالتره
همون پولی که به چشم آبی ها دادید شاید حداکثر 10 / 1 آن دستمزد قلعه نویی بوده که البته بازدهیش بیش از 10 برابراونا بوده! اما شما و امثال شما فقط ایرانی رو میخواید تحقیرکنید و اجنبی ها رو روی سرمی ذارید
دفاع ازقلعه نویی دفاع و حمایت از تمام سرمربیان ایرانی است که توانایی دارند باتیماشون موفق باشند و کم هم نیستند

ضمنا این بحث فوتبالی بمناسبت های بحث های انحرافی شماها انجام شد که باید پاسخ می دادم اما درمورد خبراین سایت با قلعه نویی زیاد موافق نیستم و بهتره ایشان بفکر فوتبال باشه و خودشو خراب سیاست نکنه
Iran, Islamic Republic of
بله ! داستان همین است! ما نمی نوانیم امری را به مشارکت اداره کنیم! مصیبتی که وحدت عام را به تفرق کشید! من!!!!!!!!!!!!!من
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
شما را چه به این کارا پولهای میلیاردی بگیر زندگیتو بکن
Iran, Islamic Republic of
هرکس حرف حق بزند باید بایکوت شود.؟حرف قلعه نوعی درست است. زنان ما در میدان جنگ بودند اما در ورزشگاهها نمی توانند باشند. تمام تیمهای خارجی که به ایران می آیند تماشاگران خانم آنها می توانند به ورزشگاهها بروند اما زنان ما نه به چه دلیل؟
Iran, Islamic Republic of
حرف حق ؟ قلعه نویی از حق اون عابران و مسافران خیابانی که پسر بدون گواهینامه اش تو خیابون با ماشین میلیاردی میتونست جونشون و بگیره هم بگه
Iran, Islamic Republic of
پسرش میخواست جونشونو بگیره؟
قصاص قبل ازجنایت به این میگن!
Iran, Islamic Republic of
اول بخون بعد نظر بده ننوشتم میخواست نوشتم میتونست جون مردم کوچه خیابون و بگیره چون یکی پول داره که نباید هر غلطی خواست بکنه
Iran, Islamic Republic of
میدان جنگ، اولا واجبه. نباشن می میرن. اما ورزشگاه های فوتبال هم واجبه؟!
ثانیا، کجا زنان در میدان جنگ بودن؟! مردان در میدان بودن. زنان پشت جبهه. ممکنه چند نفر در شهرشون، از خودشون دفاع کرده باشن، اما زن اعزام نمیکردن!
ثالثا، حضور زن در ورزشگاه مردانه، حرامه. تو به شرع پایبند نیستی و خودت رو از خدا، قوی تر میدونی، دلیل نمیشه بقیه هم فکر آخرتشون نباشن.
شما اصلا به حق و باطل اعتقاد ندارید. حالا برای ما، حرف حق حرف حق نکنید. حق، یعنی حرف علمای اسلام. نه چارتا بیسواد و بعضی پادوهای سازمان منافقین.
Iran, Islamic Republic of
در کجا خداوند گفته رفتن زان به ورزشگاه حرامه؟/ کار بجایی رسیده به خداوند هم دروغ نسبت میدن. نعوذبا لله
Iran, Islamic Republic of
چی جوابت رو میشه داد وقتی خودت رو حق ونعوذ بلله گلوی خدا میدونی،هر کی باهات مخالفه رو باطل!
حرام!!
Iran, Islamic Republic of
اختلاط زن و مرد، حرام است.
دیدن بدن مردان توسط زنان هم حرام است.
از مراجع تقلید بپرس اگر دین داری.
ضمنا، وقتی شما گلوی شیطان باشید، ما هم گلوی حق هستیم.
Romania
دوست عزیزم هیچ وقت هیچ انسان سالمی ادعا نمیکنه ک گلوی شیطانه،بلکه از پیامبران گرفته تا فرعونیان همه ادعا کردن ک گلوی حقن.راه شناختن حق این نیست
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو
Iran, Islamic Republic of
چرت رو، طرفداران رفتن زن ها به ورزشگاه میگن که زمین فوتبال رو با زمین جنگ، یکی میدونن.
Iran, Islamic Republic of
شما تا حالا آزادی رفتی؟!
به نظرت چرا همش تلویزیون صدای تماشاگرا رو کم می کنه؟!
Iran, Islamic Republic of
زنان ما و جامعه ما این ظرفیت را ندارد . چرا سالنهایی که خاننها بازی دارند سالن خالیه و خانمها نمیان ؟
Iran, Islamic Republic of
حرف بزنه ولی نه هر حرفی
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی
United States
مگر دروغ گفته ؟ حرفش کانلا درسته . اگر هم پولداره نه معاون اول احمدی نژاد بوده و نه مثل خاوری 2 من ریش گذاشته که اختلاس کنه . پولدار زحمت کشیده به چاه نفت و حسن و حسین هم ربط نیست .
Iran, Islamic Republic of
آره پول باباشه نه پول ملت
Iran, Islamic Republic of
رانت گرفته؟
اختلاس کرده؟
حقوق های نجومی ازبیت المال گرفته؟
چرا دستمزد قلعه نویی رو با این کارنامه درخشان با خارجی ها مقایسه نمی کنی؟
پول باباش نیست بلکه دستمزد قرادادی است که تیما با منت بهش میدن تا موفق شوند و ایشان توی هرکارخیری هم پیشقدمه و هزینه میکنه
خورده برده ای هم ازهیچکس نداره که بدهکار من و تو باشه
چرا ما ایرانیها ( بعضیامون ) اینقدر بخیل هستیم که حتی موفقیت رو برای هموطنان خودمون نمیخوایم اما به اجنبی ها دودستی تقدیم می کنیم؟!
بحث فوتبالی حسابش جداست و با پاسخ منطقی مواجه میشه اما تاکید می کنم که با بعضی از نظرات قلعه نویی که درخبرنوشته شده مخالفم
Iran, Islamic Republic of
پول باشگاههای دولتی که اصلا پول بیت المال نیست تو منطق شما ؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همه بدبختی ما اینه که شماها، یک بار به اصولگرایان رأی میدهیم و کمی رشد میکنیم، بار دیگر به افسادطلبان رأی میدهید و همه راه ها رفته رو باز میگردیم و از نو شروع میکنیم.
کسی که ندونه با وجود ضعف های همه جناح ها، افسادطلبان، گروهی خیانتکار و عمله شیطان هستند و چارتا تاریخ از دوره اصلاحات نخونده باشه، اصلاح بشو نیست.
Iran, Islamic Republic of
جواب اصلاحات را در 1400
خواهیم داد
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نه اصلاح طلبم نه اصولگرا اما شما گویا فکرمی کنی اگر اصول گرایان راس کارباشند مملکت بهشت میشه!
تجربه این 40 سال برای شما و امثال شماها عبرت نشده؟
هردو جناح برای قدرت می جنگند و مردم این وسط وجه المصالحه هستند
اصولگرای واقعی باید به دستورات اسلام عمل کنه و حداقل بایستی به قانون اساسی کشورمون پایبند باشه
رانت و اختلاس و تبعیض و بی عدالتی و آقازاده سالاری و ... فقط در جناح اصلاح طلبه؟
یعنی آنها که خود ر اصولگرا می دانند فارغ ازاین ها هستند؟
کمی بخود بیایید و اگر دلسوز دین و مردم هستید از منظر جناحی به این قضایا نگاه نکنید
م
Iran, Islamic Republic of
بله عمده رانت ها، در جناح افسادطلب است. تمام فتنه ها از 78 تا 88 تا 96 هم، طرفدار فتنه بودند.
از منظر جناحی نگاه نمیکنم. از منظره حقیقت متفاوت دو جناح، نگاه میکنم. اصولگرایان، البته واقعی شان، نه لاریحانی و مطهری و ابوترابی فرد، اصول مشخصی دارند و به آن، پایبندند.
حرف شما مثل اینه که به دو گروهی که اهداف متفاوتی رو بیان میکنند، بگیم هردو یکسانند
Iran, Islamic Republic of
از این کوتوله بی سواد بیشتر از این انتظار نمی رود .
Germany
كوتوله اوس م... ته ! بى تربيت !
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم میبخشید
واقعا کامنت گذار بالای شما بویی از تربیت و ادب نبره
Iran, Islamic Republic of
ادب و شعور از کامنت شما فوران میکنه!
Iran, Islamic Republic of
اینها بوی کباب شنیده اند !!!! بهشان بگوئید کور خوانده اید دارند خر داغ میکنند !!! بروید دنبال پول پارو کردن خود !!!
Iran, Islamic Republic of
راس میگه! ایراد ما این است که نمی‌توانیم کار مشارکتی انجام دهیم.
نشونه ش هم اینه که تو کارهایی که در حوزه وظایف ما نیست دخالت میکنیم.
این که مسعود شجاعی باید در ترکیب تیم‌ ‌ملی باشه یا نه به مربی تیم ملی، فدراسیون و احیانا موضوعات دیگه مربوط میشه نه مربی باشگاه دیگه​ای!
این که بانوان ما میتوانند یا نمی‌توانند در استادیوم‌ها حاضر باشند به مراجع، سازمان تربیت بدنی، فدراسیون، وزیر کشور، فرماندار و کسانی به غیر از امیر خان و بنده مربوط میشه!
Iran, Islamic Republic of
خانمها رو هم به ورزشگاه راه بدن فرداش میگن چرا باید زنها از مردها جدا باشند ؟ بدون تفکر حرف زدن و ادای روشنفکری در اوردن مشخصه آدمهای بیسوادی است که ساختار فرهنگی و ظرفیت ساختاری ورزشگاه را در این مسئله نمی بینند
Iran, Islamic Republic of
مشکل فوتبال ما واقعا ورود بانوان به ورزشگاه هست یا گرفتن دستمزدهای میلیاردی جامعه فوتبالی بدون هیچ بهره بین المللی؟!!!!!!!!!
آقای قلعه نوعی چرا به جای الگو برداری از ورود زنان به ورزشگاه از سبک مربی گری و بازیکنان فوتبال اروپا الگوبرداری نمی کنید؟ جالب است توقع دارید دستمزدهای آنچنانی بگیرید و زنان برای تشویق شما به ورزشگاه بیایند ولی فوتبالتان در حد پایین بماند؟
در ضمن از قیاست خنده آمد خلق را.
زنان خواستار ورود به ورزشگاهها برای تشویق ورزشکاران فارغ از این که از نظر شرع و قانون درست هست یا نه را با زنان شهیده و مجاهد در جنگ و انقلاب را یکی می دانید و در یک ترازوی سنجش قرار می دهید. آقای قلعه نویی به این ابیات کمی نگاه کنید و فکر کنید.
هر مرد شتر دار اویس قرنی نیست
هر شیشه ی گلرنگ عقیق یمنی نیست
هر سنگ و گلی گوهر نایاب نگردد
هر احمد و محمود رسول مدنی نیست.
آقای قلعه نویی بهتر نیست شما در رشته فوتبال که صاحب نظر هستید نظر کارشناسی بدهید و مسائل اجتماعی و فرهنگی را به کارشناسان این موضوع بسپارید.
