سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۶

ماجرای دخالت برادر زن صدام در حوادث ایران

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 580552
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه واکنش نشان داد.
ماجرای دخالت برادر زن صدام در حوادث ایران
به گزارش جهان نيوز، پیرو اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه در باره سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در نشست خبری روز شنبه و در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران بیان شد، توضیح نکاتی چند ضروری به‌نظر می‌رسد:

1 ــ توضیحات سخنگوی وزارت خارجه مستند به خبر رسمی و عین اظهارات ایشان نبوده است.

2 ــ سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ناظر به گزارش رسمی نهادهای عالی اطلاعاتی و امنیتی کشور بوده که در صحن جلسه مجمع بیان گردیده و طبیعتاً سخنگوی وزارت خارجه از این گزارش اطلاعی نداشته است.

3 ــ از «اربیل » به‌عنوان یکی از محل‌های برنامه‌ریزی سازمان سیا و منافقین و عربستان با کمک عناصری از بعثی‌های عراق، در خصوص طراحی آشوب در ایران یاد شده است، اینکه آیا مسئولان اقلیم کردستان در جلسه حضور داشته‌اند یا خیر را باید مسئولان امنیتی بیان کنند.

4 ــ ضمن‌انتقاد شدید از این نوع اعلام موضع سخنگوی وزارت امور خارجه، به‌نظر می‌رسد با توجه به اهمیت موضوع، این نوع اظهار نظرِ غیردقیق مناسبتی با جایگاه حساس سخنگویی دستگاه دیپلماسی نداشته باشد و همان‌گونه که آقای قاسمی از ابعاد امنیتی موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است، انتظار می‌رفت نسبت به کلّیت خبر که ماهیتی صددرصد امنیتی دارد با تأمل، اطلاع و دقت بیشتری صحبت می‌کردند.

همان‌گونه که در نشست خبری دبیر مجمع تصریح و تأکید شد صف معترضان به عملکرد دستگاه‌ها در سه قوه از عوامل ضدامنیتی و دشمنان قسم‌خورده ملت جداست و همه مسئولان باید حل مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم عزیز را وجهه همت خود سازند.

در پایان از زحمات وزیر، مدیران و کارکنان محترم وزارت امور خارجه به‌ویژه در پیگیری و کمک به سیر درمان حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی به‌عمل می‌آید.


منبع: روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عزیزان به مطالبات واقعی مردم پاسخ عملی بدهید و دست ازاین تحلیل های آبدوغ خیاری بردارید
مردم ازوضعیت معیشت و تورم ناراضی هستند و دراین شرایط همواره دشمنان بیرونی درهرکشوری ازوضعیت موجود سوء استفاده میکنند
همیشه هم حساب و کتاب معترضین واقعی از آشوبگران جداست اما واقعیت این است که درهرتجمع اعتراضی آشوبگر وجود دارد و نمی توان به این دلیل مطالبات برحق مردم را نادیده گرفت
اگر مردم را راضی کنید با هیچ عاملی تحریک نمی شوند و ازآشوب هاهم خبری نیست!
United States
وزارت امور خارجه بعد از برجام به تعطیلی بلند مدت رفته و بهمین دلیل جناب سخنگو از اوضاع مملکت و پیرامون آن بی اطلاع میباشند. البته جناب ظریف از تعطیلی برای یک روز درآمد که با جنایتکار جنگی به اسم جک استراوی قاتل کودکان عراقی و یکی از کثیفترین حیوانات روی زمین ملاقات داشته باشه.
میثم
Iran, Islamic Republic of
الان این خبر چه ربطی داشت به تیتری که شما زدین؟
Iran, Islamic Republic of
چرا همه چیز را به خارج ربط می دهید و از بی عرضه گی خودتان و دولت طفره می روید . وقتی مردم گرسنه هستند کنگره بنام هاشمی توی سرتان بخوره !!!!!!!! بریز و بپاش بنام اکبررفسنجانی که جز اشرافی گری چیزی نداشت انهم از پول مردم چه دردی از شکم های گرسنه دوا میکنه جز اینکه ضرر به بیت المال و مردم بزند چه خاصیتی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
برادر سبزوار ! جون داداش وقت بازنشستگيت فرا رسيده چرا پشت گوش ميندازى ؟!
Iran, Islamic Republic of
میگن جاری مرکل هم توش نقش داشته ؟؟
لطفا بی کفایتی خودتون تو اداره کشور و سختی که به ما تحمیل کردید رو گردن این و اون نندازید