شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیشروی سریع ارتش سوریه در استان ادلب

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 579243
نیروهای نظامی سوری و محور مقاومت عصر روز گذشته سه منطقه «الطویبه»، «رجم المشرف» و «مشرفه الخنزیر» در جنوب شرق استان ادلب را از اشغال تروریست‌های تکفیری جبهه النصره و معارضان سوری آزاد کرد.
پیشروی سریع ارتش سوریه در استان ادلب
به گزارش جهان نيوز، نیروهای نظامی سوری و محور مقاومت عصر روز گذشته سه منطقه «الطویبه»، «رجم المشرف» و «مشرفه الخنزیر» در جنوب شرق استان ادلب را از اشغال تروریست های تکفیری جبهه النصره و معارضان سوری آزاد کرد.

بنابر این گزارش، نظامیان سوری با پشتیبانی رزمندگان محور مقاومت پس از نبردهای شدید با القاعده کنترل سه شهرک «الطویبه»، «رجم المشرف» و «مشرفه الخنزیر» را به دست گرفتند و خسارت و تلفات سنگینی به گروه های تروریستی – تکفیری وارد کردند.

این روستاها که در شمال تپه های الخنزیر و المقطع در استان ادلب قرار دارند پس از درگیری شدید با دو گروه جبهه النصره و جیش النصر پاکسازی شدند. ارتش سوریه روز سه شنبه نیز در این جبهه روستاهای الخوین الکبیر، الزرزور، رسم شم الهوی، النیحه، المشرف و قلیعات طویبیه مسلط شده بودند.

لازم به ذکر است که یگان های ارتش سوریه از 2 ماه گذشته عملیاتی را در مناطق شمالی استان حماه و جنوب استان ادلب در مبارزه با گروه تروریستی جبهه النصره آغاز کردند.

منبع:اعلام الحربی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *