جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قدردانی مجلس از عملکرد صدا و سیما در اغتشاشات

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 580004
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نمایندگان مجلس در نشست غیرعلنی روز گذشته از عملکرد صدا و سیما در اتفاقات اخیر ابراز رضایت کردند.
قدردانی مجلس از عملکرد صدا و سیما در اغتشاشات
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس پس از نشست غیرعلنی نمایندگان مردم اعلام کرد: در این جلسه وزیر اطلاعات، وزیر کشور، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و دکتر علی‌عسکری رئیس صدا و سیما حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه از ابعاد مختلف به اغتشاش‌های اخیر پرداخته شد و در این راستا نمایندگان و برخی از کمیسیون‌های مجلس مواردی را مطرح کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره نتایج نشست روز گذشته گفت: نمایندگان ضمن ارزیابی عملکرد همه دستگاه‌های مرتبط بویژه صدا و سیما، عملکرد دستگاه‌های درگیر را مثبت ارزیابی کردند.

وی با اشاره به برخی انتقادات از عملکرد صدا و سیما در روزهای آغاز ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد: انتقادات برخی از دوستان پس از اعلام آن‌که این برخورد صدا و سیما

بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی بوده است، رفع شد و در مجموع نمایندگان از عملکرد رسانه ملی در پوشش و مدیریت مناسب این حوادث ابراز رضایت کردند.

عملکرد صداوسیما هوشمندانه بود

در همین راستا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از عملکرد هوشمندانه صداوسیما و مدیریت آن برای بازگرداندن آرامش به کشور، قدردانی کرد.

سیدحسین نقوی حسینی با بیان این‌که در جلسه غیرعلنی روز گذشته چگونگی شکل‌گیری اعتراضات، عوامل و نحوه تبدیل آن به اغتشاشات بررسی شد، خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه، نحوه ورود موج‌سواران، معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی به اعتراضات بعضا بحق مردم و بهره‌برداری از آنها و همچنین عملکرد نیروهای امنیتی، انتظامی و سیاسی بررسی شد.

نقوی حسینی با تاکید بر این‌که در این جلسه از مدیریت صبورانه، مردم‌مدار و آرام نیروی انتظامی و همچنین نقش بسیار مثبت صداوسیما که توانست بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم را افزایش دهد و ماهیت اغتشاش را برای مردم تبیین کند، قدردانی شد تصریح کرد: انصافا صداوسیما و مدیریت آن بسیار خوب و هوشمندانه عمل کردند و تاثیر بسزایی در بازگرداندن آرامش به جامعه داشتند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی به بررسی و ریشه‌یابی مسائل و مشکلات شکل‌دهنده این اعتراضات اشاره کرد و افزود: همه قوا و نهادها باید دست به دست هم بدهند تا با یک اجماع ملی، مشکلات کشور رفع و زمینه آرامش در جامعه فراهم و پایدار شود.

صداوسیما نقش خود را بخوبی ایفا کرد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس درخصوص وقایع اخیر گفت: بسیاری از نمایندگان معتقدند که صداوسیما در این وقایع پیچیده، نقش خود را با ظرافت و بخوبی ایفا کرده است.

فریدون حسنوند افزود: سازمان صداسیما در این عرصه سخت و پیچیده توانست صف معترضان و مردم عادی را از صف ضد انقلاب و اغتشاشگران به صورتی هنرمندانه جدا کند.وی با بیان این‌که برخی نمایندگان به شفاف‌سازی صدا و سیما درخصوص مشکلات مردم نقد داشتند، تصریح کرد: طبیعی است که بعضی از افراد هم این‌گونه به مسائل نگاه کنند و این اثرگذاری رسانه ملی را بخوبی نشان می‌دهد.

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *