جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بازداشت قاتل پس از ۱۲ سال

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 579185
مردی که از ۱۲‌سال قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش تحت تعقیب پلیس استان فارس قرار داشت سرانجام بازداشت شد و به جرمش اقرار کرد.
بازداشت قاتل پس از ۱۲ سال
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، رسیدگی به جریان این پرونده از سال‌۸۴ در دستورکار کارآگاهان پلیس‌آگاهی استان فارس قرار گرفت. آن روز به مأموران خبر دادند که مردی به نام سلیمان به علت اصابت ضربه چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

بعد از آن بود که پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و تحقیقات برای بازداشت عامل قتل به جریان افتاد.
در بررسی‌های میدانی معلوم شد که سلیمان قبل از حادثه با یکی از دوستانش که شهاب نام داشت دیده شده است. با به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران تصمیم گرفتند تا از شهاب تحقیق کنند، اما فهمیدند که او به مکان نامعلومی فرار کرده است.

همین موضوع سبب شد تا شهاب به عنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار بگیرد. تلاش‌ها اما برای شناسایی مخفیگاه شهاب و بازداشت او نتیجه‌ای نداشت تا اینکه چندی قبل درحالی‌که ١٢‌سال از وقوع قتل می‌گذشت، کارآگاهان اخباری را درباره شهاب شنیدند و بار دیگر برای دستگیری او دست‌به‌کار شدند. 

این‌بار تلاش‌ها نتیجه داد و این مرد بازداشت شد. متهم بعد از انتقال به پلیس‌آگاهی به جرمش اعتراف کرد و گفت نمی‌خواسته دوستش را بکشد.

او گفت: «من و سلیمان خیلی‌وقت بود که با هم دوست بودیم و رابطه خوبی با هم داشتیم، در واقع اصلاً اختلافی میان ما وجود نداشت. شب حادثه درحالی‌که مشکلی برایم پیش آمده بود و ناراحت بودم، به سراغ سلیمان رفتم و گفتم می‌خواهم با او صحبت کنم. او پیشنهاد داد به محلی خلوت برویم. 

در آنجا او با من شوخی کرد. همیشه این کار را می‌کرد، اما آن شب اصلاً حوصله نداشتم. از او خواستم دست از شوخی بردارد، اما توجهی نکرد.

من ناگهان به‌شدت عصبانی شدم و با چاقو دو ضربه به او زدم. وقتی دوستم نقش بر زمین شد، از ترس فرار کردم. به خانه‌مان رفتم، لباس‌هایم را عوض کردم و فراری شدم.‌» تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *