جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۱۱

فرمانده سپاه: شکست‌ خط‌فتنه ۹۶ را اعلام‌ می‌کنم

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 578756
سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند تهدیدات دفاعی و امنیتی علیه ایران اسلامی دیگر جواب نمی‌دهد، گفت: امروز می‌توانیم بگوییم روز پایان فتنه 96 است.
فرمانده سپاه: شکست‌ خط‌فتنه ۹۶ را اعلام‌ می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این وعده الهی است که پس از هر فتنه و سختی، آسانی می آید، افزود: دشمنان می دانند به هیچ وجه نمی توانند جمهوری اسلامی ایران را از لحاظ دفاعی تهدید کنند و همه سرمایه خود را پس از دفاع مقدس برای عملی کردن تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران اسلامی هزینه کرده اند و به یاری خدا در این زمینه هم شکست آنها حتمی است.

وی گفت: وقتی ملتی در منطقه ای پرآشوب پیروز میدان باشد و زمانی که اربابی آمریکا را نپذیرد و به نوچه های جیره خوار امریکا حتی نیم نگاهی هم نکند و در کنار مظلوم و مقابل ظالم قرار گیرد باید هم تهدید شود و این تهدیدات همیشه بوده و خواهد بود و ما باید دائما بصیر باشیم.

بر پایه گزارش سپاه نیوز، جعفری تاکید کرد: اقتدار، صبوری و بصیرت مردم همیشه ایام پیروزی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورده است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برای استقلال جمهوری اسلامی ایران تا پای جان استقامت می کنیم و این مرز و بوم به خاطر اقتداری که دارد هیچگاه دهن به دهن با دولتی فحاش و ضعیف، نمی شود و تنها در عمل، اراده و استقامت و قدرت خود را نشان خواهد داد.

وی گفت: دشمنان و جیره خواران آنها مثل آل سعود تا می خواهند فریاد بزنند و فحاشی کنند اما می دانند راه ما و هدف ما در جهان نتیجه داده است.

جعفری با بیان اینکه امریکا، صهیونیست ها و آل سعود به داعش دستور ورود به ایران را داده‌اند و برخی تیم های پیشروی آنها نیز وارد شده‌اند تا دست به انفجار و خرابکاری بزنند، تاکید کرد: پیشروهای این گروه جنایتکار هم اکنون کاملا تحت کنترل هستند و نیروهای ضعیف این گروهک تروریستی هم اگر جرات دارند از مرزهای ایران اسلامی عبور کنند.

وی افزود: به امید خدا از این مشکلات عبور می کنیم و مسئولان باید راه حل عبور از مشکلات را عمل به توصیه های مقام معظم رهبری بدانند چرا که تمام توصیه های کاربردی را برای حل مشکلات، عدالت، اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی به مسئولان ارایه کرده اند.

جعفری گفت: باید قدر مردم خوب، مقاوم، مومن و بصیر و آگاه ایرانی اسلامی را دانست، مردمی که با وجود همه مشکلات در لحظه راه خود را از آشوبگران جدا کردند و هر که در وسط صحنه بود در این روزهای آخر همه اغتشاشگر و جیره خوار بیگانه بودند.

فرمانده سپاه افزود: خدا دشمنان ایران اسلامی را احمق آفریده است چراکه با فرهنگ عاشورایی، استقلال طلبی و ظلم ستیری فرد فرد این مرز و بوم آشنا نیستند و بیگانگان هرگاه بحرانی ایجاد کردند، وحدت و همدلی مردم و مسئولان دوچندان شده است و این انسجام و یکرنگی آسیب پذیر نخواهد بود.

جعفری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی، گرانی و بحث بیکاری همیشه دغدغه ملت ایران بوده است و در مقاطعی از زمان وضعیت از این دوران هم سخت تر بوده است، گفت: مردم باید دردها و مشکلاتشان توسط مسئولان به خوبی شنیده شود و بدانند مسئولان به فکر حل مشکلات مردم هستند.

وی با اشاره به دوستی‌های دروغین امریکا و غرب و صهیونیستها با مردم ایران و همراه شدن با فتنه‌گران تاکید کرد: اگر این دروغ گویان، دلسوز و به فکر مردم ایران بودند هیچگاه این چنین مردم مظلوم ایران را تحریم نمی کردند.

جعفری گفت: بعضی احساس می کنند دوستی با آمریکا وضعیت اقتصادی را بهتر می کند اما این افراد نگاهی به کشورهایی مانند مصر بیندازند که همه چیز خود را فدای دوستی با امریکا کردند.
وی افزود: اگر انصاف داشته باشیم می بینیم رشد طبقه متوسط در کشور ما قابل توجه است و آمار جهانی نشان می دهد بخشی از طبقه محروم وارد طبقه متوسط شده اند اما سبک توسعه و تبلیغات و شیوه مصرف در کشور ما به سمتی است که نگاه بیشتر مردم به قشر مرفه است و برای همین نیازها هیچ گاه تمام شدنی نیست.

جعفری گفت: سپاه آماده است به کمک دولت بشتابد و برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی نیروهای خود را متمرکز کند تا با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه دفاعی و امنیتی از وضعیت بسیار خوبی برخورداریم، افزود: همیشه اعلام کردیم، آماده ایم ظرفیت گسترده و عظیم مهندسی و تجربه های خود را در خدمت حل بحران های معیشتی بگذاریم.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز دشمن، شکست خورده از همه سیاست هایش در منطقه تنها کاری که می تواند انجام دهد ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است و مردم و مسئولان ما باید بدانند هزینه سازش کردن با بیگانه بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

جعفری تاکید کرد: کشته‌سازی یکی از برنامه های اصلی فتنه گران و اربابان آنها در اغتشاشات اخیر بود و می خواستند کاملا به صورت جدی و هدفمند جان مردم چه کودک و چه بزرگ را بگیرند و به گردن حکومت اسلامی ایران بیندازند.

