پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۱۸۳
کنش‌های آسیب‌زای یاران احمدی‌نژاد ادامه دارد

گمانه‌های همدلی با آشوبگری/ مشایی؛ مبارزان به پیش!

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 579182
شب آزادی بقایی، گویی فاز جدیدی از رویارویی سه ضلعی احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی با نظام کلید خورد. احمدی‌نژاد و یارانش آمده‌اند تا با اپوزیسیون شدن، در فضای سیاسی زنده بمانند.بقایی که بعد از زندان تلاش زیادی برای مظلوم نمایی داشت، ساعاتی بعد از آزادی از اوین اتهامات سنگین و عجیبی را متوجه قوه قضاییه کرد و حتی بدتر از آن آرزوی سرنگونی می‌کند.
گمانه‌های همدلی با آشوبگری/ مشایی؛ مبارزان به پیش!
گروه سیاسی جهان نيوز: «زنبیل قرمز»، «بست‌نشینی» و «خشونت کلامی» اصلی‌ترین مؤلفه‌های کنش سیاسی حلقه یاران احمدی‌نژاد است. پس از پیگیری‌های قضایی پیرامون اقدامات حمید بقایی، کنشگران سیاسی موسوم به احمدی‌نژادی-بهاری وضعیت کشور را بحرانی بازنمایی کردند. پس از رخدادهای ناگوار آشوب خیابانی در سطح چند شهر کشور، سؤال جدی نسبت‌سنجی میان ارتباط حلقه نزدیک احمدی‌نژاد و آشوب‌های خیابانی در بین تحلیلگران سیاسی طرح شد، اما پس از گمانه‌زنی جعفری رنگ و بوی جدید پیدا کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره سخنان برخی مسوولان استان خراسان رضوی مبنی بر دخالت جریان منسوب به یکی از مسوولان سابق در آغاز این تجمع و اعتراض در مشهد و سرایت به دیگر شهرهای کشور، اظهار داشت:‌ «این موضوع با فراخوان یکی از سایت‌هایی صورت گرفت که وابسته به شخصی است که این روزها زبان به مخالفت‌خوانی نسبت به اصل و ارزش‌های نظام گشوده است. نیروهای امنیتی درحال بررسی این مساله هستند و اگر به دخالت این مسوول سابق برسند قطعاً متناسب با وضعیت و درخواست ناجا با او برخورد خواهند کرد.»

ضرب‌الاجل‌های تهمت
بر پایه گزارش صبح نو، اما آقای محمود احمدی‌نژاد پس از ناکامی حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، حجم حملات کلامی خود را نسبت به قوه قضاییه افزایش داد. او مدعی است که «عده‌ای عليه خادمان پاك پرونده‌سازي می‌کنند و اصرار دارند راه خدمتگزاري و پاكي را مسدود كنند. دائماً تهمت می‌زنند و افترا مي‌بندند.» به همین دلیل اعتراضات خود را نسبت به رفتار قوه قضاییه بیان می‌کند. در دوم آذر بود که قوه قضاییه را به «نقض قانون اساسی» متهم کرده و گفته بود: «اگر قرار بود دیکتاتوری قوه قضاییه داشته باشیم انقلاب نمی‌کردیم.»

احمدی‌نژاد با شکوه از رفتارهای طاغوتی در کشور از «خطر برای کل کشور» خبر داد و اظهار داشت: «به یکی از بچه‌هایی که در این قضیه هست می‌گویند بیا همکاری کن تا تخفیف بدهیم. خیلی بد است که یعنی بیا علیه آقای بقایی یک چیزی بگو. ما انقلاب کردیم که قوه قضاییه این طوری بشود؟... ته حرفشان این است که تمام مملکت را بدهید دست من تا درست شود. خب اینکه حرف هر طاغوتی هست و هر دیکتاتوری همین حرف را می‌زند.» وی همچنین گفت: «قوه قضاییه اختیاراتش فوق‌العاده است و حتی از رهبری هم بیشتر است. تنها قوه‌ای است که هیچ نظارتی بر آن نیست... عملکرد قوه قضاییه یک سیر کاملاً نزولی دارد. الان کل کشور در خطر است و امیدی به اجرای عدالت نیست.»
دمیدن بر راهبرد وجود «خطر تمام عیار برای کل کشور» در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری نیز مشهود بود؛ به نحوی که آقای احمدی‌نژاد در این نامه نوشت: «به‌رغم سعی وافر و مستمر حضرتعالی برای امیدبخشی به عموم مردم، متاسفانه، شرایط جاری کشور، امید به تحقق آینده بهتر را، از رهگذر ساز و کارهای موجود، به حداقل رسانده است. اعتماد عمومی به صداقت و توانایی برخی مدیران ارشد و دستگاه‌های گوناگون برای مدیریت بحران و عبور دادن کشور از این شرایط، مدت‌هاست از خطوط قرمز عبور کرده و به صفر نزدیک شده است و رسانه ملی نیز که مسوولیت بسیار خطیری در این رابطه بر عهده دارد، خود از وضعیت مشابهی رنج می‌برد.»

محمود احمدی‌نژاد با تکرار «دروغ‌های شاخ‌دار» ضدانقلاب در قبال قوه قضاییه، هجمه‌ها و تهمت‌های خود به رییس قوه قضاییه را در بست‌نشینی حلقه خود استمرار داد و پس از آن با ضرب‌الاجل ۴۸ ساعتی خواهان استعفای آیت‌الله صادق لاریجانی شد. احمدی‌نژاد به همین سطح از تهاجم اکتفا نکرد و در متن وضعیت دستگاه قضایی‌، اقدامات آنان را «سیاسی» دانست و در همین راستا نوشت: «‌امروزه این باور در جمع کثیری از مردم وجود دارد که برخی از برخوردهای قضایی صرفاً از موضع سیاسی و برای برخورد با مخالفان سیاسی مقامات قضایی و یا بستگان آنان یا همکیشان سیاسی آنها  یا برای ایجاد توازن در رقابت‌های بین جریان‌های سیاسی کشور انجام می‌شود.

مشایی؛ مبارزان به پیش!
شب آزادی بقایی، گویی فاز جدیدی از رویارویی سه ضلعی احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی با نظام کلید خورد. احمدی‌نژاد و یارانش آمده‌اند تا با اپوزیسیون شدن، در فضای سیاسی زنده بمانند.

بقایی که بعد از زندان تلاش زیادی برای مظلوم نمایی داشت، ساعاتی بعد از آزادی از اوین اتهامات سنگین و عجیبی را متوجه قوه قضاییه کرد و حتی بدتر از آن آرزوی سرنگونی می‌کند. آرزویی که با «ان‌شاالله» گفتن جمعی که او را احاطه کرده‌اند همراه می‌شود.

آرزوی سرنگونی که بقایی برای مسوولان دستگاه قضایی کرد و گفت سخنگوی قوه قضاییه [بیخود] کرده به او اتهام دروغ می‌زند، در مسیر این تصویرسازی بود.

 مشایی هم آنجا که از پایان دوران ترس و شروع دوران گفتن حقیقت گفت و افزود آماده پرونده، مجازات و مرگ هستیم، یادآوری کرد بقایی آماده شهادت بود و او را با بابی ساندز، مبارز ایرلندی مقایسه کرد و در نهایت مردم را به قیام دعوت کرد، بزرگنمایی همین تصویرسازی بود.

از اعتراض بقایی به وضعیت زندانیان تا آنجا که مشایی، بقایی را نماد مبارزه با ظلم، فساد و ریا دانست و خواستار برگزاری رفراندوم و نظرخواهی درباره نحوه اداره کشور شد، انتقاد تمام عیار از وضع موجود را نشان می‌داد. وضعی که مدعی هستند می‌توانند بهترش کنند، توسط احمدی‌نژادی که به تعبیر بقایی مأمور و نیروی امام زمان است. «یقین دارم که فرجام ظلم نزدیک است»، «عاشقان به هوش! مبارزان به پیش!» و «در جمهوری اسلامی با ظلم آشکار مواجهیم» گزاره‌های مرد مرموز جریان انحرافی است. اسفندیار رحیم مشایی پس از احضار به دادسرا در جملاتی هدفدار اظهار داشت: «اگر خواستید اعدام کنید، خیابان پاستور؛ اما اگر خواستید شلاق بزنید آدرس دیگری به شما می‌دهم؛ من آماده‌ام! بهترین جا برای شلاق، میدان انقلاب است!» نزدیک‌ترین یار فکری محمود احمدی‌نژاد، راهبرد موجود «خطر تمام عیار برای کل کشور» را استمرار داد و اظهار داشت: «آنچه که مایه تأسف بسیار است، اوضاع نابسامان داخلی از جهت مادی و معنوی است.  یار همیشگی احمدی‌نژاد به همین سطح از سخنان ساختارشکن اکتفا نکرد و مدعی تکاپو برای نابودی «صدای مخالفت با ظلم و فساد و ستم» در کشور شد.

از سوی دیگر اکبر جباری از نزدیکان سیاسی بست‌نشینان، در هنگامه آشوب‌های خیابانی خواهان تغییر قانون اساسی از سوی یکی از نهادی‌های نظامی کشور شد و این پیشنهاد همسو با خط دروغین افشاگری رسانه ضدانقلاب برای تصمیم نهادهای انقلابی در چگونگی پایان آنچه اعتراضات سراسری می‌نامند، طرح شد.

بحران‌نمایی کشور
در چند ماه اخیر، اظهارات و اقدامات محمود احمدی‌نژاد و نزدیکان سیاسی او، ماهیت ساختارشکنانه داشته است. بی‌اعتنایی احمدی‌نژاد به توصیه‌ رهبری مبنی بر عدم نامزدی، معرفی کردن قوه‌ قضاییه به‌عنوان مسوول جان بقایی (در بیانیه‌ احمدی‌نژاد پس از دستگیری بار دوم)، اعلام عدم امکان اجرای عدالت توسط قوه‌ قضاییه و نقض آشکار قانون توسط این قوه، اعتصاب غذای بقایی در زندان، درخواست قیام مردم از سوی مشایی و اخطار سرنگونی. این‌ها از جنس سخنان جای گیرنده در گفتمان جمهوری اسلامی نیست  و تنها بخشی از اقدامات تیم احمدی‌نژاد در قالب رفتارهای اپوزیسیونی است. آنان با پیش‌فرض فروپاشی عدالت اجتماعی و سپس عدالت قضایی و تکرار «دروغ‌های شاخ‌دار» دشمن برای ناامیدسازی ملت، وضعیت «بحرانی» را برای شهروندان ایرانی ترسیم کردند. بازنمایی بحران در کشور روندی بحران‌ساز و بستری برای شکل‌دهی به آشوب خیابانی است. در این شرایط باید منتظر اقدامات بعدی این حلقه بحران‌ساز در کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سه دلقک بهاری
Iran, Islamic Republic of
کلا تو افسایدن اصولگراها
بازار تهران قبل مشهد هم کار حامیان محمود بود؟
چرا گزک دست افسادطلبان میدید؟
Iran, Islamic Republic of
بستن تلگرام را هم انداختن گردن شما
البته ما گول نمیخوریم
دولت ته دلش از بستن تلگرام شاده چون کاملا فضاش انتقادی به رکود و گرونی و فساد شده بود اما الان نفس راحتی میکشه و ادای ضدبستن هم درمیاره
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد و دارو دسته ایشان در طول ۸سال مردم فریبی و مسئول فریبی کشور را نابود کردند چه از نظر منابع مالی و چه از نظر ذخایر زیر زمینی با اجرا کردند سیاستهای صد در صد غلط سرمایه های کشور را نابود کرد بهترین کار برای آشکار شدن اینکار بر پایی میز گرد با حضور کارشناسان و تیم ایشان و خود ایشان میباشد آنوقت ملت خودشان قضاوت کنند
در اشتباه بودن برخي حركات و حرفهاي احمدي نژاد شكي نيست كه البته همه آن اشتباهات را هم نبايد گردن ايشان اندخت چرا كه نحوه برخود دو باند موسوم به اصلاح طلب و اصولگرا و همينطور هاشميون (كه از هر دوباند فوق الذكر سواري مي گرفتند), با احمدي نژاد باعث سوق دادن احمدي نژاد به سمت ارتكاب برخي اشتباهات بود.اما والله تا جايي كه ما درطول اين 5 سال تركتازي شيخ حسن روحاني و اطرافيانش ديده و شنيده ايم چيزي جز وعده پوچ و توخالي دادن مردم و سرگرم كردن ملت با ننگنامه اي به نام برجام, هنر خاصي از اين جماعت نديديم و به جرأت ميتوان ادعا نمود كه ضرباتي كه اين دولت بر پيكر نظام اعم از سياسي و اقتصادي و فرهنگي وراد نموده و بي اعتمادي كه در بين آحاد ملت ايجاد كرده در هيچ دولت قبلي حتي دولت شيخ اكبر هاشمي هم نمي توان پيدا كرد.
اگر در يكي دوسال پاياني دولت دهم با تورم وگراني لجام گسيخته مواجه شديم (كه 40 درصدش نتيجه اشتباهات دولت احمدي نژاد و 60 درصدش نتيجه همراهي و گرا دادن و تحريك دشمنان توسط اطرافيان اكبر هاشمي رفسنجاني و جماعت خودفروخته اصلاح طلب براي تشديد يكباره تحريمها عليه ملت ايران بود) اما خدماتي هم كه دولت احمدي نژادبه محرومان و مستضعفان جامعه كرد ,انصافا" در هيچكدام از دولتهاي قبلي و فعلي سابقه نداشته و ندارد.
Iran, Islamic Republic of
فساد احمدی نژاد و یارانش چه ربطی به حسن روحانی دارد ما میگویم ایشان با تصمیمات صد در صد اشتباه و به عمدخود کلی خسارات جبران نا پذیر به کشور وارد کرده است و بسیاری از کنار ایشان به ثروتهای فوق نجومی دست پیدا کرده اند و باید جواب گوی کشاندن کشور به مرز نابودی باشد ولی شما میگوید چون بقیه هم فساد کرده اند پس نباید با ایشان کاری داشت
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
اگه همه برنامه هاش از اساس مشکل داشت چرا نمایندگان مجلس تصویب کردن؟! چرا باز سال ۸۸ تایید صلاحیت شد؟! و از همه مهمتر چرا رهبری به طور ((خاص)) از خودش و دولتهاش دفاع کرد.. بازم بگم
Iran, Islamic Republic of
درود بر رهبری
اشتباهی منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
پس ملاک برای شما رای نمایندگان مجلس است
Iran, Islamic Republic of
رهبری در سخنرانی اخیر با تشر رفتن به رفتار اخیر احمدی نژاد برای بار هزارم فرمودند: ملاک حال فعلی افراد است .کاش می فهمیدید که احمدی نژاد سال 88 احمدی نژاد این روزها نيست
عمار
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزهمه برنامه های احمدی نژادازاساس مشکل نداره.مشکلات ازجایی شروع شدکه باحضرت آقازاویه گرفت.شش سال خوب کارکرد.میزان حال فعلی افراداست.تاجایی که پشت سرولایت بود خوب بوداز جایی که زاویه گرفت باسرعت تصاعدی خراب کرد.اللهم اجعل عواقب امورناخیرا
United Kingdom
چه ادم پوچ گو و تخیلاتی و هجوی هستی.
این چرندیات تو دیگه رنگ نداره.
Iran, Islamic Republic of
درست است که الان رفتار آقای احمدی نژاد و اطرافیانشان درست نیست اما به دور از تقوا است که بخواهیم ماجرای اغتشاشات امسال را بر گردن آن ها بیاندازیم چه آنکه در وضعیت اسف بار فعلی هیچ کس به اندازه دولت روحانی با بی تدبیری هایش مقصر نيست
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یارانش رفتند در جرگه میرحسین موسوی و کروبی خائن.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه میکنی،
Iran, Islamic Republic of
میرحسین و کروبی مقابل نظام و رهبری ایستادند احمدی نژاد و یارنش هم مقابل نظام و رهبری ایستادند. هر دو گروه از صراط مستقیم که پیروی از ولایت فقیهی که در طول ولایت اهل بیت و ولایت الله باشد فاصله گرفتند. والسلام. رهبری مثل امام جماعت هست که اگر در رکوع و سجود از امام جلو بزنی نمازت باطل است و اگر عقب بیافتی نمازت فردا می شود. جنابان احمدی نژاد و یارانش و میرحسین موسوی و کروبی و محمد خاتمی افرادی هستند که این نماز جماعت را برهم زدند.
Iran, Islamic Republic of
نخیر رئیسی و علم الهدی هستند که شروع کردن نه احمدی نژادیها
Iran, Islamic Republic of
اولا که رئیسی چه کاره است؟ ثانیا حتی آغاز اغتشاشات که به علم الهدی ربط میدهند هم دروغی بیش نیست که از طرف آدم معلوم الحالی مثل کرباسچی مطرح شد که البته این دروغ نیز با شکایت دفتر آقای علم الهدی در حال پیگیری است
Iran, Islamic Republic of
هر سه اینان باید محاکمه شوند تا تکلیف مردم با انان مشخص شود
Iran, Islamic Republic of
گزک میدن دست اون جریان چونکه ائتلاف کردن و چند مدتی ایست این دو جناح دستشون رو شده واسه همه...چپ و راست فریبی بود ک ۴۰سال مردم رو به بازی گرفتن و در عمل ی عده مافیا کثافت کاریهای خودشون رو کردن...
Iran, Islamic Republic of
این یکی روی همه انها را در ویرانی کشور و غارت ان رو سفید کرده است
Iran, Islamic Republic of
از تربیتت مشخصه پای مکتب چ کسانی بزرگ شدی...
سرور
Iran, Islamic Republic of
سلاما!!!.
Iran, Islamic Republic of
کشمیری نفوذی بود; کلاهی نفوذی بود; با بررسی سیر تطور احمدی نژاد و مشایی آیا ممکن است آنها هم نفوذی باشند؟!
Iran, Islamic Republic of
انها نفوذی بودند که در انجام ماموریتشان موفق بودند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
هرکی هشدار بده مقصره؟
پس قرآن و ائمه و امام ره و آقا هم که هشدار دادند نتیجه اشرافیت و فساد چی میشه هم دست دارن توی ماجرا!!؟
واقعا بهترین حامیان دولت ورشکسته و بی عرضه همین شماهایید
Iran, Islamic Republic of
ایشان مدیریت و کشور داری بلد نبودند مثل بسیاری دیگر که کشور را با بیل و کلنگ رو به نابود بردند ایشان بولدذربراشت و کشور را رو به نابودی برد .قبل از ایشان مدیران بالای فکر میکردند با خواندن حدیث و گفتن راوایات میتوانند کشور داری کنند ولی یک نمی نگاهی هم به کشور و مدیران سابق آن داشتند تا همه چی بکجا با هم نابود نشود ولی ایشان که آب پاکی ریخت بر روی همه چی و با سوار شدن بر اسب امام زمان فاتحه همه چی را خواندند
United Kingdom
پس مشکل تو اینه ایشان دست یکعده مفت خور دزد را از منابع بیت المال برید.
مملکت داری هم قبل و هم بعد ایشان دیدیم و داریم می بینیم.
هیچوقت به پای عزت و احترام احمدی نژاد نمیرسد.
چرندیات شما پوچ کرا مردم فهمیدند.
حنای شما از این سیاه بازی دیگه رنگ ندارد.
Iran, Islamic Republic of
منظور از احمدی نژاد همان متخلف بزرگ , رییس دولت مفاسد اقتصادی عظما و حامی و ترفیع مقام دهنده متهم جنایت کهریزک و... است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله دست یک عده مفت خور را از منابع بیت المال کوتاه کرد ولی بجایش دستو پای بسیاری دیگر را برای غارت کشور به همه جای کشور مسلط کردند تا شیره کشور را کشیدند
Iran, Islamic Republic of
تو این مملکت هر کس از مردم و محرومین دفال کرد و مخالف باندهای ثروت و قدرت بود میشود منحرف
درک و محاسبه غلط
Iran, Islamic Republic of
درک و محاسبه غلط از اغتشاشات اخیر آنست که بخواهیم با تعریف دشمن فرضی، صورت مسئله را پاک کنیم، مثل همین کاری که نویسنده این متن بیان داشته است!
فاجعه آنجاست که هشدار درمورد بی کفایتی دولت ، نفوذی های رخنه کرده در نظام و مراکز تصمیم گیری و جاسوسان را تحریک افکار عمومی بدانیم آنهم توسط دکتر ی احمدی نژاد!
چطور هشدار ائمه جمعه و جماعت و مراجع عظام تقلید در خصوص بانکهای ربوی و حرام قطعی شرعی در اجرای امورشان، هشدار در خصوص بیکاری جوانان، گرانی ها، نفوذی ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی تحریک افکار عمومی نیست اما برای رئیس جمهور سابق که خود خدمتگزار ملت بوده ، هشدرا به این مسائل و توطئه دشمن برای سوئ استفاده از وضعیت موجود و ضربه به نظام و انقلاب، جرم است؟!
مگر انقلاب و نظام مال روحانی و لاریجانی ها است که فقط اونا حق هشدار یا نگرانی داشته باشند؟!
انقلاب مال توده مستضعف است ولاغیر.
پس همه ملت می توانند نسبت به اوضاع بد فعلی کشور در موضوعات فقر ، فساد و تبعیض گران یها، بیکاری و دروغ های دولت حاکم اعلام نظر و اعتراض کنند که چرا سمت و سوی حرکت نظام به این سو است؟ و تقاضای اصلاح امو ر داشته باشند.
آنانکه در تلاش برای انگ زدن به رقبای سیاسی خود بواسطه انتقاداتشان به وضع اسف بار موجودند ،حتما و بلاشک برنامه های دیگری برای مملکت در معامله سیاسی خود با هم دارند!
و اگر دنبال تعریف دشمن فرضی اند یا منکر معضلات موجود و نقش مجلس ، دولت و قوه قضائیه در ایجاد انها هستند، آلوده به چر بو شیرین دنیا هستند!
از این دوقاعده خارج نیست.
چه دلیلی دارد، به بهانه اغتشاش مشتی پست و بی مقدار، مسئولین سه قوه یا دیگر ارکان بدنبال تبرئه خود و نقش خود در فراهم امدن اعتراضات مردمی نسبت به معضلات بلا حل موجود باشند؟
انگ به آیت الله علم الهدی در هدایت اعتراضات مردمی مشهد علیه بی توجهی به معضلات کشور توسط دولت همانقدر مذموم و بی عقلی است که این انگ به دکتر احمد ین ژاد زده شود.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
دلقک تویی و اون دار و دسته مفت خور سی سالتون
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به دلیل رافت نظام پر رو شد
حسین
Netherlands
كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۗ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۖ فَمَن زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فَازَ ۗ
تصور کنید گه میدان جنگ ، عده ای نیرو از دشمن در تله گیر کرده. یکی از راهها این استکه چند تا خمپاره و نارنجک دود انگیز پرتاب میکنند تا با استفاده از این تاریکی نیروها بتوانند فرار کنند.
آیا این تصویر شبیه شرایط کنونی نیست؟ هر لحظه که صحبت ربا یا فساد یا راندمان یکی از قوا مطرح می شود ، مسائل جنبی شرایط را تغیر داده و بحث اصلی زیر گرد و غبار می رود.
این نام و یا آن خبرگزاری خارجی از روی خیر خواهی حرف نمی زنند ، پس قوای ایران اسلامی باید دشمن را خلع بهانه کند.
کوتاه کنم : با سردار آبنوش موافقم ، کسی که کار عقب افتاده دارد ، از خدا بترسد و خدمت آقا دستبوس شود و عذر بخواهد که اینهمه مدت مسئولیت مهم را غصب کرده بود.
وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ
حسین
Netherlands
لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ
عزیزانی که منفی زده اند : آیا مخالف خلع بهانه دشمن هستید؟ یا خدای نا کرده مخالف وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ؟
یا مخالفید که مسئولین انجام وظیفه کنند و مشکلات اجتماعی را ( ربا ، طلاق ، بیکاری ، قبیله گرائی ، سیاسی کاری بجای کار سیاسی ، اشرافگرائی،...) رفع کنند؟
فشار یک دگمه منفی یا مثبت می تواند خیلی معنی داشته باشد .
لطفا احساس مسئولیت کنید حتی در فشار یک دگمه
یا حق
رأفت نظام باعث پررويي خيليها شد و مي شود .از كساني كه خودشون رو ستون و همه كاره انقلاب مي دونستن گرفته تا فتنه گران و سرشاخه هاي داخلي آشوبهاي سال88 ,تا مسئولين فعلي دولت بي تدبير دوازدهم همگي از صدقه سري رأفت و گذشت نظام به نام ونان ونوا رسيده اند و هر روز پر روتر از روز قبل شده و خود را طلبكارتر از قبل مي دانند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان از همون اول پررو بودند ولی دلیل رافت نظام با ایشان الوده کرد ند بسیاری از مسولین نظام بازیرکی توسط ایشان است
Iran, Islamic Republic of
آدرس غلط ندید تظاهرات از مشهد شروع شد و اوناییکه به اغتشاش کشوندنش ری استارتی ها و طرفداران حسینی بودن الانم که پیام قتل ۱۲۰ نفر صادر کرده
Iran, Islamic Republic of
ایشان هشت سال اهرام قدرت کشور را بالاترین درآمد نفت در اختیار داشت با این درآمد بالا از فروش نفت و گاز اول بنزین را چند صد برابر گران کرد آب و برق و گاز و تلفن را چند ین برابر گران کردند تازه شرایط پرداخت آنرا هم برای مردم سختر کردند یعنی قبض دو ماهه شد یکماهه و چهل و پنج روزه پروژه های مسکن را با بدترین نوع اجرا و مدیریت انجام داد پرداخت یارانه را که بزرگتربن ضربه نهایی به ماهیت کشور بود اجرایی کرد حال آنکه میتوانست با نصف کمتر آن تامین اجتماعی و نظام سلامت را در کشور رایگان کند تا باری از دوش خانواده ها بردارد ولی چون بفکر عده کشی وقدرت طلبی بود آنرا به بدترین وضع موجود انجام دادند با عث گرانی لجام گسیخته در کشور در رابطه با همه امور شدند هر روز صبح که از خواب بیدار میشدیم یک تصمیم جدید و یک قیمت جدید بود آنقدر وضعیت خراب شده بود که اگر میخواستی دهان به اعتراض باز کنی حداقل چندین ماه از همه چی عقب می افتادی . کشوری که بی آبی دارد و در منطقه خشک سالی قرار دارد را طوری کرده بود که مردم بیچاره برای عقب نیفتاده از وضعیت اسفبار کشور رو به خرید و فروش زمین های بیابان های کشور افتاده بودند
Iran, Islamic Republic of
خيلي بدبختي بسواد.
برو خدماتش رو با ديگران مقايسه كن.
بعد 5 سال هنوز ميترسيد ازش.
Iran, Islamic Republic of
من بدبخت نیستم بلکه بیچاره و نگون بخت هستم که گیر دوستان باسوادی همچون شما افتاده ام
محسن
Iran, Islamic Republic of
همینطور کیلویی حرف زدن خیلی راحت هست
اگر در امد کشور در اون دوره بالای 100 میلیارد دلار باشد باید نتایج این در آمد ها را هم دید برای نمونه
انتقال گاز به تمام شهرستانها بطوری که در اون دوره شما بدون دقدقه میتوانستید اتومبیل گاز سوزتان را در کل کشور سوار شوید
ایجاد مراکز توزیع گاز خودرو در تمام نقاط کشور
احداث بیش از 4 میلیون مسکن مهر و باز سازی مسکن روستایی
احداث جاده های بسیار بخصوص در مناطق روستایی و البته احداث بزرگ راهها
احداث چندین کار خانه سیمان که کشور در دوره احمدینژاد صادر کننده سیمان شد
افزایش تولید برق به بیش از 75 هزار مگاوات
و در کنار همه اینها پرداخت یارانه به مردم به صورت نقدی
ارتقائ سطح بهداشت و برنامه وسیع اورژانس سراسری در کشور
در حوزه نانو و فضایی برای اولین بار پرتاب ماهواره به فضا
و پیشرفتهای نظامی
با همه اینها هنگام تحویل دولت به اقای روحانی 100 میالیارد دلار ذخیره ارزی اعم از ارز بلوکه شده و غیر بلوکه شده تحویل روحانی شد باضافه 50 میلیون دلار در صندوق ذخیره کشور
و همه اینها با توجه به تحریم و کاهش صادرات نفت به زیر یک میلیون بشکه بود
یک موضوع دیگر تولید بنزین در داخل تا حد خود کفایی بود
اینها فقط عناوین بعضی کار های احمدینژاد است
طرحهای آب ک سد سازی در تمام دوره خاتمی و هشمه 3 طرح بود و در دوره احمدینژاد اینها به 30 طرح افزایش یافت که هم اکنون تعدادی از انها به بهره برداری رسیده است
خوب ایا اینهمه کار چقدر به نظر شما نیاز مالی و هزینه ای دارد حتما نخواهید گفت که اینه همه صلواتی انجام شده است
پس خواهشا این دروغ بزرگ را به خورد مردم ندهید
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
نوع تربیتی ک شدی رو به منصحه ظهور نمیخواد بزاری جیگر..

خب تازه داریم مصلحته برخورد نکردن قوه قضاییه رو میفهمیم.. واقعا خب برنامه ای واسه حذف محمود ریخته شده...

به قول داماد منصور ارضی ک گفته: احمدی نژاد چیزی واسه از دست دادن نداره چون سلامت داره...

چپ راست کارگزار پیوندتان مبارک😂😥😂
Iran, Islamic Republic of
خوب است برای اجرا نکردن هر قانونی توجیهی و مصلحت سریع جور میشود
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد به لحاظ تیپ شناسی, کیش شخصیت, دلبستگی به قدرت, لجاجت و... بسیار به مسعود رجوی شبیه است; دلبستگی محمود به اسفندیار دلبستگی مسعود به مریم را در ذهن تداعی می کند, آنجا که محمود در انقلاب معروف بهاری اش! می گوید: احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد; سالها پیشتر مسعود هم در انقلاب معروف ایدئولوژیک اش! گفت: مسعود یعنی مریم و مریم یعنی مسعود...!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...تمام منطق شما فحاشی است
Iran, Islamic Republic of
متوهم برو از جناب علم الهدی بپرس علت این آشوبگری!!!! توسط کدام مفت خورها برنامه ریزی شد سعی کن قرصاتو سر وقت بخوری
Iran, Islamic Republic of
وقتی خودت قرصها تو به موقع نخوردی به دیگری توصیه نکن عزیزجان
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
United States
لعنت خدا بر احمدی نژاد و همه دشمنان ولایت
علی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خا بر تو و همه دشمنان ولایت
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر خودت
بهشت
Iran, Islamic Republic of
احمق ها به بهشت نمی روند بلکه مرکب سواری دادن به قدرت طلبان هزار فامیل خواهند بود!
Iran, Islamic Republic of
حالا برادران جهان نیوز چه حساب شخصی با احمدی نژاد و همراهانش دارند من نمیدانم ولی این گفته ها و نامه های آنها که اینجا نوشته اید هیچ ربطی به ناراحتی مردم از فساد علنی در کشور بخصوص گرانی ها و حذف یارانه ها که حق مردم است ندارد...
United Kingdom
جهان نیوز از برادران سه تفنگ دار دستور گرفته هم اذهان عمومی را از مساله ی اصلی فسادو دزدی مقامات و اختلاس و نا کارامدی سیاسی و گرانی و الیت گرایی موحرف کنه
هم بر علیه احمدی نژاد چرت و پرت انتشار بده.
جهان نیوز قبلا قابل خوندن بود. الان سده هجو نویس.
حالا خود فروخته سده یا نه الله اعلم.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
این حساب شخصی رو از آقای زاکانی، گرداننده سایت جهان باید پرسید؟!!!
چه کسی در سال 88 از احمدی نژاد سهم خواهی کرد؟!!
چه کسی با نگرفتن سهم زیاده خواهی از احمدی نژاد شروع به لجاجت و لجن پراکنی کرد؟!!
جنابان سهم خواه به جای ادعا، پاسخگو باشید...
حق پرست
Canada
این سایتهای چپ و راست همه با احمدی نژاد یه مشکل شدیدی دارن ولی احسنت به جهان نیوز چون حداقل جهان نیوز زیر چرندیاتش نظرات مردم را هم چاپ میکنه. بقیه سایتها فقط نظرات موافق خودشونو منتشر میکنن، اونوقت منفی‌ هم که بدی حساب نمی کنن! مثل اینکه میخوان به زور نظر مردم رو از دکتر برگردونن.
Iran, Islamic Republic of
حالاهشدارهای احمدی نژاد نسبت به وضعیت نامناسب مردم شده فتنه گری اف برکسانی که به خاطر کینه توزی به هربهانه ای می خواهند لجن پراکنی کنند
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشان قبل از دستگیری آقای بقایی هشدار نمی‌دانند بد بختی ملت این است که با محاکمه ایشان دستان بسیاری دیگر از مفسدان برای مردم بر ملا میشود و ایشان هم از همین اهرام برای حفظ تعادل خود استفاده می‌کنند حال فکر کنید جواب مردم را با حیله و نیرنگ ندادید واقعا جواب خدا را چه خواهید داد تا کی میخواهید کارها و تصمیمات اشتباه خود را با وجود مفسدین دیگر لاپوشانی کنید .آقای احمدی نژاد خشم مردم از فساد روزی دامن شما را خواهد گرفت فکر نکنید چون چندین پرونده از دیگر مسولین نظام را در اختیار دارید دیگر کسی جرات نزدیک شدن به شما و حلقه یاران شما که ثروت مردم را به تاراج برده اند را ندارند روز پاسخ گویی بلاخره خواهد رسید امیدوارم آنزمان هم شما مثل هویدا مرد باشید و خودتان را به مسولین کشور تحویل دهید اگر ربگی به کفش ندارید
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
آنکه حسابش پاک است
از محاکمه چه باک است
اونا که فریاد میزنن علنی محاکمه مون کنید...
اونا که دائم میگن هر چی سند بر علیه مون دارید منتشر کنید...
جواب حرف منطقی همیشه بی منطقی و فحاشی و عصبانیته...
احمدی نژاد از بس که سلامته، چیزی واسه از دست دادن نداره داداش...
Iran, Islamic Republic of
این دقیقا همون شگرد ایشان است چون از بعضی از مسولین کشور آتو دارید بی مهابا چنین صحبت میکند و فرار رو به جلو میکند این را همه میدانند ننگ بر آن مسولینی که بخاطر مفسده انجام داده از این مفسد ترس بدل دارند تا با محاکمه ایشان آنها هم به زیر آب کشیده شوند
Iran, Islamic Republic of
این مزخرفات چیه درباره دکتر می بافید بابا با کدوم زبون بگیم مردم از فساد حقوق نچومی گرانی رانت و ..... خسته شدند
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم جزیی از همین فسادی است که مردم به ان معترض هستند
سید مهدی کاظمینی
Iran, Islamic Republic of
شب آزادی بقایی، گویی فاز جدیدی از رویارویی سه ضلعی احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی با نظام کلید خورد.....
به قول آقای ضرغامی انتقاد از یک فرد یا ارگانی در نظام به معنی تقابل با نظام نیست.
جهان نیوز از صاحب امتیاز تا سردبیر و نویسنده این متن! اوصيكم و نفسي بتقوي الله
یا شما معنی اپوزیسیون را نمیدویند یا معنی اپوزیسیون تازگیا عوض شده. اپوزیسیون یعنی تقابل با کلیت نظام از خوب و بدش از بالا تا پایین. یعنی کسی که قائل به تغیر نظامه! افتاد؟؟؟
احمدی نژاد با همه نقدهایی که متوجهش است یه موش به کل شما و نشریتون شرف داره چرا که 8 سال برای این کشور تلاش کرد و زحمت کشید (جدای اشکالاتی که داشت ) نه اینکه ایده آل باشه ولی در مقایسه با دولتهای لیبرال و لائیک مغروق کوشک و خاتمی و الانم شیخ کذاب بنفش بهترین رزومه را نشان داد. والله قسم به اون سید الشهدا قسم ( اگر دروغ قسم بخورم ملعونم) شما از روی دلسوزی برای نظام و از روی ولایت مداری اینچنین نمی نویسید بلکه فقط نیتتون و قصدتون سیاسی و حزب بازیه. فکر نکنید کشور فقط از اصلاح طلبا ضربه خورده نه بلکه اصولگراها هم سهم خودشونو داشتن و بلکه بیشتر. امان از خودعمار پنداری و انگ زبیر بودن به دیگران. خوب توجه کنید به این جمله آخرم : چرا از بعد دولت غریق کوشک ( 21 سال) تا الان اصولگراها دیگر نتوانسته اند رای مردم را بگیرند و همواره اصلاح طلبها حاکم بوده اند + 8 سال احمدی نژاد؟ خب لاقل بشینید تو خلوت خودتون این سوال را جواب بدید؟ یکم عملکرد خودتونو هم نگاه کنید و ببنید با این انقلاب و نظام و کشور چه کردید؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به خداوندی خدا انتقاد شما به احمدی نژاد
نه برای رضای خداست نه مردم ونه رهبر فقط وفقط کینه توزی وعلت آن هم انتظار بی مورد جهت بدست آوردن پست های کلیدی در آن هشت سال که انتظار بیجایی بود .
Iran, Islamic Republic of
کدام پست های کلیدی برادر عزیز ایشان هر کسی را که دوست داشت آورد و هر کسی را که با خبر ایشان نبود خط زد کلا نظام مدیریتی کشور را شخم زد کاری که یک بیگانه در نقش دوست جرات انجام آنرا ندارد
رضا
Iran, Islamic Republic of
كينه توزى كدومه احمق ؟! همين زاكانى در دولت محموت به آلاف و الوفى رسيده كه نگو و نپرس !
يه قلمش قرارداد سه و نيم ميلياردى بصيرت افزائى اگه الان هم مى بينى بعد از هشت، نه روز تازه يادش افتاده از باند رمال و منحرف تشنه قدرت هم يادى كنه بخاطر جيفه دنيائى بيشتره !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
... منطق داری با منطق جواب بده این همه کامنت رو چشم نابینایان نمی بینم بی هویت این رسم دینداری از مثبت های داده به این کامنت معلومه که کی احمق ونادان و کودن است .
Iran, Islamic Republic of
تمام وجود آقای احمدی‌نژاد و یارانش به پشیزی برای نظامی که خون های پاک و بی انتظار برایش ریخته شده است نمی ارزد
United Kingdom
تو اصلا شهید شناس نیستی و نمیفهمی.
شهدا خون دادند تا دولتی مثل احمدی نژاد بیای.
بیخود از شهدا مایه نگذار.
این شعار های بچه گانه و پوچ دیگه رو مردم اثر ندارد.
Iran, Islamic Republic of
راست میگوید شما ما که خانواده دو شهید هستیم و خود مجروح دوران انقلاب و ترکش خورده دوران جنگ هستیم نمی شناسیم خدا را شکر گذارم که شما میشناسید
Iran, Islamic Republic of
حالا اخوی شما فکر کن که ما نه خانواده شهیدیم و نه کاری برای این انقلاب و ایران کردیم اما فعلا که شما دارید اصل این نظام را فدای ریاست ... می کنید
Iran, Islamic Republic of
کدام ریاست از کدام باغ سرخ و شیرین سخن میگویی
United Kingdom
احسنت.
زدی تو خال بی غیرتی و ژاژ خواهی این جماعت بی اخلاق و فاسد.
Iran, Islamic Republic of
تعصب بیجا نسبت به احمدی‌نژاد شما رو فراموشکار کرده.. دو سال آخر این آقا تورم افسارگسیخته‌ای به جان زندگی مردم افتاد که باعث شد تا جایی از محمود گریزان بشن که دکتر جلیلی رو نماد ایشون ببینن و به سمتش گرایش نداشته باشن و خود تشتت بزرگان اصولگرا در معرفی کاندیدای واحد مزید بر علت شد.. در انتخابات اخیر هم که برای ملت اظهرمن‌الشمسه رحمانی فضلی چطور مهندسی کرد..
تاریخ اسلام نشون داده چطور خواص، مریدان و سینه‌چاکان رو با خودشون به قعر جهنم میبرن.. عبرت بگیریم و مخاطب سخنان صریح رهبر انقلاب رو بشناسیم تا هم خودمون عاقبت بخیر بشیم و هم عرصه فتنه جدید رو برای این افراد خودشیفته فراهم نکنیم
مسافر
Iran, Islamic Republic of
اقدامات این طیف نشون میده احمدی نژاد عاقبت به خیر نخواهد شد ...
حیف از اون همه تلاش و خدمت در دولت نهم ...
الان شده بلندگوی دشمنان قسم خورده و تابلو دار نظام ...
اکبری
Iran, Islamic Republic of
نمیدونستیم عاقب بخیر بودن یا به شر بودن افراد را شما تعیین میکنید! تو الان از چند ثانیه بعد خودت خبر نداری که دیندار از دنیا میری یا بی دین اونوقت برای دیگران نسخه میپیچی؟ خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
در همین متن، چندین دروغ به خورد مردم داده‌اید فقط یکی از دروغهایتان نسبت دادن استعفای ۴۸ ساعته آقای لاریجانی به آقای احمدی نژاد. البته همین قدر که بدون اجازه بزرگترانتان برای رئیس جمهور سابق از "آقا" استفاده کرده‌اید جای تشکر دارد. اما در باره دروغتان آقای احمدی نژاد به آقای لاریجانی ۴۸ ساعت مهلت دادند تا دلایل یا احکام قضایی که دلالت بر انحراف و سایر جرائم ایشان و اطرافیانشان را ارائه کنند و الا...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
الله لایحب الکذابین!
سلمان
Iran, Islamic Republic of
حالا اغتشاشات رو به افوله فيلشىون ياد هندوستان كرد دوباره اومدن سراغ احمدى نژاد بنده خدا تو جلسه بوشهرش گفت ما اعتراضاتمون رو از راه قانونى پيگيرى ميكنيم ما اهل اردو كشى خيابانى نيستيم
برادر عزيز دنبال كدهاى اغتشاش در سفارت انگليس و آمدن وزير خارجه انگليس بگرديد ببينيد تو مجلس چه كسانى با سفارت انگليس سروسر دارند نه اين بنده خدا كه مثل چوب دو سر طلا اسراييل و آمريكا و انگليس و اياديشان تكفيرش ميكنند داخل مملكت هم به توصيه آن معدوم به درك واصل شده شيمون پرز با احمدى نژاد بودن ننگ خواص مملكت ما شده نميدونم ما بايد چه چيزى رو باور كنيم
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
سران جهان نیوز از خیلی وقتها پیش سر نا سازگاری با جریان آقای احمدی نژاذد داشتند واز زمان افشا سکه ها توسط فرمانده سپاه تما نوک پیکانها بطرف ایشان است شما چرا باور نمی کنید در کشور ظلم ستم... که کشور قبضه کردند بیداد می کند لااقل کسی که به فساد موجود آشناتر از همه است بگذارید حرف بزند بلکه راه درمانی بود از نمایندگان مجلس که فکر سلفی گرفتن و اضافه حقوق 70 درصدی و مقامات بالا که فقط شهار می دهند و توهم دشمن فرضی دارند و شما که معلو م نیست سوزشتان از کجا است ابی برای مردم گرم نمی شود ومردم هم کور کورانه دنبله رو یک عده جیره خوار هستند مردم از گرانی از ظلم و فاصله طبقاتی جانشان به لب آمده است کمی واقع بین و اصناف داشته باشید این افراد اگر فاسد هستند از همین چرخه مسئولانی هستند که چهل سال است گردن کلفت مکردند و خون مردم را شیشه کردند
رر
Iran, Islamic Republic of
اكنون زمان محاكمه اونهايي است كه احمدي نژاد را تاييد كرده اند!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
اححححححححسسسسسسنتتتتتتتت... اگه محمود مورد داشته چرا اون ۸۰ و نود ساله های به قول خودشون باتجربه تاییدشون کردن؟!!!!°
Iran, Islamic Republic of
اونها بنی صدر و موسوی و رفسنجانی و خاتمی ووووورا هم انتخاب کردند
Iran, Islamic Republic of
افرین برای همین وقتی فهمیدند که احمدی نژاد مثل بقیه نبوده می خواهند محاکمه اش کنند
Asia/Pacific Region
سلام برهمه عزیزان فقط یک مقایسه ساده دولت بهار با دولت تدبیر .ببینید اون موقع چندتا نون روسفرتون بود الان چندتا یابرید از افاغنه که درایرا ن کار میکنند بپرسید کدوم دولت بهتر بود. میتونید از کارگران محله هاتونم بپرسید کارگران میدانهای شهرتون.بجز تمام اینها تنها چیزی که توی این چند سال بعدازجنگ برای دولتمردان بی ارزش هست معشیت مردم فقیر وبیچاره ایرانه .انصافی جواب بدید نه برای دلخوشی اربابان ثروت وقدرت.
Iran, Islamic Republic of
به اصول گرا یان تندرو پیشنهاد میکنم درادامه پروژه تتلینیسم برای انتخابات تتلو را رو کردن حالا برای اغتشاشات رضا پهلوی را رو کنن جواب میده
عمار
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه آزمون سختی در پیش دارد .برخوردهای چند وقت اخیر این قوه با مسئولین دولت مهر شبهاتی را در ذهن متباتر میسازد.
مبارزه با فساد های مختلف وظیفه اصلی این قوه بوده وعمل به آن ستودنی است .
اما اینکه مبارزه با انواع فساد خلاصه شود با عوامل یک دولت تعجب بر انگیز است.
آیا دولتهای قبل پاک پاک بوده اند؟به نظر بنده کاملا خیر
اگر نبوده اند چرا عوامل آنها بازداشت ومحکوم نمیشوند؟در برخی اوقات نه تنها بازداشت نشدند بلکه برخی از محکومین فتنه نیز در دولت فعلی سمت دارند!!
بعنوان مثال اقدام قوه قضاییه در برخورد با کرسنت وعوامل آن برای ما نامشخص است.
اقدامات قوه محترم قضاییه مانع از فساد وموجب سلامت جامعه است .به شرطی که جناحی ،مصلحتی،و...... نباشد وفقط ازروی وظیفه وبدون ملاحظه باشد.
تمامی دولتها بقول رهبر عزیز انقلاب هم خدمات داشتند وهم صدمات از خدمات انها باید تشکر کرد وبا صدماتشان برخورد.
آیا دولتهای 9و10هیچ خدماتی نداشتند؟اگر داشتند چرا دولت 11از روز اول فقط دوره قبل از خودش را کاملا سیاه نشان داد وهیچ نقطه روشنی ارائه نکرد؟!
اقدامات دکتر مورد تایید نیست.اما چرا علت یابی نمیشود؟علت این اتفاقات خط بطلان کشیدن بر خدمات انها توسط دولتیان فعلی بود که از روز اول به فکر خارج کردن تفکر دولت قبل برای همیشه از صحنه سیاسی کشور بود.دولتی که خود در 6سال گذشته خدماتی به اندازه یکسال دولت دکتر نداشته با سیاسی کاری در صدد انتقام از خدمات دولت ماقبل خود است.
علت دیگر رفتارهای دکتر (که مورد تایید نیست)برخوردهای قوه قضاییه است که .هر بیننده ای احساس میکند تنها دولتی که متخلف داشته دولت 9و10است ومابقی پاک هستند!!!
بنابراین اگر خطایی صورت گرفته باشد چند ضلعی است .وسنگینی آن به سمت قوه قضاییه ،مجریه،ومقننه فعلی است که خدمات دولت قبل را نادیده گرفته وفقط در صدد اخراج تفکر دولت قبل از صحنه سیاسی کشور هستند.وسپس دکتر که باید سعه صدر بیشتری به خرج میداد واز راه صواب تر با این مشکلات برخورد میکرد.
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
خائن های بی مروت..هر سه شون بادید محاکمه بشن
محمد
Iran, Islamic Republic of
این کسانی که این همه تقابل عملکردی احمدی نژاد رو با فرمایشات نهان و آشکار رهبری نمی بینند؛
جواب بدهند که آیا در حال حاضر موضع گیری ها و فعالیت ایشان با رویکرد رهبری همخوانی دارد یا خیر؟
دشمنان نظام از حرفهای او خوشحال می شوند یا ناراحت؟
صحبت های او در خدمت انقلاب و رهبری است یا خیر؟
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
لطفا هر چی شد از حضرت آقا خرج نکنید...
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟!
اولا اینکه ملاک عملکردی مسوولان باید تطابق با اهداف انقلاب اسلامی و رویکرد رهبری نظام باشه.
دوما اینکه کسی از حضرت آقا خرج نکرد، بلکه سوال درباره میزان تطبیق در مورد بالا بود.
امام معصوم
Iran, Islamic Republic of
اگر شما از رهبری امام معصوم تعریف کرده ای، بله خلاف نظرش مذموم است اما حتی امام معصوم هم مخالفان نظر خودش را تکفیر نکرده است لطفا به نهج البلاغه مراجعه بفرما.
از طرفی نصیحت امام المسلمین-رهبران جامعه اسلامی- امری است که آموزه های دینی امر به آن برای اصلاح جامعه اسلامی دارند.
حالا آیا رئیس جمهوری که لااقل 8 سال در اولین جایگاه حقوقی و قانونی بعد از رهبری، مسئولیت و دسترسی به اسناد و اطلاعات داشته و چه بسا هنوز دارد، نباید ابراز نگرانی از اوضاع کشور و بی تدبیری مسئولین کند و نسبت به حقوق ملت خود و لااقل دولتمردان خود مطالبه انصاف و حق داشته باشد؟
آیا به بهانه سوء استفاده دشمن، فرد مظلوم باید از حق اعتراض خود صرفنظر کند یا شخص ظالم باید به خاطر فرصت بخشی به دشمن، تنبیه گردد؟!
ما از سیره اهل بیت علیهم السلام بسیار فاصله گرفته ایم.
براستی ملاک حقانیت مسئولین چیست؟
تعریف و تمجید آنها از هم یا لباس روحانی پوشیدن یا کت شلوار اتو کشیده بر تن داشتن و ریشی و تسبیحی؟!
ملاک ، مقایسه رفتار و عملکرد با سیره اهل بیت ع و امام راحل عزیزمان است.هر اندازه که نزدیک به آن حضرات عزیزان بودند در مسیر حقند و هر آن دور، یعنی منحرف از مسیر حق و نزدیک به باطلند.
حتما مستحضرید که امام خمینی عزیز، یک موی کوخ نشینان را به دنیای کاخ نشینان عوض نکرد و زندگی ساده و مردمی و پاکدست و نه میلیاردی داشت.
در زمان حیاتش، هیچ مسئولی جرات مال اندوزی نداشت و از باب اعتقاد یا ترسش هم که بود جرات جمعاوری مال نکرد چون امام خمینی بساطش را جمع می کرد.
پس قضاوت را نه بر مبنای اغراض حزبی، سیاسی یا خانوادگی که منش و سیره اهل بیت ع و سلاله حضرت زهرا س، امام خمینی قرار دهیم.
یا حق
دیگه حالت تهوع گرفتم از بس شما از احمدی نژاد نوشتید ....
والله بالله تالله دیگه احمدی نژاد باید چکار کنه که دست از سرش بردارید...
آهای بیست و چهار میلیونی که به احمدی نژاد رأی دادید!!! یه غلط کردیم یه شکر خوردیم به این سران پَس فطرت نجومی بگیر و فتنه گر بگید تا از گرده این مردم به خاطر رأی به احمدی نژاد دست بردارن...
خیلی بی تقوا هستی جهان نیوز که کوه مشکلات مردم رو در این اعتراضات نمیبینی در عوض نیت خوانی یک عده معدود که درد مردم ندارن رو بُلد میکنی... که چی؟
Iran, Islamic Republic of
اگر فاضل لاریجانی اختلاس کرده و پول مردم رو بالا کشیده هیچ کس نباید بگوید چرا دزدی کرده ؟ اصلا مردم برای همین چیزها معترضند که چرا با این مفسدها برخورد نمی شود !!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که دیگ به دیگ میگه رو سیاه!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هم که یک ملت را نابود کرو
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که فاضل لاریجانی بدون دادگاه و محاکمه تبرئه شد.والسلام من اتبع الهدا.
Iran, Islamic Republic of
مگه نشنیدی؟
داداششون گفتن ازشون پرسیدیم گفتن توتئه بوده
داداششون بهتر میدونن یا من و شما؟
Iran, Islamic Republic of
حتما اختلاسهای (حسین فریدون - مهدی جهانگیری - فاضل لاریجانی ) هم تقصیر دکتر احمدی نژاد است ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا همه جنایت های تاریخ تقصیر احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که اختلاس کرده رانت خواری کرده باید محاکمه شود چه فرقی میکند از حسین فریدون گرفته سران و مسولین حال و قبلی کشور
Iran, Islamic Republic of
مفسده احمدی نژاد به تنهایی کافی است
برابری میکند تمامی مفسیدن تاریخ ایران
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
تو روز قیامت چه جوری می خوای جواب بدی من موندم؟!!!!
اصلا شاید به روز قیامت مث جهان نیوزی ها اعتقاد نداری!!!
Iran, Islamic Republic of
جه ربطی به روز قیامت داره یک ملتی را نابود کنی بعد بگویی جواب خدا و روز قیامت را چه میخواهد بدهد این دیگر چگونه عدالتی است
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از ابتداء مشکوک بودند
لباس انقلاب به تنش کرده بودند
هیچ اعتقادی به انقلاب نداشتند
عملا هم ان را نشان دادند
احمدی نژاد عده ای را فریب داد تا از انها جواز بگیرد
احمدی نژاد هراتچه بلد بودند درضربه زدن به انقلاب .کشور.ملت اقدام کردند
Iran, Islamic Republic of
الآن که هیچ چیز مشکوک نیست بخصوص این همه جاسوس که در فتنه نقش اساسی داشته اند
Iran, Islamic Republic of
سالهای سال است اینگونه جاسوسی کردندها گذشته است عصر ماهواره و گوشیهای همراه است ولی بسیاری از دوستان در عصر چهل سال پیش گیر کرده اند
سید
Germany
ماستمال ابدی
علی
Iran, Islamic Republic of
هر کسی قدم در راه بحران سازی و ناامید کردن مردم و ایجاد التهاب در جامعه گذاشت همسو با دشمنان این کشور و نظام عمل کرده است چه احمدی نژاد باشد و چه تجدیدنظرطلب ها و چه ... ، اسیر در نام و نشان شدن کج فهمی و ناشی از جهالت است خطا و اشتباه از هر کسی باشد باید مورد نکوهش قرار داد چه بخواهیم و چه نخواهیم احمدی نژاد و جمع منتسب به ایشان در مسیر تخریب و ناسالمی قدم گذاشته اند او هنوز برای بسیار از مردم و دوستان انقلاب محترم است امید است تا دیر نشده راه درست را در پیش گرفته و به ظرفیت انقلاب باز گردد.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که چیز مهمی علیه نظام نگفته فقط تو جلسه مجمع به آقای شمخانی گفته که اون جاسوسو چکارش کردید همین. بعدش اگرحمدی نژاد تو اون هشت سال به شما پست میداد بازم ازش بد مینوشتید؟!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نکته اینجاست که هر کسی که از احمدی نژاد سهم خواست و به سهمش نرسید داره لگد و جفتک میزنه، هر کسی هم که پست گرفت و به کج راهه رفت و از احمدی نژاد گوشمالی درست و حسابی دریافت کرد، داره لجن پراکنی و پست فطرتی میکنه!!!
Iran, Islamic Republic of
بله بازم مینوشتن
مث خیلی ها که میگن
چون بد گفتن از احمدی نژاد این روزها نون داره
ناشناس
United States
صحبتهای سردار جعفری کاملا روشن بود. طرفداران جریان انحرافی دنبال ماله کشی هستن. گیریم که به فرض محال شما با قوه ی قضاییه که رئیسش به فرموده ی اقا شجاع ومستقله مخالف باشید. خب لجن پراکنی جریان انحرافی نسبت به مطهری زمان ایت الله مصباح رو چطور توجیه می کنید؟توهین به مراجع عالیقدر نظام ایت الله مکارم شیرازی و جوادی املی رو چطور توجیه می کنید؟اتهام به حاج حسین طائب و فرماندهان سپاه وایت الله علم الهدی رو چطور توجیه می کنید؟توهین وزیر سوال بردن شورای نگهبان رو چطور توجیه می کنید؟؟؟؟وقتش فرا نرسیده طرفداران جریان انحرافی دست از شخص پرستی برداران ومتوجه انحراف جریان موسوم به بهار بشن؟؟؟؟
جریان انحرافی هشت سال در دولت ودو سال شهرداری قدرت رو دردست داشته. الان حق کوچکترین ژست اپوزسیونی گرفتن رو نداره. بلکه به فرموده ی اقا باید پاسخگو باشه اونم توی دادگاه. جاروجنجال وهوچی گری ممنوع.
Iran, Islamic Republic of
...خودش هم مشکوک تشریف دارند
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
پرچم آمریکا و طرفداری از عزیز جعفری و مصباح یزدی و علم الهدی و شیخ حسین و شیخ صادق!!!
خب مبارکه ایشالله!!! پیوندتان مبارک!!!
در دادگاه علنی و در حضور عموم ملت در خدمت شما هستیم...!!!
مردید، بسم الله
Iran, Islamic Republic of
در نظام کشور ما هیچ کس مقدس نیست و فقط امامان ما بودند که معصوم بوده و هستند و اری از گناه هستند
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
هر چقدر شیطنت کنید باز هم نمی توانید از قوه قضائیه دفاع کنید
احمدی نژاد باز هم نسبت به خیلی ها مرد تر است!
البته نوشتن این مطالب در فضای کنونی کشور نشانه شیطنت عجیب شما سایت از خدا بی خبر جهان نیوز است
Iran, Islamic Republic of
این زنبیلیون حداقل سلفی با موگرینی نگرفتن .
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس . اینایی نام بردی معصوم هستن که نباید ازشون انتقاد کنی؟
ناشناس
United States
امام خمینی:اگه سپاه نبود کشورهم نبود. امام خمینی:هرکس بگوید شورای نگهبان کذاست مفسد فی الارض است.
Iran, Islamic Republic of
این هایی که منفی می زنند همان هایی هستند که تصویر سردار سلیمانی را پاره کردند. حسینیه وامامزاده و پرچم کشور مزین به اسم الله را آتش زدند و با اصل دین و اسلام وامام و...مخالفند. همین مطلب را هم منفی می زنند.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
وقتی تیتر رو خوندم ازش گذشتم چون از شما متحجرین بی مغز (البته ببخشید)جز تخریب دکتراحمدی نزاد چیزی ندیده بودم ولی یادم افتاد دوستان تودهنیهای قشنگی به شماها میزنن بنابراین اومدم نظرات رو خوندم .
خودمانیم جهان نیوزیها !شیمون پرز باهر مقاله ای که شما(در مورد دکترعزیز) مینویسید ،به فرشته های موکل عذاب میگه :بزنید مرا !دستور من (درمورد احمدی نزاد)اجرایی تر میشود!
طرفدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منم با دیدن تیتر، اصلا وقت گرانبهام رو برای خواندن خزعولات این سایت هدر ندادم و همونطور که تو دهن سایت صراط و مشرق و رجا زدیم، روی سایت جهان رو هم کم می کنیم.
دوستان ی نگاهی به کامنت ها بکنن!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
افکار عمومی چگونه قانع شود که روسای جمهور سابق اکثرا مشکل دارند؟
ناشناس
United States
افکار عمومی خوب می دونه توی امریکا هم اکثر روسای جمهوری سابق مشکل دار هستن به مراتب بدتر از هرجای دیگه دنیا. بوش پدر وپسر رسوایی اخلاقی دارن کیلینتون هم همین طور. ریگان به فسادمالی متهم بود. درمورد اوباما هم بحث از دریافت رشوه ه های سنگین از طرف لابی های صهیونیستی درمیانه. پس اینکه روسای جمهور سابق یه کشور دچار فساد بشن چیز عجیب وغریبی نیست اون قدرا که شما می گی!
نادر
جهان نیوز خیلی وقیهی .مشکل به حق مردم اعتراض به وضع بد اقتصادیه نه اینکه سر یه عده رو با خبرهای ماه به ماه ازاحمدی نژاد گرم کنی .اگه میتونی تیتراولت رو خطاب به دولت کن
...
Iran, Islamic Republic of
ماه به ماه!!! داداش!!!
قربونت بشم، بگو روز به روز...
Netherlands
هزارتا مثبت
Iran, Islamic Republic of
1-نمایندگان لیست فله ای امید که فقط دنبال افزایش حقوق خودشان توی مجلس و عکس گرفتن با موگرینی هستند 2-برادران رییس قوه مجریه و معاون اولش (حسین فریدون-مهدی جهانگیری) دنبال اختلاس های خودشان هستند 3- به فاضل لاریجانی اختلاس گر هم نمیشه بگویی بالای چشمت ابرو است .4-وضع معیشت مردم هم به لطف سه مورد فوق بسیار عالی است 5-جوانان هم که تمام شان سرکار بوده و هیچ مشگلی ندارند6- رکود و بیکاری و گرانی هم که وجود ندارد و اقتصاد بسیار عالی است 7-خاندان هاشمی هم که دنبال قدرت طلبی و ایجاد موزه به نام اکبر با هزینه میلیاردی دولت نیستند !!!!!!! پس دیگر مردم چرا اعتراض دارند و حرف بی خود می زنند ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز یه پیشنهاد:
چطوره کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ رو هم بندازی تقصیر احمدی نژاد؟
یا مثلاً تصویب کاپیتولاسیون
یا نه وایستا یه چیز دهن پر کن تر ، فتنه ۸۸!!
این تحلیل های آبدوغ خیاریتان را به حساب کینه ازلی و ابدی تان از احمدی نژاد می گذاریم
و الا می دانیم که در هنگام نگارش این متن ، نویسنده در سلامت عقلی نبوده است
100
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط محمود احمدی نژاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ماهم انشاله میگوییم برای براورده شدن ارزوی نابودشدن همه خونریزان وسفاکان
انشاله
کریمی
Iran, Islamic Republic of
کاش به محصورین و احمدی نژاد در یک جمع کاملا قانونی و حفاظت شده و با حضور ریاست قوه قضایی و سه نفر قاضی بی طرف و سه خبرنگار به قید قرعه علنی و با رعایت تمامی نکات حقوقی و سه نفر از شورای نگهبان و ترجیحاً سه نفر از نمایندگان مجلس موضوعات طی سه جلسه مطرح و پاسخگویی می شد تا در تاریخ ماندگار بماند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا طرفداران احمدی نژاد جواب نمی دهند:
-آیا حرفها و عملکرد این روزهای احمدی نژاد در راستای رضایت رهبری است یا رضایت دشمنان انقلاب؟
-با عملکرد ایشون، دشمنان شاد شده اند یا ناراحت؟
یعنی بعداز سی اندی از انقلاب فقط باید طرفدارای احمدی نژاد بیان پاسخ بدن... این چه حرفیه؟
طرفدارای اصلاحات و سازندگی چرا نمیان جواب بدن تا الان نزدیک بالای دو دهه امور اجرایی این کشور دست شما بوده چه گلی به سر این مردم زدید؟
خساراتی که 87 و بالاخص 88 با اغتشاش به این کشور تحمیل کردند و کشور رو به مرز سقوط بردند و الانم که در 96 باز هم اعوان و انصار و همفکران همان طایفه ریختن تو خیابونا ... چرا نمیان اعتراف کنن که ما اشتباه کردیم و دل رهبری رو خون کردند ...بله احمدی نژاد هم بد جوری به پرو پای قوه قضاییه پیچیده ... البته رهبری عزیز هم فرمودند مسئولین باید پاسخگو باشند خب بسم الله الان پنج سال از خاتمه دولت دهم گذشته ، بفرمایید قوه قضاییه چه کرده ... شما خودتو بذار جای احمدی نژاد ، پنج سال فقط بهت انگ بزنن و آبروتو ببرن و اصلا به شما اجازه دفاع ندن ... چه حالی بهت دست میده ، آیا قوه قضاییه و بلاخص دادستانی کشور به عنوان مدعی العموم نباید زود پرونده رو مختومه کنه ... آیا این مورد رضایت رهبری هست؟ که قطعا نیست
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
پسر خوب!!!
حرف دل مردم را زدن و از مشکلات کشور گفتن و راهکار ارائه دادن، بهتره یا مثل خیلی ها سکوت کردن!!!
عزیز جان!
نظام اگه از داخل خودش رو واکسینه کنه، از هر گزند داخلی و خارجی در امان می ماند. یعنی اگه مشکلات داخلی نظام همچون رانت خواری، ویژه خواری، ناکارآمدی مسئولان، مفاسد اقتصادی، سهم خواهی، بده بستان های فسادآور و بسیاری از مشکلات دیگر حل شود، دشمن خارجی به قول حضت امام هیچ غلطی نمی تواند بکند.
یادمان باشد که عامل اصلی فروپاشی شوروی مشکلات و خیانت های داخلی آن کشور بود و در واقع از داخل متلاشی شد...
حالا این وسط دشمنان خارجی هر چی میخوان بگن بگن!!! چون اونا گفتن، دلسوزان و مسئولان کارآمد کشور هم باید سکوت کنند؟!! تا کی؟!! پس حل مشکلات از کجا و کی باید شروع بشود؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادتحریک به اغتشاش کرداماقیمت تخم مرغ پایین کشید
برای شفای عاجل روح مریض امثال جهان نیوزدعاکنیم
علی
علی: وقتی بخواهند کسی را خراب کنند اگر با هر ترفندی نتونند در نهایت متوسل به نزدیکترین افراد که آن فرد برایش احترام و یا ارزشی دارد میشوند . خب آقای احمدی نژاد انصافا" از هر جهت برای کشور زحمت کشیدند و نظام ما نظامی است که اصالتا" باید مدافع مسلمانان و طبقه ضعیف کشور و دنیا باشد کار ایشان آیا اگر انصاف به خرج دهید در این جهت نبوده ( توجه به قشر محرم جامعه از هر لحاظ ، استکبار ستریزی ، مبارزه با فساد و طبقه اشرافی ، تغییر و نوآوری در صنعت و خودباوری و اتکا به جوانان میهن اسلامی در حوزه نفت - گاز - هسته ای - راه برق -حمل و نقل وووووو..و این همه هجمه تاوان این کارها و توجه ایشان به مردمی است که که می بایست از فقر و تسلت اشراف و طاغوتیان رهایی می یافتندولی.....هیچ فردی معصوم نیست مگر ائمه معصومین(س) .آقای احمدی نژاد فقط نمی تواند چگونه مطالبات مردم را بیان کند و گر نه از همه مسولین از ابتدای انقلاب تا کنون بهترین خدمت را داشته است .
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس اگه گفتیم جوادی املی مثلا اینجا اشتباه کرده مفسد فی الارضیم باید اعدام بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!جل الخالق
ناشناس
Russian Federation
نه ولی اگر به سپاه که نور چشم انقلابه لقب برادران قاچاقچی بدید و به سردار نقدی که فرمانده ی بسیج بود توهین کنید.به علامه مصباح که لقب مطهری زمانه از رهبری دریافت کرده اهانت کنید.مراجع تقلید رو زیر سوال ببرید.به آیت الله یزدی که یک دهه رئیس قوه قضاییه و رئیس خبرگان بوده اهانت کنید.در مخالفت با حکم رهبری درمورد وزیر اطلاعات یازده روز خونه نشینی کنید.بعد از اعلام نظر رهبری پشت بلندگو بلند شید بیاید تو انتخابات کاندید بشید و رای سفید تو صندوق بندازید و داستان بسط نشینی وزنبیل رو راه بندازیددیگه حق ندارید خودتون رو ولایت مدار معرفی وجا بزنید!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس فایل صوتی سردار مشفق رو بعد فتنه ۸۸ رو حتما حتما گوش کن. حتما گوش کن
ناشناس
Russian Federation
اولا من فردی به نام سردار مشفق رو نمی شناسم در سپاه!!!دوما فرمانده ی سپاه سردار سرفراز عزیز جعفری هستش .بنابراین موضع سپاه توسط ایشون اعلام می شه نه اشخاص دیگه.سوما شما از سال ۸۸ صحبت می کنی.در حالی که الان سال ۹۶ هم روبه اتمامه.ملاک حال فعلی افراده .احمدی نژاد الان دچار انحراف شده.
Iran, Islamic Republic of
محمد جون. اونایی که طرفدار عدالتخواهی و طبقه مستضعف هستند شاد . اما مرفهان بی درد ناراحت
Iran, Islamic Republic of
این که نشد جواب
بهش جواب بدین:
عملکرد این روزهای احمدی نژاد؛ همسو با منویات رهبری هست یا خیر؟ و اینکه دشمنان از راهبرد جدید او ناراحته یا خوشحال؟
همین. سوال واضحه. جوابش رو هم واضح بدین
Iran, Islamic Republic of
دیگه جواب از این واضح تر نمی خواهی یک کم فکر کنی.
Iran, Islamic Republic of
اولا من نمی دونم شما ها چقدر اصرار دارید مشایی را زنده کنید نکنه از خودتونه
دوما با با درسته فرمانده تان دستور پرونده سازی صادر فرمودند اما نقش شما پیاده نظام رسانه ای این است که برای رفتار عجیب بالاسری ها جلوه خوب و پوشش رسانه ای مردم پسند درست کنید نه اینکه خود شما هم از هول حلیم بیفتید توی دیگ
گمنام
Iran, Islamic Republic of
شما واقعا بی تقوا هستید. بقایی میگه بی گناهم و طبق قانون می خوام دادگاهم علنی برگزار شه، طبق قانون کسی که اتهامش معلوم نیست رو دستگیر نمی کنن، طبق قانون 5 ماه انفرادی بدون تشکیل دادگاه ظلم آشکاره، چرا دادگاه این خواسته های قانونی را رد می کند.
بست نشینی اش برا چه بود؟ زنبیل قرمزش نشانه مجرم بودنشه؟
گمنام
Iran, Islamic Republic of
مشایی کی گفت که مردم قیام کنید و کشور و قوه قضایی رو سرنگون کنید؟؟؟
اگه احمدی نژاد دروغ شاخدار گفته پس چرا به دادگاه نمی کشینش اون هم در یک دادگاه علنی تا آبروش بره؟؟؟
اگه بقایی مجرم بود و مظلوم نمایی کرد،چرا دادگاهش رو علنی برگزار نکردند تا همه با این مجرم و حرفهاش به دروغ هاش پی ببرند؟
چرا تو یه برنامه تلویزیونی ازشون دعوت نمی کنید تا از خودشان دفاع کنند و شما ان ها را به خاطر گناه هایی که به آن ها نسبت می دهید له و لبرده کنید.

