پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

همه جهان به فوتسال ایران توجه می‌کنند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 580756
ستاره تیم ملی فوتسال ایران گفت: فوتسال ما شرایطی دارد که همه جهان به آن توجه می‌کنند.
همه جهان به فوتسال ایران توجه می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، حسین طیبی  در مورد انتخاب شدنش به عنوان پنجمین فوتسالیست برتر جهان در سال 2017 میلادی اظهار داشت: لطف خدا شامل حال من شد و افتخاری برای کل فوتسال ایران رقم خورد. من همانطور که پیش از این گفتم نماینده تمام فوتسالیست‌های ایرانی بودم. باید تشکر ویژه‌ای از همبازیان و مربیانم در تیم ملی و تیم باشگاهی داشته باشم، اگر افتخاری نصیب من شده به خاطر زحمات همین دوستان بوده است.
 
وی ادامه داد: اینکه در 5 بخش ما نماینده داشتیم نشان از قدرت فوتسال ایران در جهان است. تمام دنیا به فوتسال ما احترام می‌گذارند.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان افزود: تیم ملی نتایج فوق‌العاده‌ای از 2 سال پیش گرفته و حتی سوم جهان هم شدیم. ناظم‌الشریعه هم لیاقت این را داشت که بهترین مربی جهان شود. عملکرد ناظم‌الشریعه فوق‌العاده بوده.

طیبی خاطرنشان کرد: ما 2 دروازه‌بان بی‌نظیر داریم که هر 2 فوق‌العاده هستند، لطفی هم به نظرم روز به روز بهتر می‌شود.

وی عنوان کرد: فوتسال ما شرایطی دارد که همه جهان به آن توجه می‌کنند. تمام بازیکنان و مربیان ایرانی لیاقت این را دارند که جزو بهترین‌های جهان باشند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *