شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۷۵

مشاور زنگنه: سهام عدالت پول را بین گداها توزیع می‌کند

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 580360
او گفته است: شرکت‌های تعاونی سهام عدالت خوب اداره نمی‌شوند. سهام عدالت صاحب ندارد و فقط پول را بین گداها توزیع می‌کند.
به گزارش جهان نيوز، فردی به نام عباس کاظمی، مشاور وزیر نفت به تازگی در مصاحبه با سایت نود اقتصادی طی اظهاراتی گفته است: حدود ۴۰ درصد از کل سهام شرکت‌های پالایشی به تعاونی‌های سهام عدالت اختصاص یافته اما این تعاونی‌های سهام عدالت پولی برای تزریق کردن بابت توسعه در شرکت‌های پالایشی ندارند. او تصریح کرده است:

«شرکت‌های تعاونی سهام عدالت خوب اداره نمی‌شوند. سهام عدالت صاحب ندارد و فقط پول را بین گداها توزیع می‌کند.»

کاظمی همچنین تأخیر در راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را نیز به دلیل نبود بهره‌وری مناسبت و مسئله تحریم‌ها عنوان  کرده است.

*اظهارات این فرد در حالی است که مردم ایران هنوز به یاد دارند صحبت‌های اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت آقای روحانی در ایام انتخابات ۹۶ را که پیرامون سهام عدالت گفته بود:
«از شهریور ۱۳۹۶ هر فرد تحت پوشش کمیته امداد مالک ۱۰ میلیون تومان سهام در کارخانه های کشور خواهد بود و بقیه جمعیت بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان سهام بهترین کارخانه ها را خواهند داشت و در سود کارخانه ها مشارکت خواهند کرد».
جدای از این؛ مسئله توهین چهره‌های سیاسی و اجرایی طیف چپ به مردم ایران امری مسبوق به سابقه است.

قبل از این فرد، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا نیز طی اظهاراتی گفته بود: پراید خودروی مطلوب قشرهای کم‌درآمد است.

محمود سریع‌القلم، کسی که گفته می‌شود مشاور رئیس‌جمهور روحانیست هم چند سال قبل در اشاره به برجام و انتقادات مردم اظهار کرده بود: راننده تاکسی یا یک لبوفروشی دانشی درباره مسائل کشور ندارند.

به اظهارات این چهره‌های اعتدالی، البته باید صحبت‌های همیشگی اصلاح‌طلبان را نیز افزود که بارها گفته‌اند «مردم لشکر قابلمه بدست‌هایی هستند که برای توزیع جارو و مرگ موش هم صف می‌کشند.»
شاهد مثال آنکه، مصطفی ملکیان، از تئوری‌پردازان اصلاح‌طلب زمانی درباره مردم گفته بود:«عوام‌الناس، چون خوشایند خود را از مصلحتشان، نمی‌توانند تشخیص دهند، از رییس جمهوری که ۴۰ هزارتومان را در خانه‌شان می‌دهند، راضی‌اند و نمی‌فهمند که ممکن است چه خسارت‌ها و ظلم عظیمی در حقشان بشود.»

جالب است که علیرضا علوی‌تبار، دیگر فعال اصلاح‌طلب نیز چندی قبل در یک مصاحبه تصویری و هنگامیکه از وی خواسته شد توضیح دهد چرا اصلاح‌طلبان دائم مسئله صف کشیدن را با کنایه خطاب به مردم می‌گویند؛ اینطور اظهار کرد که صف کشیدن یک مسئله اقتصادیست و در شرایطی رخ خواهد داد!

در اشاره به صحبت‌های مشاور وزیر نفت اگرچه قضاوت را به عهده مخاطبان محترم وا می‌گذاریم اما ذکر این نکته گفتنیست که گداصفتی و دریوزگی نه صفت مردم عزیز ایران که صفت کسانی است که علیرغم برخورداری دوستانشان از حقوق‌های نجومی و ژست‌های کراوات‌پوشی و ژن خوب و خوش‌نشینی اما باز هم نگاهشان به مبالغ سهام عدالت و یارانه‌هاست و مدام درباره این مبالغ در حال نق زدن و یا کنایه‌زنی به مردم شریف ایران هستند. ضمن اینکه افتخار این آدم‌ها نیز چیزی غیر از زانو زدن و کرنش در مقابل غرب نبوده و نیست.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی یک مشت انگل و بی محتوی در این مملکت به آلاف و اولوف رسیدند همینه که میبینی و باید هم بشود !!! اصالت شرط لازم و واجب و اصلی است در آنکه میخواهد مسئولیا قبول کند ؟؟ چیزیکه کمتر دیده شده است !!
Iran, Islamic Republic of
من از بی قدری خار سر دیوار دانستم
که ناکس کس نمیگردد از این بالا نشینی ها
بله آقا تو که تحمل یک ساعت سرما نداری بیا ببین همون گدا خودشو تو پلاستیک میپیچه تو کانال فاضلاب میخوابه . دنبال پسمانده غذا تو آشغال میگرده .
خدایا تو را به علی ع و فاطمه س که مهدی عج برسان
آن یکه سوار حیدری را برسان .
Iran, Islamic Republic of
ثمره دولت لیبرال و عاشق آمریکا مطمئنا چیزی جز این نخواهد بود و خود مردم با چشم بسته این دولت رو انتخاب کردن. وقتی مردم از ترس دیوار کشیدن توی پیاده رو که خود شایعه پرداز این حرف هم خودش از گفته خودش خنده اش گرفت می رن تو بغل این دولت شکم سیر باید هم بشینن و ثمراتش رو ببینن .
من که از شنیدن این جمله تعجب نکردم و تازه فکر کنم اولش باشه و هنوز فحش های ناجور تر مونده که این دولت به مردم بده چون مردم از نظر این دولت فقط یه مشت مرفه بی درد هستن و بقیه یه مشت گدا
سعه صدر
Iran, Islamic Republic of
چرا دنبال منشا اغتشاش میگردن . خود دولت مردم تحریک میگنه با گرانی با حقوقهای نجومی با تحقیر کردن مردم و افراد بی بضاعت . . .
یادمان باشد که انقلاب ما مرهون همین پابرهنگان است .
مهدی
Australia
باسلام .
انسانهای پاک پابرهنه های دلسیر ازمال و مکنت دنیا : الآن هم در شرایط
سخت زندگی میکنند و دم بر نمی آورند و عشقشان اسلام ناب محمّدی
است عشقشان رهبر امّام سید علی خامنه ای است
عشقشان انقلاب است وپای انقلاب تا انقلاب مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) ایستاده اند
اکه خدای نکرده جنگ رخ بدهد همین
انسانهای پاک پای کارند .که این آقایون امروز آنچه لیاقت خودشان است به کارگران وطبقه زحمتکش میگویند بالاخره این دنیا هرچی باشد تمام میشود ، آن دنیایه باقی چی ؟
Iran, Islamic Republic of
آقا مهدی عارف منش با عشق نمی شود هزینه های سنگین زندگی را که این دولت ومجلس فرمایشی سنگین ترش کردند گذران کرد من برم مالیاتی به جای پول بگم عشق قبول نمی کنند یا عوارض شهرداری یا نانوایی به من با عشق گفتن یه نان هم نمی دهند.کاش معشوق با یه فرمان می گفت دولت باید هزینه های مردم را ارزان کند مثل حامل های انرژی یا کم کردن مالیات ها وارزان کردن گوشت ومایحتاج مردم رایگان بودن مدرسه ودانشگاه .وام ازدواج وجهیزیه ...ووووو.
مهدی
Australia
باسلام
ببخشید دوست عزیز آنچه که شما نظر داده اید درست درست است وشما
به نظر من نظرماراتکمیل کردید.
ابووذر
Iran, Islamic Republic of
رهبری چندین و چند مرتبه به دولتمردان تذکر دادند ولی کو گوش شنوا؟؟؟ شما چرا انتخاب اشتباه خود در انتخابات ریاست جمهوری را به گردن رهبری می اندازید؟ خود کرده را تدبیر نیست. این دولت را شما انتخاب کردید و نتایج آن را بپذیرید. کسانی که به این دولت رای دادند باید پاسخگو باشند نه رهبری انقلاب
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای مشاور اشتباه می کنی این پولهای صدقه سری به گدا ها نمی رسد خودتان دوباره انرا بالا می کشید به اسم فقرا به کام اغنیا چون شماها محتاج تر هستید
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل نتیجه آثارثروت حرام در زندگی افراد است.
Iran, Islamic Republic of
خدا خوار ولعنت کند کسانی را که باپول مردم گردنشون کلفت شد وبعد اهانت به مردم را شروع کردند.گدا شکم گنده کسانیست که با مال حرام نجومی پر شده است واز قبل کرسنتها وگندهای مشابه به جائی رسیده اند وچون کوچکند ،خودشان را گم کرده اند.
ظاهرا منابع کلانی که حضرات به جیب زدن کم اومده چشمشون دنبال یارانه و سهام عدالته که اونم با کلی منت و به زور به مردم میدن
گدا
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا این مطلب و انتشار دادی سبب تضعیف نظام ومسئولین می شود و در مردم ایجاد ما نامیدی می کند موجب تشنج آفرینی و دو قطبی
خواهد شد بگذارید این مسئولین مردمی و خدمتگزار به کارشان که همان ثروت اندوزی وچپاول است برسند وقفه در کار آنها عقوبت دارد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یعنی 49 میلیون نفر که سهام عدالت دارند گدا هستند باید تبریک گفت.
ابوذر غفاری کجاست
Iran, Islamic Republic of
مشاور خلیفه عثمان یک چنین گستاخی کرد و ابوذر با استخوان ران شتری بر فرقش کوبید. کارشناسان هوا خواه قدرت وثروت ! توضیح دهند ابوذر خشونت طلب است . منطق ندارد . لال بود ! این همه گستاخی !! واین همه سکوت ! در مهران یک بسیجی محکم به گوش بنی صدر کوبید تا حساب کار دستش آمد.
Iran, Islamic Republic of
درستش اینه که دست یه عده حرامزاده فقط از این بخش سهام عدالت کوتاه شده و دارند از بغض و کینه می میرند.
Iran, Islamic Republic of
اینها خیال کردند نفت مملکت ارث پدریشونه و حقوق نجومی اونها رو باید تامین کنه. نمیفهمند نفت "ثروت ملی" و مال همه ملته
United States
نه عزیزم ثروت ملی نیست مال باباشون هست . مردم کیلو چند ؟ مردم حرف هم بزنن جاشون میشه اوین و اغتشاشگر
Iran, Islamic Republic of
یادشون رفته یکی از دلایل انقلاب آمدن پول نفت برسر سفره های خود مردم ایران بود..وریشه کن کردن فساد وهزارفامیل بود.
Iran, Islamic Republic of
نگذاريد كشور دست ناهلان بيفتد .
Iran, Islamic Republic of
با رأی ملت افتاد

عجب به وصیت نامه امام عمل کردیم!

دو دستی کشور و تقدیم شد به لیبرال ها و اشراف
Iran, Islamic Republic of
فعلا که مملکت دست دولت اغنیا افتاده و ماها شدیم گدا؛ اونها میلیارد میلیارد میدزدند، میخورن ومیبرن وخارج از کشور طلنبار میکنن ؛ بعد مردم را گدا خطاب میکنن. حالا دیگه انشاالله مرگ بخورن جون مردم ایران از دستشون خلاص بشه
حسین
Netherlands
مشاور زنگنه: سهام عدالت پول را بین گداها توزیع می‌کند

وای بر شما که وزیر و وکیل و مشاور این گدا ها هستید و از یکطرف به مقامتان افتخار می کنید و از سوی دیگر امت اسلام و شیعیان امیر مومنان را اینگونه تحقیر می کنید.
وای اگر از پس امروز بود فردائی
Iran, Islamic Republic of
هيچ ميدانيد چه كساني اين مردم را لشگر قابلمه به دست كردند كه براي مرگ موش هم صف ميكشند. همين شماها.....شماهايي كه چهل ساله مديريت كشور را به دست گرفتيدو الفباي مديريت را نميدانيد و ول نميكنيد. نهايتا جايتان را با يكديگر عوض ميكنيد. شمايي كه بيت المال را ما ترك پدري خود ميدانيد و حقوق نجومي ميگريد و دارايي اين مردم را به بغما ميبريد .اين گدايان را دزداني چون شما گدا كردند كه وامهاي نجومي را بدون وثيقه به خودتان داديد و منابع كشور را هدر داديد ولي به گداياني كه ميفرماييد يك وام سه مليوني نداديد تا زندگيشان از هم نپاشد..شمايي كه به جاي رونق اقتصادي ركود،‌به جاي اشتغال تورم ،‌به جاي علم ،‌ لشكر مدرك به دستان بي سواد ،‌به جاي عدالت ، دزدي و اختلاس را نهادينه كرديد. شمايي كه چهل ساله مدير هستيد و هيچ كس را هم به جمع صميمي خودتان راه نميدهيد. نظام كاستي ساسانيان در دولت شماها احياء شده است. فقط شكلش عوض شده. بترسيد از روزي كه لشگر گدايان بساطتان را در هم پيبچند. شما آبروي نظام را هم به خطر انداخته ايد.
;کرمانشاه
لعنت بر پدر کسی که تو انگل اجتماع رو آدم و مسئول کرد.خودتو پدر و مادرت گدا هستین.
لطفا درج کنید.
Iran, Islamic Republic of
گدا اون کسی است که از پول مردم حقوق نجومی می گیره اما کار نمی کنه
توحید
United Arab Emirates
نمی دونندالان که مفت خوری تشریف دارند از عرق جبین این ملت همیشه مظلومه.
Iran, Islamic Republic of
واعظین کاین جلوه برمحراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آنکار دیگر میکنند
گوییا باور نمیدارند روز واپسین
کاین همه قلب و دغل در کار داور میکنند
یارب این نودولتان را بر خر خودشان نشان
کاین همه ناز از غلام ترک و استر میکنند
بنده پیر خراباتم که درویشان او
گنج را از بینیازی خاک بر سر میکنند
ای گدای خانقه برجه که در دیر مغان
میدهند آبی و دلها را توانگر میکنند

ملتی که از روی عقل کاری را انجام ندهد مستحق تحقیر شدن هم دارد
Iran, Islamic Republic of
رای احساسی نتیجه اش میشود این.
وخود کرده را تدبیر نیست
جواد
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود انگارد
این گدازادگان بی مخ که بعد از ظهر به ظاهر مرد شده اند نمی دانند که همین مردم فهیم ولی نعمت های آنها هستند . اگر نبود فداکاری و صبوری ملت ایران ، معلوم نبود این جرثومه های فساد که همه جای نظام را پر کرده اند در کدام نقطه از عالم به گدایی مشغول بودند . الان به اقتضای وضع موجود در کشور کم نیستند این ناکسانی که بر مسند و اریکه قدرت چنگ زده اند و گذشته خود را فراموش کرده اند که از کدام خانواده رذل و بی مقداری بوده اند . اگر این فرد .... انسان بود و اصل و نسب داشت به ملت ایران توهین نمی کرد .
افسوس که چند سالی ست گدایان بر ملت ایران مدیریت می کنند . اگر گدا نبودند از اموال مردم غارت نمی کردند . ملت را زیر چرخ های نا کار آمدیشان له نمی کردند . خیلی کمتر از ملت هستند این بیچارگان گدا .
ب
مشاور زنگنه حرف مفت میزنه ...
Iran, Islamic Republic of
خود زنگنه هم اگه بدتر از مشاورش نباشه بهتر هم نیست.
ایرانی
...
Iran, Islamic Republic of
گدا خودشو جد آبادشند که یه مقام رسیدندوچپاول را آغاز کردند.نو کیسه های بدبخت از پشت پالان خر به صندلی مخملین قدرت رسیدند خدا را هم بنده نیستند .گدا گر معتبر شود از خدا بی خبر شوند مصداق خودش هم تیمی هاشه !
این فرد خودش انگل جامعه است باید گفت یکی ازسرنخ های اغتشاشات خود ایشان است.مرگ برفتنه گر
دانشجوی دکترا
United States
از نگاه انگل صفتان، این مردم فقط شب انتخابات عزیز و محترم می شوند و ولی نعمت
شب انتخابات که شد می شوند گدا!
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزیز تا کی باید در کشور خودمان یکسری کرم به ما توهین کنند
اشکال از بصیرت ماست
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که ما به همین ها رأی اعتماد بدیم اوضاع همین است

رهبری بارها شاخص داد
برای انتخابات مجلس شاخص داد
برای انتخابات خبرگان شاخص داد
برای انتخاب ریاست جمهوری شاخص داد

ولی متأسفانه همین ها با ...به نظام مردم رأی اعتماد گرفتن
Iran, Islamic Republic of
این فرمایشات در مورد مردم زیادم بیراه نیست اما چی شد که اینجوری شد ؟ علتش همین آقایونن که 40 ساله مناصب حکومتیو به هم پاس میدن
Iran, Islamic Republic of
گدا خودتی که چشماتو میبندی و دهانت رو باز میکنی. از صدقه سر محرومین و مردم به این پست و مقام رسیدی حالا به دستکم سی و چندمیلیون نفر توهین میکنی.اگر این مردم و نظام نبودن معلوم نبود تو کدوم دشت و صحرا داشتی شتر می چروندی...ه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حیف شما است که مشاور این همه گدا شده اید بردارید این پولهای که به جیب زدی ..بروید آن طرف آب توی جزیره لختیها مسیولیتی قبول کن که شما لیاقت آنطرفیها را دارید.
Iran, Islamic Republic of
اگه تو کره جنوبی بود کله پاش می کردند با پس گردنی ...حیف که اینجا حمایت وپست بالاتر هم می گیره !!از ماست که برماست .
United Arab Emirates
یاد اون سکانس غمبار سریال امام علی (علیه السلام) افتادم، که مالک اشتر به جندب ازدی در مورد خوارج نهروان و مجبور کردن مولا به ترک مخاصمه و قبول حکمیت میگفت که اینها دندان درد خودمان است! اینا رو همین ملت کردن حاکم بر خودشون که امروز بهشون بگن گدا‌.
امیر
Iran, Islamic Republic of
گدا خودت هستی و کسایی که ابلهان مثل تو را در راس کار می گذارند تا با قرارداد های کرسنت و .....مولتی تریلیادر شدید و این پولها برای شما هیچه و اون پدری که تو را بی ادب تربیت کرد . مردم به نان شب محتاجند . اینو در اعتراض که اشغالهایی مثل تو اغتشاش نامیدید بیان کردن . وای به روزی که همین به قول تو گدا ..........
کاظم
Iran, Islamic Republic of
شاه را با همه عظمتش همین گدا ها سرنگون کردن تو که بند کفش شاه هم نیستی پس بترس از روزی که در زیر پای همین گدایان فریاد الدخیل الدخیل سر دهی وتقاضای عفو کنی .
Iran, Islamic Republic of
گدا خودت وجد اباد تو هستن شما ... کثیف وحرام خوار بیت المال را ... وحالا حرف مفت میزنید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
یارب مباد آنکه گدا معتبر شود . گر معتبر شود زخدا بی خبر شود . اینها گدایان تازه به دوران رسیده اند که گذشته ی خود را فراموش کرده اند در مورد هر کدامشون تحقیق کنی گذشته رقت باری داشته اند و گدا گشنه بوده اند ولی با هزار دوز و کلک در این بیست سی ساله اموال بیت المال را چپاول کرده اند و حالا خود را گم کرده اند
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر خودشون واون پدر مادری که حرام وحلال را یادشون نداد.کجاست حکم حکومتی که این بی ادبان را پرتشون کنه بیرون از حاکمیت ....
هادی احمدی
Iran, Islamic Republic of
گدا تو و اون کسایی هستند که تور و امثال تورو بکار گرفتن.
وای بر حکومتی که این ها مسئولاش باشند.
Iran, Islamic Republic of
کسی که این ... را مشاور کرده ببین عجب ...
جلال
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد کجایی که همین امشب با اردنگی این ... رو بندازی بیرون
Iran, Islamic Republic of
امثال این انسان های خبیث برعلیه احمدی نژاد توطعه می کردند ومیکنند
حامد بورانی
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم شجره خبیثه این مشاوران چرا اینقدر توانسته اند در بدنه دولت نفوذ کنند باید تا زمانی که ماهم در میان دولتی ها خودی شویم و از محرمانه بودن دولت خلاص شویم صبر کنیم. دلخوش آنهایی هستند که فتنه گران را ضد دولتی می دانند و پیروز میدان را دولت آخه یکی نیست به اینها بگه شما اول ببین و بخوان و بعد اظهار نظر کن.یک کاری بود که در انتخابات کردیم و حالا پشیمانیم / پشیمانیم/ پشیــــــــــــــــــــــــــــــــمان
Iran, Islamic Republic of
گدا شرف داره به مفت خور نجومی بگیر اختلاس گر

حتی اون سارقی که همه تلاش خودش رو می کنه تا از دیوار مردم بالا بره
اون زورگیری که زحمت می کشه و یواشکی یکی رو خفت می کنه
اینا هم شرف دارن به مفت خورای اختلاس گری که معتقدن اگه کار هم نکنن فلان میلیون حقوق حق شونه
عالیجناب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
دولت نوکر وخادم مردم
Iran, Islamic Republic of
... گداصفتان تاریخ وحرا خورهای دوران که ریشه نظام راخراب کرده اند.اه اینهمه جوان پاک بیکار،اینهمه مردم مستضعف دردنیاواخرت شمارابگیرد.متاسفم برای کسانی که به روحانی رای دادندنگیدنمیشناختیمش ونمیدانستیم که حرفیست بسیار بی خردانه.البته کارخدابی حکمت نیست تاشماهابهترادمهای اطرافتان رابشناسیدوواقعیت وجودی انها پی ببرید،روحانی ننگت باد بااین دولتمردانت.....مردم تاج سر شماهستند،وانشاالله شماهاتاهمیشه ذلیل خواهید بود،جهان خواهش میکنم پیامم رابزن
United States
این گدا را قبل ازتو هاشمی به مردم گفته بود راست میگویی یارانه وسهام عدالت در مقابل حقوق های نجومی صرافی های سربه فلک کشیده وووپول گدایی به حساب می آید.خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد اینقدر به فکر مردم بود
Iran, Islamic Republic of
البته با مبلغ پنجاه تومن سود ده ساله ، هر کسی گدا می شود .
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ، جای بسیار تاسف براین شخصی که در منصبی هست به ولی نعتمان این جامعه بی ادبی می کند . به قول بزرگی بر این شخص فاتحه ای بیش نخوانید
وقتي بزرگ تر هايت مردم را بي سواد آي كيو پايين اگر حقوقشان كم است استعفا نمايند خطاب مي كنند . شما هم مي توانيد مردم را گدا بداني . همين كه اين دو روز است مافوق جنابعالي نسبت به اين بي ادبي تو واكنشي نشان نداده است نشان از رضايت ايشان از حركت شماست
عباس خوش عمل کاشانی
Canada
برای نخستین بار سود سهام عدالت را به حسابم واریز کرده اند.فکر می کنید چه میزانی است؟دقیقآ مبلغ 26600 تومان!جدّآ از خودشان خجالت نکشیده اند این مبلغ را واریز کرده اند؟مگر نگفته بودند که حداقل پنجاه هزار تومان واریز خواهد شد؟دولت فخیمه با این کارش واقعآ به بنده اهانت کرده است.
محسن
Iran, Islamic Republic of
گدا جد و ابادت هستند گشنه ها پاچه ور مالیده
تازه به دوران رسیده ها ی ندید بدید دوروز به چیزی رسیدن چه افساری پاره می کنند
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
این ها مشتی ... هستند که سوار کار شدن شکمشون سیره و اصلا نمیتونن بفهمن که گرسنگی یعنی چی خدایا شر این دشمنان مردم رو از سر این ملت کم کن ان شاءالله که اقا خودش بیاد گردن تک تک این خائنا و ظالما رو بزنه
Iran, Islamic Republic of
این ثروتمندان بی درد نمیدونن با رای همین لبو فروش و شوفر تاکسی به سلطنت رسیدن ؛ حالا با فخر و افاده با مردم حرف میزنند؛ خدایا چه کنیم از دست این نانجیبا؟چه کنیم؟؟؟خدایا امام و مولای ما را به فریادمان برسان.
؛؛ الهم عجل لولیک الفرج ؛؛
سیما
Iran, Islamic Republic of
گدا باباته مردک
همه که مثل تو روی نفت نشسته اند و مال مردم خور نمی باشند
پس بفهم چی میگی
جواد
سلام کسانی که شماره شبا ثبت نکر ده اند چکار باید کرد می شود سامانه دومرتبه باز شود متشکرم
علی
Iran, Islamic Republic of
راست گفته اگر این ملت گدا و وامانده نبود به این زالو صفتان رای نمی دادند که همه مملکت را برای خودشان بخواهند ...
Iran, Islamic Republic of
سلام. اگر مدعای این داعی هم بفرض محال درست باشد بهتر از این است که این پول بین دزدها تقسیم شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
تقصیر خودشونم نیست اینجور حرف زدن از قدیم گفتن ...
Iran, Islamic Republic of
هرکاری بامردم مابکنن خوبه
United Kingdom
درست میگوید وقتی بعد از مدتها این مبلغ ناچیز به حساب ریخته میشود و ملت در خواب است این صفت گدایان است
علی فلاح
Iran, Islamic Republic of
اقوام روزگار به اخلاق زنداند........ قومی که فاقد اخلاق گشت مردنیست........
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال تو حقوق های نجومی نگیرند این ملت به گدایی نمی افتند ...