کسی که حق به دستش است از مواجهه با آن وحشت ندارد.
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
ببینید آقای احمدی نژاد دیگر از حوزه ولایت خارج شده است اما بعضی سخنان ایشان درست است. بنده وجود آقای لاریجانی را در راس این قوه یک نعمت و فرصت خوبی برای اصلاح این قوه می دانم ولی بدنه قوه دارای مشکل است و همین موجب می شود که حرف های آقای احمدی نژاد جا بیفتد و با استقبال روبرو شود. اگر جناب لاریجانی بسرعت عمل نکنند نتیجه نمی گیرند. ببینید خودتان کلاهتان را قاضی کنید دادستان کشور جمهوری اسلامی در قضیه برنگشتن مهدی هاشمی و معرفی نکردن خود به زندان در موعد مقرر وقتی مورد سوال قرار می گیرد که چرا برخورد نشد می گوید (خوب دقت چه می گوید و چه کسی می گوید) : توی رودربایستی گیر کردم!!! خوب از نظر بنده ایشان با این حرف فاتحه قوه قضاییه را خواند. وقتی این فرد در چنین مقامی برای اعمال قانون توی رودربایستی قرار می گیرد آیا می توان از خودش و مجموعه زیر نظرش انتظار عمل به عدالت داشت؟! خوب بنده فرد خاصی نیستم و این را فهمیدم فکر می کنید مردم و این جوانان به باطن این حرف نمی رسند و نمی فهمند این حرف یعنی چه. اگر این گونه نتیجه بگیرند که این ها با هم رفیقند و دستشان توی دست همدیگر است نتیجه غلطی گرفته اند. اگر الان حرف های احمدی نژاد را باور کنند اشتباه کرده اند؟! نمی شود نمونه به وفور نباشد و یک ادعایی جا بیفتد وقتی چند میلیون نفر از همین مردم با قوه قضاییه درگیرند کار این قوه واقعا خیلی سنگین خواهد بود ولی باید به مردم کاملا منتقل شود که در برابر فساد افراد یقه سفید(در خود قوه و قوه مجریه و..) با هیچ کس رودربایستی ندارند. اگر با دانه درشت های سیاسی (روحانی و غیر روحانی) برخورد سریع و محکم شود و اطلاع رسانی شفاف گردد شایعات و ... از بین می رود و تاثیر نخواهد گذاشت. الان تمام جریان های ضد انقلاب دارند علیه این قوه تبیلغ می کنند که آن هم به خاطر مواضع انقلابی شخص آیت الله لاریجانی می باشد. حالا خود بدنه دارد به ایشان ضربه می زند. این را اگر اصلاح نکنند آن مواضع انقلابی هم فایده ای نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
باش تا این نعمتت شامل حالت بشه اونوقت متوجه میشی
Iran, Islamic Republic of
چند گرفتی که مزخرف بنویسی؟
بجای آنکه سیخ را در چشم خودت ببینی می گردی سوزن را در دست یه نفر پیدا کنی
یه راس بنویس علت شکست خشایارشاه در یونان مربوط به احمدی نژاده.
وقتی بی حیایی و بیشعوری را خدا یکجا به نفر بده نگرانی نداره بنویس
Iran, Islamic Republic of
منحرف شما هستید که از خواب مثل مرگتان بیذار نمی شوید!!
Iran, Islamic Republic of
محبوب دلها وسرباز حضرت مهدی است دکتر احمدینژاد هرکس به انسان مومن مکر وحسودی بکند به خودش بر میگردد انشالله این دستور خداست
Iran, Islamic Republic of
خوارج شبها بیدار و قرآن می خواندند و نماز شب و روزها روزه و زمانی نیز جزو یاران حضرت امیر(ع) بودند ولی در آخرین آزمون رفوزه شدند و در برابر ولی زمانشان قرار گرفتند. در تاریخ اسلام ما از این موارد زیاد داشته ایم. معیار و ملاک ولی الهیست و اکنون حضرت آقا هستند. کسی که سرباز نایب حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف نیست آیا می تواند سرباز خود حضرت باشد؟! آقا خود فرموده اند وقتی به من دسترسی ندارید و من غایب از نظر شما هستم از جانشینم تبعیت کنید، حال کسی که این کار را نمی کند می شود سرباز حضرت باشد؟! خدایا ما را از فتنه های آخرالزمان حفظ فرما و قلب ما در تبعیت از حضرت آقا ثابت قدم نگه دار تا عبرت تاریخ نشویم.
Iran, Islamic Republic of
انچه که نظام رو تهدید میکنه ضعف ها و عملکردهای غلط مسؤلین نظامه نه بیان خطاها . اگر هم کسی مشکلات و کجی ها رو نگه, مردم خودشون با پوست و خون حس می کنن. پس خواهشا" مردم رو نادان فرض نکنین . با پاک کردن صورت مساله نمی توان مساله رو حل کرد. باید ریشه یابی کرد . مردم از لحاظ اقتصادی در فشار هستند . سالیان سال هست که با تحریم مواجهیم و مردم تحمل کردند چرا الان اعتراض می کنند چون الان می بینند دولت توجهی از خودش نشون نمیده چون اراده ای برای حل مشکل از طرف دولت وجود نداره چون فساد و تبعیض مردم رو ازار می ده چون مردم مشکل دارند اما میبینند زندگی مدیران مثل اونها نیست چون مردم مشکل دارند اما عده ای به فکر دزدی و چاپیدن اموال مردمند و هیچ اراده ای برای مبارزه با اونها وجود نداره .فقر مردم رو ازار میده اما فساد وتبعیض بیشتر
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بهتر است احمدی نزاد افسارش را دست دلقکی مثل بقایی ومشایی ندهد در غیر این صورت وجه کمرنگی که بین مردم داره از دست خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
ناشناس.معلومه زیاد حتی برو بچه سپاه رو هم نمیشناسی. برادر عزیز همین احمدی اگه از ولایت خارج شده چرا رهبری ایشونو به عنوان عضو مجمع تایید میکنه؟بعدش ایا شما تعیین میکنید که چه کسی تو خط ولایته؟
ناشناس
United States
به همون دلیلی که مرحوم هاشمی رو بیست سال به عنوان رئیس مجمع تشخیص منصوب کردن. ایا به نظر شما عضویت در مجمع به تنهایی نشانه ی در خط ولایت بودنه ؟پس بفرماید دلیل عدم صلاحیت احمدی نژاد برای انتخابات 96 رو نشان چی باید بدونیم؟ضمنا کودکی که سنگ به شیشه می زنه و لجن پراکنی می کنه رورهبری هفته ی پیش به خطاب به چه کسی گفت؟اما درمورد بچه های سپاه. شما از عنوان سردار مشفق استفاده کردی. من گفتم سرداری به نام مشفق در سپاه نداریم!حالا بماند استناد شما به فایلی مجهول که از طرف محمد نوری زاد برای کوبیدن سپاه وزیر سوال بردن رهبری استفاده شده رو به عنوان شاهد برای درستی کار احمدی نژاد می دونید!!! یعنی جریان بهار کارش به جایی رسیده که برای تبرئه ی خودش از محمد نوری زاد هم سند میاره!!!!
روح اله
Iran, Islamic Republic of
سردبیر جهان نیوز با سلام از سایت وزین و بسیار خوب شما سپاسگزارم که آگاهی ما را نسبت به جریان انحرافی و فتنه گران افزایش می دهد خدا شما را توفیق دهد .موفق باشید.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به پاس فقر اقتصادی اکثریت جامعه ایران . کارگران و کارمندان دولت پیام دریافتی مدیران کارامد مهیا شدن برای مسافرت های خارج کشور در ایام عید برای تخلیه فشار وارده این روز ها به انان است . تبریک که عنصر نامطلوب مشکلات را این مقاله نویس درست تشخیص داده است ولی حالا این طیف را حذف کردیم برای ناکارامدی اقتصادی سالهای اینده نیز یک نفر اماده کنید وجدانا دریافت های مدیران عالی است خوش بحال ایندگان
محسن
Iran, Islamic Republic of
شما به کجا می روید
خدا شما را ببخشد
Iran, Islamic Republic of
برادر ناشناس. محمد نوری زاد کیه؟سردار مشفق مربوط به اطلاعات سپاهه. شما بدلیل اینکه احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ رد صلاحیت شده ایشونو خارج از ولایت میدونید عجیبه؟!!!!!! با این اوصاف شخصی مثل حاجی بابایی رد صلاحیت شد پس چرا برا مجلس احراز صلاحیت شد. هرکسی که برا رییس جمهوری رد صلاحیت بشه دلیل نیست که از خط ولایت خارج شده. ثانیا افراد زیادی از همین نماینده های مجلس برا رییس جمهوری رد صلاحیت شدن ولی الان تو مجلسن. اگا اینا هم از ولایت خارج شدن پس مجلس پرست از .......
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی رو فراموش کردی نام ببری
ناشناس
United States
جناب زاکانی و حاج بابایی سابقه ی اجرایی به عنوان رئیس حمهور ندارن. بنابراین اگر صلاحیتشون هم تایید نشه جای تعجبی نداره. ولی احراز عدم صلاحیت احمدی نژاد یعنی پایان ولایت مداریش. یعنی کسی که 8 سال رئیس جمهور بوده دیگه صلاحیت اداره ی امور اجرایی رو نداره. چطور متوجه این مورد نمی شی؟؟؟دوما سرداری به نام مشفق نداریم درسپاه. این دروغ ضد انقلاب بود که مدتها توسط محمد نوری زاد و فلاحتی(مجری صدای آمریکا)روش مانور می دادن که بگن مثلا عامل تقلب در انتخابات 88 این فردبوده. درحالی که سپاه همچین فردی در داخلش نداره.
Iran, Islamic Republic of
برادر ناشناس یعنی اقای جهانگیری. میرسلیم. هاشمی طبا. غرضی اینا سابقا اجرایی رییس جمهوری داشتن؟
ممد تکراری
Iran, Islamic Republic of
هر چی فکر میکنم نمیدونم چرا این عکس احمدی نژاد و مشایی منو یاد فیلم تایتانیک میندازه !
نزن
Iran, Islamic Republic of
بدآموزی داره!
تایتانیک!؟
عزیز برادر!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مجانی سیب زمینی داد به مردم حالا مات نمیتونن بخرن!!!!!!!!چقد خوبه این برجام
United States
چه حرف هتی عجیب و غریبی
Iran, Islamic Republic of
راستی مگر مشایی...است
Iran, Islamic Republic of
جریان و باند احمدی نژاد به اسرائیل وصل هستند ولی کو گوش شنوا.
Iran, Islamic Republic of
گوش شنوا دیگه از قوه قضائیه بالاتر .
منتها شما ورسانه های اصولگرا و تمام نهادهای امنیتی و ان فرمانده محترم و... غیره به جای سرو صدا یک سند جور کنید تا بتوانید دادگاه علنی برگزار کنید
سید
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم نظرم رو میزنید یا نه ولی شما جهان نیوزیها واقعا در مورد احمدی نژاد ...دارید نتونستم واژه دیگری انتخاب کنم که حق مطلب را ادا کنه متاسفانه
پیوند برخی مثلا اصول گرا با مثلا اصلاح طلبها مخصوصا درانتخابات 94و 96 این حقیقت را فاش کرد که عده ای قدرت طلب پشت این اصلاح هات پنهان شده وبه زنگای انتخاب با موش و گربه بازی رأی مردم رو می قاپند ومهندسی می کنند همان طور که حضرت آقا امام خامنه ای فرموند این اصطلاحات فاقد هر گونه ارزشی است مهم کارآمدی متدین بودن دلسوزی و انقلابی بودن یک جریان است به نظر شما جریانی که دولت را حمایت میکند نباید به دولت بگوید وزیران میلیاردی این همه ثروت های افسانه ای را از کجا به دست آوراند یا جریان حاکم بر مجلس نباید بگوید چگونه در 20 دقیقه مهم ترین سند بین المللی کشور را که الان چاه ویلی برای کشور شده است را به تصویب رسانده اند. خدا کمکتان کند وبدانید کسانی که خون شهدا را ملعبه قدرت طلبی ومستی دنیای خود کردند انقریب دشت رسوایشان از بام به زیر خواهد افتاد.
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های فاضل لاریجانی چی شد ؟
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس اقا فاضل مشخصه دیگه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا بعضی نظرات رو دستکاری میکنی؟البته اگه این نظرو بذارید در معرض عموم
sadegh
Iran, Islamic Republic of
از این جمله شما که گفته اید:«احمدی نژاد دروغهای شاخدار ضدانقلاب برعلیه قوه قضاییه راتکرار میکند»! کاملا مشخص شد که شما هم یا درخواب غفلت قرار دارید و نمیدانید در این مملکت چه خبر است یا اینکه میدانید ولی مثل بسیاری از اقایان مسئولین که مصلحت خویش را در لاپوشانی کردن ظلمها وفسادها وتبعیض های موجوددرکشور و همینطور مجیزگویی از یکدیگر و نان قرض دادن بهمدیگر میبینند شما هم چشم برروی حقایق بسته اید