کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میرتاج‌الدینی:

آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد

17 دی 1396 ساعت 9:06

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و هیچ کشور دیگری حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی از اغتشاشگران حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: مردم نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی خود  مواضعی داشتند و حرفشان را زدند.

وی ادامه داد: اعتراض مردم نسبت به مشکلات اقتصادی و گرانی کاملا به حق بود و آن را  از مسیر صحیح و قانونی دنبال کردند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس حرف‌های مردم را شنیدند و وظیفه‌شان پیگیری جدی مشکلات آنان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی با اشاره به سوء استفاده دشمنان از فضای ایجاد شده در کشور، گفت: ضدانقلاب و دشمنان خارجی همچون دیگر مقاطع انقلاب همگام شدند و دیدیم که منافقین، سلطنت طلب‌ها و معاندان شعارهای هنجار شکنانه دادند و آشوب ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه آشوبگران، امنیت کشور را نشانه گرفتند، تاکید کرد: آنان  نه به اموال عمومی و  نه به اموال مردم رحم کردند و اقدام به آتش زدن مغازه‌ها، خودروهای مردم و اموال عمومی کردند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی دلشان را به آشوب‌های اخیر خوش کردند و با ذوق زدگی تمام و کمال از اغتشاشات حمایت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی با بیان اینکه آمریکا و هیچ کشور دیگری حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند، اظهار کرد: مردم از آشوب‌گران  عصبانی هستند چرا که امنیت را مختل کردند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خواسته به حق مردم نسبت به مسائل اقتصادی از اعمال اغتشاشگران جداست. ملت ایران از نهادهای مربوطه انتظار برخوردی جدی با  آشوب‌گران و تخریب کنندگان اموال عمومی دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 579595

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/579595/آمریکا-حق-دخالت-امور-داخلی-ایران-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com