جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۷۳

لیست جدید لیدرهای اغتشاشات را شناسایی کنید + عکس

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 578487
در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی دارید، گزارش کنید.
به گزارش جهان نيوز؛ حوادث تلخ چند روز گذشته که از اعتراض و تحصن به‌حق و مسالمت‌آمیز مردم عادی و معترض به گرانی و بیکاری و تبعیض آغاز شد، در نهایت به دست موج‌سواران و عناصر فرصت‌طلب داخلی و خارجی و به تحریک کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلاب، کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشیده شد. با این وصف، نه تنها مطالبات صحیح مردم به سرانجام مشخصی نمی‌رسد، بلکه به دلیل تخریب‌ها و ناامنی‌هایی که اغتشاشگران به ویژه در عصر شنبه نهم دی ماه در برخی میدان‌ها و خیابان‌های شهر و استان‌های کشور عزیزمان انجام دادند، اعتراضات شکل امنیتی پیدا خواهد کرد.
 
وب سایت گرداب از همه مردم درخواست می‌کند عناصر فتنه‌گری که سبب امنیتی شدن فضای مطالبات ارزشمند مردم شدند و به اموال عمومی و خصوصی مردم تعرض کردند، شناسایی نمایند تا برخورد قاطع سبب شود از این پس هر کسی با هر بهانه‌ای جرأت تخریب و آشوب را نداشته باشد و مردم نیز مطمئن شوند عاملان و خاطیان حوادث تلخ ابتدای زمستان 1396 به دست قانون سپرده شده‌اند.

در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارید، می توانید از طریق سایت گرداب (بخش تماس با ما و یا سامانه تعاملی گرداب) گزارش کنید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نفرین به دهنهایی که بر ضد نظام باز شود
Iran, Islamic Republic of
ونفرین به کسانی که بهانه دست این مزدوران داده اند
مردم حق دارند به گراني,بي عدالتي ,اختلاس و هر گونه انحراف مديران و مسئولان در هر سه قوه معترض و منتقد باشن و با صداي بلند فرياد بزنند .
اما... حساب اين مزدوران بي شرف خائن از حساب ملت جداست. اين بي پدر و مادرها ,به گونه اي تربيت شده و آموزش ديده اند كه بي بهانه و با بهانه جفتك پراني كرده و هرچه كه اربابان غربي و عبري و عربيشون دستور داده اند بي كم و كاست اجرا كنند و هر از گاهي براي كشور ونظام وملت دردسر و مشكل ايجاد كنند ودشمنان وحشي و خبيث را در رسيدن به اهداف شومشون كمك كنند. يه روز به اسم تقلب انتخاباتي,روزي ديگر به اسم گراني, روزي ديگر به اسم حقوق بشر و آزادي و كوفت و زهر مار ...به هرحال اينها عروسكهاي خيمه شب بازي بيش نيستند و صحنه گردان اصلي كسان ديگري هم در داخل و هم در خارج كشورند.
مسئولين ارشد دولت فعلي بايد دست از ساده لوحي و خوش بيني افراطي به دشمنان بردارند.اين جماعت بايد قبول كنندكه با گرفتن ژست روشنفكري و از اين قبيل ادا واطوارهاي غرب مآبانه و عدم مقابله با فعاليتهاي موذيانه و خرابكارانه دشمنان و دست نشاندگان داخلي و خارجي آنها در فضاي مجازي ,جز اينكه به مسموم نمودن فضاي حاكم بر كشور و فريب تعداد زيادي از قشر جوان غافل و بي خبر از دنياي سياست و پيشبرد اهداف شوم دولتهاي وحشي غرب و صهيونيستي كمك كنند , نتيجه ديگري نخواهند گرفت.
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود
Canada
آقایان نکنید این کار را زشته.
بخدا این کار خیلی زشته.
الان جو گیر هستید ولی در آینده خودتان رویتان نمی شود که به بچه هایتان بگویید عکس مردمی که از بیکاری اعتراض داشتند را در اینترنت منتشر می کردید تا بقیه آدم فروشی کنند.

از شما بعید بود این کار.
سایتهای زرد تندرو این کار را می کنند شما باید بهشان تذکر می دادید که رفتار اسلامی چیست. نه اینکه خودتان هم این کار زشت را تکرار کنید
چی شد چرا تو ترسیدی ؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نکنه عکس خودتم داخلشه ؟!!!!
Canada
خیر
ف ر
Iran, Islamic Republic of
ای برادر تو چقدر ساده هستی این افراد خرابکار را خودشون داخل مردم که هروقت اعتراض دار ند می ریزند تا مردم را اغتشاشگر جلوه دهند ومردم نتوانند اعتراض کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
و نفرین بر کسانی که برای شکست دولت راه را برای اغتشاش گران باز کردن
Iran, Islamic Republic of
و نفرین بر احمق‌هایی که این اراجیف را باور کردند و هنوز هم نفهمیدند که اساسا خود دولت به اندازه کافی گند زده نیازی به هیچ حرکتی نیست
Iran, Islamic Republic of
و نفرین بر بی شعوری که جاده صاف کن آمریکا شد به بهانه زمین زدن دولت
Iran, Islamic Republic of
خوددولت با برجام زمین خورده واعلام گرانی های گسترده ،ناکارامدیش رابیش از پیش اشکارکرد ومردمی که به اوامیدبسته بودند را دچارشوک ناامیدی کرد باید به مردم حق داد ودرمیدان مقصری جز خود دولت وجود ندارداگررقیبان انتخاباتی قصد جنجال علیه دولت را داشتندبا بزرگواری نتایج ان انتخابات شبهه ناک را برای حفظ مصلحت نظام نمی پذیرفتند.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر نقشه شوم مخالفان دولت در هم پیچیده شد
نکن این کارو گلابی برجام
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
رحمان
دولت زدن نمی خواهد. هیچ کس اینقدر احمق نیست که وقتش را برای زمین زدن دولت صرف کند
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
رحمان
دولت یک عامل برای شکست دارد و آنهم بی برنامگی و فساد و اشرافی گری اعضای دولت است
Iran, Islamic Republic of
نفرین بر کسانی که منفی دادند
Iran, Islamic Republic of
آقايان تورا خدا سر از برف در بياوريد اين چهره ها را نگاه كنيد وسن سال آنها ببيند سر ليدر چيه. اينها كجا آموزش براندازي ديداند كجا اينها ضد انقلاب هستند تحت فرمان ترامپ و باراك وسلمان جواناني كه در جامعه از سر بيكاري هيجان زده شده اند فشار اقتصادي يا براي خود يا براي هم نوع خود را بروز مي دهند اين شورش دوسه روز ديگر تمام ميشود اگر ممكلت ازاين وضع خارج نشود حتما" اين جوي آب كنترل شده تبديل به سيل ويرانگري ميشود كه ديگر نه اصول گرا ميشناسد نه اصلاح طلب هر آنچه است با خود مي برد
اینا بعضی هاشون اجیر شده اند . تو شهر ما که اعتراف کردند که پول گرفتند . همین جوانان هستند که می تونن هر کاری بکنن
Iran, Islamic Republic of
ببخشیدا سر لیدر مگه باید شاخ داشته باشه یا قیافش شبیه اراذل باشه !!!!!!!!!!! شما قاتل شهید احمدی روشن رو یادت نیست ؟؟ چه قیافه مظلوم و آرومی داشت ... یا همین عبدالمالک ریگی !! وقتی داشت تو تلویزیون حرف میزد انگار که این همون آدم جانیو جلاد نبود که اونطور مردم رو به گلوله میبست و سرهاشون رو میبرید.
حالا بازم بگو سر از برف بیرون بیارید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد قاتل شهيد احمدي روشن چندين ماه تحت آموزش سرويس جاسوسي اسرائيل بوده وكاملا آموزش ديده بودولي اين جوان 22 ساله از سر بيكاري واز سر پارك كوجه شان آمده وقاطي شده در ضمن يادمان باشد سركوب واعدام علاج درد نيست درمان حل مشكل بيكاري عدم تبعيض شفافيت قطع رانت خواري ومهمتر از همه مساوي در برابر قانون ميتواند راه گشا باشد
احمد.ن
Iran, Islamic Republic of
شما نگران نباش عزیزم
وقتی دستگیرشون کردند اون موقع مشخص میشه که از زور گرسنگی اموال عمومی رو آتش زدن یا از زور سیری!!!
Iran, Islamic Republic of
تو که گفته ای سرکو ب و اعدام علاج درد نیست اگر عضوی از بدن عفونت کنه گاهی با آنتی بیوتیک و داروهای دیگر معالجه می کنند و گاهی وقتها عضوی دچار سرطان میشه اگه شیمی درمانی جواب داد چه بهتر ولی گاهی جواب نمی ده و تنها راه برداشتن آن عضو مثلا کلیه یا آپاندیس یا قسمتی از روده و... از بدن است تشخیص موارد آن با عقلا است قاضی های با تجربه و...قران کریم نیز قصاص را گذاشته و گفته و لکم فی القصاص حیات یا اولی الالباب یعنی قصاص باعث زنده ماندن و زندگی برای شما می شود ای خردمندان. ببینید چرا قرآن آخر جمله می گوید ای خردمندان . چون افراد احساساتی می گو یند چرا باید کسی را که قتل کرده بکشیم یک نفر کشته شده ما هم یک نفر دیگر را بکشیم که چه . قرآن می گوید برای اینکه زندگی دیگران تضمین شود اگر قاتل را نکشید قتلهای بعدی برای او راحت تر از اولی است و ممکن است سری بعد دو نفر دو نفر بعد ده نفر ده نفر و بعد دست به جنایات بزرگتر بزند ولی وقتی او را بکشند هزاران نفر دیگر نیز از فکر کشتن دیگران به خود می لرزند و امنیت جامعه تضمین می شود البته همه کسانی که دستگیر شده اند که زندانی و اعدام نمی شوند بلکه در مورد آنها تحقیق می شود بازجوئی می شوند و مراحل دارد چه بسا یک نفر با یک شب بازداشت تنبیه شود و سربراه گردد .
Iran, Islamic Republic of
مگه ایران همین چند تا جوون بیکار رو داره !!!!؟؟ چرا بقیه جوونا که بیکارن اینطوری هیجان زده نشدن و باعث مرگ چند تا پدر و نوجوون نشدن ؟؟؟!!!!!!!!!!!! این کارها از فشار اقتصادی نیست از حروم لقمه بودنه.
Iran, Islamic Republic of
این کرم ها درآینده افعی می شوند باید له شون کرد .همین ها هستند که حسینیه وپرچم آتش می زنند.یه مشت دهن پاره که مطالبات مردم را به انحراف کشیدند.زندان واعدام حقشونه نسل بی شعور .
Iran, Islamic Republic of
خيلي جاهلي انشاالله تو يك روزي گرفتار ميشي
Iran, Islamic Republic of
تو و فتنه گرها رو وقتی اعدام کردیم، میفهمی کی گرفتار میشه. از آمریکا هم نظر بده، میایم سراغت.
مرگ بر سبز اموی و بنفش سلطنتی
ما جوانان پاک با بصیرت هستیم
Iran, Islamic Republic of
خودتان گرفتار می شوید جان کثیف تان تو فتنه ها از روی جهالت از دست می دهید نوکرهای بی مزد ومواجب
Iran, Islamic Republic of
قاتل اون پدروپسر که تو درود رفتند زیر ماشین آتش نشانی واون پسر 15 ساله وعمویش در خمین کشته شدندوخیلی های دیگر که قاتل هاشون امثال همین کرم کوچولوهای هیجان طلب هستند که فکر کردند چهارشنبه سوری آمدند.....وعربده حریف طلبی می کشیدند.هرکی خربزه می خوره تو چله زمستون پای لرزش هم بشینه آقا جون .
البته این نکته هم مهمه باعث و بانی اصلی، همان منافقان و حامیان فتنه 88در قدرت هستند که با ایجاد گرانی و بیکاری قصد دارند مردم را علیه حکومت بشورانند. مردم از آنها نباید غاقل شوند.
Iran, Islamic Republic of
تو پرتی یا خودت رو به اون راه میزنی؟! تو خودت لیدر فضای مجازی هستی.
سن و سال، مگه مانع اغتشاشه؟! تو از روی چهره شون تشخیص میدی گناهی ندارن و گرسنه اند؟! این حرف ها رو کی یادت داده مجازی گرد؟!
هیچ جوانی، به خاطر مشکل، بر علیه مقدسات نمیشورد و به اموال مردم بی گناه، آسیب نمیزند. این ها، اجیر شده اند. ببشتر از این توجیه نکن که متوجه میشیم دولت هم در اغتشاشات نقش داره. وگرنه در فضای مجازی، جوونا رو فریب نمیدادی.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز
شما (تو) همین حالا هم نمیفهمی چی میگی همان حرفهای شما بچه های خام باعث چند دستگی میشه.
اگر بلد بودید در کجا چه حرفی باید زده شود حالا این همه مشکل نداشتیم.
شماها چرا دولت را این همه میکوبید؟؟؟!!!
دو دلیل بیشتر نمیتونه داشته باشه ک
1 - یا واقعا در جهل مرکب هستید که مانند شیوخ نهروان دل مردم و رهبر را با حرفها ی جاهلانه میلرزانید؟!
2 - یا اینکه واقعا اجیر شده شیوخ نهروان وآموزش دیده آنها هستید.
زیرا که بالاخره رای گیری شده اکثریت مردم به تفکر رای داده اند شما حق توهین به منتخبین مردم را ندارید.
رای نیاوردن خط فکری شما دقیقا به همین دلیل است که اون سلیقه فکری تمامیت خواه بوده ومردم را رعیت خود وخود را ارباب نه مالک وقیم مردم ومملکت میداند.
شما اگر ولایت دوست ومردم دوست و خیر اندیش انقلاب وبه فکر آبروی نظام ورهبری بودید تابع فرامین رهبری بوده وبا منتخبین مردم ناسازگاری دو آتشه نمیشدید ونظام را اینچنین در مضان قضاوت دشمنان ایران اسلامی نمیگذاشتید.
شماها اگر بصیرت داشتید بخاطر رای نیاوردن وتصاحب قدرت این همه دست و پا نمیزدید.
البته دلتون با نظام و اسلام وایران بود قطعا از نظام و رهبری و منتخبین مردم هزینه نمیکردید.
با این وضعیتی که شماها درست کرده اید معلوم می شود که شما ها دلتون به نظام و انقلاب نسوخته بلکه خودتون را در سایه وپشت نظام مخفی کرده اید تا به اهداف اربابانتون که جز تصاحب سروت وقدرت چیز دیگری در سرندارند،برسید.لطفا مواظب رفتار وگفتارتان باشید تا نظام اسلامی آسیب نبیند وگرنه اگر سیل و طوفانی بیاید من و تو نخواهد شناخت .
لطفا بساط زور گوئی و تمامیت خواهی را جمع کنید ونظام را هزینه غفلت و زیاده خواهی خط فکری خودتون قرار ندهید.البته اگر نظام و رهبری و مملکتمون و دوست دارید.اللهم عجل لولیک الفرج
نظر خود را در مورد رای مردم در 88 و آنهایی که مقابل رای مردم ایستادند بگویید. الان کسی در مقابل رای مردم قد علم نکرده همان رای دهندکان ناامید از وعده های دروغین هستند که معترضند.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
ضد انقلاب دم وشاخ به ظاهر ندارد .از سر بیکاری برود جلوی کاخ نیاوران یپش روحانی هیجانش را خالی کند چرا مانند گرگ وحشی دست وپنجه ها جوان مومن را برید .با گلوله پدر وپسر بیگناه را شلیک کرد وشهیدشان کرد پرچم کشور با هزاران شهید گلگون کفن به اسم الله اکبر نقش بسته شد آتیش زد .مشکل برای امنییت کشور ولقمه دادن به سگهای وحشی امریکا و اسراییل خسارت هنگفتی به اموال مردم وبیت المال مملکت قانون دارد .این حرامی ها فقط حکمشان اعدام است ان شا ء الله .اگر جرات دارند دوباره بیایند با تیر مستقیم به اجداد کثیف شان می پیوندند
Iran, Islamic Republic of
اینا که هنوز به سن بازار کار نرسیده اند تا بخوان معترض باشن اینا فقط آب گل الود می کنند تا عده ای دیگربتونند از این آب ماهی بگیرند
Iran, Islamic Republic of
...
مالباخته
Iran, Islamic Republic of
یه متن رو دادن دست مسوولین و مردم مصاحبه شونده در رسانه میلی" فقر هست گرانی بیکاری هست ولی مردم باید از راه های قانونی اعتراض کنند" این راه قانونی و مسالمت آمیز دقیقا چیه؟ یک ساله که مردم بدبخت دارن به مسالمت آمیز ترین روش ممکن برای گرفتن پولهای چپاول شده شون توسط موسسات مالی تجمع می کنن.هر روز یه جا یه روز مجلس یه روز قوه قضاییه یه روز بانک مرکزی یه روز پاستور .چه کسی به اونها توجه کرد.این همه معلم ها ، بازنشسته ها ، کارگرهای بیکار شده به صورت کاملا مسالمت آمیز تجمع کردن.واقعا کی جوابشونو داد؟واقعا کسانی که میان میگن از روش های مسالمت آمیز اعتراضتون رو به گوش مقامات برسونین ، توی این مملکت زندگی نمی کنن یا خدایی ناکرده ............
مسافر
Spain
با بخش پایانی مطالب شما موافقم ، ولی مگه ما نماینده نفرستادیم مجلس که از حق مردم دفاع کنه و زبان گویا و قانونی مردم باشن ؟؟ پس چرا نمایندگان صدایی ازشون در نمیاد ؟؟!!! مگر این همه تورم و گرانی و بیکاری و قاچاق و بی بندوباری و آلودگی هوا و ... رو در جامعه نمیبینند ؟؟!!! حتما مردم باید بریزن تو خیابون و تظاهرات مسالمت آمیز راه بندازن ؟؟!!! با بودن نماینده چه به تظاهرات مسالمت آمیز (البته و صد البته مطالبه گری حق مسلم و قانونی یک ملت هست). پس نقش نمایندگان چیه ؟؟؟؟!!!!!
تنها یک جواب میشه براش پیدا کرد :
اگر انتخاب درست داشته باشیم و نمایندگان واقعی، دلسوز و انقلابی به مجلس بفرستیم اونوقت :
1- نماینده به 5.5 میلیون تومان حقوق نمیگه این که چیزی نیست.
2- بجای کار در مجلس با هواپیمای آنچنانی نمیره جام جهانی.
3- مثل مجسمه تو مجلس نمیشینه و فقط به سر لیست بودن در لیست امید دل خوش کنه.
4- بلندگوی افراد فتنه گر و در حصر نمیشه و هرازچندگاهی صحبت از رفع حصر بزنه.
5- دنبال سلفی گرفتن با حامیان فتنه و آشوب و براندازی نظام مقدس نمیشه.
6- در 20 دقیقه مهر تایید به برجام نمیزنه.
و................
پس اول ما مردم باید هوشیار باشیم و تنها راه هوشیاری چشم و گوش سپردن به فرمایشات رهبرمونه که در ابتدای تمام انتخابات ملاک و معیار افراد رو به روشنی برامون تفسیر میکنه تا گرفتار چنین روزهایی نشیم ولی افسوس هزار افسوس .......
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما آقای مسافر حق مطلب را تمام وکمال ادا کردی
وزارت کشور مجوز اعتراض نداد تا معترض واقعی و آشوب طلبان در هم قاطی شود و خودشان در این بلبشوی رسانه ای بازبیت المال را چپاول کنند
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم

یکی این معادله را برای ما حل کند:
دولت روحانی و طرفدارانش، ادعا دارند که اوضاع اقتصادی از زمان دولت احمدی نژاد، بهتر شده. همچنین معتقدند بدتر از زمان احمدی نژاد نداشتیم.
خب چطور مردم در بدترین زمان و بدترین اقتصاد، اعتراضی نداشتند، اما در زمان شما که مدعی هستید همه چیز خوب شده، اغتفشاش میکنند و به مقدسات توهین میکنند؟! یعنی مردم، در سخت ترین شرایط غیر از شما، تحمل کردند، اما در بهترین شرایط با شما، اغتشاشگر شده اند؟!
آیا اینطور نیست که یا:
اغتشاشات، برنامه ریزی دولت است، یا ادعاهای دولت روحانی در مورد اقتصاد زمان خود و احمدی نژاد، دروغ است؟!
غیر از این دوحالت، چه حالت منطقی دیگری وجود دارد؟!
باید دید دست چه کسی از آستین اغتشاشات کور، بیرون می آید!
Iran, Islamic Republic of
سوال همینه باید دید چه کسانی راه را هموار کردند برای اغتشاشگران
Iran, Islamic Republic of
روحانی ناخواسته راه را هموار کرد برای اغتشاش از طریق:
ضعیف نگه داشتن اقتصاد
تضعیف سرویس های اطلاعاتی و عناصر انقلابی آن
عدم نظارت بر فضای مجازی
عدم تشکیل جلسات شورای عالی فضای مجازی
سخنرانی های تحریک کننده همچون طعنه به سپاه پاسداران
اعلام همزمان حذف یارانه بگیران و افزایش 50 درصدی قیمت سوخت
سکوت در روزهای اولیه اغتشاش برای برآورد میزان حضور مردمی جهت موضع گیری
حضور مشکوک نخست وزیر روباه پیر انگلیس صغیر در روزهای اخیر
زبان تهدید علیه قشر کارگر و تحریک آنان
تحریک منافقین با حمایت از منافقین اعدامی دهه 60
و...

بازم بگم؟!
Spain
البته بعید به نظر میرسه ناخواسته باشه !!!!!!!!!!!!
به نظر من ناخواسته هم نبود قافیه برای شعارهای برجامی و تقصیر دولت قبل و طعنه به سپاه خیلی تنگ بود این بار با اغتشاش و توهین خود را خواستند مظلوم جلوه دهند و دهان معترضین را ببندند
Iran, Islamic Republic of
راه اغتشاش چرا هموار شده را دولت باید جواب دهد. چراکه طرف مقابل دولت، مردمند که منتقدند، نه اغتشاشگر. میبینید که همه شان هم، طرفدار نظامند. پس دلیل اغتشاش، سمت مردم نیست. اغتشاشگران هم، منتقدان نیستند.
پس دولت باید پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که برای نابودی دولت راه اغتشاشگران را هموار کردند باید پاسخگو باشند
مسافر
Spain
علیکم السلام.
اتفاقا مطلب شما کاملا واضح و روشن بیان شده بزرگوار ...
1- اغتشاشات خواسته یا ناخواسته همین دولته تا نوک پیکان اعتراضات رو به سمت رهبری جامعه بگیره و خود رو تبرئه کنه و بگه که رهبری نگذاشت که برجام پیش بره وگرنه اوضاع خوب بود...
2- ادعای دولت در مورد اوضاع اقتصادی دولت نهم و دهم و در مقایسه با دولت یازدهم و دوازدهم کاملا از روی کینه ورزی با رئیس جمهور قبلیه. ظواهر به روشنی گویای این مطلبند. (هرچند رئیس جمهور قبل در این دوران حال و احوال نرمالی نداره و شدیدا خارج میزنه)
3- رئیس جمهور فعلی، ناکارآمدیش رو داره با این مطلب که «بخشی از خواسته مردم آزادیهای اجتماعیه» داره ماله کشی میکنه و مشخصه به دنبال جمع شدن ناآرامیها نیست ... فارغ از اینکه این اغتشاشات تا حالا داغ چه جوانان و نوجوانانی رو به دل خانواده ها گذاشته ...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مردم در فشار اقتصادی هستند اونوقت رئیس جمهور یک بار میاد بحث انحرافی شنود را مطرح می کنه می گه پیامبر هیچ وقت شنود نمی کرد یک بار میاد بحث دعای ربنای شجریان را به عنوان مشکل مهم جامعه مطرح می کنه یک بار میاد پهنای باند اینترنت را به عنوان مشکل مردم مطرح می کنه واقعا اینها مشکلات درجه یک و دو مردم است؟ یا مشکل بیکاری و معیشت و با سیلی صورت را سرخ نگه داشتن؟ . واقعا این حرفهای بچگانه و دیگر بی کفایتی های مسئولین بوده که بلای جان مردم شده مجلسی ها هم که قربونشون برم فقط گویا برای آقایی ساخته شدن و ...با اغتشاشگران قاتل و جنایتکار باید برخورد کرد . برخورد محکم و باز دارنده .ولی باید ما ملت فکری اساسی برای انتخابات های بعدی بکنیم و کاملا با شناخت و تحقیق و پختگی رای دهیم شوخی بردار نیست سرنوشت چهار سال مان به رای یک روزه بستگی دارد چه مجلس چه ریاست جمهوری چه شوراهاو...
مرگ بر فتنه گران قصر نشین اشرافی
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
زیرا که تأثیر اشتباهات عمدی وسهویشماها هنوز مردم هزینه های زیادی خواهند پرداخت.
سینا مهاجر
Germany
اینها عوامل نادان و هیجان زده یا اجیر شده هستند. با "لیدر" نامیدن آنها برایشان پروفایل مبارزاتی می تراشید.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خدا نصیب هیچ جوانی نکنه لکه ننگ ورسوایی چیز دیگری بجا نذاشتند لعنت خدا برلیدر های کوچک وبزرگشان وتحریک کننده هایشان برای کشتن مردم بیگناه می گی هیجان؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید اینا اعدام بشند و به فکر مزخرفاتی مانند رافت و بخشش بو گناه دارند نبود .همه ایناسابقه دارند و چند بار باید یک نفر به زندان بیفته ،بابا اینا ارزش زندگی ندارند،ترحم بر پلنگ...دیدید دیگه آبرو نظام و ایرانی رو این وحشیا بردند
Iran, Islamic Republic of
این اراذل در حد لیدر بودن نیستند. بزرگ شان نکنید. چند تا آشوبگر و اراذل و اوباش بیشتر نیستند.
Iran, Islamic Republic of
برای مجازات وبه جهنم رفتنشان خودت میگی آشوبگربزرگی اش بره قبرستان کجابود اگر هرجا دیده اید زود به سپاه اطلاع دهید
لیدرهای این جریانات در داخل نظام لانه کرده اند و رگ خواب ملت را دستشان گرفته اند. مردم آخرالزمانی باید این منافقان را رسوا کنند و از نردبان قدرت پایین بیاورند بعدا منتظر مهدی صاحب زمان باشند
Iran, Islamic Republic of
باید با عوامل آشوب و وحشیگریهای اخیر شدیدا برخورد شود تا اگر در آینده گروهی از مردم برای پیگیری مطالبه درست خود اعلام اعتراض کردند نگران سوءاستفاده عوامل دشمنان ایران نباشند.آسیب به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت خواسته ایرانی با غیرت و انسان عاقل نیست.حتی بسیاری از مخالفین نظام هم خواهان سلب امنیت و آسایش مردم و تخریب اموال عمومی نیستند.
Sweden
مگه تظاهرات مسالمت امیز مشهد این افساد طلبا و دولتی چه نظری داشتند؟ ما.مسالمت امیز بودیم ولی به ما میگویند شما مردم را مایوس کردید و باعث اغتشاشات اخیر بودید! این دولتی ها و افسادی ها فقط دروغ بلدند.
افروز
Iran, Islamic Republic of

واقعا متاسفم اینقدر مردم چشم خود بر حقیقت می بندند
بهترین دولت دولت روحانی واقعا دمش گرم
لطفا نظر دیگران احترام بگزارید
Iran, Islamic Republic of
جناب افروز؛
ببینید قرار باشد بازی با کلمات کنید، اینجا جاش نیست. اینجا جای بحث علمیست، نه قربون صدقه این و اون رفتن. افتاد؟
خب اگر نظر مردم را معیار قرار دهیم، مردم امروز، از زمان دولت قبلی، ناراضی ترند. چراکه اون زمان، هیچ اعتراضی نداشتند. اغتشاش و فتنه هم نکردند. پس اوضاع در این دولت، بهتر نشده.
این را برای شما گفتم که میگویید به نظر مردم احترام بگذاریم. خب مردم ناراضی هستند. احترام بگذار. چرا از دولتی که مردم ازش ناراضی هستن دفاع میکنی ای ضد مردم؟!
اما اگر نظر عقل را ملاک قرار دهیم نه مردم، از نظر سیاسی، افراد توهین گر بیشتر شده اند و تجمل گراها پرروتر. از نظر فرهنگی، نه فرهنگ کار رشد کرد، نه فرهنگ دینی. از نظر اقتصاد هم، با توجه به حقوق و دستمزدها از یک طرف و هزینه های خانوار همچون کرایه خانه های سرسام آور، قیمت مایحتاج، و نرخ های مالیات و عوارض و قبوض، فکر نمیکنم نرخ قدرت خرید، واقعا رشد کرده باشد! یا مثلا تولید ملی، همزمان با افزایش سطح فناوری های تولیدی، رشد کرده باشد! فروش نفت که نشد کار! مردم نفت را که نمیخورند. باید پول نداشته اش را به دلار نزدیک به 4 تومن، برویم آدامس و سنگ پا و چوب بستنی و پورشه و مازراتی بیاوریم! اینا چه بهبودیه؟!
یا مثلا در حوزه دغدغه مند مسکن، چه پیشرفتی حاصل شد؟! تمام عملکرد این دولت، به برجام و تلگرام و کتاب حقوق شهروندی گذشت. حالا جرأت داری برو به یه استاندار بگو خوب کار نمیکنی. بگو همفکران آقای روحانی چطوری با حقوق شهروندی آشنات میکنن.
پس در نگاه عقلانی هم، گرچه قبلا گل و بلبل نبود، هنوزم نیست. بلکه بدتر هم شده. حداقل اینه که روحانی به وعده هاش عمل نکرد.
این ها نشون میده حمایت جنابعالی از روحانی، کاملا غلط و از روی غرض ورزی و اهداف سیاسیست. پس این تویی که باید اول به عقل و حق، سپس مردم احترام بگذاری و بابت فریبی که خوردن، ازشون دلجویی کنی. نه ما.
این ها رو گفتم تا فکر نکنی بحث، اون چیزیه که تو سایت ها و وبلاگک های زرد، انجام میدی. جرأت داری بیا اینجا استدلال بیار. والسلام
Iran, Islamic Republic of
توراست می گویی دولت روحانی برای دوستان و دوربری هاش بهترین هست . مردم چشم خود را واقعا برحقیقت بستند به روحانی رای دادند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر حیله مخالفان دولت شکست خورد
...
Iran, Islamic Republic of
روحانی ناخواسته راه را هموار کرد برای اغتشاش از طریق:
ضعیف نگه داشتن اقتصاد
تضعیف سرویس های اطلاعاتی و عناصر انقلابی آن
عدم نظارت بر فضای مجازی
عدم تشکیل جلسات شورای عالی فضای مجازی
سخنرانی های تحریک کننده همچون طعنه به سپاه پاسداران
اعلام همزمان حذف یارانه بگیران و افزایش 50 درصدی قیمت سوخت
سکوت در روزهای اولیه اغتشاش برای برآورد میزان حضور مردمی جهت موضع گیری
حضور مشکوک نخست وزیر روباه پیر انگلیس صغیر در روزهای اخیر
زبان تهدید علیه قشر کارگر و تحریک آنان
تحریک منافقین با حمایت از منافقین اعدامی دهه 60
و...

بازم بگم؟!
Iran, Islamic Republic of
آقا من همه رو میشناسم :
اون بالایی ها بیکارهای تحصیل کرده اند
اون بعدی ها فقیران زیر پا مانده اند
یه سری هم دلشون از اختلاس های امت واحده اسلامی درد داره
اون آخری هم فکر کنم وام میخواسته ولی پول وام رو داده بودن به لبنان
Iran, Islamic Republic of
یکی شون هم خودتی که از مجازات قاتلان مردم، ناراحتی. اشک تمساح نریز. اغتشاش و رعب و وحشت، افساد فی الارض است و حکم افساد فی الارض اعدام
Iran, Islamic Republic of
استان کرمانشاه!!!!!!!!!!!!!!
یکسری جوان از اقصی نقاط کشور و از اقشار مختلف برای کرمانشاه هر آنچه که داشتند را برای کمک به کرمانشاه دریغ نکردن و نمیکنند و کسانی در کرمانشاه و بنام کرمانشاه اینگونه، بعید است کرمانشاهی و یا ایرانی باشند
علی
Iran, Islamic Republic of
حق واقعی مردم این است که دولت و مجلس به جای بهانه جویی و غفلت به وظایف خود بویژه در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل کنند.
Iran, Islamic Republic of
این کارا رو ساواک هم می کرد. به جای این کارها شغل درست کنیدو معیشت رو درست کنید. به فکر آبروی مردم باشید. مردم شب عیدیه خیلی گرفتارند. به والله گرفتارن
سرباز م
Iran, Islamic Republic of
همه چی رو ربط ندیم به بیرون و دشمن. وقتی کارگر میبینه حداقل حقوق رو هم سر ماه بهش نمیدن چندتا جوون بیکار تو خونه داره اما یه مسیول برا اوقات فراغت فرزنداش داره میلیون حقوق میگیره بعدش ذخیره نظام میشه خودتون قضاوت کنید باید چکار کنه؟مجوز تجمع هم که نمیدن. دوستان حداقل با انصاف باشید.