کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیاوش طهمورث:

بعد از مدت‌ها یک تئاتر واقعی روی صحنه رفته است

16 دی 1396 ساعت 8:41

بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: این روزها که اوضاع تئاتر بسیار آشفته است، وقتی به تماشای اثری دعوت می شوم، آرزو می کنم واقعا تئاتر ببینم و حال خوبی داشته باشم.


به گزارش جهان نیوز،‌ به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» به نویسندگی علی حاتمی‌نژاد و کارگردانی حسن عابدی میزبان سیاوش طهمورث بازیگر تئاتر و تلویزیون بود.

سیاوش طهمورث بعد از تماشای این اثر گفت: این روزها که اوضاع تئاتر بسیار آشفته است، وقتی به تماشای اثری دعوت می شوم، آرزو می کنم واقعا تئاتر ببینم و حال خوبی داشته باشم. خوشحالم که نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» این ویژگی را داشت و حالم را خوب کرد.

وی گفت: در یک تئاتر واقعی باید ارتباط مشخصی بین تماشاگر و بازیگران برقرار شود که در این نمایش این اتفاق افتاد و اعضای گروه اجرایی واقعا موفق بودند.

«تب سرد روی پیشانی داغ» داستان نازی و کیوان است که تصمیم گرفتند تا با دعوت شبانه از دوستانشان خبر جدائی‌شان را اعلام کنند. آنها دلیل جدایی‌شان را خستگی از هم می‌دانند، اما داستان به شکل دیگری پیش می رود.

تب سرد روی پیشانی داغ از اول دی ماه ساعت 18 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود. علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 579198

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/579198/بعد-مدت-ها-یک-تئاتر-واقعی-روی-صحنه-رفته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com