جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سید حسن نصرالله:

اتفاقات اخیر ایران قابل مقایسه با سال 2009 نیست

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 578814
دبیر کل حزب الله لبنان در گفتگو با یک رسانه عربی با بیان اینکه برخی قدرت های سیاسی در امور داخلی ایران دخالت کردند گفت: اتفاقات اخیر ایران قابل مقایسه با اتفاقات سال 2009 نیست.
اتفاقات اخیر ایران قابل مقایسه با سال 2009 نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله در واکنش به اعتراضات اخیر ایران با اشاره به اینکه مشکلات امروز ایران سیاسی نیست گفت: اتفاقات اخیر ایران به خوبی قابل فهم است و این تفاقات قابل مقایسه با اتفاقات سال 2009 نیست.
 
حسن نصرالله با اشاره به اینکه تمام جریان های جمهوری اسلامی ایران امروز متحد شدند گفت: برخی از قدرت های سیاسی در بحران ایران دخالت کردند و به اعتراضات سمت و سویی سیاسی دادند اما رهبری ایران با آرامش با این مساله برخورد کرد و حساب تظاهرکنندگان را از اشوبگران جدا کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه امریکا و عربستان وارد این مساله شدند و از این اعتراضات بهره بردند افزود: اعتراضات ایران گسترده نبود و امری که این مساله را گسترده کرد اشوبگری و دخالت خارجی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع اقتصادی امروز بزرگترین چالشی است که ایران با آن مواجه است خاطرنشان کرد: فایده ی اعتراضات این بود که طرف‌های داخلی را به بحث و بررسی و حل مشکلات واداشت.

حسن نصرالله تاکید کرد که اغلب مردم ایران تابع سیاست خارجی رهبری هستند و این سیاست بر پایه دیپلماسی است.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به اینکه مردم تحت تاثیر رسانه های غربی قرار نگیرند تاکید کرد: آرزوهای ترامپ و دولتش و نتانیاهو و اسرائیل و مسولان سعودی نقش بر آب شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *