جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو معرفی می‌شود

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 579645
رقابت‌های پایان دور رفت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس»، دوشنبه با برگزاری ۱۵ دیدار برگزار می‌شود تا قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت‌ها معرفی شود.
قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو معرفی می‌شود
به گزارش جهان نيوز، رقابت‌های هفته نهم تا یازدهم از مرحله رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان "جام خلیج فارس"، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، دوشنبه (۱۸ دی) با حضور ۱۱ تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیئت شمال‌شرق، لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
 
دیدار‌های هفته نهم با مبارزه دو تیم پاس قوامین و تعاونی انقلاب شهریار آغاز می‌شود. در ادامه هوگوپوشان دانشگاه آزاد که توانستند خود را به رده دوم جدول برسانند به مصاف هیئت تکواندو شمال‌شرق می‌روند. کلینیک بهبد کرج هم باید رو در روی یاسین پیشرو قرار بگیرد.

اما در ادامه تیم صدرنشین لیگ (لوازم خانگی کن) و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها هستند مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. آبادانی‌ها هم باید با ملوان نداجا مبارزه کنند. لوازم ورزشی کوروش با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت‌های هفته دهم
پاس قوامین – کلینیک بهبد کرج
دانشگاه آزاداسلامی – تعاونی انقلاب شهریار
باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم – شهرداری ورامین
هیئت شمال شرق – لوازم ورزشی کوروش
لوازم خانگی کن- ملوان نداجا
پالایش نفت آبادان (استراحت)

برنامه رقابت‌های هفته یازدهم
پاس قوامین –دانشگاه آزاداسلامی
کلینیک بهبد کرج – شهرداری ورامین
تعاونی انقلاب شهریار – لوازم ورزشی کوروش
باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم – ملوان نداجا
هیئت شمال شرق – پالایش نفت آبادان
لوازم خانگی کن (استراحت)
در پایان هفته هشتم، تیم لوازم خانگی کن با کسب ۲۰ امتیاز و تفاضل ۳۰ همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد اسلامی که با برگزاری دیدار‌های معوقه خود به رده سوم صعود کرده بود در پایان رقابت‌های هفته هشتم موفق شد با کسب ۱۹ امتیاز و تفاضل ۲۸ در جایگاه دوم قرار بگیرد و هوگوپوشان شهرداری ورامین نیز با ۱۸ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص دادند.

منبع:صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *