جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قتل‌عام بخش خصوصی در جشنواره فیلم فجر

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 580131
حضرتی تهیه‌کننده فیلم «ارک‌لی» گفت: این دوره از جشنواره قتل‌عام بخش خصوصی است، جشنواره با انتخاب‌ها و برخورد با فیلم‌های ارائه شده به دبیرخانه نشان داد بخش خصوصی و تلاش‌های آن هیچ اهمیتی ندارد.
قتل‌عام بخش خصوصی در جشنواره فیلم فجر
به گزارش جهان نيوز، علی حضرتی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اردک لی»  درباره انجام مراحل فنی و زمان مناسب برای اکران فیلم گفت: بعد از انتخاب نشدن فیلم در جشنواره فیلم فجر ما همه تمرکز و انرژی‌مان را روی اکران فیلم می‌گذاریم تا به بهترین شکل بسته تبلیغاتی و رسانه‌ای فیلم را آماده کنیم. با توجه به قصه، محتوا و توجه اثر به اقوام و فرهنگ ایرانی فیلم مخاطب زیادی خواهد داشت. علاوه بر کودک و نوجوانان خانواده‌های آذری و غیرآذری مخاطبان این فیلم خواهند بود و استقبال خواهند کرد، زیرا آقای غریب‌پور موضوعی را مورد توجه قرارداده است که مبتلابه جامعه است.

وی ادامه داد: اصلاح رنگ فیلم انجام شده و در مرحله آماده‌سازی دی سی پی است البته مذاکرات ما با فستیوال‌های خارجی آغاز شده است و در حال رایزنی و گپ و گفت: برای انتخاب پخش‌کننده داخلی فیلم هستیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «یک قناری یک کلاغ» درباره عدم حضور فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر گفت: این دوره از جشنواره قتل عام بخش خصوصی است و این کلید واژه بهترین عنوانی است که می‌توان برای این دوره از جشنواره در نظر گرفت. جشنواره با انتخاب‌ها و برخورد با فیلم‌های ارائه شده به دبیرخانه جشنواره نشان داد بخش خصوصی و تلاش‌های این بخش برای آن هیچ اهمیتی ندارد. از میان ۲۲ فیلمی که برای بخش مسابقه اعلام شد تقریباً ۱۵ فیلم مربوط به ارگان‌ها هستند که در تولید بخشی از فیلم یا کل فیلم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم سهم دارند در این میان گوشت قربانی سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی هستند. چرا جشنواره فیلم فجر اعلام نمی‌کند جشنواره فیلم فجر برای ارگان‌های دولتی و دولت است تا بخش خصوصی این‌قدر استرش نداشته باشد. هم اینک ۳ فیلم بخش مسابقه در حال فیلمبرداری هستند که انتخاب شدن این فیلم‌ها با سوالات زیادی روبرو است تبعیضی هم که بین افراد ایجاد کردند از حد گذراندند.
 
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *