جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بیش از ۵ هزار پناهنده در آلمان مفقود شده‌اند

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 580249
اداره فدرال پلیس جنایی آلمان از بیش از ۵۲۸۸ کودک و نوجوان مفقود شده زیر سن قانونی که بدون همراه به آلمان آمده اند خبر داد.
بیش از ۵ هزار پناهنده در آلمان مفقود شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در این کشور همچنان حدود ۵۲۸۸ کودک پناهنده و نوجوان مفقود هستند.

این خبر را روزنامه "اوزنابروکر سایتونگ" با استناد به آمارهای اداره فدرال پلیس جنایی آلمان منتشر کرده است. این پناهجویان بدون همراه به آلمان آمده اند، ثبت نام شده اند و سپس ناپدید شده اند. البته شمار پناهندگان کودک و نوجوان مفقود شده در آلمان کاهش پیدا کرده است.

در اوایل سال ۲۰۱۷ حدود ۸۳۵۰ کودک و نوجوان پناهنده بدون همراه  در فهرست مفقودین قرار داشتند. دلیل کاهش شمار کودکان پناهنده مفقود شده این است که پناهندگان کم تری به آلمان می آیند.

در حال حاضر بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان اکثر نوجوانان پناهنده مفقودی در سنین بین ۱۴ تا ۱۷ سال قرار دارند ( ۴۳۲۰ نقر) و حدود ۹۶۸ کودک بدون همراه هم زیر سن ۱۳ سال هستند.

منبع: تسنیم
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما مورد طبخ قرار گرفته و سپس میل شده اند. یاد فیلمهای ترسناک میافتم.