کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

منتظرمشارکت شهروندان درهفته اهدای‌کتاب‌هستیم

19 دی 1396 ساعت 9:59

ایمان کُرد گفت: شهروندان و افرادی که کتابخانه شخصی دارند می توانند با اهدای کتاب های خوانده شده، گنجینه کتابخانه های عمومی را غنی سازند.


به گزارش جهان نیوز، ایمان کُرد، مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته اهدای کتاب، برنامه های متنوعی در کتابخانه های شهر تهران برگزار خواهد شد که محور اصلی و مشترک این برنامه ها دعوت از شهروندان برای مشارکت در این طرح فرهنگی است.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دارا بودن 400 کتابخانه بیشترین فراوانی کتابخانه را در شهر تهران دارد. به همین دلیل برای اجرای برنامه در مناسبت های مربوط به کتاب و فرهنگ کتابخوانی همواره پیش قدم است. اکنون که در آستانه آغاز هفته اهدای کتاب قرار داریم دست یاری به سوی مجموعه داران و مسئولانی که کتابخانه شخصی دارند بلند کرده ایم و شهروندانی که بیشترین آمار اهدایی را داشته باشند، در حضور مسئولین تقدیر خواهند شد.

مدیر امور کتابخانه های شهر تهران افزود: با هماهنگی اعضای شورای شهر تهران جلسه ای در آبان ماه گذشته به مناسبت هفته کتابخوانی برگزار شد و در این جلسه آقای عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول اهدای چند هزار جلد کتاب تخصصی را به مسئولین سازمان فرهنگی هنری داد. قرار است این وعده طی مراسمی در ایام فرخنده دهه فجر تحقق یابد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 580306

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/580306/منتظرمشارکت-شهروندان-درهفته-اهدای-کتاب-هستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com