جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

پورمختار: خبری درباره آزادی نازنین زاغری نشنیدم

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 579721
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی به ادعای وکیل نازنین زاغری مبنی بر احتمال آزادی موکلش واکنش نشان داد.
پورمختار: خبری درباره آزادی نازنین زاغری نشنیدم
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی درباره ادعای وکیل نازنین زاغری مبنی بر اینکه موکلش به زودی آزاد می‌شود، گفت: بنده تا این لحظه خبری مبنی بر آزادی نازنین زاغری نشنیده‌ام.

وی با بیان اینکه برای آزادی کسانی که متهم به جاسوسی هستند باید به نوع اقداماتشان توجه شود، ادامه داد: اگر این افراد در مراحل مقدماتی فعالیت جاسوسانه خود دستگیر شوند، میزان مجازاتشان کمتر است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: از سوی دیگر گاهی اوقات افرادی که به اتهام جاسوسی دستگیر می‌شوند، عامل ماجرایی قرار گرفتند که از آن بی‌اطلاع هستند و در نتیجه تبرئه می‌شوند.

وی افزود: در قانون مجازات، با توجه به حجم و نوع اطلاعاتی که این افراد از کشور خارج کرده‌اند و اقداماتی که انجام داده‌اند، احکام مختلفی از حبس‌های پایین تا اعدام پیش بینی شده است.

پورمختار خاطرنشان کرد: بر این اساس، اگر ادعای موکل نازنین زاغری مبنی بر  آزادی وی صحت داشته باشد، نشان دهنده این است که جرمش سنگین نبوده و لازم نیست که بیش از این در بازداشت بسر برد، اما هنوز چنین خبری مطرح نشده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه
نتيجه اين بوده كه اون پوشه قرمز زير بغل بوريس جانسون(رزومه آقايان در انگليس!) كار خودشو كرده آقاي پورمختار!