چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
گوهر خیر اندیش:

تئاتر می تواند به آرامش روحی انسانها کمک کند

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 578576
بازیگر مشهور سینما و تئاتر گفت: امیدوارم اهمیت به فرهنگ هنر نمایشی ادامه داشته باشد، چرا که مردم هم از تئاتر استقبال می کنند.
تئاتر می تواند به آرامش روحی انسانها کمک کند
به گزارش جهان نيوز، گوهر خیر اندیش بازیگر سینما تئاتردر خصوص استقبال مردم از سالن های جدید تئاتر گفت: امیدوارم مردم بیشتر سالن‌های جدید را بشناسند و در این سالن ها حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مردم فقط متمرکز به تئاتر شهر، ایرانشهر و شهرزاد نباشند، چرا که می توانند از سالن های پردیس تئاتر تهران استفاده کنند تا این مرکز هم  رونقی داشته باشد.

بازیگر «ملاقات بانوی سالخورده» در خصوص زیر ساخت فرهنگی عنوان کرد: هر کشوری که زیر ساخت فرهنگی مربوط به مسائل نمایشی و تئاتر نداشته باشد، واقعا ناقص است. به نظر من این اقدامی که شهرداری تهران و اهمیتی که به هنر نمایش اهمیت داده‌اند بسیار قابل ستایش است. سالن‌های پردیس تئاتر تهران بر اساس اصول ساخته شده است.

بازیگر «فصل نرگس» اظهار داشت: از مردم دعوت می‌کنم که به پردیس تئاتر تهران بیایند و زمانی را برای هنر نمایش اختصاص بدهند و تئاتر را تنها نگذارند. من گاهی اوقات هر شب دو تئاتر می بینم و شاهد استقبال مردم از تئاتر هستم.

خیراندیش در خصوص اهمیت به تئاتر خاطر نشان کرد: امیدوارم اهمیت به فرهنگ هنر نمایشی ادامه داشته باشد چرا که مردم هم از تئاتر استقبال می کنند؛ روح‌آدم‌ها نیاز به آرامش دارد تا بتوانند شرایط جامعه خانواده کار، تحصیل و به طور کلی شرایط جهان که روز به روز در حال انفجار و تغییر است را تحمل کند. تئاتر یکی از مواردی است که می تواند به آرامش روحی انسانها کمک کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *