پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

علت بازگشت نمایشگاه کتاب به مصلای تهران

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 578712
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت شهر آفتاب علت بازگشت نمایشگاه کتاب به مصلی را بیان کرد.
علت بازگشت نمایشگاه کتاب به مصلای تهران
به گزارش جهان نيوز، سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره علت برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، اظهار داشت: براساس توافقنامه‌ با شهرداری و متناسب با نیاز ناشران، مشکلات شهرآفتاب رفع می‌شود اما به دلیل برخی از تغییرات در شهرداری و اینکه امکان ساخت و ساز سالن‌ها میسر نبود، امسال نمایشگاه به مصلی برمی‌گردد.

وی درباره نقش رسانه‌ها در مسائل اخیر کشور نیز گفت: رسانه‌ها رکن پنجم حکومت هستند تا فضای بحران را کنترل کنند. بعد از دو روز اولیه اغتشاشات، رسانه‌ها فضای دقیق را درک کردند و به خوبی عمل کردند.  امروز امنیت مزیت اجتماعی و منطقه ای و جهانی ماست که خیلی‌ها تلاش می‌کنند آن را به خطر بیاندازند.

صالحی درباره جشنواره‌های فجر و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: جشنواره فیلم، تئاتر، عکس و موسیقی فجر با قوت در حال برگزاری است که امیدواریم مردم با استقبال، کام هنرمندان را شاد کنند. امیدواریم فضای اجتماعی به گونه‌ای نشود که براین جشنواره تأثیر گذارد.

وی در خصوص ارتباط مردم با سوی مسئولان برای رفع مشکلات کشور نیز گفت: ارتباط مسئولان با مردم باعث می‌شود مشکلات در تفاهم حل شود و قطعا این فضا به رفع مشکلات کمک می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت کاهش بودجه‌های قرآنی گفت: شرایطی که برای دولت میسر بوده باعث شده تمام تلاش خود را برای ارتقا منابع قرآنی داشته باشیم اما امیدواریم در این زمینه شاهد مشارکت بیشتری از سوی مردم باشیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *