پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
در هیئت دولت مطرح کرد؛

بررسی طرح تعطیلی یک‌ماهه مدارس در زمستان

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 578707
رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به آلودگی هوا در زمستان گفت: طرحی را ارائه کرده‌ایم تا کلاس‌های درس دانش آموزان در استان‌های سردسیر و تهران یک‌ماه زودتر آغاز شود و در مقابل، یک‌ماه در زمستان تعطیلی داشته باشیم.
بررسی طرح تعطیلی یک‌ماهه مدارس در زمستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به آلودگی هوا در زمستان گفت: طرحی را ارائه کرده‌ایم تا کلاس‌های درس دانش آموزان در استان‌های سردسیر و تهران یک‌ماه زودتر آغاز شود و در مقابل، یک‌ماه در زمستان تعطیلی داشته باشیم.

عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست امروز(چهارشنبه 13 دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 67 آلودگی هوای تهران در فصول سرد ناشی از کامیون و اتوبوس‌های درون شهری است و تنها 3 درصد مربوط به اتومبیل‌ها است.

وی با بیان اینکه بیشتر آلودگی هوا، حاصل گازوییل است اظهار داشت: طرحی را ارائه کرده‌ایم تا کلاس‌های درس دانش آموزان در استان‌های شمالی و سردسیر و تهران یک‌ماه زودتر آغاز شود و در مقابل، یک‌ماه در زمستان تعطیلی داشته باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *