پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

آخرین ارزیابی‌های جدید تل‌آویو از وضعیت ایران

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 579516
ارزیابی‌های جدید مقام‌های صهیونیستی تاکید دارند که با وجود پاره‌ای ناآرامی‌ها، ثبات نظام ایران در خطر نیست.
آخرین ارزیابی‌های جدید تل‌آویو از وضعیت ایران
به گزارش جهان نيوز؛ یک مقام ارشد امنیتی رژیم اسرائیل به وبگاه «المانیتور» گفت: «با وجودی که حوادث اخیر پدیده واقعا قابل توجهی است اما ارزیابی ما در این مرحله این است که این موارد ثبات نظام ایران را به خطر نمی‌اندازد.»
 
یک منبع دیپلماتیک نیز که مایل به افشای نام خود نبود، به این وبگاه گفته است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل تهدیدهای ایران را «پنجه‌های گربه» نامیده است.

بر این اساس، از منظر نتانیاهو، ایران گربه‌ای خطرناک، جسور و انعطاف پذیر است که پنجه‌های خرابکارانه‌اش در جهات مختلف است.

المانیتور در ادامه نوشت: سئوال بزرگ برای اسرائیل این است که آیا تحولات اخیر در ایران واقعیت مهم جدیدی در خاورمیانه ایجاد می‌کند؟ آیا می‌توان امیدوار بود که این پنجه‌های گربه به زودی از بین بروند؟ هر چند، اسرائیل نباید امیدواری واهی به حوادث کنونی ایران داشته باشد ولی شدت تظاهرات و ادامه آن چالش‌های مهمی برای دولت ایران هستند.»

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
United States
امریکا تمام دنیارا برعلیه نهال انقلاب اسلامی متحد کرده بودی نزدیک به چهل سال است دیگر درخت تنومند شده است ریشه اش تمام دنیا را گرفته نمونه اش بیداری اسلامی فقط این جمله ازشهید بزرگوارانقلاب اسلامی بهشتی رضوان الله چند ساعت قبل از شهادتش به امریکاگفت خوب گوش کن امریکا از ملت ایران اسلامی عصبانی شو واز این عصبانیت بمیر ...ان شا ءالله