Iran, Islamic Republic of
مشکل فوتبال ما تنگ نظری شما و امثال شماها به سرمربی ایرانیه
قلعه نویی چندین بار تیماشو به لیگ قهرمانان رسونده اینا بهره بین المللی نیست؟
چندین بار تیماش از گروهشون صعود کردند واینا بهره بین المللی نیست؟
آخرین بار تیمش ( استقلال ) به نیمه نهایی آسیا صعود کرد این بهره بین المللی نبوده؟
درفوتبال داخلی هم که کارنامش از ایرانی ها و اجنبی های چشم آبی محبوب شماها پربارتر و افتخارآمیزتره

و اما درمورد پاراگراف آخر کامنت شما موافق هستم که ایشان بهتر است سرش به کارخودش درفوتبال گرم باشد و خود را اسیرسیاست های رایج نکند تا نه خودش خراب شود نه بهانه بدست شما بدهد
Iran, Islamic Republic of
این آماری هست که شما از آن راضی هستید. این که فوتبال ما مشکل دارد را نمی بینید یعنی خواب خرگوشی شما. این که بازیکنان و مربیان ما دستمزدهای میلیاردی می گیرند اما دستاورد هیچ به دست می آورند و شما به آن راضی هستید مشکل جامعه فوتبالی ما هست. این که تمام مشکلات فنی و مدیریتی باشگاهها را که رسیدیگی به آنها اولویت دارد به فراموشی سپرده اید و مسئله ورود بانوان به ورزشگاهها شده دغدغه اول شماها و مربیان فوتبال و مدیران ورزشی این مشکل اساسی ما هست. همین طور فکر کردید که باشگاههای ما در میادین بین المللی باعث آبروریزی فوتبال کشورمان شدند.
Iran, Islamic Republic of
میشه نیمچه احترامی هم که داری برای خودت نگه داری؟
علی
Iran, Islamic Republic of
یه نگاهی که به خبرها و تحلیل های این سایت که می اندازی و اضهار نظرهای خوانندگان را مطالعه می کنی به موضوع جالبی می رسی. هر حرف و خبری که با عقاید و افکار ما نمیخونه و متضاده شروع می کنیم به بد و بیراه گفتن و هر چی از دهنمون در میاد میگیم حالا اگر اون فرد یه آدم سینمایی باشه یا یه بازیگر و مربی و ورزشی و ... اگر هم یه آدمی باشه حتی بد که حرفی بزنه که با عقاید و افکار ما همخوانی داره شروع میکنیم به تعریف و تمجید. حالا میخواد عطاالله مهاجرانی باشه یا هر کسی دیگه. یعنی من با همین خصوصیات و ویژگی ها اگر حرفی بزنم که شما خوشت بیاد خوبم اگه خوشت نیاد بدم.کلا طوری شده که آدمها نمیتونن اضهار نظر کنن فورا یک طرف شروع میکنه به بد وبیراه گفتن. از زندگی خصوصیش گرفته تا همه چیزشو میاریم وسط. حالا اگر همین امیر قلعه نوعی حرفی شده بود که شما خوشت میومد بهترین مربی بود و افتخارات زیاد داشت و پولی که میگرفت حقش بود و .... این صحیح نیست عزیز دل برادر. اجازه بدید آدمها نظر خودشون را بدن حتی اگه خلاف نظر ما باشه
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
با نظرات شما کاملا موافقم
موفق باشید
United States
کلیت نظر شما کاملا درسته ولی هر کی هم باید خودشو علامه دهر ندونه و در موارد غیر فنی مربوط به لااقل اظهار نظر عمومی نکنه. چون اگر سر شناس باشه ناچار و اکنش عمومی بدنبال میاره چه موافق و چه مخالف
شما زنت رو ببر جایگاه ویژه
Iran, Islamic Republic of
یکی به این ژنرال بدون ارتش بگوید که سرش را در محدوده خودش حرکت بدهد کاقیه
Iran, Islamic Republic of
یکی هم باشه به شما ادب و شعور و تربیت یادبده
Iran, Islamic Republic of
تو خود ژنرالی که بهت سخت اومد؟
United States
این کجاش بی ادبی بود عصاره؟ شعور و تربیت؟
Iran, Islamic Republic of
از این کوتوله بی سواد بیشتر از این انتظار نمی رود .