پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قرارداد کوتینیو با بارسلونا امضا و شماره پیراهنش مشخص شد + عکس

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 580220
ستاره برزیلی جدید آبی‌و‌اناری‌پوشان در این تیم پیراهنی را خواهد پوشید که به یکی از نیمکت‌نشینان این تیم تعلق داشت.
به گزارش جهان نيوز، فیلیپه کوتینیو امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نوکمپ حاضر شد تا پس از انجام تست پزشکی‌اش، پای برگه قرارداد 160 میلیون یورویی‌اش با بارسلونا را امضا کند و رسماً به گران‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا و دومین بازیکن گرانقیمت دنیا بعد از نیمار تبدیل شود.

کوتینیو که با بارسا قرارداد 5 سال و نیمی بسته است، امروز در حضور خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قراردادش را امضا کرد و رسماً به آبی‌و‌اناری‌ها متعهد شد.

با ورود کوتینیو به نوکمپ شماره پیراهن او هم مشخص شد، پیراهن شماره 7 که تا پیش از این به آردا توران، هافبک ترکیه‌ای نیمکت‌نشین کاتالان‌ها تعلق داشت اما در این فصل هرگز فرصت نکرد با آن به میدان برود. به این ترتیب احتمال خروج توران از نوکمپ هم قوت گرفت.




 
همچنین در مراسم معارفه کوتینیو که البته استقبال چندان گسترده‌ای هم از آن صورت نگرفت، شرکت آئودی به عنوان اسپانسر باشگاه بارسلونا یک دستگاه خودروی Q7 به این بازیکن برزیلی اهدا کرد.




منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *