جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲۵

اقدام ضدفرهنگی شهرداری تهران در مزار شهدای گمنام

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 580531
کانکس اقلام مراسمات شهدای گمنام بوستان پلیس جمع خواهد شد.
اقدام ضدفرهنگی شهرداری تهران در مزار شهدای گمنام
به گزارش جهان نيوز، مزار شهدای گمنام بوستان پلیس تهرانپارس که از سال 91 محلی برای برگزاری مراسمات مذهبی از جمله ادعیه کمیل، عرفه و مراسمات شب های قدر بوده، با دستور شهردار منطقه چهار مورد بی مهری قرار گرفته است.

بنابر این گزارش،طبق گفته محمدزاده شهردار ناحیه 9 منطقه چهار تهران، پیرو دستور حسینی شهردار منطقه، کانکس مختص فعالیت های فرهنگی شهدای گمنام مستقر در بوستان پلیس جمع آوری خواهد شد. لازم به ذکر است این کانکس ویژه آماده سازی فعالیت های مربوط به مراسمات مذهبی بوستان پلیس بوده که پیشتر نیز به دستور شهرداری منطقه چهار و اداره زیباسازی در آن مکان مستقر شده بود.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهیدان عزیر هستند ولی محل دفن باید گلزار شهدا باشد نباید در سطح شهر مقبره ها درست کرد که
Iran, Islamic Republic of
تا گاهی به اینها نگاه کنید که در اوج جوانی از لذتهای دنیا گذشتند وشما تلنگری بخورید و سر همدیگر کلاه نگذارید و یکدیگر را ندرید و پاره پاره نکنید
Iran, Islamic Republic of
شهید گمنام زائر آشنا ندارد
زائرش همه مردمی هستند که مدیونش هستند
و در بین ما بودنش تلنگری است به ما که جان فدا کرده اش بسیار مهم تر است از طرح مسائلی مثل نظر شما که مصداق بی وفایی و قدر نشناسی و اهانت محترمانه است
نصیر عباس
Iran, Islamic Republic of
مقبره واسه مرده است. قول صریح خدا در قرآن است که هرگز مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند، بلکه زنده هستند و نزد خدایشان روزی می خورند. از من و شما زنده تر هستند بنده خدا! بیا یه فکری به حال دل مرده و روزمرگی خودمون بکن که کلاهمون پس معرکه است که اگه شهید نشی، می میری! می فهمی، می میری!
Iran, Islamic Republic of
میدان شاردوگل فرانسه مهمترین و توریستی ترین منطقه فرانسه و شاید هم کل اوپا باشد. در ابتدای این میدان مزار چند سرباز کشته شده هست که هر روز در آنجا توسط دولت شمعهایی روشن می شود. دقت کنید هر روز یک بیاد روشن کنه نه ماهی یکبار و نه سالی یک بار. مجبورم برای عده ای روشنفکر ( در واقع کور ذهن ) مثالهایی از قبله آمال خودشون بیارم وگرنه شهدای عزیز ما کجا و اونها کجا. خدایا عاقبت همه ما را شهادت قرار بده.
حسین
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا جهاد در راه خدا و شهادت در این راه بالاترین نوع پیوستن یه معبود است.
جمع آوری کانکس به شهدا و ساخت فضای معنوی موجود لطمه ای نمیزنه. از جهتی انحصاری بودن فضای معنوی موجود را از سیطره صاحبان کانکس خارج میکنه.
چرا از شهرداری درخواست نمیشه تا در کنار این همه اتاقهایی که در محوطه پارک است اتاقی بدهند تا تجهیزات مراسم نگه داری شود. مسئولیت حفظ و نگه داریش هم با آنها.
این خبر کمی شبیه دعوای خانوادگی میمونه
Iran, Islamic Republic of
مقبره مال اموات هست اما شهدا زنده اند و عند ربهم یرزقون هستند.
شهدا را از آن جهت شهید گفته اند که زنده و شاهد بر ما هستند.

