جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تدوین بودجه ۹۷بارویکردضدفساددر کمیسیون تلفیق

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 580036
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷، گفت: عزم اعضای کمیسیون تلفیق و دیگر نمایندگان مجلس، تنظیم و تصویب بودجه‌ ۹۷، با رویکرد ضد فساد است.
تدوین بودجه ۹۷بارویکردضدفساددر کمیسیون تلفیق
به گزارش جهان نيوز،‌ محمد فیضی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 با اشاره به بررسی لایحه بودجه 97 در این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 97 رویکرد جدیدی در تدوین بودجه سال آینده برای مبارزه با فساد و کاهش فقر مطلق اتخاذ کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه فساد، موجب تخریب پایه‌های اقتصادی، پولی و مالی و همین‌طور منجر به جلوگیری از رشد اقتصادی می‌شود، اظهار داشت: عزم اعضای کمیسیون تلفیق و دیگر نمایندگان مجلس، تنظیم و تصویب بودجه‌ 97، با رویکرد ضد فساد است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97، تصریح کرد: وضعیت نگران‌کننده نرخ بیکاری، بحران صندوق‌های بازنشستگی، بحران آب و محیط زیست، معضلات سیستم بانکی، مشکلات فضای کسب و کار و نیز فساد، فقر و تبعیض از معضلات قابل توجهی است که رویکرد اعضای کمیسیون تلفیق، در راستای پیشنهادات دولت در جهت رفع آنهاست.

فیضی در پایان خاطرنشان کرد: مردم از شعار مبارزه با فساد و ایجاد اشتغال دلزده شده‌اند که دلیل آن هم نداشتن برنامه‌ای مدون و جامع برای مبارزه با این مشکلات است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *