سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

پلاسکوی جدید ظرف ۲ سال ساخته می‌شود

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 578664
سخنگوی کمیسیون عمران از بازدید اعضای این کمیسیون از روند ساخت پروژه ساختمان پلاسکو خبر داد.
پلاسکوی جدید ظرف ۲ سال ساخته می‌شود
به گزارش جهان نيوز، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از روند آغاز ساخت پروژه ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این بازدید در هفته آینده انجام شود.

وی به جلسه اخیر اعضای کمیسیون عمران با مسئولان شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان درباره علت تاخیر در ساخت ساختمان پلاسکوی جدید اشاره کرد وافزود: مسئولان شهرداری و بنیاد مستضعفان در این جلسه عنوان کردند که قرار است پروژه  از روز(جمعه 10 آذر) کلید زده شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: لذا بازدید کمیسیون عمران در این راستا انجام می‌شود که آیا ساخت ساختمان در موعد اعلام شده آغاز شده یا خیر؟و اگر ساخت پروژه کلید خورده در چه مرحله‌ای است، آیا پروانه ساخت ساختمان دریافت شده؟

بدری با بیان اینکه قرار است این ساختمان ظرف 2 سال آینده تکمیل شود،اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران پیگیر ساخت پلاسکوی جدید هستند تا مالکان این ساختمان به حق و حقوق خود برسند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *