جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مرتضی قمری‌وفا:

فتنه ابلهانه در پی فتح‌الفتوح یاران «حاج قاسم»

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 580496
ملت ایران دقیقا از این منظرگاه به خیمه شب بازی هفته گذشته این ددمنشان نگاه کردند و خیلی زودتر از آنچه همین نادانان می پنداشتند، در دو سه روز، رمز و راز «آشوب ابلهانه» را عیان کردند و از موضع اقتدار و تمسخر با آن برخورد نمودند.
فتنه ابلهانه در پی فتح‌الفتوح یاران «حاج قاسم»
به گزارش جهان نيوز،‌ مرتضی قمری‌وفا، دکترای مدیریت رسانه و کارشناس مسائل استراتژیک در یادداشتی که برای فارس ارسال داشته، نوشته است:

جامعه ایرانی یکبار دیگر اوج فرهنگ و بصیرت اسلامی و ایرانی خود را مقابل جهانیان به نمایش گذاشت و از توطئه خطرناکی به سلامت و پیروزی عبور کرد که خیلی از مردم کشورهای دیگر کمتر توانسته‌اند از آن مهلکه، جان سالم بدر برند.

«فتنه 96» به دنبال آن بود که بر بستر علل و عوامل «ناکامی اقتصادی دولت، تشدید احساس محرومیت نسبی در جامعه و ناامیدی مردم از آینده روشن» بنشیند و مردم طبقات متوسط و فقیر را برای «شنیده و دیده شدن» به خیابان‌ها بکشاند و در این فضای شلوغ و پر تنش، تمساح گونه منتظر اشتباهات و خطاهای متقابل معترضین و دولت و حاکمیت باشد و در ادامه ماهی خود را از این آشفته بازار صید کند! این خلاصه‌ترین و مورد اجماع‌ترین توصیف از وقایع هفته گذشته جمهوری اسلامی ایران است.

دشمنان ملت ایران که کم هم نیستند، مجددا در پیشبرد موفق یک پروژه براندازی(با عنایت به انواع آن) شکست سختی خوردند و به فهرست ناکامی هایشان در قبال قدرت ملی ایرانیان، این مورد هم اضافه شد.

به تجربه ثابت شده هرگاه آنها یک گام به سوی مرزهای جغرافیایی یا عقیدتی ایران آمده‌اند، در ادامه تحولات مجبور شده اند صدها گام عقب نشینی کنند. به عنوان نمونه، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وقتی برای رهایی! جاسوسان خود ساده لوحانه به کویر مرکزی ایران پا گذاشتند، زمانی طول نکشید که با معجزه ای الهی، طوفان به پا شد و سربازانشان، جزغاله شدند... همان که در تاریخ ثبت شد و امپریالیسم آمریکایی را در دنیا تحقیر کرد.

ملت ایران بعدها با هزینه‌ای گران و تجربه‌ای ذی‌قیمت، دفاع مقدس هشت ساله را پشت سر گذاشت که به مصونیت بخشی کشور و انقلاب در حوادث آینده انجامید و در پی آن توسعه کشور و پیشرفت‌های عظیم در حوزه های دفاعی و نظامی اتفاق افتاد و مقدمه‌ای برای توسعه علمی و فناوری کشور در دهه های آینده شد.

در این مسیر صعب و سخت، حتی دشمنان قسم خورده ایرانیان با مقاومت ملت و تدابیر رهبری عزیز انقلاب، به دست خود آنها از بین رفتند و همین درسی پر اهمیت برای همه ما بود؛ حذف صدام وحشی و طالبان وهابی از یک سو و در ادامه نفوذ گسترده جمهوری اسلامی ایران در قلب و ذهن ملت های مظلوم و ستمدیده عراق و افغانستان از سوی دیگر، جلوه هایی دیگر از این امداد الهی است.

همچنین در دهه اخیر آنچه در حوزه مقاومت فلسطین و لبنان رقم خورد، این بود که هیمنه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی فروپاشید و شمارش معکوس برای آزادی فلسطین و قدس شریف و فرار صهیونیست ها از منطقه شروع شده و به ضرباهنگی معنادار تبدیل شده است.

البته دشمنان در پی این شکست های سخت، بیکار ننشتند و مرتجعانه، به جنگ با بیداری اسلامی در کشورهای منطقه رفتند و با راه اندازی تروریسم وحشی و جنگ های نیابتی نوین، پروژه استعماری، صهیونیستی و سعودی تجذیه کشورهای اسلامی پیرامون و فتنه های بسیار پیچیده «آخرالزمانی» را کلید زدند و در این بین چه حمام های خون در این کشورها که راه نینداختند و .... آنچه در کشورهایی مثل سوریه و عراق و یمن، دنیا شاهد بود در نوع خود نظیر نداشته است.

ولیکن با تلاش های جبهه بزرگ مقاومت، افتخار حذف مار هفت خط داعش و شکست گروه های وحشی تروریستی دیگر نصیب ملت های سوریه، عراق، لبنان و ایران و شماری از مجاهدان ارجمند افغانستانی و پاکستانی شد.   

این فضای جدید پیروزی های بسیار بزرگ جبهه فراگیر مقاومت، در حال تغییر آینده تاریخ به نفع ملت های آزاده منطقه است و پارادایم انسانی و نوینی را بر منطقه و جهان حاکم خواهد کرد و مرتجعان را هم به زباله دانی تاریخ خواهد سپرد.

در این میان «حاج قاسم و یارانش» در این کره خاکی به استعاره ای «رهایی بخش» تبدیل شده اند و تو چه می دانی در این سال ها در اذهان مردم مظلوم سوریه و عراق چه می گذرد، وقتی از دالان وحشتناک تروریسم وحشی با امداد الهی و مقاومت جوانمردانه رزمندگان و مجاهدان امثال «حاج قاسم»، پیروزمندانه عبور می کنند.
اکنون قدرت نرم انقلاب و نظام اسلامی ایران در اوج است و این را همه مردم ایران به عمق جان درک کرده اند و به همین سبب است هیچ کمبود و ضعفی در تدبیر امور داخلی را در مسیر این پیروزی جدی نمی گیرند؛ چراکه به «فتح الفتوح» نائل آمده اند. بر این اساس دشمنان نادان از فرط ضعف و در پی شکست های پی در پی به دست و پا زدن افتاده اند؛ همچون حیوانی وحشی که در حال مرگ است....

ملت ایران دقیقا از این منظرگاه به خیمه شب بازی هفته گذشته این ددمنشان نگاه کردند و خیلی زودتر از آنچه همین نادانان می پنداشتند، در دو سه روز، رمز و راز «آشوب ابلهانه» را عیان کردند و از موضع اقتدار و تمسخر با آن برخورد نمودند.

به ناگاه آنچه در کف خیابان پس از چند سال تلاش مزورانه مزدوران انها در شبکه های اجتماعی و خانه های تیمی مجازی و مخ زنی های تدریجی، و همچنین نقش افرینی نیابتی برخی تیم های گروهک های تروریستی خود را نشان داد و به مدد بزرگنمایی امثال بی بی سی دروغگو و توئیت های ترامپ دیوانه به خبر اول یانکی ها تبدیل شد، زمان کوتاهی نگذشت که با تدابیر رهبری  و دولت و هوشمندی فوق العاده ملت ایران با کمترین ظرفیت برخورد و تنها با نقش افرینی نرم نیروی انتظامی به خط پایان رسید و در عوض، مردم ایران در بیش از ششصد شهرستان و مراکز استان ها با راه اندازی راهپیمایی های پر شور و شعور، در یک ماه مانده به جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میثاقی مجدد با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بستند و با رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت کردند.

این همان سرمایه ای است که در این سالهای دور انقلاب اسلامی ایران را مصونیتی آهنین بخشیده است که خود امدادی الهی و از سر الطاف مهدی موعود(عج) است بر انسان منتظر در این دنیای پر آشوب.... ملت ایران همواره شکر گذار این نعمت الهی خواهد بود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *