جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
ایروانی:

هنرمندان زیادی به ملاقات ملکه رنجبر آمدند

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 579834
فرزند ملکه رنجبر گفت: از نوروز 97 مادر می تواند در جامعه حضور پیدا کرده، در امور خیریه فعالیت کند و به دیدن همکاران و دوستان خود برود.
هنرمندان زیادی به ملاقات ملکه رنجبر آمدند
به گزارش جهان نيوز، فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: دوره نقاهت مادر به لطف خداوند و دعای مردم طی شده است، به خوبی راه می رود و کارهای خود را شخصا انجام می دهد. مشکلات گذشته وجود ندارد و پزشکان از روند درمان و بهبودی رضایت خاطر دارند.

وی درباره بازگشت ملکه رنجبر بین مردم و حضور در اجتماع اظهار کرد: در حال حاضر مادر می تواند در بین مردم و در جامعه حضور پیدا کند اما جانب احتیاط را در نظر گرفته و ترجیح داده ایم به دلیل آلودگی هوا و مشکلات ویروسی که وجود دارد مادرم بیرون نرود تا مشکلی برای حال او به وجود نیاید.  

ایروانی درباره زمان دقیق حضور ملکه رنجبر در برنامه های فرهنگی و هنری اظهار کرد: از نوروز 97  مادر می تواند در فضای فرهنگی و هنری حضور پیدا کرده، در امور خیریه فعالیت کند و به دیدن همکاران و دوستان خود برود.

وی درباره عیادت هنرمندان و مسئولان از ملکه رنجبر توضیح داد: افراد زیادی به دیدار مادر آمدند، برخی نیز با تماس تلفنی و با پیامک ابراز همدردی کردند و جویای حال مادرم بودند.

فرزند ملکه رنجبر درباره محبت مردم به مادرش خاطرنشان کرد: مردم همواره به مادرم ابراز محبت کرده و ما را شرمنده خود می کنند، وقتی به بیمارستان یا کلینیک برای بررسی روند جسمانی مادر مراجعه می کردیم او را غرق در محبت کرده و قدردانی می کردند که جا دارد از همه مردم تشکر کنم چون همواره به یاد مادر بوده و هستند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *