جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
کارگردان فیلم سینمایی «عشقولانس»:

عشق وازدواج موضوعی جدانشدنی ازبطن جامعه است

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 580104
ماهینی گفت: امروز عشق و ازدواج موضوعی جدانشدنی از بطن جامعه است؛ به همین خاطر آن را دست‌مایه ساخت «عشقولانس» قرار دادم.
عشق وازدواج موضوعی جدانشدنی ازبطن جامعه است
به گزارش جهان نيوز، سید محسن ماهینی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «عشقولانس» درباره روند ساخت این فیلم گفت: از زمان شکل‌گیری ایده تا تولید فیلم، تقریباً سه سال طول کشید. در طول سه سال فیلمنامه این اثر بارها بازنویسی شد.

وی درباره چرایی انتخاب موضوع «عشق و ازدواج» برای فیلم خود اظهار داشت: به واسطه تدریس در بیشتر شهرهای کشور و ارتباط نزدیک با نسل جوان و آشنایی با دغدغه‌ آنها، به این نتیجه رسیدم که دغدغه اصلی جوانان امروز عشق و ازدواج است. خواستم آن را به صورت دراماتیک مورد واکاوی قرار دهم؛ اما در انتخاب زبانی که بتواند با مخاطب ارتباط قرار کند، تردید داشتم. در آخرین نسخه بازنویسی به این نتیجه رسیدم، زبانی مفرح و شاد را انتخاب کنم تا بتوانم ارتباط گسترده‌تر و عمیق تری با مخاطبان برقرار نمایم. مسلماً در صورت ارتباط و جذب مخاطب است که فیلمی توفیق می‌یابد.

وی در ادامه به زمان فیلمبرداری کار اشاره کرد و گفت: فیلمبرداری فیلم به خاطر بازیگران زیاد و تعدد لوکیشن از تهران تا شمال کشور و جزیره قشم، مدت سه ماه طول کشید. تدوین و ساخت موسیقی متن هم، همزمان با شروع فیلمبرداری شروع شد و تا سه ماه پس از پایان فیلمبرداری ادامه داشت.
وی خاطرنشان کرد: امید فراوانی به استقبال مخاطب از این فیلم دارم. در واقع با رعایت استانداردها از مرحله نگارش تا تولید و انتخاب بازیگران مناسب از چند نسل، به موفقیت فیلم ایمان پیدا کرده‌ام.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *