شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۹۸
بدترین حرف این است که عربستان در ایران آشوب ایجاد کرده است

آقای جهانگیری! این «بدترین حرف» را روحانی گفت

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب: 580561
اظهارات جهانگیـری درحالی است که تاکنون درباره نقش عربستان در ناآرامی‌های اخیر صرفا به این نکته اشاره شده که آل‌سعود منابع مالی تروریست‌هایی مانند منافقین را تامین کرده‌ است که این موضوع نیز پیش از این در نشست‌هایی مانند همایش منافقین در پاریس آشکار شده بود. حتی مقامات سعودی نیز صراحتا اعلام کردند برای فشار به ایران با منافقین همکاری خواهند کرد.
آقای جهانگیری! این «بدترین حرف» را روحانی گفت
گروه سیاسی جهان نيوز: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از اینکه گفته شود عربستان سعودی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران دست داشته است، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری صبح دیروز (سه‌شنبه) در نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درباره حوادث اخیر با بیان اینکه باید نسبت به خواسته‌ها و مطالبات ملی خود را ملتزم به اقدامات عملی بدانیم، افزود: دفاع از دموکراسی و حقوق شهروندی موجی از نشاط در جامعه به وجود می‌آورد.

جهانگیری که اخیرا هم در جریان زلزله سرپل ذهاب و هم در جریان اعتراضات مردم نسبت به نابسامانی وضعیت معیشتی اظهارات جنجالی و انتقادبرانگیزی مطرح کرده بود، در ادامه اظهاراتش از اینکه گفته شود عربستان در ایجاد ناآرامی و آشوب در ایران دست داشته، انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه طبیعی است که در چنین اعتراضاتی دشمنان سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: بدترین حرف این است که گفته شود عربستان در ایران آشوب ایجاد کرده است. آنها کوچک‌تر از آنند که بتوانند در بخشی از ایران دخالت کنند. نباید آنها را بزرگ کنیم. ملت ایران ملتی تمدن‌ساز است و ایران امروز یکه‌تاز منطقه است.

به گزارش«وطن امروز»، اظهارات جهانگیـری درحالی است که تاکنون درباره نقش عربستان در ناآرامی‌های اخیر صرفا به این نکته اشاره شده که آل‌سعود منابع مالی تروریست‌هایی مانند منافقین را تامین کرده‌ است
که این موضوع نیز پیش از این در نشست‌هایی مانند همایش منافقین در پاریس آشکار شده بود. حتی مقامات سعودی نیز صراحتا اعلام کردند برای فشار به ایران با منافقین همکاری خواهند کرد.

اما نکته مهم‌تر این است که در جریان ناآرامی‌های اخیر، نخستین بار این حسن روحانی بود که نقش عربستان سعودی در این حوادث را مطرح کرد. حسن روحانی دوشنبه 11 دی در بحبوحه ناآرامی‌ها در بخش‌هایی از کشور، در جلسه هیات دولت گفت:«... آنها (دشمنان) دنبال انتقام از ایران بودند... وحدت ما تیری بود بر چشم آنها، پیشرفت ما برای آنها غیرقابل تحمل بود، موفقیت ما در دنیای سیاست و در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آنها غیرقابل تحمل بود. موفقیت ما در منطقه برای آنها غیرقابل تحمل بود. شما می‌خواهید آنها انتقام نگیرند؟ شما می‌خواهید یک عده افراد را تحریک نکنند؟ ما باید خودمان را برای این داستان آماده می‌کردیم. آنها به زبان و صراحت گفتند ما این مشکل را به تهران می‌کشانیم و به زبان تصریح کردند، نه اینکه تحلیل ما باشد.»

بخش آخر این اظهارات روحانی به صورت تلویحی به اظهارات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی درباره کشاندن جنگ به درون ایران اشاره داشت. بن‌سلمان اردیبهشت‌ماه امسال در اظهاراتی ضدایرانی اظهار داشت: هدف اصلی ایران سیطره بر قبله مسلمانان است ولی ما سعودی‌ها منتظر نمی‌مانیم تا عربستان به میدان جنگ تبدیل شود بلکه جنگ را به خاک ایران خواهیم کشاند. بر اساس این گزارش، اظهارات جهانگیری در انتقاد از طرح موضوع نقش عربستان در ناآرامی‌های اخیر، در وهله اول اذهان را به سمت اظهارات هفته گذشته حسن روحانی می‌برد. اما اینکه آیا مخاطب وی از این اظهارنظر حسن روحانی بوده یا نه، مشخص نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همین آقای جهانگیری نبود که تمام قد از سفارت عربستان حمایت می کرد
Iran, Islamic Republic of
راستی روحانی در جلسه انقلاب فرهنگی از سیما تشکر نکرد چرا؟
شاید چون نگذاشت حامیان افسادطلبش کارشان را بکنند
هر چند از سیما گله داریم ولی اینجا بد عمل نکرد
Iran, Islamic Republic of
آنها کوچک‌تر از آنند که بتوانند در بخشی از ایران دخالت کنند. نباید آنها را بزرگ کنیم. ملت ایران ملتی تمدن‌ساز است و ایران امروز یکه‌تاز منطقه است. كجاي اين حرف بد است؟ اينكه بايد عربستان را ذليل و كوچك دانست حرف خوب و زيباييست
Iran, Islamic Republic of
مثل اينكه مرغ برادرا يه پا دارا باشه قبول همش زير سر عربستانه اميدوارم حالا ديگه راضي شده باشين
Iran, Islamic Republic of
کسی که بخواد ایراد بگیره میگیره هر چی بگی خوب یا بد بازم ایرادشو میگیره
Iran, Islamic Republic of
بدیش اینه که در ""عمل ""وقتی مثلا برای شهدای منا باید وارد عمل میشدند ،همین جهانگیری وشرکاش ،هیچ کاری در مقابل این کشور از پیش نبردند.
Iran, Islamic Republic of
ایراد ایراد ایراد برادرا تمومی نداره
Iran, Islamic Republic of
اللهم الكشف هذه الغمة عن هذه الامة بحضوره...

و اذا أردنا أن نهلك قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا

و هنگامی که بخواهیم شهر و دیاری را هلاک کنیم نخست اوامر خود را برای مترفین (سركشان . ثروتمندان مست شهوت) آنجا بیان می داریم سپس هنگانی که به مخالفت برخاستند واستحقاق مجازات یافتند آنها را بشدت درهم می کوبیم.

اسراء 16
Iran, Islamic Republic of
جدیدا فیلمی از روحانی نمیبینیم وفقط نقل قولش منتشر میشه ،دقیقا چی شده؟
مردم فقط ما بلدیم .....
Germany
اگر شما در تاریخ مدیریت اسحاق جهانگیری یک جمله پیدا کردی که وی براساس تحلیل خودش حرف زده باشه یا برای یک مطلب زحمت کشیده باشه، جایزه داری
وقتی کسی با سیاسی بازی مسئول و وزیر و معاون بشه آخر آخرش میشه اسحاق جهانگیری دریعغ از ذره ای خلاقیت و مدیریت و تلاش و کوشش و زحمت برای مردم محروم جامعه
Ukraine
درود بر تو انسان حق گو و حق طلب و زیرک .
Germany
حرف حق جواب نداره
ضمن اینکه من اضافه می کنم که آقای جهانگیری، او پاداش گزافی که در دوران وزارت صنایع به خودت و اطرافیانت دادی و باعث شد تا فریاد اعتراض نماینده مجلس؛ اقای اعلمی به گوش ملت برسه را پاسخ بده. ان شائلله که با او پول ها منزل فعلی را در شهرک غرب نخریده باشی؟
راستی شما اول انقلاب در تهران چی داشتی که حالا اینطور از اقتصاد و شفافیت و فرشته نجات ..... حرف می زنی
Germany
به اسحاق جهانگیری بگوئید که اگر شرایط برای اجرای برنامه های دولت مناسب نیست، این شرایط هم برای دولت قبل (احمدی نژاد) هم بدتر بود چرا که یک عده وطن فروش به دنبال رایزنی با دولت های مفت خور عربی بودند تا دولت مستقر نظام جمهوری اسلامی را براندازند.
حالا فهمیدید که خدا چه زود و زیبا پاسخ افرادی که بحران ارز و سکه و ... را در دولت قبل ایجاد کردند و ملت را زیر یوق تحریم بردند را داد.
تازه این اول اعتماد به لبخند کدخداست
Germany
هر بار که جهانگیری در نقش مدعی دفاع از حقوق مردم مخصوصا مردم مستضعف صحبت میکنه بسیار خرسند و مشعوف میشوم
درورد بر جناب تخم لق که باعث سرور ملت ایران می شود
Iran, Islamic Republic of
ضمنا آقای خاص
بفرمایید ظریف برای چه رفت مسکو؟
فکر میکنید از دیپلماسی التماس برای درخواست ترامپ از پوتین( چون معروف شده حامی انتخاباتی ترامپ بوده ) سودی میبرید؟
ما در سوریه روسیه را همراه خود کشاندیم
اما این کارهایتان عین التماس است که تا الان نتیجه نداده و ظاهرا نتیجه هم نخواهدداد
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
یعنی به آتش کشیدن و ایجاد هرج و مرج و برگرداندن وزنه محکومیت جهانی بهسمت ایران خوب است
Iran, Islamic Republic of
نارضایتی مردم از دولت باعث ایجاد اغتشاش می‌شود.
Iran, Islamic Republic of
مردم دولت و نظام را از هم تفکیک نمیکنند . بلکه همه را یک مجموعه میبینند.
Iran, Islamic Republic of
کم کم داره دم خروس میزنه بیرون
Iran, Islamic Republic of
دم خروس وقتی زد بیرون که ایران با فتنه احمدی نژاد ویران شد
بصیرت
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
و در این چهار سالی که روحانی آمده ایران بهشت شده !!! شده اما بهشت ضد انقلابیون و رانت خواران و نجومی بگیران و بهشت سفرای انگلیس و فرانسه و تعظیم دولت غربزده ما در برابر خواست آنها
فرافکنی
Iran, Islamic Republic of
یعنی اون طرفدارای احمدی نژاد بودن که سال 88 با فرمان مسر هاشمی ریختن توی خیابون و شعار تقلب دادن؟ و فائزه هاشمی هم به حمایت شون اومد وسط خیابان تا ساندویچ بخوره؟

بصیرت
بصیرت
حمید
Iran, Islamic Republic of
هموطن عزیز و گرانقدر؛ خداشاهده هدف من تو ثبت این نظر، به هیچوجه دفاع از احمدی نژاد نیست و نخواهد بود. چون به معنای واقعی کلمه آقای احمدی نژاد در وضعیت فعلی شون اصلاً معلوم نیست چند چند اند. ولی بالاغیرتاً خودتون قبول دارید که خدایی نکرده شما و امثال شما جایگاه شریف انسانی تون رو در تعقل و تفکر، صرفاً تنزل دادید به یه بلندگوی ساده که انگار به جای بحث منطقی و تعقل، داره هشتگ های توئیتری رو بازنشر میده؟ الان این فتنه احمدی نژادی که کلی سال ازش گذشته و دیگه تقریباً میشه گفت داره به تاریخ میپیونده، چه شاخصه هایی داره، چه آمار و جزئیات اقتصادی واقعی و ملموس ازش موجود هست. بر اساس کدوم اطلاعات موثق و عقلانی به نام فتنه نامیده میشه. دقیقاً تا کی قراره آثار این فتنه ادامه پیدا کنه که هر کاستی دولت فعلی به گردن احمدی نژاد بیفته؟ بعنوان یه ایرانی ممنون میشم کمی با آمارهای اقتصادی و اجتماعی موثق و منطقی و مستدل، این سوالات رو برای ما پاسخ بدید.
کیان
Iran, Islamic Republic of
ساختن یک خانه کلی وقت میگیره ولی خراب کردن اون راحته
کشور 800 میلیارد دلار درآمد داشت چه شد؟ دود شد؟
کجا رفت؟
برای ساخت چه صنعتی صرف شد؟
جز ایجاد فساد و هرج و مرج کار دیگری انجام شد؟
آلان داریم دود همان نادانی ها را می خوریم
یعنی مشخص نشده فتنه زیر سر چه جانداری بوده؟
نادر
Iran, Islamic Republic of
بازم اسم رمز دروغ بی بی سی!
800میلیارد چیه به ده هزار میلیارد دلار
کی به کیه؟
Iran, Islamic Republic of
ای بابا خود روحانی که میگفت همه چیزو کشور رو میدونم ،سال 92 فرمود :100روزه درستش میکنم.چرا الکی شلوغش میکنی!
Iran, Islamic Republic of
برادر ۸۰۰میلیارد رو گذاشت تو خزانه برای حقوقهای نجومی مدیران روحانی
Iran, Islamic Republic of
گیر ندید به جهانگیری این بنده خدا هنوز تو جو مناظره هاست.
معلم انشا
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری از روی ورقه کاغذ هم که می خواند نمره خوبی نداشت ! حالا در یک سخنرانی اشتباه اگر بکند انصافا گیر ندهید !! فردا در جهان رتبه دانشگاهایمان پایین میاید ! چونکه اینها محصول دانشگاه وطنی اند !!!
Iran, Islamic Republic of
خاطرنشان کرد: بدترین حرف این است که گفته شود عربستان در ایران آشوب ایجاد کرده است. آنها کوچک‌تر از آنند که بتوانند در بخشی از ایران دخالت کنند. نباید آنها را بزرگ کنیم. ملت ایران ملتی تمدن‌ساز است و ایران امروز یکه‌تاز منطقه است...........
اگه اینقدر کوچیکه چرا نتونستید حقمون رو در ماجرای تجاوز به نوجوانانمان در جده وکشتار 500 حاجی در منا بگیرید ؟! دشمنی رو که کدخداتون پشتش است رو کوچیک نشون میدید که دست کدخدا را در پشت سرش پنهان کنید؟بیچاره ما با این دولت.
Iran, Islamic Republic of
چون سیاست تسلیم و التماس در دیپلماسی دولت بی تدبیر حاکم است
Iran, Islamic Republic of
چیزی که قابل درک نیست ،اینه که اینا وقتی به دشمن میرسه ،میشوند مجسمه تمام وکمال اعتماد! اطمینان وخوش بینی ! ولی وقتی به مردم دگراندیش کشور خودمون میرسه از مرحله ""توهم توطئه وهر نقد ونظر وپیشنهادی ،صدائی در مخالفت با ماست "" پائین تر نمیان!
ایرانی
آقا چقدر ساده ای !!!!!!!! دو حالت داره:1-یا رئیس ومعاون اصلا" با هم هماهنگ نیستند،2-یا رئیس یه چیز میگه معونش برعکسش تا اثراتش رو خنثی کنه (که بعید میدونم اینقدر برنامه ریزی داشته باشند.)
Iran, Islamic Republic of
حسین شمسیان:
معاون اول رئیس‌جمهور بعد از گذشت حدود 1600 روز در اختیار داشتن همه ارکان اجرایی و حتی تقنینی کشور، روز گذشته در همایش نکوداشت مرحوم هاشمی رفسنجانی با اقرار به اینکه «وضع معیشت مردم بد شده و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده» فرافکنانه بگوید: «اقتصاد هنوز در ته دره است»! شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است. عمر دولت در کشور 4 سال است نه 400 سال و این چیزی نبوده که بر کسی مخفی بوده باشد
Iran, Islamic Republic of
از نظر اینها عمر دولت اگه هشتصد سال هم باشه میگن هنوز از اثرات سوء مدیریت احمدی نژاده همانطور که اون دکتر ساسان گفته بود تا هشت قرن اثر داره اصلاح طلبی یعنی همین دیگه.!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی رو راست بودند موقع انتخابات میگفتند ملت ما هشتصد سال زمان میخواهیم .نه اینکه پز 100روزه رو بدن.
United States
وقتی شاه عربستان برادر این طیف هست حتما در این اغتشاشات دست نداشته حتی اگر پسر ملعونش و ملیجکشون علنا اعلام کنند. اقای جهانگیری چرا دست از سر این مملکت و مردمش بر نمیداری و بری تابعیت عربستان را بگیری؟ حتی خواجه حافظ شیراز هم میدونه شماها کی هستید.
Iran, Islamic Republic of
چون به هر حال آقای هاشمی با عربها رفیق بود ایشون خواسته ادای دین به آقای هاشمی کرده باشه و از طرفی جای خالی آقای هاشمی رو پر کنه
احدی
Iran, Islamic Republic of
خب به این آقا بگید لطفا هیس استا سوتی
Iran, Islamic Republic of
حقارت حقارت
جلوی عربستان هم حقارت؟

این اصلاح طلبها یه ذره غیرت تو وجودشون نیست
Iran, Islamic Republic of
این آقا از کره دیگری به ایران تشریف اورده اند ؟! خبر ندارند که عربستان دست امریکا در منطقه است ودست بدون صاحبش تکان نمیخورد؟یکی این بنده خدا رو به کلاسهای اموزشی بفرسته .کاری که برای ملت نمیکنند ،لااقل سواد سیاسی یاد بگیرند!
ردگم کردن اسحاق وحسن
حامد
United States
جهانگیری در انتخابات می گفت که مردم یادتان هست شیر پیدا نمی شد! حرف هایی شبیه این می زد. شاید ندونید اما الان که بیش از سه ماه و نیم از آغاز مدارس می گذره هنوز خبری از شیر مدارس نیست! حتی شیر رو هم نمی تونن تأمین کنند. تخم مرغ رو هم نتونستند مدیریت کنند. در صنعت هر روز شاهد انفجار و آتش سوزی و حادثه هستیم. بی سابقه ترین آلودگی های هوا رو داشتیم. کم سابقه ترین ناامنی ها و آشوب های اجتماعی رو داشتیم.
حسن محمدی
با سلام ما نیروهای شرکتی(بهداشتی) اوای سلامت شهر یزد از اول سال 1396ماهی 300 هزار تومان ازحقوقمان کم شده است تا به عنوان پایش هرسه ماه داده شود ولی هنوز پرداخت نشده است وحقوق ماهانه ماه هم هیچ وقت سر موقع پرداخت نمی شود والان 50 روز عقب است و بسیاری از مزایای ما هم پرداخت نشده است خواهشمند است بررسی کنید
یک یزدی
Iran, Islamic Republic of
عیبی ندارد عوض اش روحانی تو یزد بیشترین درصد رای‌ها را آورد.می توانید با همشهری ها به داشتن خاتمی و رای به روحانی افتخار کنید.تکرار می کنم!
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
خودتان انتخاب کرده اید
Iran, Islamic Republic of
جهان جان. وقتی به خاطر چندرغاز پول بیشترکه میخای ازدولت روحانی بگیری ودرعوضش صدهاتهمت ناروابه خادم ملت دکتراحمدی نزادمیزنی دیگه بایداینحرفهاشون روهم قبول داشته باشی//شماپولت روبگیرچیکارداری بواااااااا
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
مسلمون حرفهات تهمته؛ خداروخوش نمیاد اینطور بی مهابا حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم. تهمت نزن.
Iran, Islamic Republic of
جناب تخم لق
Iran, Islamic Republic of
سلام تخم لق ....کم درختکاری کن
شپش
Iran, Islamic Republic of
شپش کوچک است اما اگر بهداشت رو رعایت نکنی بیچارت می کنه

لطفا رعایت کنید آقای جهانگیری
غفلت ممنوع
Iran, Islamic Republic of
غفلت از دشمن موجب تقویت اون میشه
با انکار حقیقت نمیشه در مقابل دشمن حقیر هم زمین خواهیم خورد
سیاست غلط
Iran, Islamic Republic of
وقتی به دو نوجوان ایرانی در عربستان تجاوز شد ظریف گفت این موضوع رو هضم عقلایی کردیم!

حالا شما آقای جهانگیری با این حرف قصد داری آل سعود رو تبرئه کنی؟!

برو ببین چقدر سیاست خارجی شما ضعیف بوده که دولت حقیری چون آل سعود هم قدرت گرفته و برای ما شاخ شده و فتنه می کنه
امین
Iran, Islamic Republic of
باید پسر ظریف و جهانگیری رو میفرستادن حج تا اون بلا سرشون بیاد تا ببینیم باز هم هضم عقلایی میکنند؟؟

خب پسر ظریف تو آمریکاس ما هم هضم عقلایی کنیم؟؟ چجوری؟

برادر جهانگیری هم که هضم عقلایی کردیم!!!
United Kingdom
همه اینها بخاطر حمله طرفداران شما به سفارت عربستان شد که بهانه داد دست دنیا و گرنه عربستان در بدترین شرایط قرار داشت و همین حمله دوستان شما باعث شد مواضعش عوض بشه .
وارونه نرو
Iran, Islamic Republic of
اول به دو نوجوان ایرانی تجاوز شد و ظریف هضم عقلایی کرد

بعد مدت زیادی از فاجعه منا گذشت و ظریف تنها کاری که کرد زانو زدن عاشقانه جلوی پای پادشاه یک کشور عربی بود

بعد مردم عصبانی از دیوار سفارت بالا رفتن که تازه دولت از این اتفاق خبر داشت و می تونست جلوی اون رو بگیره اما نخواست و جلوگیری نکرد

سفارت هم کاملا خالی بود و مشخص بود از قبل همه اطلاع دارن

بنابراین خود دولت روحانی مسئول این واقعه است نه مردمی که به غیرت آمدن
اجباری
Iran, Islamic Republic of
مگس حقیر و کوچکه اما وقتی سماجت می کنه بیچاره ت می کنه
لطفا به جای تبرئه آل سعود توی وزارت خارجه یک دوره آموزشی استفاده از مگس کش بزارین
درست است عربستان در حد و قواره اي نيست كه در كشور بزرگ و با تمدن هزار ساله اي ايران بتواند اشوب و نا امني درست كند ولي :
آقاي جهانگيري وقتي دولت در فكر معيشت و بيكاري مردم نيست . فساد و رانت اقتصادي بيداد مي كند نزديكترين كسان دولت مردان متهم به فساد اقتصادي هستند و اجازه محاكمه آنها داه نمي شود . دولت به جاي خدمت به مردم حتي در موردي مثل زلزله استان كرمانشاه در فكر تسويه حساب سياسي است . وقتي دولت بودجه را اعلام مي كند كه نتيجه آن خورد شدن كمر مردم خواهد بود . معلوم است عده اي ناراضي مي شوند و اعتراض خواهند كرد. و عده اي ضد انقلاب نيز سوار بر موج اعتراضات خواهند شد در اينجاست عربستان از موقعيت استفاده مي نمايد و با حمايت مالي از ضد انقلاب سعي در نا امن كردن ايران دارند . اگر مي خواهيد ايران باعزت ومتحد و سر بلند داشته باشيد تاكشور قبيله ايي و بيابان نشين شهري شده اي مثل عربستان جرات اين بي ادبي را نداشته باشد راهش : خدمت به مردم مبارزه با فساد هر كس و هر جا عدم سياست بازي در امور مردم و عدم دلخوش كردن به آمار هاي غير وافعي است
Iran, Islamic Republic of
من حرف آقای جهانگیری رو قبول دارم چون رئیس سیا که اعلام کرد ما دخالتی در ایجاد آن نداشتیم ... داستان اینه که ! جهانگیری اعتراف ناخواسته می کنه که خودمان این اغتشاشات رو ایجاد کردیم تا اعتراضات معیشتی مردم به حاشیه رفته و امنیتی جلوه داده بشه تا کسی دیگه جرات اعتراض معیشتی نداشته باشه چه از ترس و چه از روی حفظ نظام!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان باید پاسخگوی تهدید عملی شده اش باشد
تهدیدی که اعتراض اقتصادی مردم را به اغتشاش کشاند
به نوعی نقش هاشمی88 را بازی کرد
کو دستگاه قضاییه که با او برخورد کند؟
Iran, Islamic Republic of
دستگاه قضائی دنبال بهانه گیری از دارودسته احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
...
هانی
Iran, Islamic Republic of
رییس سیا و موساد راست میگن ما غلط میگیم؟
شما احیانا از بهاییان مقیم حیفای اسراییل غاصب نیستی کامنت میفرستی به نام مردم ایران؟
Iran, Islamic Republic of
بخاطر قسمت اول حرفت
Iran, Islamic Republic of
قسمت دوم حرفت درسته
امین
Iran, Islamic Republic of
احتمال این نظر شما زیاده. واقعا از دستشون بر میاد
این فتنه نشانه قدرت آل سعود نبود نشانه ضعف مدیریت شماست
Iran, Islamic Republic of
شما با تبرئه آل سعود قصد تبرئه کردن سیاست های غلط خودتون رو دارین

ظریف در ماجرای دو نوجوان ایرانی که در عربستان مورد تجاوز قرار گرفتند گفت ما این موضوع رو هضم عقلایی کردیم

کار به جایی رسید که توی ماجرای فاجعه منا آل سعود حتی اجازه ورود به شما برای رسیدگی به وضعیت شهدا رو نمیداد تا اینکه حضرت آقا تهدید شون کرد

بعد به وزیر بهداشت اجازه دادن وارد عربستان بشه اما جناب وزیر هم به جای اینکه سریع بره و شرایط رو بررسی کنه اول محرم شد و حج به جا آورد!
در حالیکه شرایط برای عزیزان ما داشت لحظه میزد و این رفتار از یک پزشک بعید بود که به جای رسیدگی به وضع مردم بره محرم بشه

سیاست شما کلا سیاست عقب نشینی و سکوت است اونم خیلی با کلاس
Germany
نارضایتی اقتصادی و معیشتی مردم ازدولت اصلی ترین عامل تظاهرات و اغتشاش میباشد.
Iran, Islamic Republic of
مدت ها قبل گفته بودن در فتنه 88 اشتباه شون این بوده که بدنه مردمی رو نیاوردن وسط خیابان
هدف از ایجاد مشکلات اقتصادی که بسیاری از اون ها به نظر عمدی میاد همین است که بدنه مردمی بیان وسط خیابان
قصد دارن با استفاده از اعتراض به حق مردم ماجرای لیبی و سوریه رو در ایران تکرار کنن
رر
United States
منبع تمام اغتشاشات داخلي است دزدي اختلاس تبعيض دست بهم داده اين وضعيت را بوجود اورده است تا ديروز هر كاري مي كرديد مي انداختيد گردن رژيم شاه الان مي اندازيد گردن اين و ان برويد خجالت بكشيد!؟
United Kingdom
اختلاس ؛ نادیده گرفته شدن حقوق شهروندی ؛ نبودن نشاط و شادی در جامعه ؛ سیستم بد و اقا بالاسری ادارات ؛ حقوقهای نجومی ؛ املاک نجومی ؛ استفاده ابزاری از دین ؛ جدا بودن سران و افراد دارای رتبه از مردم ؛ عدم ثبات اقتصادی و بیکاری ؛ حمله به سفارتها ؛ سیستم نزول خوری بانکهای اسلامی ؛ عدم هماهنگی بین دانشگاه و جامعه همه و همه باعث بروز این مسائل هست و با زدن و زندان بردن هم حل نمیشه و این مسائل به این جناح و اون جناح هم نداره . باید به این مسائل فوری رسیدگی کرد و گرنه مشکلات کماکان ادامه خواهد داشت . اگر واقعا دلسوز نظام هستید نباید چشمتون را بخاطر مسائل حزبی روی حقیقت ببندید . ایا اگر وضع جامعه ما خوب باشه کسی به حرف امریکا و یا هر کشوری گوش می کنه؟ مطمئننا خیر.واقعا وضع اقتصادی برای شرکتهای کوچک خوب نیست و هر لحظه داره به شرکتهای ورشکسته اضافه میشه . و اینها همه به صلاح کشور نیست . همه تلاش دولت بالا بردن قیمت دلار هست تا بتونه کمبودهای بودجه را از راه صادرات و برگشت دلار پر کنه وای بسیاری از شرکتهای خصوصی بازرگانی هم که از راه واردات زندگی می کنن را از بین میبره .
شاه تا ... بنی صدر تا ...!
Iran, Islamic Republic of
شاه یک دزد و غارتگر و وطن فروش و دست نشانده آمریکا بود که از کشور انداختیمش بیرون

آمریکا هم برای شاه ارزش قایل نبود و دیدی که با درخواست ورود شاه به آمریکا موافقت نکردن تا مرد

الان تفاله هایی اشرافی و لیبرال در دولت و مجلس وارد شدن و دارن مشکل ایجاد می کنن

به حول و قوه الهی این ها نیز مانند شاه و بنی صدر مجبور به فرار خواهند شد و این مبارزه علیه کفر و شرک و فساد و فتنه تا ظهور حضرت ادامه خواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
اینکه ایران در منطقه یکه تاز است در اون شکی نیست. اما اقای جهانگیری در این یکه تازی قطعا شما و دوستانتان نقشی نداشته و ندارید و اگر براتون مقدور باشه بعضا جلوگیری هم می کنید.
همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روی زخم مگس مینشیند و بروید زخم را درمان کنید / زخم اصلی مردم ایران بیکاری و گرانی است دولت برود واین دو را درمان کند تا راه سوءاستفاده دشمنان بسته شود
Iran, Islamic Republic of
این ها که اهل این کار هانیستندفقط به دنبال گناه گردن احمدی نژاد می باشند حتی ادعا دارند در800سال آینده مشکلات تقصیر احمدی نژاداست
جهان نیوز یا جناح نیوز؟!!!
تولی و تبری از فروع دین ماست
Iran, Islamic Republic of
اگر در جناح حق مبارزه نکنی قطعا در جناح باطل خواهی بود

رابطه حق و باطل رابطه شیر آب و گرم حمام نیست که کمی از این باز کنی و کمی از آن بعد بگی معتدل شد و به اعتدال رسید
Iran, Islamic Republic of
چرا رئیس جمهور و معاونش در دفاع از کشور دوست و برادر و تاج سر عربستان هماهنگ نیستند ؟!
Iran, Islamic Republic of
اینا اول حرف می زنن
بعد هماهنگ می کنن
بعد فکر می کنن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
تاوان ناکارآمدی این بی هنرها رو مردم و ونظام نباید بدند..مجلس لاریجانی کجاست که این دولت رو استیضاح کنه ..مجلس خواب .روحانی برای اینکه بار توقعات رو از خودش کمترکنه از حالا هر روز مسئله جدیدی رو مطرح میکنه..راهش اینه که مطالبات ازش زیاد بشه نه فقط از طریق جهان نیوزبلکه از طریق مجلس
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که اکثرنماینده های آن وکیل الدوله هستند چه کاری می تواند بکند ... برای اعضای هیات دولت
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبهای نفوذی راه همان فتنه گران ۸۸ را ادامه می دهند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
کوچکتر از آن نیستند که در ایران توطئه کنند جنگ هشت ساله را هم صدام با حمایت پولی اینها و غربی ها راه انداخت البته کوچکتر از آن هستند که جمهوری اسلامی را سرنگون کنند ولی به هر حال اذیت می کنند ولی ایشون آدرس غلط می ده ...
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری در بن بست نا کار آمدی و عدم تحقق وعده ها دست وپا می زند وباسخنان کودکانه و سطحی می‌خواهد مانند احمدی نژاد از روش عوام فریبی استفاده کند. اگر وعده های جهانگیری در ایام انتخابات (در مورد سهام ده میلیونی سهام عدالت وایجاد رفاه و رفع بیکاری و... ) مرور شوند ، ناکار آمدی و ناکامی حاصل مدیریت مبتنی بر تقسیم غنیمت ایشان است هرچند حکومت قرون وسطائی و مرتجع سعودی عددی نیست اما آقای جهانگیری لابد فراموش نکرده اند که در زمان فتنه وطن فروشان درسال ۸۸ یکی از سران فتنه ذلیلانه از شاه سعودی پول گرفت تا در جهت اهداف امریکا وانگلیس و صیهونیستها در حق ملت ومملکت خیانت نماید.
Canada
پول های حرام برای برخی بی غیرتها جذابیت دارد مخصوصا آنها که سابقه مفت خوری در خاندانشان وجود دارد . یعنی این ژن معیوب در ژنومه شان هست . وقتی دیگر رفقا و شرکایشان امثال مهاجرانی از عربستان پول گرفته دیگر چه باید گفت .
علی
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات از نحوه اداره مملکت توسط این دولت است
Iran, Islamic Republic of
دستگیر شده ها چند در صد عضو منافقین خلق هستد یک نفر می شناسم ایرانی و عضو منافقین خلق است در استرالیا زندگی می کنه این ایام اختشاشات آمده ایران برای بر اندازی. ونیز همانگونه رهبری فرمودند خر پولدار های خلیج هزینه مالی آنها را تامین می کنند اجلاس سالانه منافقین و و بوجه منافقین را چه دولت هایی تامین می کنند؟ متاسفم که سالیان سال مدیریت کشور را داشتید، با این کوتاه بینی که نمی شود کشور را اداره کرد. آقای محسن رضایی فرمودند مقامات امنیتی در گزارش به تشخیص مصلحت نظام اتاق فکری که در اربیل و هرات افغانستان با همراهی عربستان و رژیم کودک کوش وامریکا طراحی شده البته عربستان هزینه های مالی را تامین می کنه کاره ای نیست شما مدعیان اصلاح طلب نمی خواهید بفهمید تا زمانی که فرش قرمز زیر پای شما را جمع نکردند باور نمی کنید فقط دارید از این پدیده ها موج سواری می کنید
Iran, Islamic Republic of
دشمن را کوچک فرض کردن اوج حماقت است. مومنان هنگامی که دشمن را خوار و کوچک شمردند سخت ترین ضربه ها را متحمل شدند.
احسنت /دشمن را نباید حتی یک لحظه کوچک شمرد
Ukraine
...
کاسبین ( دریا )
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دیگر لایق مدیریت نیست اسمش را نیاورید .
من به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه خود میدانم از جهان نیوز بخاطر اطلاع رسانی خوبش به مردم، تقدیر و تشکر کنم .
ضمنا" دولت روحانی از اطلاع رسانی شفاف جهان نیوز واهمه دارد .
در آخر هم مرگ بر فتنه گران 88 و 96 و سکتین فتنه که همان فتنه گران واقعی هستند
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره بری بغض کنی؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای جهانگیری می خواهد حواس ها را از دشمن پرت کند؟ در حالی که همین دشمنان هستند که این همه خسارت به ملت ایران زده اند.
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
جهانگیری تنها فردی استکه توانسته در دولتها نفوذ داشته