سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

واکنش والورده به امضای قرارداد با کوتینیو

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 579951
سرمربی بارسلونا یک روز پس از امضای قرارداد با هافبک برزیلی درباره این بازیکن صحبت کرد.
واکنش والورده به امضای قرارداد با کوتینیو
به گزارش جهان نيوز، بارسلونا یکشنبه در هفته هجدهم لالیگا با سه گل لوانته را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: برابر تیم سازمان‌یافته‌ای قرار گرفتیم که شکست دادنش سخت است. آن‌ها اجازه بازی کردن به ما نمی‌دادند و به همین خاطر نمی‌توانستیم بازی مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم اما با به ثمر رساندن گل نخست توانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم و یک گل دیگر به ثمر برسانیم.
 
در این بازی عثمان دمبله در ترکیب اصلی بازی کرد. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار کرد: به خاطر او خوشحال هستیم. در پستی بازی می‌کند که می‌دانیم موفق خواهد بود. او باید به تیم کمک کند. او خوب به توپ ضربه می‌زند و سرعت دارد و در مجموع بازیکن خوبی است. از داشتن یک بازیکن بیشتر احساس خیلی خوبی داریم.

فیلیپه کوتینیو دیروز (شنبه) به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی شد. والورده در مورد هافبک برزیلی گفت: امیداوریم که به تیم کمک زیادی کند. او رابطه خیلی خوبی با گل دارد و گلزنی می‌کند. کوتینیو در بیرون و خارج از محوطه جریمه عملکرد خوبی دارد و از لحاظ دفاعی می‌تواند به تیم کمک کند.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *