کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله نوری خواستار کنترل فضای مجازی شد

16 دی 1396 ساعت 15:37

مرجع تقلید شیعیان گفت: خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی بوده و مردم خواهان عملی شدن خواسته‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهد.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج خود از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تشکر کرد و توجه مسئولان به خواسته‌های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد.

وی حضور مردم را تعهد مردم نسبت به انقلاب و امام و رهبری دانست و گفت: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قائل هستند، خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی بوده و مردم خواهان عملی شدن خواسته‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به توطئه‌های شورای امنیت علیه مردم ایران افزود: مردم بصیر و آگاه ایران جواب دشمن را همیشه خواهند داد و شورای امنیت سازمان ملل نیز بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با توصیه به مسئولان کشور در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم ابراز کرد: به مسئولان هشدار می‌دهم به فکر بومی‌سازی فضای مجازی باشند، خوشبختانه امروزه متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست.

وی خاطرنشان کرد: ما به‌هیچ‌وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم، ما می‌خواهیم از نقاط مثبت و مفید فضای مجازی استفاده کنیم و از این راه هم اشتغال باشد ولی باید بومی باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به بعضی از مضرات فضای مجازی تأکید کرد: وقتی فضای مجازی اختیارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می‌افتد و نتیجه این می‌شود آمار طلاق افزایش یابد و اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود.

وی عنوان کرد: در این فضای مجازی به‌راحتی به مقدسات دینی مردم توهین می‌شود و دشمنان اسلام و انقلاب افکار انحرافی خود را ترویج می‌کنند، لذا مسئولان کشور هر چه زودتر به این موضوع توجه کنند چرا که این موضوع خواسته جدی حوزه هم است.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 579473

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/579473/آیت-الله-نوری-خواستار-کنترل-فضای-مجازی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com