کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعدام قاتل دختر بچه ۹ساله قابل ستایش نیست؟ +عکس

17 دی 1396 ساعت 20:36

روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق و قانون در گزارش‌هایی به اعدام قاتل ستایش دختر نه ساله افغانستانی پرداخته و ضمن نوجوان خواندن قاتل و این که چرا پدر مقتول رضایت نداده است در چرایی اجرای این حکم آسمانی تشکیک کردند!


به گزارش جهان نیوز؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق  و قانون در گزارش‌هایی به اعدام قاتل ستایش دختر نه ساله افغانستانی پرداخته و ضمن نوجوان خواندن قاتل و این که چرا پدر مقتول رضایت نداده است در چرایی اجرای این حکم آسمانی تشکیک کردند!

بنابر این گزارش، در بخشی از گزارش شرق در این رابطه آمده است: «نوجوان ایرانی متهم به قتل ستایش، دختربچه افغانستانی، صبح روز پنجشنبه اعدام شد... زمانی که مأموران به خانه امیرحسین رفتند، جسد در اسید سوخته ستایش را پیدا کردند و به دستور بازپرس آن را به پزشکی ‌قانونی انتقال دادند. امیرحسین بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد.»
 
زیر سؤال بردن حکم الهی قصاص توسط زنجیره ای ها!؟


چنان که از این گزارش‌ها مشخص می‌شود قاتل دختر بچه بیگناهی را مورد تجاوز قرار داده، در ادامه او را کشته و پس از آن ضمن جنایت بر میت او را در اسید سوزانده است!

حکم آسمانی و قرآنی چنین فردی مشخص است ولی روزنامه زنجیره ای شرق در ادامه به تلاش‌های بی نتیجه برای کسب رضایت از پدر مقتول می‌پردازد و می‌نویسد : « در این مدت خانواده امیرحسین خیلی تلاش کردند تا از خانواده ستایش رضایت بگیرند. پدر و مادر امیرحسین به‌همراه تعدادی از فعالان اجتماعی برای جلب رضایت اقدام کردند، اما خانواده ستایش رضایت ندادند. البته او مرد محترمی است و من در این مدت بی‌احترامی از او ندیدم، اما می‌توانست امیرحسین را ببخشد که این کار را نکرد.»

انتظار تحکم آمیز و شماتت پدر یک دختر بچه بیگناه که او را مورد تعرض قرار داده کشته  و در اسید سوزانده‌اند تا قاتل را مورد عفو قرار دهد خود جنایت و خباثت دیگری است که از یک انسان آزاده و متدین انتظار آن نمی‌رود ولی ظاهرا روزنامه‌های زنجیره‌ای مرزهای انسانیت را درنوردیده  و تعاریف دیگری از مفاهیم انسانی ارائه کرده‌اند.
 
ممکن است فردی در حالت عصبانیت فردی را به قتل برساند و خانواده مقتول به توصیه قرآن و بزرگان دین گذشت کنند  و قاتل نجات یافته و عمر دوباره‌ای را شروع کند ولی زمانی که یک انسان علاوه بر قتل مرتکب جنایات دیگری شده باشد از جمله تعرض به مقتول  و جنایت بر میت و به عنوان نمونه سوزاندن پیکر او در اسید جامعه دچار ناامنی روانی می‌شود، در سال گذشته جنایات مشابه از جمله قتل آتنا اصلانی و سرقت یک خودرو منتهی به قتل یک نوزاد بیگناه اتفاق افتاده و جامعه ملتهب گردید، انتظار روزنامه‌های زنجیره‌ای که التهاب و تشنج روانی جامعه نادیده گرفته شده و قاتل و متهمین مورد عفو قرار بگیرند عجیب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

منبع: شهدای ایران


کد مطلب: 579857

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/579857/اعدام-قاتل-دختر-بچه-۹ساله-قابل-ستایش-نیست-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com