وی گفت: این کشته سازی ها را در قهدریجان، ایذه و نجف آباد دیدیدم که حتی دو برادر بسیجی را با گلوله ساچمه ای و چاقو به شهادت رساندند و این جنایات را از لابه لای جمعیت هدایت می کردند.
جعفری افزود: مردم جنوب شرق و شمال غرب کشور که با ناامنی های برآمده از ضدانقلاب و اشرار همیشه دست و پنجه نرم کرده اند و طعم شیرین امنیت را به خوبی می دانند ، نگذاشتند فتنه گران داخل آنها رسوخ کنند.

وی تاکید کرد: اگر در این شرایط آمادگی های امنیتی نبود شدت این فتنه بسیار گسترده تر از این می شد و از سوی دیگر شرایط فضای مجازی نیز به هیچ وجه مناسب نبود و برخی به علت مصالح یا بی توجهی به هشدارها کنترل این فضا را از دست دادند.

جعفری گفت: آمادگی امنیتی ما و بصیرت مردم باعث شد دشمن شکستی دوباره را تجربه کند چراکه اگر وضعیت ما مانند مصر، تونس و لیبی بود شاید جمهوری اسلامی ایران ضرر جبران ناپذیر را تجربه می کرد.
وی با بیان اینکه حجم تخریب ها و گستردگی فتنه در سال 88 بسیار بیشتر از فتنه 96 بود، افزود: آن فتنه، فتنه ای سیاسی بود اما فتنه اخیر پراکندگی بیشتری داشت.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند تهدیدات دفاعی و امنیتی علیه ایران اسلامی دیگر جواب نمی دهد، گفت: امروز می توانیم بگوییم روز پایان فتنه 96 است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ادعای برخی مسئولان استان خراسان رضوی مبنی بر دخالت جریان منسوب به یکی از مسئولین سابق آغاز این تجمع و اعتراض در مشهد و برخی مناطق دیگر که در ادامه ازدست رها شد و به اغتشاش و فتنه رسید، گفت: این موضوع با فراخوان یکی از سایت هایی صورت گرفت که وابسته به شخصی است که این روزها زبان به مخالفت خوانی نسبت به اصل و ارزش های نظام گشوده است.

جعفری تاکید کرد: نیروهای امنیتی درحال بررسی این مسئله هستند و اگر به دخالت این مسئول سابق برسند قطعا متناسب با وضعیت و درخواست ناجا با او برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر سپاه تنها در سه استان اصفهان، لرستان و همدان بطور محدود وارد عمل شد و افزود: بیشترین اجتماع شهری در این فتنه در اوج آن تجمعی هزار و پانصد نفری بود و در کل کشور در اوج اغتشاشات نیز حدود 15 هزار نفر حضور داشتند.

جعفری تاکید کرد: باید از ملت غیور ایران اسلامی تشکر کرد چون به محض اینکه متوجه شدند دست بیگانگان و فتنه گران در کار است راه خود را هوشمندانه از آنها جدا کردند و با تمام مشکلات اقتصادی که داشتند به دفاع از آرمان های انقلاب و ایران اسلامی پرداختند.

وی گفت : حضور همیشگی مردم در صحنه های سخت و بحران های انقلاب از جمله فتنه اخیر باعث شد که کار فتنه گران، سخت تر شود و نیروهای امنیتی به سرعت بتوانند حلقه ها و سرحلقه های فتنه گران را شناسایی و دستگیر کنند.

جعفری افزود: بسیاری از اغتشاشگرانی که از روز جمعه به بعد در مرکز فتنه بودند همه آموزش دیده ضدانقلاب و منافقین بودند که دستگیر شدند و به شدت با آنان برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه زمینه و بهانه از پنجشنبه به دست ضدانقلاب افتاد، افزود: دشمنان به سرعت بر فضای مجازی سوار شدند و برای فتنه گری به صحنه آمدند.

جعفری تاکید کرد: علاوه بر 5 هزار نیرویی که خانم کلینتون اعلام کرد برای ایجاد آشوب و فتنه و ناامنی در ایران آموزش داده اند ، تعداد قابل توجهی دیگر از عوامل ضدانقلاب، سلطنت طلب و منافقین داخلی ماموریت یافتند اغتشاش و فتنه را گسترش دهند.

وی گفت: همزمان در فضای مجازی با 3 هزار نیروی جدید شبکه سازی را آغاز کردند و آستانه سالگرد حماسه 9 دی و مشکلات اقتصادی را بهترین بهانه برای آشوب در کشور دانستند.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: عدم کنترل فضای مجازی که مدیریت آن در خارج از کشور است و کوتاهی مسئولان در کنترل این فضا نیز به اغتشاشات شدت داد، اما زمانی که فضای مجازی کنترل شد، شاهد کاهش فتنه گری ها بودیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فتنه های سال 78 و 88 اشاره کرد و گفت: فاصله فتنه 96 دو سال کمتر از فتنه های دیگر بود چراکه با نفوذ انقلاب و مقاومت در قلب و ذهن مردم آزاده جهان و منطقه آمریکا و صهیونیست ها و آل سعود قسم خوردند که از ایران انتقام می گیرند اما باید به آنها گفت زهی خیال باطل.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شاکریم به خاطر شکست اغتشاشگران در به زمین زدن دولت
Iran, Islamic Republic of
شاکرید؟؟؟ اگر شاکر بودید و راه پیمایی های مردمی به معنی منفعت شما بود
امروز باید چند تا تیتر به درد بخور تو سایت های اصلاح طلب می دیدیم
مراجعه کن به baharnews به entekhab.ir به ensafnews و ...
حتی موتلفین اصلاحات مثل سایت عمولاریجانی seratnews.ir هم با بی حالی و بی رمقی تمام، فقط یک عکس الکی از راه پیمایی های گسترده امروز گذاشتند.
خسته نباشی دلاور؛ خدا قوت پهلوان
Iran, Islamic Republic of
باید این پایان را فرمانده نیروی انتظامی اعلان میکرد نه سرورعزیزمان سردار جعفری
Iran, Islamic Republic of
من عاشق این تحلیلتم!
نیروی انتظامی هدف نبود. سپاه، نماد نظام است. همه کشورها پلیس دارند. اما سپاه نه. سپاه به عنوان نماد نظام میگوید اغتشاشات تمام شد، یعنی فتنه گران در زمین زدن نظام، شکست خوردند.
وانگهی، سپاه در کار اطلاعاتی و امنیتی، سرآمد است و در وسط ماجرا بوده. نیروی انتظامی، هم خیلی خوب بود. اما رصد اطلاعاتی و امنیتی، کار سپاه بود.
خوش اومدی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم بهانه های بنی اسراییلی تون کی میخواد تموم بشه
Iran, Islamic Republic of
فرمانده هان با هم اند وبهتراز ماها مراقب وهوشیارند ایرادی نیست برادر . همه قوای مسلح عزیزند
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم!
خیلی خوش‌خیال و مضحکی که فکر میکنی مردم با این قبیل اتهامات، متوجه فرار رو به جلوی شما فتنه‌گران نمیشن.. شکر مخصوص خداوندی است که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد
Iran, Islamic Republic of
مضحک قیافه در هم و بر همته وقتی میبینی دولت محکم و استوار پابرجاست
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ ولی از لحن عصبانی‌ت اینطور بنظر میاد که قیافه خودت درهم باشه !))
Iran, Islamic Republic of
انشا الله بزودی شاهد پشت پرده های اغتشاشات اخیر خواهیم بود تا همه مردم بدانند چه افرادی در حال توطئه برای شکست دولت بودند
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت دادم! این فتنه گرها شعار میدادند مرگ بر ... وقران وحسینیه ها ومساجدو امام زاده ها و شهدای مدافع حرم وحاج قاسم و... اتش زدند، اونوقت این نون به نرخ روز خورها میگن فتنه برای شکست دولت!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چون دقیقا خودش پشت پرده است
Iran, Islamic Republic of
محکم و استوار رو خوب اومدی مخصوصا از قیافه روحانی معلوم بود
Iran, Islamic Republic of
واقعا ادب طرفدارای دولت لوله کن به کی رفته!
هوششون که به اون یارو باهوشه رفته.
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله تیر دشمنان دولت به سنگ خورد
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز گفته می شد اعتراضات مشهد زیر سر فلان اقا بوده...امروز فرمانده میاد میگه زیر سر احمدی نژاد بوده.فک می کنید مردم باور می کنند!؟ فک می کنید اگر این رو بگید و علنی کنید مردم ساکت میشینن؟ طرفداران احمدی نژاد بچه سوسول هایی نیستن که شیشه بشکنن و بشه امنیتی باهاشون برخورد کردا..اتفافا از اون مذهبیای متعصب هستن که به راحتی از میدان به در نمیشن. چطور فرمانده چیزی که در حال بررسی هست رو اینطور بیان می کنه؟ واقعا از ایشون بعید بود
Iran, Islamic Republic of
اگر...تقصیر احمدی نژاده
بیانات امام در آخرین دیدار با دولت دهم که پس از تمام تهمتهای انحراف، رمالی گم شدن یک میلیارد دلار، خانه نشینی، ...، برای دق کردن عده‌ای کافیست
Iran, Islamic Republic of
این مطالبه گران حقوق مردم چرا بجای وسائل عمومی و مردم عادی، پورشه و بی.ام.و و بنز آتش نزدند؟ چون مال گردانندگانشون بود
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد و دوستان که سوء استفاده از قدرت, سوءمدیریت, حیف ومیل گسترده ی بیت المال و فساد اقتصادی آنها برای اکثریت مردم ایران به اثبات رسیده است و زندان در انتظار آنهاست در سال 96 همه ی تلاش خود را کرده اند تا در یک فرار به جلو خود را اپوزسیون معرفی کنند و کشور را به آشوب بکشانند پس بی شک از آشوبها استقبال می کنند اما غافل از اینکه ملت کارنامه خسارت بار و فجایع انها را هرگز فراموش نمی کنند و سالهاست از آنها عبور کرده اند...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دشمن دولت، پیری، بی حالی، اشرافیت دولتمردان، دل سپردن به کدخدا، عدم ارائه راه کار مناسب جهت اشتغالزایی و نگاه ارباب و رعیتی است
Iran, Islamic Republic of
قصد براندازی نظام داشتند از روحانی تا کل نظام چرا نبفمی؟!
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله خداوند دشمنان ایران اسلامی را نادان قرار داده ویا نمی خواهند حقیقت را بفهمند .درضمن استکبار جهانی بخاطر شعار ظلم ستیزی ایران وضد اشغالگری از یک طرف ومبارزه با مظاهر آنها نظیر داعش ورژیم صهیونیستی از طرف دیگر قصد تضعیف وبراندازی نظام اسلامی ایران را دارد ودود این خواب شوم به چشم همه ما میروداز هر طیف وجناح گروهی ...لطفا با اتحاد درمقابل دشمن مشترک بایستیم. هر چند مشکلات داخلی وجود دارد وبقول رهبر فرزانه مگس روی زخم می نشیند باید زخمها را التیام داد.
Iran, Islamic Republic of
من هم شاکرم فقط یک سوال دارم وقتی سپاه به درستی میگه من دخالتی نکردم و نیازی نبود چرا فرمانده سپاه باید پایان فتنه را اعلام کنه؟
Iran, Islamic Republic of
برآوردشون رو از اوضاع گفته اند.اشکالی داره ؟! ایشان میدان اغتشاشات را رصد کرده اند.خواب که نبوده اند!
Iran, Islamic Republic of
اولا کار اجرایی نکردن. کار اطلاعاتی که کردن. با کار اطلاعاتی مشکلی داری؟!
ثانیا، سپاه، تحلیل گر مسایل سیاسی هست و از جنبه تحلیل و با رصد اوضاع، گایان کار فتنه بنفش سلطنتی را اعلام کرد.
بنابراین، نتیجه میگیریم که شما تصور شما از اینکه سپاه فقط در بخش نظامی مسؤولیت داره، اشتباهه.
Iran, Islamic Republic of
به خاطر اون تهدید آخرش بود که ناجا جرات بیان ان را ندارد
M.sh
Iran, Islamic Republic of
چون اینا از اسم سپاه هم واهمه دارند. وقتی سپاه اعلان کرد، از نظر اونا یعنی واقعا دیگه تموم شد. چون سپاه هرچی که گفت عمل کرد. به همین دلیل هم بود این سگ موزرد امریکایی گفته بعدا در وقت خودش ازین داعشی های وطنی حمایت میکنه. چون فعلا همشون نشستن سرجاشون. وقتی فرمانده سپاه پاسداران بگهن فتنه تمومه یعنی واقعاتمومه. شما هنوز این سیاست رو درک نکردی!؟ سپاه لرزه بر اندام جرسومه های فساد داخلی وخارجی میندازه.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم !درست گفتی m.sh... واقعا سپاه وقتی بگه تمام یعنی تمام .این همان سپاهی ست که جاسوس های ریزودرشت (نمازی ها ونازنین ها وووورا مثل یه شیر شکار می کندونیروی دریایی امریکا را تو خلیج فارس کت بسته می کنند.مثل سگ زخم خورده از سپاه می ترسند.به قول امام اگر سپاه نیود کشور هم نبود.
Iran, Islamic Republic of
سپاه از نظر میدانی دخالت زیادی نداشت مگرنه بسیج در کنار ناجا بود و خود سپاه هم دخالت جزئی میدانی داشت که شهادت یکی از پاسداران در اصفهان نشانه ان هست درضمن اطلاعات سپاه نقش مهمی با شناسایی لیدرها در انهدام شبکه اغتشاش دارد
Iran, Islamic Republic of
دولت زمین خورده ی ،عملکرد ضعیف و بازیهای سیاسی وبی برنامه گیشه.زمین زدن نمیخواد.مردم ایران بزرگورانه فعلا تماشا میکنند.
Iran, Islamic Republic of
مردم فتنه علیه دولت را بخوبی درک کردن و وارد بازی مسخره اغتشاشگران نشدند
Iran, Islamic Republic of
فتنه علیه اصل نظام بود نه علیه دولتی که نصف وزراش تو ستاد سبز88 بودن درضمن شعارهای اغتشاش علیه نهادهای انقلابی بود نه دولت و درضمن در تظاهرات مردم ضد اغتشاش شعار مردم در حمایت از رهبری بود و شعار نامحبوب روحانی مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدم ک چرا اژه ای چند بار گفت ک مصلحته ک ما به محمود چیزی نمیگیم... حالا با صحبتهای فرمانده سپاه مشخص شد ک چ جور قرار محمود کنار گذاشته شه..
Iran, Islamic Republic of
یعنی منظور فرمانده سپاه احمدی نژاد بود یعنی او هم با قوه قضائیه همدسته.من که فکر نمی کنم یعنی ایشون کینه سوم تیر را هنوز به دل داره
United Kingdom
جداً حالا فهميدى ؟! اون مسؤلى كه اين بابا ميگه از اعضاى جبهه پايدارى مشهده كه با علم الهدى دستشون توى يه كاسه است ! مگه نديدى بعد از تظاهرات مشهد علم الهدى فوراً تائيدش كرد ؟!
توصيه اشكنه در زمان مموتى هم يادت نيست ؟!
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبها که حامی حق اعتراض هستین ایا مردم حق اعتراض ندارن درضمن تظاهرات مشهد آرام و بی خشونت بود که بعد عهده ای طرح فتنه خودشان را که با تخم مرغ 700تومن و بنزین1500تومن و حذف یارانه داشتن داغ میکردنش سریع به جریان انداختن
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
Iran, Islamic Republic of
کار تموم شد اغتشاشات نابود شد دولت محکم و پابرجا ماند
Iran, Islamic Republic of
برای زمین زدن دولت توهم شاذ توطئه یعنی همین کدخدا که از اغتشاشاتی که دولت میانه رو رو در خطر قرار بده حمایت نمی کنه درضمن رسانه حامی اغتشاش همون رسانه های مردم به لیست بنفش و دولت بنفش بودن درضمن تظاهرات های مردمی ضد اغتشاش هم عاشقان رهبری و نظام و حزب اللهی ها برپا کردن نه 4درصدی ها .
مریم
Iran, Islamic Republic of
بیجاره کج فهم خود دولت اینو طرح ریزی کرده بود کی شما عقلتون می آید سر جاش
به قول قرآن کریم فاکثرهم لایعقلون
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه ؟!!!!!
سوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
نگاهی اجمالی به مطالب منتشره درسایت دولت بهار دریکماه گذشته حتی در دو روز اخیر که اختشاشات رو به کاهش میرفت به خوبی این خط فتنه را میشه به خوبی وروشنی دید
Iran, Islamic Republic of
نه عمو جون آدرس غلط نده
سلسله جنبان ها خودشون و معرفی کردند این روزها
فقط شانس نیاوردند و مردم کلک فتنه رو دارند میکنند
اصل کاری کاخ سبز شام ه
نه شتر جمل
اشتباه نکن
Iran, Islamic Republic of
مگه سایت دولت بهار و شخص احمدی نژاد به دلیل انتقاد از قوه قضائیه مسدود نیست
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر خائن وطن فروش خود فروش. مر گ بر داعشی های وطنی نوکر عربستان سعودی. مرگ فتنه گر قرآن سوز. مرگ بر فتنه گر بی دین و بی شرف. مرگ بر فتنه گر قاتل و کودک کش. مرگ فتنه جلاد و خونخوار
Indonesia
خوب به سلامتی معلوم شد دعوا سر چه بود. همه با هم ایول بگوییم به این همه اتحاد
Iran, Islamic Republic of
قرآن میگه تباه نشد کشوری مگر فقط به دفاع پرداخت.پس عربستان با کمک عالی به یمن یا از راههای دیگه نابود کنید
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین فرمودند کس که در خاک خود با دشمن جنگید خوار میشود.در قران کریم نیست..
Iran, Islamic Republic of
فعلا فرمانده سپاه شاخ و شونشو برای داخلی ها می کشه ولی جلوی عربستان خیلی جنتلمنه
توحید
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتح قریب،همه ی این فتنه هابحمدالله باعث تقویت نظام مقدس اسلامی و تضعیف روزافزون دشمنان اسلامه.
جواد
Iran, Islamic Republic of
برای شما تمام شده است برای کسی که فرزند وشوهر وغیره اش توسط معترضین کشته شده اند تازه اول بدبختی وگرفتاریشان است
Iran, Islamic Republic of
ماذا فازا. خوب عقل کل، فتنه تمام بشه. مال و جان و ناموس ملت در امان میشه. اتفااقا شماها چون فتنه تمام شده ناراحت هستید. یک جوری میگی که اون خانواده که عزیزش رو از دست داده تازه اول کار بدبختیش هست انگار نظام دست به خون آلوده کرده. نه عمو. این فتنه گرها و اغتشاش گرها بودند که از مدل داعش در سوریه و عراق کپی برداری کردند و به بهانه مطالبه گری بر حق مردم به جان و مال و ناموس مردم دست درازی کردند. شاهد مثالش هم کشته شدن دو نوجوان از همه جا بی خبر بود. کشته شدن همرزم شهید حججی بود . کشته شدن ماموران نیروی انتظامی بود.
Iran, Islamic Republic of
دولتی که نمیتونه مردمشو سیر کنه و روی نفت نشستیم اما از گداترین کشورها هستیم و موجب ایجاد شورش میشه گناه کار تر از هر کس و چیزیه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
بهانه ای بود برای نابودی دولت که به یاری خداوند متعال نقش بر آب شد
Iran, Islamic Republic of
هههههه دولت خودش نابود هست اگه مدافعین حرم سپاه ارتش و مردم غیور ایران که جز 4% ها هم نیستند همت نمی گذاشتند که کشور رو با جان و دل حفظ کنند و به محرومان رسیدگی کنند و گوش به فرمان امام خامنه ای توسعه علمی را در همه زمینه ها پیش ببرند الان شما اینجا رو کرده بودید موگادیشو
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمایی دولتی که با لایحه کمر شکن خواست کل ملت را به کف خیابان بکشه وکار نظام وولایت فقیه را تمام کند.سر زا رفت ! بیچاره شوهران دولت .
Iran, Islamic Republic of
ارایش زنان فتنه گر از زور بی پولی بود یا لباسهای مارکشون؟!
Iran, Islamic Republic of
مردم اونطوری که تو وانمود می کنی گدا و گشنه نیستند. مشکل اقتصادی داریم ولی قحطی زده نیستیم. دوما استکبار جهانی بر علیه ملت ما هست. و ما جز استقامت در مقابل دشمن راهی نداریم اگر تسلیم بشویم که حال و روزمان بدتر از افغانستان و سوریه و لیبی خواهد شد . سوما این شورش نبود و توطئه بود. یک سری آدم های ضعیف النفس و بی دین با تزریق پول نجس عربستان و ارتزاق از عربستان و اسرائیل کودک کش شروع به خیانت کردند آخه کجای دنیا برای اعتراض نسبت به وضعیت اقتصادی نوجوان کشی راه می اندازند و ماشین های مردم را اتش می زنند. و پرچم کشور خودشان را آتش می زنند. الان نتیجه این توطئه ها درخواست آمریکا برای تحریم بیشتر از سازمان ملل شده. مشکل این ها فقط و فقط دین و قرآن و اهل بیت پیغمبر بود و هست.
Iran, Islamic Republic of
خودتون و مسخره نکنید کشوری که ۷ ساله داره هزینه جنگ سوریه رو میده دولتش چه کاری ازش برمیاد یا میشه دولت ورشکسته احمدی نژاد در ۴ سال دومش یا دولت روحانی
بهرام
Iran, Islamic Republic of
برای اقایان مردم سوریه و لبنان مهمتر از مردم ایرانند
Iran, Islamic Republic of
کل بودجه نظامی ایران 5درصد بودجه کل هست که بخشی از این پنج درصد صرف سوریه و لبنان میشه و اون لبنانیه و سوریه ایه میجنگن و شهید میشن تا تو توی ایران با آسایش زندگی کنی مجبور نشی اسلحه بدست بگیری سوریه و لبنان شدن و شما از دولت و... که 95درصد بقیه دست بودجه دستشونه که خرج توی ایرانی کنن بهتره شاکی باشی
Iran, Islamic Republic of
خودت و به نادانی نزن کسی مخالف بودجه نظامی نیست جز ساخت کارخانه آب معدنی در عراق ساخت ورزشگاه در عراق ساخت بیمارستان در اوگاندا برای آرامش من و تو در ایران نیست عربستان پول بیشتر بده اینا میپرن بغل عربستان کما اینکه سودان با پول بیشتر پرید بغل عربستان همینطور سومالی و جیبوتی انقدرم آرامش و امنیت ایران و نزنید توسر مردم ایران اونقدری که شماها ادعا میکنید امنیت نداره امسال چند مرزبان کشته شدن؟ بخاطر چند تظاهرات ساده چقدر عملیات مسلحانه انجام شد ؟ اینهمه اسلحه تو ایذه و مناطق مرزی از کجادمیاد؟ مگه تو امارات و قطر نا آرامی هست تو خیلی از کشورهای خاورمیانه آرامش و امنیت هست الجزائر ، تونس ، مغرب عربی (مراکش) امارات ، قطر ، کویت ،و ....پس انقدر امنیت شکننده ایران و توسر مردم نزنید و عوض درگیری لفظی با من که یه نظردهنده معمولیم از سپاه بخواید جلوی ورود اسلحه رو از مرزها بگیره بخواید اسلحه های موجود و جمع کنه وگرنه بخاطر تظاهرات اعتراضی بازم شاهد اینجور وقایع خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
تو جبهه غرب برویم که کاری مون ندارند میشیم مثل زمان شاه .امارات وکویت وسعودی ایده آل ت هستند!مگر ندیدی ترامپ گاو بزرگ را چه جوری 500 میلییارد دلار دوشید.....
Iran, Islamic Republic of
بهرام خان کبکیان تو برف .اگه تو جبهه اون ها وارد نمی شدیم وهمون جا خفه شون نمی کردیم الان بوگندوهای داعش ... می شدندواز تو هم کاری برنمی آمد.بی غیرت انصاف داشته باش .
Iran, Islamic Republic of
هزینه جنگ تو سوریه و حمایت از گروه های مقاومت از بودجه نظامی خود سپاه تامین میشه نه جای دیگه درضمن با نصف شدن بودجه دفاعی از سال اول دولت بنفش فقط 5 درصد بودجه صرف نظامی گری میشه که از این 5درصد هم نصفش حقوق پرسونل نظامی هست پس خیلی باشه یک درصد صرف جنگ سوریه میشه ! بودجه نظامی هم باید صرف دفاع از امنیت ملی بشه تا تو تو آسایش برخلاف سوریه زندگی کنه پس بجای شکایت از موفقیت نظامی ها از دولتی که با 90درصد بقیه بودجه نتونسته اقتصاد رو درست کنه شاکی باش .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نه جانم تو38 سال ما همیشه از مظلومان ومقاومت حمایت می کردیم وکمکی هم به مردم اونجا هم فشاری نمی آمد(که جزو اصول قانون اساسی وانقلاب است ) تا اینکه بریزوبه پاش این دولت با حقوق های نجومی ورانت خواری وقاچاق کالا توسط آقا زاده ها واجرای برنامه های گرا به تحریم های اقتصادی توسط ...وبودجه ریزی برای گرفتن مالیات بیشتر.بستن کارخانه ها وتحقیقات موشکی .ماهواره ایی وهسته ایی شروع شد.
Iran, Islamic Republic of
آخه عقل کل کشور عراق و سوریه خودشون نفت دارند و برای فروش نفتشون مثل ایران تحریم نیستند. آنها مشکل مالی ندارند بلکه از لحاظ نیروی انسانی در مشکل هستند. ما فقط نیروی مستشاری به عراق و سوریه دادیم. ما آموزش دفاع و انگیزه مقاومت به این دو کشور دادیم. یک کم تفکر بد نیست. اگر هم حرف شما درست باشه باز هم جا داره که ایران در عراق و سوریه سرمایه خرج کنه تا مملکت ما از جنگ دور باشه. شماها که تحمل خرابی اقتصادی را نمی کنید و به بهانه اقتصاد آتش به اموال ملت می کشید چطور تحمل جنگ در داخل کشور را در صورت دست درازی داعش می داشتید.
United Kingdom
توسط معترضين ؟! حقا كه جواتى !
Iran, Islamic Republic of
خوب یادگرفتیدبافتنه فتنه همه چی روماست مالی کنید
Iran, Islamic Republic of
با چاقو و قمه به مردم حمله کردند. قرآن سوزاندند. به حسینیه ها حمله کردند . امام زاده ها را به آتش کشیدند. این اسمش چیست جز فتنه گری. باشه اسمش را فتنه نمی گذاریم . از این به بعد اسمش را انقلاب عربده کش ها و چاقو کش ها و معلوم الحال ها می نامیم.
Iran, Islamic Republic of
یعنی فکر میکنید با اعلام تمام شدن خط فتنه، مشکلات مردم هم تمام شده و دیگر همه طرفدار شما شئه اند؟ بترسید از روزی که مردم دیگر تحمل این شرایط نکبت بار را نداشته باشند و به خیابان بیایند! آن روز البته زیاد دور نیست... اگر مفاسدتان را اصلاح نکنید!
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتون رو به خواب می زنید. این ها که اغتشاش کردند دردشان درد مردم و اقتصاد نبود. این ها نوکران جیره خوار عربستان وهابی بودند. والا کسی که دردش درد مردم باشه بچه ی مردم رو به ضرب گلوله نمیکشه. بچه ی مردم رو زیر ماشین له و لبرده نمی کند. گوش دانشجویان تویسرکانی را نمی برد. این ها به دلیل این که در سوریه و عراق و در زمان انقلاب اسلامی از دین و اهل بیت سیلی خورده بودند با این حرکا ت مشمئز کننده خواستند از دین انتقام بگیرند. ولی غافل از این که وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين. امروز دیدید که ملت پاسخ دندان شکنی دادند به اغتشاش کران بی دین و بی غیرت.
Iran, Islamic Republic of
این شرایط نکبت بار رو عمو حسن تون درست کرده مگه بهش رای ندادین برین ازش در خونش سئوال کنین
Iran, Islamic Republic of
فتنه کجا بود مردم شهرستان ها و روستاهای دورافتاده از بیکاری و گرسنگی به این حد از خشم رسیدند وقتی نهاد های نورچشمی بیشترین حجم بودجه را می بلعند باید فکر قیام پابرهنگان هم باشند
Iran, Islamic Republic of
فتنه بود. چون اغتشاگرها با اسلحه به سمت مردم بی گناه تیراندازی کردند. چون شعارشون بر ضد اسلام بود. چون قرآنی را سوزاندند که حتی متفکرین بزرگ غرب هم به آن به عنوان معجزه الهی یاد می کنند. چون به اقتصاد ماشین های مردم رو به آتش کشیدند. شیشه های خانه ی مردم را شکستند. بچه های مردم را ناجوانمردانه ترور کردند. چون پرچم کشور عزیزم ایران را سوزاندند. چون به امام حسین توهین کردند. این ها دشمنان قرآن و اهل بیت پیامبر بودند نه مردم مستضعف.
United Kingdom
جوگير نشو بابا ! حق مردم را بايد بهشون داد
Iran, Islamic Republic of
جو گیری اون افرادی هستند که از اغتشاشگران آدم کش و قاتل حمایت می کنند. جوگیر کسانی هستند که به بهانه گرفتن حق مردم قرآن را میسوزانند. جوگیر کسانی هستند که به بهانه گرفتن حق مردم نوجوانی را زیر ماشین له کردند. جوگیر کسانی هستند که به بهانه اقتصاد تصفیه حساب سیاسی راه می اندازند. جو گیر کسانی هستند که دستمال کشی عربستان سعودی را می کنند و مرجع خود را داعش می دانند. جوگیر کسانی هستند که مساجد را به بهانه گرفتن حق مردم به اتش کشیدند. جوگیر کسانی هستند که پرچم مقدس کشور را به اتش کشیدند. این افراد با به اتش کشیدن پرچم کشور در واقع خود فروشی کردند.
Iran, Islamic Republic of
قیام پابرهنگان !!!!
این اتفاقات همه اش اغتشاش و آشوب بود.
بیکاری و گرسنگی درمانش اغتشاش و آشوب نیست. معضلات ریز و درشت کشور درمانش کشتن مردم تو خیابان نیست.
Iran, Islamic Republic of
ادم گرسنه اسلحه از کجا اورد؟
رر
Iran, Islamic Republic of
دوستان ايا كسي از احمدي نژاد خبر دارد در صورت خبر انرا به نزديكترين ايستگاه پليس يا نيروي انتظامي گزارش دهند!؟
United States
ررجان .اینجاش خیلی خوب امدی
والله کانال ضد انقلاب امد نیوز هیچ تفاوتی با سایت دولت بهار ندارد
United Kingdom
نالوطى محموت از همون اول كارش بزن در رو بود ! الان ولى لالمونى گرفته ،
Iran, Islamic Republic of
این موضوع با فراخوان یکی از سایت هایی صورت گرفت که وابسته به شخصی است که این روزها زبان به مخالفت خوانی نسبت به اصل و ارزش های نظام گشوده است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا کی میتونه باشه این مسئول که با اصل نظام و ارزش ها در افتاده .یعنی اگر در کمتر از یک هفته این فرد دادکاه علنیش برقرار نشود و محکوم نشود باید فرمانده سپاه را به جرم خیانت به انقلاب و کم کاری ویا تشویش اذهان عمومی محاکمه نظامی کرد
Iran, Islamic Republic of
اولا منظور فرمانده سپاه از ان مسئولی که به اصل نظام و ارزش هادر افتاده کیه.مگه میشه یک کسی در حد فرمانده سپاه حرف الکی بزنه .اگر برای حرفت سند داری که باید سریعا به دادگاه بدی .نه اینکه ادعا کنی نیروهای امنیتی سرخود عمل می کنند مگه مملکت انقدر خر تو خر شده.
دوما اگر سند نداشته باشی و حرفت را ثابت نکنی یعنی به جایگاه مقدست خیانت در امانت کردی و به دنبال پرونده سازی و فرافکنی سو استفاده از قدرت هستی
شاید هم منظور سردار اون مسئولی بود که نامه بدون سلام نوشت و سردار تازه متوجه شده باید باهاش برخورد کنه
Iran, Islamic Republic of
شما غصه نخور نیروهای امنیتی در این چند روزه در حال پرونده سازی بوده اند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاکرم که برای دوستان مجیزگوی ساندیس طلب مسئله جدیدی را ایجاد کرد تا با فقتنه فتنه گفتن دکل نفتی و امتیاز فروش نفت در بیارن
مرسی که روزی حلال بچه هارو میرسونی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که زنگنه گاز رو به قیمت پائین تر از هزینه تولید ،طی یک قرارداد محرمانه میفروشه ودولت پولهاش رو به اسم فیش نجومی +هزینه تحقیقات! دفتر آشنا وجهانگیری ونیز طرح تحول سلامت به عده خاصی هبه میکنه
Iran, Islamic Republic of
فتنه رو با چشم همه دیدیم. یعنی تو ندیدی و واقعا تصور میکنی ما الکی اسم از فتنه میاریم؟!
باشه فرض که نمیدونی و ضدانقلاب نیستی. من یه بار روشن و مختصر برات توضیح میدم.
فتنه یعنی غبارآلود کردن فضا؛ یعنی فریب عمومی با ادعای حق و عمل باطل. اگر این تعریف رو قبول داری، ادامه اش رو بیا.
عده ای در کشور، به بهانه مطالبات اقتصادی، شروع کردند به توهین به ارزش های نظام، بردن آبروی کشور، و از همه بدتر توهین به مقدسات. تطبیق بده با تعریف فتنه؛ ادعای حق و عمل باطل! این یک سناریو از فتنه.
سناریوی دوم؛ دولتی که نمیگم عمد اما خیلی مشکوک، اقتصاد را داغون کرد. ادعا میکنند اوضاع اقتصادی را خیلی بهتر کردند از وقتی جانشین دولت قبل شدن. اما نمیدانم چرا مردم، هر چی داره اوضاعشون بنابر ادعای دولت بهتر میشه، ناراضی تر میشن!
در بعد امنیتی، باز هم نمیگم عمدا، اما خیلی مشکوک، تعدادی اراذل خیلی کوچکتر از داعش و ریگی، دارن میچرخن و جولون میدن.
در این ضعف اقتصادی امنیتی دولتی، نه عذرخواهی از طرف مقامات دولتی می بینیم، نه توضیحی در مورد ضعف اقتصادی امنیتی شان، نه تلاش مقبولی برای مقابله با اغتشاش.
این همه امکانات دولتی، عمل تقریبا هیچ! این هم سناریوی دوم فتنه!
اما سناریوی سوم را مردم رقم زدند که با وجود انتقادات و مشکلات، به زیبایی بین نظام و مسؤولین، و اعتراض و اغتشاش، تفکیک قایل شدند و فتنه 96 را، به پایان عمر رساندند.
این ماجرا فتنه است. از این فتنه ها در انقلاب زیاد داشتیم. ماجرای دکل نفتی و سایر مشکلات هم باید حل شود. اما من سؤالی دارم:
الان در وسط اغتشاش و کشتن مردم و بردن آبروی نظام جمهوری اسلامی در جلوی چشم دنیا، وقت صحبت راجع به دکل نفتی است؟! یعنی شما وسط چاقوکشی، به جای کمک به فرد مضروب و دستگیری ضارب، راجع به نقش جامعه شناسی در پست مدرنیسم سخنرانی میکنی؟! منطقی باشیم.
Iran, Islamic Republic of
فتنه علیه دولت توسط مردم خنثی شد با روحانی تا 1400
Iran, Islamic Republic of
با روحانی تا ته جهنم
مرگ بر تزویر
Iran, Islamic Republic of
میخوای جهنم بری یا بدتر از جهنم هر جا میخوای بری برو چون دیگه فتنه علیه دولت تمام شد و کاملا شکست خورد
United States
خودتون شروع مي كنين و خودتون هم ختمش رو اعلام مي كنين ؟!
Iran, Islamic Republic of
خوبه بی بی سی و امد نیوز و صدای امریکایی حامی اغتشاشات بودن که در انتخابات حامی کاندیدای بنفش بودن
Iran, Islamic Republic of
چرا جهان نیوز حماسه میلیونی 13 دی را در خروش مردم علیه اغتشاشگران بتصویر نکشیده ؟!
Iran, Islamic Republic of
13 روز اتحاد ملت در حمایت از دولت و علیه فتنه گران
Netherlands
مردم وظیفه شون و انجام دادن حالا شما هم وظیفه تون و انجام بدید و مشکلات مردم و حل کنید
Iran, Islamic Republic of
لالاا همه خوابند در تختخواب پر قو
بهرام
Iran, Islamic Republic of
همه شما مسئولید خوابید و فقط خود و اطرافیان خود را می بینید بنابراین
هیچ اتفاق خوشی برای مردم نخواهد افتاد
محمود
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله ما مردم علیرغم نارضایتی که از وضع موجود داریم باز هم در حمایت از نظام کار خود را کردیم و اکنون وقت درک درست و تلاش صادقانه برای حل مشکلات مردم بدون ریاکاری , سیاست زدگی و جناح بندی است و کسانیکه در داخل مسببان این فتنه بودند بازخواست شوند مانند علم الهدا و احمدی نژاد و ......
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران، نه طرفدار آقای احمدی نژاد بودند، نه به حرف آقای علم الهدی، گوش کردند. آن ها، همان هایی بودند که در فتنه سال 88، درس آشوب را مشق کردند و مار خوردند تا افعی شدند.
کسی را باید مقصر دانست که اقتصاد مقاومتی را رها کرد و اوباش فضای مجازی را آزاد گذاشت، و زمینه را برای اعتراض به حق و درست مردم، فراهم نکرد. او که زبانش، زبان تهدید بود، روحانی بود.
بعید نیست همین اغتشاشات هم، کار او و طرفداران باقی مانده اش، برای به انحراف کشاندن انتقادات مردم و تهدید نظام و مردم به بقا بود.
البته که مردم، منتظر مجازات اوباش خیابانی، دروغگویان فضای مجازی، و مسببان امنیتی فتنه هستند.
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه گران مخالف دولت روحانی در هم شکست
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشات حاصل بی عرضگی قوه مجریه در اقتصاد بود و فتنه انگیزی کدخدای مودب و باهوش و حزب اللهی و انقلابی هام جمع کردن فتنه رو
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
فقط این 2 جمله حضرت امام کافی است
1 پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد

2 اگر سپاه نبود کشور هم نبود
Iran, Islamic Republic of
حالا که مشخص شده شروع اعتراضات از مشهد کار چه کسی و پدرزن محترمشون بوده منتظر عذرخواهی سردار سرلشگر جعفری از دکتر احمدی نژاد هستیم
قطعا جعفری اونقدر اخلاق و دیانت و انسانیت داره که به اشتباهش اعتراف کنه
نداره؟!!
Iran, Islamic Republic of
شروع اغشاشات از مشهد؟!
اولا از مشهد، اغتشاشی شروع نشد. مردم، به گرانی معترض بودند.بعد از مشهد، اغتشاش شد.
ثانیا، شروغ اغتشاش توسط پادوهای منافقین از مشهد، برای رنگ و بوی مذهبی دادن به اغتشاشات و جلب مردم بود.
ثالثا، دشمن، برای اینکه انسان های خوب و درون نظام که در مشهد مستقرند را خراب کند، نقشه میکشد و سپس، خودش شایعه پراکنی میکند که علمای مشهد، مردم را به اغتشاش دعوت کردند تا شما را بدبین کند. مثل همان کاری که در انتخابات 96 با تخریب رقبای آقای روحانی کرد.
مردم باید زرنگ باشند و حق را از باطل، تشخیص دهند.
صداقت
دوستان وبرادران یک لحظه سکوت لطفا":
یکی پیام پیایان داعش رو میده اون یکی سریع پیام پایان فتنه!! اما کسی خبری نیاورد از شهید مدافع حرمی که کل حقوقش به 1500000 نمی رسید..!!!!! یا از افسرانی مدافع وغیر مدافعی که در حال ورود به نیمه دوم خدمتی هستند وسینه سوخته مردم ونظامند بادارا بودن زن وبچه،مبلغ کل حقوقشون به 2600000 هم نمی رسه!!!!!! چه بگویم از جوانانی که شغلی ندارند؟!!!! وزنانی که بخاطر نداری!!!!!!!عزیزان دل ، سالهاست سنگرهای اقتصادی ما توسط دشمن فتح شده!و نوامیسمون رو.........!!؟؟؟ اینقدر پیام پیروزی مخابره نکنید...بداد مردم واسلام برسید....