جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترامپ آزمایش سنجش سلامت روانی می‌دهد

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 580211
رئیس جمهوری آمریکا تحت فشار افکار عمومی و رسانه های این کشور در خصوص فقدان صلاحیت روانی خود، جمعه هفته جاری به انجام آزمایشات پزشکی مبادرت می نماید.
ترامپ آزمایش سنجش سلامت روانی می‌دهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قرار است روز جمعه هفته جاری با انجام آزمایشات پزشکی به گمانه زنی ها درباره سلامت روانی و جسمی خود پایان دهد.در این راستا، وی قرار است ۱۲ ژانویه (جمعه) در مرکز پزشکی نظامی «والتر رید» (Walter Reed) در مریلند آزمایش های خود را به انجام برساند.

«والتر رید» بزرگترین بیمارستان نظامی آمریکا به شمار می آید. لازم به ذکر است، «جان گارامندی» از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ۱۵ دی ماه سال جاری در مصاحبه با سی ان ان گفته بود: دونالد ترامپ از لحاظ روانی ثبات ندارد و بسیاری از قانونگذاران حزب جمهوریخواه با این موضوع موافق هستند که ترامپ از لحاظ روانی صلاحیت ریاست جمهوری ندارد و همین امر آنها را نگران کرده است.

گارامندی در ادامه ترامپ را دیوانه خطاب کرد و وی را با رهبر کره شمالی مقایسه نمود و گفته بود: ما در کره شمالی با یک رهبر دیوانه مواجه هستیم و در کاخ سفید نیز چنین است. ما شاهد حضور فردی در کاخ سفید هستیم که ثبات ندارد و شایسته این پُست نیست.

این عضو دموکرات کنگره آمریکا در ادامه افزود: بسیاری از اعضای جمهوریخواه کنگره با من موافق هستند که ترامپ از لحاظ روحی- روانی شایسته ریاست جمهوری نیست.

یک روز بَعد، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به منتقدان به وضعیت سلامت روانی خود حمله ور شد.
وی در این باره نوشت: اکنون که پس از یک سال مطالعات فشرده، موضوع تبانی با روسیه بی اساس بودن آن را برای عموم آمریکائی ها به اثبات رساند، رسانه های جعلی به جنجال آفرینی درباره هوش و ثبات روانی من پرداخته اند. بزرگترین دارایی‌ ها در زندگی‌ام ثبات روانی و هوشمندی من بوده است. هیلاری مغلوب نیز در همین راه خود را به نابودی کشاند. من که از یک تاجر بسیار موفق به هنرمند تلویزیونی درجه یک و سپس به رئیس جمهوری آمریکا تبدیل شده ام.

ترامپ در ادامه مدعی شده بود: به نظرم من نه تنها باهوش، بلکه صلاحیت یک نابغه و البته یک نابغه بسیار باثبات را دارم!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *