جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 578856
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رایگان کردن هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس آموزشی در سال 97 همچنین پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد در کمسیون تلفیق مصوب شد.
رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس
به گزارش جهان نيوز، جواد کاظم‌نسب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اهم مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در فصل درآمدها اظهار کرد: کمک به مراکز آموزشی و کاهش هزینه‌های آن‌ها را اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با اجماع کامل مصوب کردند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه هزینه آب، برق و گاز مصرفی مدارس در سال 97 رایگان شد و مراکز آموزشی دیگر استرس پرداخت آن‌ها را ندارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: در سال‌های گذشته عدم پرداخت این قبیل هزینه‌های برای مدیران مدارس و دانش‌آموزان مشکلاتی را به وجود آورده بود.

کاظم‌نسب با اشاره به مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد عنوان کرد: مشکل پرداختی و مطالبات بازنشستگان فولاد، با توجه به اینکه 55 درصد سهام شرکت دخانیات ایران مربوط به صندوق بازنشستگان فولاد است نیز مصوب شد.

وی افزود: تا سود حاصله از این سهام به منظور پرداخت حقوق، مطالبات و بیمه درمانی اعضا، به صندوق بازنشستگی فولاد واریز شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *