شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

واکنش مشاور فرمانده کل سپاه به اغتشاشات اخیر

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 580048
مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آشوب‌های اخیر مردم به‌دنبال خواسته‌های به حق خودشان بودند ولی فتنه‌گران از فرصت به‌وجود آمده سوءاستفاده کرده و به‌دنبال بر هم ریختن نظم عمومی جامعه ما بودند که به‌حمدالله این فتنه نیز در نطفه خفه شد.
واکنش مشاور فرمانده کل سپاه به اغتشاشات اخیر
به گزارش جهان نيوز، سردار خسرو عروج ، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در جمع مردم شهرستان قرچک در مسجد امام رضا علیه‌السلام اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک برنامه‌ریزی پیچیده از سوی دشمنان نظام اسلامی بود که از پیشرفت روزافزون آرمان‌های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان ناراحت و عصبانی بودند.

وی گفت: کسانی که در حماسه بزرگ ۹ دی به صحنه آمدند با چند هدف آمده بودند، نخست حفاظت از حریم امام حسین علیه‌السلام زیرا به آن حضرت اهانت شد و مردم با حضور خود جواب خون به ناحق ریخته شده امام حسین علیه‌السلام را دادند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در فتنه به بعضی‌ها وعده دادند و دیدیم که با برنامه در جاهای مختلف شلوغ می‌کردند و مشخص بود با برنامه‌ریزی این کارها را انجام می‌دهند؛ خداوند متعال کمک کرد و نتوانستند در این موضوع هم نتیجه بگیرند.

وی عنوان کرد: همه مردم ایران حتی کسانی که سست‌ترین اعتقادات را داشتند، به میدان آمدند و حتی کسانی که به میدان هم نمی‌آمدند به حرف رهبر گوش می‌دهند و نوع دیگری حمایت می‌کنند.
 
بصیرت مردم در ایام فتنه به‌واسطه ایمان به ولایت‌فقیه رشد یافت / دشمن همیشه به‌دنبال رخنه در نظام است
سردار عروج بیان داشت: بصیرت و بصیرت‌افزایی مردم ایران در جریان فتنه به‌واسطه ایمان به ولایت‌فقیه رشد یافت و بستری را به‌وجود آورد که مردم در جریان فتنه هوشیارانه عمل کنند.
وی گفت: دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه به‌دنبال رخنه در بدنه نظام هستند و در اولین فرصتی که به‌دست می‌آورند به‌دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

فتنه اخیر در نطفه خفه شد
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در آشوب‌های اخیر مردم به‌دنبال خواسته‌های به حق خودشان بودند ولی فتنه‌گران از فرصت به‌وجود آمده استفاده کرده و به‌دنبال بر هم ریختن نظم عمومی جامعه ما بودند که به‌حمدالله این فتنه نیز در نطفه خفه شد.

وی افزود: ملت بصیر ایران همیشه پیرو ولایت بوده و تحت هر شرایطی کشورشان را رها نمی‌کنند و این انقلاب با خون هزاران شهید به‌وجود آمده و ما باید آن را حفظ و به صاحب اصلی آن امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف تحویل دهیم.

وظیفه ما حل مشکلات مردم است
سردار عروج اظهار داشت: دشمنان بعد از نتیجه نگرفتن از ایجاد فتنه‌های مختلف سپس تصمیم گرفتند به زیربنای ما حمله کنند که آن اقتصاد است و گفتند فاصله طبقاتی باید زیاد شود؛ امروز برخی مسؤولان با مردم اختلاف دارند و در این موقعیت، تمام فشارها بر اقتصاد است و روزبه‌روز سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: همه ما باید در پست‌های که داریم، حواسمان را جمع کنیم تا سو استفاده نکنیم، ما وظیفه داریم مشکلات مردم را حل کنیم، اگر چنین نکنیم حسابمان با خدا است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *