سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بازگشت قیمت واقعی کاغذ ، لبنیات و تخم مرغ

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 580144
در همان ابتدای افزایش قیمت تخم مرغ، تعزیرات به موضوع ورود کرد و خوشبختانه قیمت تخم‌مرغ به نرخ واقعی بازگشت.
بازگشت قیمت واقعی کاغذ ، لبنیات و تخم مرغ
قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر در بسیاری مناطق مانند ایلام حتی پایین‌تر از نرخ واقعی و شانه‌ای هشت هزار تومان عرضه شده است. در تهران نیز قیمت هر شانه تخم‌مرغ، 12 هزار تومان است که این نرخ در برخی مناطق استان تهران به 10 هزار تومان هم رسیده است.

به دنبال افزایش قیمت محصولات لبنی، از پنج کارخانه فرآورده‌های لبنی بررسی به عمل آمد که خوشبختانه سه کارخانه در برابر قیمت‌های قانونی تمکین کردند و برای دو کارخانه متخلف نیز پرونده تشکیل شد که در حال رسیدگی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: البته امروز اطلاع دادند که آن دو کارخانه نیز قیمت‌ها را به نرخ واقعی و قانونی بازگرده‌اند.

 در بحث محصولات لبنی، سه محصول اساسی مردم یعنی شیر، پنیر و ماست مدنظر تعزیرات بود که خوشبختانه قیمت این محصولات به نرخ واقعی بازگشته و افزایش قیمت جدیدی در این حوزه نداشتیم.

بر اساس خبری که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده، قیمت کاغذ مطبوعات هم که به صورت قابل توجهی افزایش یافته بود، به نرخ متعارف بازگشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص افزایش 25 درصدی نرخ قالیشویی‌ها اظهار کرد:

در این خصوص تا کنون شکایتی ثبت نشده است و قطعاً اگر شکایتی باشد، مانند سایر موارد ورود می‌کنیم.

منبع:جام جم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *