پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
رفع فیلتر اینستاگرام در تمامی کشور؛

سرنوشت تلگرام همچنان نامعلوم است

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 579325
بالاخره اینستاگرام در تمام سرویس دهنده های اینترنت کشور اعم از ADSL و اینترنت موبایل باز شده و بدون مشکل کار می‌کند. رفع فیلتر اینستاگرام در حالی اتفاق افتاده که تلگرام هنوز مسدود است.
سرنوشت تلگرام همچنان نامعلوم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از دیجی‌رو، در چند روز گذشته، کاربران خواستار این بودند که تلگرام و اینستاگرام دوباره رفع فیلتر شوند، چرا که صد ها هزار نفر به صورت مستقیم در این سرویس ها برای خود کسب و کاری فراهم کرده‌اند و استارت آپ های زیادی به خصوص با فیلترینگ تلگرام به مرز ورشکستگی رسیده‌اند.
 
بلاخره دسترسی به اینستاگرام فراهم شد و به نظر می رسد این سرویس به صورت کامل رفع فیلتر شده است. در حالی که هنوز مشخص نیست سرنوشت تلگرام چطور نوشته خواهد شد!

گمانه زنی هایی زیادی در مورد رفع فیلتر تلگرام وجود دارد. در حالی که بسیاری از کاربران این پیام رسان امید دارند تلگرام نیز همچون اینستاگرام رفع فیلتر شود. اما بعید به نظر می‌رسد با رویکردی که مدیر تلگرام در پیش گرفته و شرط و شروطی که مسئولین ایران برای آن گذاشته اند و همچنین با وجود چندین نسخه‌ی بومی، تلگرام رفع فیلتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *