کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زندگی‌نامه شهید جلال ابراهیمی

13 دی 1396 ساعت 9:23

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید ابراهیمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.


به گزارش جهان نیوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را بخوانید:

 جلال ابراهیمی اصل  سال1342 در روستای محمدشاه علیا از توابع شهرستان نقده در خانواده ای مذهبی و مستضعف چشم به دنیا آمد. بعد از طی دوران كودكی، وارد مدرسه شده و تحصیلات مقطع ابتدائی را با موفقیت به پایان رساند، اما به لحاظ مشكلات مالی و محرومیت موفق به ادامه تحصیل نشده و جهت تأمین مایحتاج و امرار و معاش خانواده به كار و تلاش در شغل های كشاورزی و دامداری پرداخت.

از آنجا كه در خانواده پاك و بی آلایش روستا پرورش یافته بود فردی متین و باوقار بود. با همه مهربان و صمیمی و در رفع مشكلات همنوعان خویش جد و جهد می نمود. به نظام مقدس اسلامی و خط رهبری حضرت امام علاقه فراوان داشت. از هر فرصتی جهت شركت در مراسمات و برنامه های انقلاب استفاده می برد و با آغاز جنگ تحمیلی دشمنان اسلام بر علیه انقلاب الهی امت شهیدپرور ایران عاشقانه جهت انجام وظیفه مقدس سربازی و حفظ و حراست از مرزهای كشور و دستاوردهای انقلاب به صف مجاهدان و دلاوران ارتش ایران پیوست و در مناطق عملیاتی فكه(جنوب) به پاسداری از كیان انقلاب پرداخت و با شایستگی مأموریت های محوله را به انجام رساند و مردانگی و لیاقت خود را به ثبت رساند. سرانجام به تاریخ67/4/21 در نبرد نابرابر دشمنان بعثی كافر در منطقه عملیاتی فكه، وجود افتخار آفرینش مفقودالاثر شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 578571

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/578571/زندگی-نامه-شهید-جلال-ابراهیمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com