جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱۴

اقدام تاسف برانگیز خبرنگار صدای آمریکا + تصاویر

جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 579122
در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با اشرار، خبرنگار صدای آمریکا، به جای محکوم کردن تروریست ها، این واقعه را به اغتشاشات اخیر ربط داد!
اقدام تاسف برانگیز خبرنگار صدای آمریکا + تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ روابط عمومی وزارت اطلاعات در خصوص شهادت سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات در خصوص شهادت سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
در این اطلاعیه پس از ذکر آیه شریف «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آمده است: به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین دستگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
در جریان این درگیری یک تن از تروریست‌ها دستگیر و چند تن از آن‌ها نیز زخمی شدند. همچنین تعدادی ادوات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینکف و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی رهنمود لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط گردید.»
 
بر پایه گزارش جام، در همین حال "علی جوانمردی" خبرنگار شبکه صدای آمریکا، به جای محکوم کردن این حرکت تروریستی و قدردانی از عزیزانی که جانشان را برای دفاع از کشور تقدیم کرده اند، در اقدامی غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای، با سوءاستفاده از این واقعه و در راستای حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، در توئیتر خود مدعی شد: «نیروهای مردمی در پیرانشهر در آذرباجان غربی در حمایت از تظاهرات سراسری نیروهای انتظامی را هدف قرار دادند. سه تن از پرسنل نیروی انتظامی کشته شدند.»
 
عکس/ پست جوانمردی
 
جوانمردی پس از اعتراضات گسترده کاربران، نوشت که شهداء از نیروهای سپاه پاسداران بوده اند و نه نیروی انتظامی که البته باز هم کتمان حقیقت است.
 
عکس/ اعتراض یکی از کاربران
 
جوانمردی ساعاتی پیش‌تر نیز تصویری مربوط به یک رزمایش امنیتی در مشهد را به‌عنوان تصویری از سرکوب آنچه تظاهرات سراسری خوانده، منتشر کرده بود.
 

عکس/ پست جوانمردی

عکس/ رزمایش مشهد
 

عکس/ اعتراض یکی از کاربران
 
 
جوانمردی مدت هاست که در کردستان عراق مستقر شده و به شدت از تجزیه طلبان حمایت می‌کند. منبع اصلی اخبار او گروهک تروریستی پژاک است و به همین خاطر به «خبرنگار پژاک» مشهور شده است.
 
جالب است که همزمان با اغتشاشات، جوانمردی به یکی از منابع خبری کانال ضدانقلابی آمدنیوز هم تبدیل شده بود!
 
البته رسانه متبوع او صدای آمریکا نیز روابط نزدیکی با تروریست ها دارد و مصاحبه با عبدالمالک ریگی به عنوان منجی ملت ایران، یکی از افتخارات این شبکه است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این ها عمله های سیاسی هستند که از واقعیت ها و اتفاقات سو استفاده میکنند. نه وجدان دارند و نه عرق ملی و میهنی. دین هم که اصلا مفهمومی برایشان ندارد. اسلحه هایشان به سمت عقل و چشم و هوش مردم ایران است.
صلوات بر 3 شهید وزارت اطلاعات.
Canada
خود شما هم به کشته شده ها بی احترامی می کنید.
اگر واقعا اعتقاد دارید که مردم کشته شده توسط بیگانگان و عوامل داعش کشته شده اند (همانطور که اعلام شده) خب شهید اعلامشان کنید.
Iran, Islamic Republic of
بابا جان شما مشکل دارید! خب طرف خبرنگار شبکه صدای آمریکا است ازش انتظار دارید این حرکت تروریستی را محکوم کند و قدردانی کند از شهدا و اخلاقی و سوءاستفاده نکند. همین است که بنده معتقدم شماها هنوز نمی دانید با کی طرفید و دشمن چه جوریست و وقتی کسی دشمنش را نشناخت و ازش انتظار دارد از همین جا ضربه می خورد. آخه عزیز از عقرب انتظار داری نیش نزند! واقعا به عقل شماها باید شک کرد!
United States
از چه فردی چه توقعی داری!
نوکر دشمن و توقع رفتار حرفه ای!
Germany
شاید
ولی از اون یک میلیون ایرانی عضو کانال دروغ پرداز آمدنیوز چه توقعی باید داشت!؟
Iran, Islamic Republic of
اولا یک میلیونش هم ممکنه دروغ باشه. ثانیا نوکر بی جیره و مواجب کم نیستند که فقط بیگاری می کنند
Iran, Islamic Republic of
موضوع اینه که قشر محدودی این دشمنی را نمیبینند و اگر هم ببینند برای آن مستمسک های مثلا عقلانی و دینی و ملی و میهنی میسازند
Iran, Islamic Republic of
شکست دوباره آمریکا در طرح نمودن مسئله ایران درشورای امنیت روسیاهی مجدد ترامپ وهمدستان او برمردم ایران مبارک
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
این یارو « علی جوانمردی »نیست اونو بهتره «‌ اند نامردی » نامید
علی
متاسفم که شما از یه عده مزدور وطن‌فروش انتظاری جز این دارید!.
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
Iran, Islamic Republic of
من هم موافقم 100 درصد:
روحانی_استعفا
شا
Iran, Islamic Republic of
لعن ونفرین خداوند برخبرنگار وطن فروش نوکر کدخدا
Iran, Islamic Republic of
این دلسوزیا علکی یعنی چی.باید سریع عمل می کردن د و بخاطر اون خانم سه تا از نیروهای خیلی ارزشمند شهید نمی شدند.در سیستان و بلوچستان هم اینطوری زیاد ماموران گول می خورنود و اشرار سپر قرار میدند بیشتر نیروهای خودشون رو و با وقت تلف نمودن و کمک از رفیقاشون که فاصله با محل دارند یا کشوندن ماموران به جاهای خلوت اونا رو شهید می کنند(3تن در خاش 4 روز پیش همینطوری شهید شدنذ ،شهید دشتی زاده و 17 تن از یارانش چند سال پیش همینطوری شهید شدند)تو رو خدا ماموران رو خیلی درست و جدی تر آموزش بدید.جهان خواهشا یک تیتر در این باره که خیلی مهمه بزن