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیاء عند ربهم یرزقون

شما بگید مرده اند اما خدا می فرماید زنده اند. و صد البته ما به اونها محتاجیم نه اونها به ما.
Iran, Islamic Republic of
از نگاه شما غربزده ها در سطح شهر باید نمادهای اسرائیلی و آمریکایی درست کرد و لیاقت شهدا که قهرمانان ملی در زمین و مشهور در آسمانها هستند را ندارید.
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بده
آقای حسینی رو،شهر باید نماد زندگی باشد نه نماد مرده پرستی
ضمن احترام به لرواح مطهر وبلند مردان خدا،متاسفانه در کشور ما عده ای وصول گرا همیشه دنبال استفتده ویا بهتر بکم سو استفاده از این گونه موضوعات داشته اند که انشاالله ریشه ایشان،کیهان،صراوسیما،جهان نیوز،وطن امروز رو خدا خشک کنه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شهدا زنده اند و با ارواح مردگان به فنا رفته شما فرق دارند و اگر در مکانهایی خاص که در دید عموم دفن شده اند برای این است که مردم یادشان نرود که مدیون این مردان هستند
Iran, Islamic Republic of
همین کلمات زشت و ناجوانمردانه ای را هم که بر زبان می آوری از صدقه سر همین شهداست. اگر می توانی به آن ها توهین کنی و بی ادبی نمایی باز به خاطر وجود خودشان است که این امنیت را در کشور ایجاد کرده اند و حتی به غلط شما اجازه چنین گستاخیها را می یابی. خوب است از غربی ها که الگو ی شما ها هستند یاد بگیری که در میادین مهم شهرهایشان مزار سرباز گمنام دارند. کسی که به شهدا توهین کند سیلی خواهد خورد. آن ها که کردند خوردند.
شریف
United States
و خدا شما روشنفکر نما ها را لعنت کند، شما که علیرغم از مقام بلند شهدا اطلاع دارید ولی خود را به نفهمی زده اید،
Iran, Islamic Republic of
... کسی که بزرگداشت شهدا و زیارت آنها را مرده پرستی بداند .
جهاد نکاح و هزار دردسر
Iran, Islamic Republic of
خدا اگر به آقای حسینی خیر میداد اینقدر بی نصیب و بی توفیق نبود که چنین قدمی علیه شهدا برداره!
Iran, Islamic Republic of
مرده شمایید که لم دادید رو مبل و دارید این حرفا رو میزنید اگه الان داری نفس میکشی از صدقه سری همین شهداست
لوریک
Iran, Islamic Republic of
آخی فکر کنم خیلی هول شدی که یه چیزی بگی، یه نفس بکش باشه یه طرف سوءاستفاده کردن خب طرف شما بیاد یاد بده ببینیم استفاده ش چی جوریه تا ما هم یاد بگیریم.آره عزیزم شهر باید نماد زندگی داشته باشه یعنی یه وقت توش چیزی نبینی که یاد زندگی ابدی هم بیفتی.خدای نکرده چند دقیقه ای بهش فکر کنی .فقط باید به فکر خور وخواب ودفع و شهوت باشی.اونایی هم که گه گداری حرفی از اینا میزنن وچرتمونو پاره میکنن مثل اونایی که اسم بردی خدا نبخششون.
مسافر خسته
Iran, Islamic Republic of
اگر جک استراو انگلیسی هوس کند! برای دهن کجی روزی اینجا بستنی خواهد خورد !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جک استراو غلط کرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
(حضرت علی علیه السلام می فرمایند ای مردم مرگ را از یاد نبرید چگونه غفلت می کنید از چیزی که هرگز از شما غفلت نمی کند و... به دنیا مهر ورزیدند دنیا فریبشان داد وبه آن اعتماد کردند و او بر زمینشان زد. ) دوستان چهار دستی دنیا را گرفته اند همه جا باید عطر شهدا خصوصا مزار شهدای گمنام باشد تا همیشه به فکر آخرت باشیم و حقوق های نجومی نگیریم
علی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شهرداری
کلیدهای شکسته
Iran, Islamic Republic of
بدبختها دست و پا نزنید.
برای هر صندلی ریاست تان خون چند شید ریخته شده؟
ننگ بر مرامتان
خون شهدا دامنگیرتان خواهد شد.
شهید
Iran, Islamic Republic of
جنابی که گفتید شهربایدنماد زندگی باشد....1اول برید نوشتن رویاد بگیرید 10تاغلط املایی داشتید2شهداروانجادفن کرده اند که شماوامثال شمای دنیا ندیده بدانندوقتی درکمال ارامش انجاقدم میزنی بدانی مدیون جانفشانیهای چه عزیزانی هستی وچه همسران وفرزندان وخانواده های دلسوخته ای پرپر شده اند تا توی هیچ نفهم بتونی راحت اونجابستنی کوفت کنی.3خاک برسراون شهردار قلیونی و عیاش تهران ومناطقش ،که این نمادهای قشنگ دنیا رومیخوان جمع کنن ونمیدانندکه یداالله فوق ایدهم.ودست وقدرت شهدا کجا ودست ناپاک این اراذل کجا....برو برو خودت جمع کن....این ورا پیدانشه....جهان این مطلب میزنیا.
Iran, Islamic Republic of
حق داره این شهدا و امثال آنها بوده اند که فتنه ها را خنثی کرده انداز این شهدا ضربه خورده اند
علی
Iran, Islamic Republic of
فکر کردید این دولت و ازنابش دلشان برای مردم و شهدا سوخته کجایید شهیدان که ببینید حیف که با رفتنتان جای را برای یک مشت کلاش باقی گذاشتید