کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مرتضی اشراقی

نوه امام: مردم وحدتشان را به رخ‌مخالفان نظام بکشند

13 دی 1396 ساعت 10:21

مرتضی اشراقی نوه امام(ره) در پیامی از مردم خواست که با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعی وحدت همیشگی را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران بکشند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(ره) در پیامی که آن را در اختیار تسنیم قرار داده تاکید کرده است که "متاسفانه عده‌اى فرصت‌طلب از دغدغه و دل نگرانى و مطالبات به حق اقتصادى و معیشتى مردم سوء استفاده کرده و با بر هم زدن نظم عمومى جامعه و تخریب اماکن عمومى و مذهبى باعث تضییع حقوق مردم شده اند."

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الگوی مطلوب حکومت حضرت امام(ره) کاملاً روشن است؛ این الگو، جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و با هدایت و رهبری ولایت فقیه است که نقش ستون فقرات نظام را دارد.

این الگو اساساً قابل خدشه نیست؛ زیرا پشتوانه رای 98 درصدی مردم و تایید ولایت فقیه را دارد و اگر کسی این اصول را نپذیرفت بی تردید در اعتقادش به امام و جمهوری اسلامی و آراء عمومى باید تردید کرد.

این را باید دانست که در اندیشه حضرت امام، ولایت فقیه پایه و اساس کشور است و پشتیانى از ولایت فقیه ضامن آرامش و امنیت کشور میشود؛ همانگونه که ایشان فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبى نرسد.

متاسفانه عده‌اى فرصت‌طلب از دغدغه و دل نگرانى و مطالبات به حق اقتصادى و معیشتى مردم سوء استفاده کرده و با بر هم زدن نظم عمومى جامعه و تخریب اماکن عمومى و مذهبى باعث تضییع حقوق مردم شده اند.

حمایت‌هاى عجیب سران کشورهاى متخاصم و افراد منفورِ ضد ملت ایران از این آشوبگران نیز خود جاى بسى تامل دارد. 

یقیناً صف عموم مردم ایران اسلامى از آشوبگران جداست و همه ى مردم عزیز ایران اسلامى در شرایط کنونى کشور، باید با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعى، وحدت همیشگى شان را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران، بکشند و مانع از سوء استفاده ى جریان تخریب گر از احساسات مردم شوند.

توصیه‌اى نیز به مسوولان اجرایى و قانونگذارى کشور، در تصویب بودجه عمومى سال آینده کشور حتما وضعیت معیشت جامعه در تصویب مصوباتتان لحاظ گردد که این وظیفه قانونى و شرعى همه ى مسوولان اجرایى و قانون گذارى کشور است که به طبقه محروم و ضعیف جامعه که صاحبان اصلى کشور هستند، نگاه ویژه اى داشته و در رفع مشکلات معیشتى ایشان اهتمام ورزند. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامى می‌فرمایند: مهم‌ترین مسأله‌ دستگاه ما و نظام جمهورى اسلامى کوشش براى رفع فقر و محرومیت در جامعه، و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم است.

مرتضى اشراقى
١٣ / 10 /96


کد مطلب: 578615

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/578615/نوه-امام-مردم-وحدتشان-رخ-مخالفان-نظام-بکشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com