پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱۲۲

اظهارنظر عجیب ترانه علیدوستی درباره اغتشاشات اخیر

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 578454
ترانه علیدوستی در توییتر درباره اعتراضات و فتنه انگیزی های اخیر و شیوه برخورد با آشوبگران اظهارنظر کرد.
به گزارش جهان نيوز، ترانه علیدوستی در توییتر نوشت: «به نوبه خودم خواهش میکنم این رویه رو همینجا متوقف کنید. با مردم معترض برخورد فیزیکی نکنید، خشمشون رو درک و آرومشون کنید. با هر نگرشی امانت دار جون و سلامتیشون باشید; چه معترضین چه بازداشت شده ها; انتظار داریم در امنیت باشن و در پناه قانون.»

https://jahannews.com/vdcamanmy49n0y1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamanmy49n0y1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی به نظر شما حرف اینا اونقدر مهمه که شما به عنوان خبر نشر ش بدین !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
والا حرف ترانه علیدوستی و مهناز افشار و پرستو صالحی برای مردم عادی اصلا مهم نیست خود رسانه ها بزرگشون میکنن و ایکاش کمی هم از اینور میدیدن من تا بخوای تو همین سایت جهان نظر گذاشتم در مورد معضلات اقتصادی و اعتراض کردم به گرانی نه الان فقط اصلا قبل از این شلوغیها ولی اعتراضم و اینجوری نشون دادم نه اینکه برم تو خیابون شیشه بشکنم، مسجد آتیش بزنم و ...دود این کارا به چشم خودمون میره به صحبتهای سردار قرارگاه خاتم هم نقد کردم ۳ بار نظر گذاشتم فقط برای اون خبر در نقد حرفاش که فقط یه بارش منتشر شد اما مسجد آتیش زدن و شیشه بانک و شکستن و حمله به پاسگاه پلیس و ...اینجور وحشی بازیها دیگه راه ننداختم چرا از اون طرف این بازیگران نسبتا محترم با اون حقوقهای نجومیشون که خودشون حقوق نجومی بگیرن که خود منم نقدم به حقوقشون هست نمیگن از اونطرف ماجرا اعتراض حق مردمه ولی شیشه بانک شکستن و به مسجد و حسینیه حمله کردن و ...چیه همه این کارا زمینه ناامنی و دخالت خارجی رو فراهم میکنه من نمیخوام ایران سوریه یا عراق یا لیبی بشه همونقدر که نقد کردم و میکنم با اینکارا هم مخالفم کشور داره به طرف تبدیل شدن به سوریه و لیبی پیش میره
Iran, Islamic Republic of
بعضیها خیال میکنند واقعا خیلی مهم هستنداصلا کسیحرف اینها تره خرد نمیکند اینها نمیفهمند تهدید چی هست امنیت چیه امریکا ورژیم صهیونیستی چه جونوری هستند ولی ایکاش سرشان رابیاندازند پایین بازی خودرا بکنند
Romania
باز کجا میشه فهمید اینها همون کسانی هستن
یا از مردم عوام هستن
United States
سلبریتی ها وهنرمندانی که از اشوبگران حمایت وتشجیع شان کرده اند بایدبخشی از خسارت مردم ومغازه هایان را بپردازند فردی که ماشینی را آتش زده گفته بخاطر حمایت مهناز افشار فکرکرده که کار درستی را انجام میدهد ! لذا در صورت اخذ جریمه ازاینا دیگر غلط بکنند ازاین غلط ها در آتی بکنند.اینها بنده پولندوشهرت
Iran, Islamic Republic of
خدای ناکرده قصد توهین به شخصیت ایشون نیست ولی این برادرمون درست میگن. به سمت زرد شدن پیش نرید
Iran, Islamic Republic of
بالاخره كم نيستن كه ، سلبريتينا
Iran, Islamic Republic of
این ها بازیگر هستند نه کارشناس مسایل اجتماعی. وقتی به کلانتری حمله می شه و حدود نیم ساعت باهشون بحث می شه ولی اثر نداره می خواهند کلانتری را خلاح سلاح کنند. اونوقت باید ایستاد و نگاه کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
نه منظور نشر این پرت و پلاها نیست منظور نشان دادن ماهیت ..... این بازیگرهاست که
معلوم شود توی فتنه ها چه نقشی را بازی می کنند
مردم فقط فراموش نکنند که این ها در راستای اهداف عربستان و اسرائیل و امریکا حرکت می کنند بعد میان سنگ ایرانی بودن به سینه می زنند !
یادتان هست وقتی فیلم فرهادی را عربستانی ها به سخره گرفته بودن ایشان می گفت ما مردمی با تمدنی هستیم ولی عربستانی ها نه
فرق این حرفها با آن حرف ها کجاست؟ و چرا؟(ضمنا فرهادی هم فرقی با این نداره).
Iran, Islamic Republic of
والا ب خدا اینا اختیار ... رو ندارن واسه مملکت میخوان ...کنن
Germany
کاملا موافقم.
خیلی ها حرف های بزرگترها رو گوش نکرده و نمی کنند
چه برسه به حرف این به اصطلاح هنرمندان که اوج هنرشون نمایش خیمه شب بازی با لباس های عجیب و غریب در افتتاحیه فیلم ها و مجالس مختلفه
Iran, Islamic Republic of
لطفا چرندیاتی ک از سلبریتی جماعت درمیاد رو نشر ندید واسه سایت و وقتتون ارزش قائل بشید.
Iran, Islamic Republic of
نه، اتفاقا به نظر من اینها رو نشر بدید تا جوونها بدونند که اینها کی اند. همین مواقع باید چهره واقعی این ..... رو که هنر این مملکت رو به لجن کشیده اند، به مردم و جوونها نشون داد.
Iran, Islamic Republic of
این سخنان یا نشانه دهنده ی نهایت ساده لوحی این افراد است، یا نشانگر نهایت خباثت. حال قضاوت با خودتان
Iran, Islamic Republic of
این زن و امثال او که با نقش آفرینیهای بدشون، زن ایرانی را یک موجود هوسباز و عیاش به دنیا معرفی می کنند، فقط برای آدمهای... مهمند. بدیهی است که یک زن ..... باید از این حرامیها حمایت کنه. قداره بندهایی که با ماشین آتش نشانی در درود، یک خانواده را عزادار کردند، اوباشی که در قهدریجان، مقر پاسگاه پلیس را آتش زدند و تا اسلحه خانه نیروی انتظامی پیش رفتند و پلیس مجبور به تیر اندازی شد را باید آرام کرد؟؟؟؟؟ غارتگران اموال عمومی، قاتلین بچه 15 ساله خمینی شهری و داعشی هایی که در شاهین شهر، از داخل ماشین به سمت عابرین، تیراندازی می کردند، فقط باید با مشت آهنین سرکوبشان کرد. ننگ و نفرین بر کسی که نام خودشون رو هنرمند و هنرپیشه گذاشته اند و آبروی هنرمندان واقعی و مردم دوست رو می برند. از خواننده های اصیل و ایران دوست، از هنرپیشه های در خدمت مردم و انقلاب، از اهالی موسیقی که فدایی ایران و ایرانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستند، انتظار داریم که پاسخ یاوه گوییهای این فرد ..... و امثال او را بدهند.
رشد یا عقبگرد
Iran, Islamic Republic of
بازیگران طاغوت در باره مد .لباس ... بیشتر حرف می زدن . ولی بازیگران امروز !!! در سیاست که بماند انتخاب مدیران کشور نظر وجهت هم می دهند ! مدتی است در برنامه های سیما الگو شده و برای جامعه نسخه های گوناگون می پیچند !! بنده گله مندم که چرا در بحث پزشکی صنعت معدن مهندسی ... از انها استفاده نمی شود !!!
Iran, Islamic Republic of
اين خانم چه برتري فكري علمي و تجربي نسبت به برخي بي سوادها دارد كه سخنانش بازنشر مي شود.
Iran, Islamic Republic of
هیچی در سن پایین به لطف فوتبالیست سابق بودن پدرش بازیگر شد مدرک تحصیلیشم دیپلمه ببین دیگه بچه فوتبالیست مرفهی بود که همه جور امکاناتی در اختیارش بود حالا فکرش و بکنید اگه بچه فردی از طبقه محروم جامعه بود دیگه سطح سوادش چقدر بود .
Iran, Islamic Republic of
خب دستشون درد نکنه.
Iran, Islamic Republic of
منظورش اين بوده كه قضيه جنايات كهريزك دوباره تكرار نشه.
Iran, Islamic Republic of
این مثلا بازیگر خودش با این طریق بازی و تیپ اشاعه دهنده اعمال در کهریزکه
United States
باشه برا کسایی که با کلت کمری به مردم شلیک میکنن یه چایی قلیون میزاریم شما رو دعوت میکنیم نصیحتشون کن
Iran, Islamic Republic of
تو كجا بودي ببيني ...
Iran, Islamic Republic of
هنوز تو درک این واقعیت عاجز هست که امنیت و قانون در سایه اقتدار و صلابت برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه که به بچه 14 ساله هم رحم نمی کنند ایجاد می شود . قضایای عراق و سوریه و سایر کشورهای منطقه هم از یک همچنین وادادگی های دولت عراق وسوریه در برخورد با داعشی ها و تکفیری ها شکل گرفت و رفته رفته ....
Iran, Islamic Republic of
عاجز نیست مغرضِ اینا از طرف نظام میدونن کسی براشون مزاحمت ایجاد نمیکنه از این بابت خیالشون راحته واسه همین هرجوری بخوان اظهارنظر میکنن .
Iran, Islamic Republic of
یه سری افراد معلوم الحال هستند
انتظاری هم نیست
نیازی به حمایت این تیپ آدمها نداریم
بنده خدا مشغول بازیگریه بی خوابی بهش غلبه کرده در هوشیاری کامل اظهار نظر نکرده
وحید
Iran, Islamic Republic of
یک بخشی از مشکلات امروز ما مربوط به‌طرز تفکر و سبک‌زندگی این هنرمندنماهاست موقع انتخابات هر کاری خواستند کردند و برای شخصی‌تبلیغ کردند که خودش و‌دولتش مسبب این اتفاقاته حالا پر رو پر رو مدعی هم میشن کاسبکارها از هنر فقط روابط آزادش و‌میفهممند از سیاست هم وسیله ای برای کسب قدرت امثال اون خاتمی فتنه گر و تاج زاده و... هستند کاش این آشوبگرا به جای محل زندگی و‌کسب وکار‌مردم عادی یه خورده به این بازیچه ها آسیب می زدند اونوقت می فهمیدیم که چی میگن ابن الوقت ها!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
این جوجه همونیه که میگه خدا براش ثابت نشده ..یعنی تا این حد ایشون مهمات هستند !!.. چقدر دمکراتیک و مامانم اینا! حالااگه ماشین آتشنشانی رو از بالا بندازن رو سر عشقت بازم از این بلبل زبونیا میکنی..نمیگم بچت نمیگم پدرو مادرت! این جماعت هنوز دندونای شیریشون نیفتاده به برکت امکانات این نظام معروف و پولدار و ..میشن بعد که دارن پرچم این مملکتو میسوزونن مال مردم رو میبرن و میکشن ژشت ماهتما گاندی به خودشون میگیرند..راستی شما ها همونایی نیستید که از این دولت و اون مجلس تکرار ی حمایت کردین همونهایی نیستین که پشت سر بی بی سی بودین و هستین و خواهین بود ..این وضع معیشتی حاصل دولت برگزیده شماهانیست خودبرتر بینای کوچولو..
Iran, Islamic Republic of
خانم متخصص که از روي کانالي با تحريف اخبار کوت کردي، در اصفهان حمله به فرماندهي انتظامي بوده با انواع مواد محترقه و سلاح گرم. با آرامش باهاشون برخورد ميشد؟ با گلوله اي که شليک شده و نارنجکي که به سمت کلانتري و سرباز صفر بيچاره پرتاب شده ميشه مگه گفتگو کرد؟!
خودت را زدي به حماقت يا واقعا کانال هاي تلگرامي اينچنيني با اخبار وارونه مغزت را پوک کردند؟

هنوز نفهميدي که مثلا حمله به نهاد حاکميتي چون فرمانداري، کلانتري و مقر نظامي در همون کشور آمال و آرزوهاتون جرمش چيه که انتظار داري مثل سوريه مراکز نظامي تصرف بشه، سلاح گرم بيفته دست عده اي و بعد يکي يکي جنگ شهري را شاهد باشيم؟

افرادی مثل تو که سرشون از بس تو مزخرفات هالیوودی و نهایت کانال های خبری غربی بوده چه فهمی از امنیت ملیو و آشوب و کلاشینکوف دست دیوانگان و وضعیت سرباز بیچاره داری که در معرض تهاجم 60 نفر آدم وحشیه!

مگه به راهپیمایی تو خیابون شلیک شده؟ به تهاجم مسلحانه ولو با سلاح سرد و نارنجک دستی و کوکتولمولوتوف این هم با ورود به محوطه و اقدام برای خلع سلاح مجبور به شلیک شدند چیزی که در آمریکا از یک کیلومتری فقط با دونستن نیت طرف بهش شلیک میکردند!
لوریک
Iran, Islamic Republic of
بیا برو لباس نظامی تنت کن و برو به عنوان سرباز تو ی اون پاسگاه نظامی ببینم وقتی ببینی پاسگاه داره سقوط می کنه و اسلحه ها به دست معترضین می افته که در خوش خیالانه ترین حالت ممکن کار باهاشو بلد نباشن و ممکنه به خودشون آسیب برسونن ،چه غلطی میکردی؟ وقتی ببینی با اسلحه اومدن سمتت براشون بوس می فرستی؟واقعا برخی معلوم نیست چی هستن.پرچم کشوری که تو رو آدمت کرده رو آتیش زدن، یعنی به شرفت توهین کردن.بعد حرف مفت تحویل میدی؟دین که ندارید لااقل وطن پرست باشید.
Iran, Islamic Republic of
آفرین گل گفتی.
Iran, Islamic Republic of
آفرین گل گفتی.
United Arab Emirates
سلام
دوستی می گفت نقل قول از کسی یعنی اهمیت دادن به او...
اصلا فاز اینها فرق دارد...یه دنیای دیگه دنیای فانتزی هالیوود آنها دراین نظام ازجایگاهی تاحدودی ارزشی برخورداند...ولی اوج درخشش انها درهالیوودخودشیفته فراهانی است...

اخه چه توقعی از اینها داریم؟ ولی طرح این موضوع برای شناخت واکنشها خوبه... توپاریس وامریکای ایشون با کسانیکه اتش به پا می کنند چه می کنند ایشان حتمافیلم
زیاد دیدند...نیروهای پلیس
با امانت ازمهاجمان تشکر می کنند...
خیلی حرف دوپهلویی است...
همه فقط به هوش باشیم...
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
فدایی داریییییییییییییی...
سرباز رهبر
Iran, Islamic Republic of
یکی به این بگه بره روز جهانی کودک بیاد نظر بده..........
ابراهيم
Iran, Islamic Republic of
همين ها هستن كه اشوب گر بايد خطابشون كرد خدا لعنتش كنه ان شالله اگر واقعا همدرده با اين افراد بياد بينشون .
ستوده
Iran, Islamic Republic of
خود صدا و سیما ، سایتهای مدعی انقلابی گری عامل اصلی بزرگ شدن بازیگران و ورزشکاران معلوم الحال هستند . از خانم علیدوستی سوال کنید اگر ماشین و خانه یا مغازه خود شما رو یه عده ارادل اوباش آتیش بزنند ، برادرو یا پدرتان را بکشند باز همون ژست رمانتیک را خواهید گرفت . مسئولین قضایی و امنیتی کشورمسلما از شما و امثال شما بهتر میدانند با این یاغی ها چکونه برخورد کنند .
علوی
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده بود شما بگید با این آشوبگران چطوری برخورد بشه ، نکنه شما هم میخواستی از ایران بری ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کاش میشد از اغتشاشگران هم این خواهش رو کرد
Iran, Islamic Republic of
شما بفرما باهاشون با آرامش صحبت کن
Iran, Islamic Republic of
فمنیست این نتیجه عملکرد امثال شماست
محمد
...
مقدم
Iran, Islamic Republic of
يه مشت شدن اظهار نظر دهنده در اين كشور

اين اخباري كه رجانيوز داده جنايتهايي است كه داعشي ها و تكفيري ها دارن توي شهرامون انجام ميدن و مردم بيگناه و نظامي هاي عزيزمان رو شهيد ميكنن
United States
ای بابا شما باز هم که از این طیف خبر درست کردید. تا بحال شده یک کلام حرف حساب از دهن بیشتر این به اصطلاح هنرمندان دربیاد؟
عماد
Iran, Islamic Republic of
درست ولی ببینیداونا قانون سرشون می شه؟اوناباقانون وآرامش ما مشکل دارند.
United States
کجاش عجیبه بیشتر بازیگرا و خواننده ها هر وقت خبری میشه سر وصدایی ایجاد میشه مثلا میخوان بگن خیلی مردمی ان خیر سرشون افاضات اینجوری میکنن تا حالا که ما انتقاد میکردیم از گرانی و کامنت میذاشتیم چرا سکوت میکردن و تماشا ؟
Iran, Islamic Republic of
من توصیه میکنم شما به نوبه خودت سعی بفهمی در هر چیزی نباید اظهار نظر کنی
Iran, Islamic Republic of
تقصیر شما سایت های در پیتیه که این بی اخلاقهای بی پروا را به این شکل تبلیغ می کنید
Iran, Islamic Republic of
حالا این وحشیها شدن مردم معترض؟! غربیها هم قبلا به داعش هم میگفتن معارضان پیکارجو! ترانه علیدوستی بیدار شو سرکارخانم!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
چشم خانم نخود هر اش . هرچه شما بفرمایید . خسارت به مال مردم وملت بخوره اشکال نداره . راه بندان وکشتن ملت اشکال نداره فقط جون اراذل واوباش واجیر شدگان امریکا و اسراییل و عربستان ارزش داره
Iran, Islamic Republic of
بابا خانم شما برو عکی سلبریتی بگیر ترا سنن
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم علیدوستی اگه بچه خودت در جریان این اغتشاشات کشته میشد بازم همینقد ریلکس برخورد میکردی؟!بچه مردمو کشتن،جوون مردمو شهید کردن،اموال مردمو به آتش کشیدن،! آرامش همه رو بهم زدن،حالا نوازششون کنن،اونم چون شمای کمترین میخوای!همه چی بازی نیست خانم!شایدم یه منفعتی واست داره ما نمیدونیم!اصلاً شما کی باشی که نظرت مهم باشه؟!
Iran, Islamic Republic of
هنوز از زبان ترانه خون جوانان می‌چکد.جوانانی که بخاطر شعار زن، زندگیِ حیوانی قربانی شدند .
علی
Iran, Islamic Republic of
...هم حرف زد فقط جون اغتشاش گران مهم است مردم عادی و نیروهای جان به کف جانشان را از سر راه اورده اند
م
Romania
از نظر مردم اراذل اوباش فرقی با هم ندارند چه چندتا لات چاقو کش چ چند تا هنرپیشه ی بیسواد..چ.ن هردو از یک جا تغذیه میشوند ووظیفه ی همپوشانی هم را دارند
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از اینکه ذات این افراد را مشخص می کنید سر کار بازیگر نما از خودت سوال کن پس تکلیف شوهر بدبخت حافظ نظم من چیه باید با سرشکسته بدن کوفته به خانه برگرده همسر من نباید در پناه قانون باشه از نظر شما فقط معترضان ا
حمید
Iran, Islamic Republic of
شایدبرای شما هم اتفاق بیافتد! جهان نيوز: چند شب گذشته در شهرستان دورود استان لرستان، آشوبگران راننده یک خودروی آتش نشانی آماده باش را از خودرو پیاده و سوار آن می شوند و روی پل هوایی راه آهن دورود رها می کنند. خودرو در سرازیری، پرایدی که فرزند و پدری سرنشین آن بودند را زیر گرفته و هر دو سرنشین در دم جان باختند. متاسفانه حنا دختر خردسال و پدرش علی منصوری جان خودشان را از دست دادند!!!
Iran, Islamic Republic of
بدبختانه فهم و شعور اینا به حدی که تا برای خودشون اتفاق نیفته نمیفهمن
گلاره
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حنا دختر خردسال و پدرش علی منصوری جان خودشان را از دست دادند!!! خیلی عالی بود .
Russian Federation
...
Iran, Islamic Republic of
باید ثروت های نجومی مسئولانی که چهل سال گذشته
به ناحق آن همه دارایی های افسانه‌ای کسب کرده‌اند مصادره و در اختیار کمیته امداد و هلال احمر و زلزله
زدگان و بیکاران قرار داد تا ریشه فتنه بخشکد.
باید آتش فتنه بال و پر فتنه‌گران را بسوزاند.
تا ملت و مملکت آرام شود.
Iran, Islamic Republic of
اون بنده خدایی ام که ماشین و اتوبوسشون رو آتیش زدن هم دریابید لطفا خانم علی ستیزی
میلاد
Iran, Islamic Republic of
آخه عجب حکمی دادی نکنه یوقت دق کنی بازداشت شده ها چه غلطی کردند که بازداشت شدند پدر وپسر تو یسرکان چه گناهی داشتند زیر خروارها خاک خوابیدند تویسرکان ومشکین شهر وجاهای دیگر خسارت جانی مالی خوردند پرچم جمهوری اسلامی با خون جوانان پاک برافراشته شد آتیش زدند مسجد قدیمی تاریخی را آتیش زدند کی باید جوابگو باشد چه خوب این قانون جنگل را کجا تدریس کردی ؟این دیگر سال 88 نیست همه حرامی ها باید ملاء عام اعدام بشوند فقط قصاص
United States
جای که گوشت نیست چغندر سالاره
ولی ایران این همه متخصص و هنرمند واقعی داره
حالا مثلا ترانه علیدوستی گیه مثلا
Iran, Islamic Republic of
احیانا پدر و پسر درودی که مردم نیستن؟!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آدمهای بی شناسنامه در این کشور بزرگ شدن که ارزش نشان دادن ندارن حالا در مشکلات کشور خود را با افتخار در صف جلادان وسفاکان این ملت قرار می دهند
حمید
Iran, Islamic Republic of
اینها هنرمند نیستند. یک عده از افراد شهرت طلب هرزه گوی بی ارزشن که ای کاش از جامعه محو بشن
Iran, Islamic Republic of
ترانه خانوم اگه خیلی از وضعیت کشورت ناراحتی
دیگه در این کشور بازیگری نکن و قراردادهای میلیاردی نبند

اگه دلت برای مردم کشورت هم خیلی میسوزه پول هایی را که تا امروز از بازی در سریال ها و فیلم های این کشور بدست آوردی اول اعلام کن و بعدش اگه دلت خواست به مردم مستضعفش به هر طریقی میپسندی تقدیم کن .

وظیفه اداره و کنترل معترضینو هم به مسولین مربوطه بسپار یا حداقل پاشو دو قدم برو لب آگاهی ببین چیکار کردن بعدش اظهار نظر کن ؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این فرد دیپلم ریاضی داره قبل از شهرزاد هم فقط افتخار بازی توی فیلم های درپیتی رو داشته چرا اینقدر مهمش میکنید که نظرشو که معلومه از کجا خط میگیره منتشر میکنید؟
ما خودمون هنرمند نداریم؟؟ اونا اظهارنظرهای بهتری دارن یکم به اونا اهمیت بدید نه به اینها شما باید بعنوان صدای مردم اعتراض کنید و ممنوع التصویری و برخورد قانونی با اینا رو بخواید!!
Iran, Islamic Republic of
دقت کنید اینا همونایین که از شکست داعش ناراحتن!! اینا کلا دوست دارن مردم بیگناه کشته بشه به خودشون که میرسه نباید هیچ برخوردی داشت
یه عده وحشی داعشی حقشونه کشته شن
Iran, Islamic Republic of
دیدین بهاره رهنما گفته لیسانس حقوق غذایی داره؟!
والله ما که حقوق میخونیم تا حالا همچین گرایشی توی حقوق ندیدیم!! شاید به صنایع غذایی مربوطه!!
Iran, Islamic Republic of
اینقدر در سایه اصلاحات و رفرمیستها مردم پررو شدن که یک دختر بچه دستور میده و احساس شاهی می کنه /
مردم بیداربشید
Iran, Islamic Republic of
کجاش عجیبه
نجفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
با به اصطلاح هنرمندانی در کشور مواجه هستیم که فرق مزدور سازمان منافقین و متعرض به جان و مال مردم را با یک فرد معترض به وضع موجود را نمی دانند.
در ضمن وضع موجود را هنرمندانی مثل تو برای مردم به ارمغان آوردید با حمایت از یک گروه خاص بدو در نظر گرفتن ظرفیت ها و توانایی ها.
شما در پیشگاه مردم باید پاسخگو باشید نه نصیحت گر!!!!!
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
وی حالم از این بازیگرها بهم میخوره
زدن ملت کشتند خانواده ها داغدارشدند بعد میگی کاری به کارشون نداشته باشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باز هم این بازیگرهای ...دهان باز کردند
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
دردیاری که هنرپیشه به مطرب گویند/خاک بر فرق سر مردم صاحب هنراست
Iran, Islamic Republic of
...
یاسین
Iran, Islamic Republic of
مردمی که به وضعیت معیشت معرضن صفشون رو از اعتشاش گر ها جدا کردن
کسانی که کارشون توهین به مقدساته و برای هیچ چیزی ارزش قائل نیستند و با اسلحه و ... مردم رو می کشند و به اموال همین مردم آسیب می زنند اسمشون معترض نیست
خانم علیدوستی تو این چند روزه اینها چقدر خسارت به مال و جان مردم زده باشن خوبه؟
می دونی داری از کی حمایت می کنی؟
شما بهتره بری به اون فیلمهایی بچسبی که مردم ایران رو یه مشت بدبخت فقیر و سراسر مشکل معرفی می کنه شاید جایزه از دست دشمنان این ملت بگیری
احسان از شیراز
Iran, Islamic Republic of
خانم علیدوستی اون عینک کوررنگی که به چشمتون زدید رو لطفا بردارید واضح ببینید قضایا رو
Iran, Islamic Republic of
یعنی با کسی که پرچم کشور را اتش زده یا به کلانتری حمله کرده و میخواد اسلحه خانه رو غارت کنه یا حسینیه اتیش زده یا به مسافران تاکسی و اتوبوس حمله کرده یا ماشینهای مردم را اتش میزنه چطور باید برخورد کرد؟؟؟؟ من یه سیوال از این سرکار خانم دارم اگه اسلحه خانه کلانتری به غارت بره و با همون اسلحه یکی از اعضای خانواده ایشون کشته بشه یا اگه خود ایشون یا یکی از اعضای خانوادشون مسافر یکی از اون تاکسی های اتش زده باشند یا اگه پدر و برادر ایشون بجای اون دو هموطن درودی زیر ماشین اتش نشانی که توسط اشرار رها شد جان میدادن..... حالا و الان بازهم باهمین لحن صحبت میکردن؟؟؟؟یا فریاد وا مصیتا و داد از نبود امنیت و محافظت از شهروندان در مقابل اشرار ایشون بلند بود؟؟؟؟ مرگ خوبه فقط برای همسایه؟؟؟؟ قدری فکر کن خانم عزیز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببعی میگه بع بع
Iran, Islamic Republic of
چه عکس خوبی انتخاب شده
داره خاک می ریزه تو سرش
دمتون گرم
سعید
Iran, Islamic Republic of
مثلا ایشون چیکاره این مملکت هستن
Iran, Islamic Republic of
يعني چي که افکار يک نفر هنر پشه براي شما مهم است
Indonesia
خانم علیدوستی نمایش می توان داد و از حقوق بشر سخن گفت ولی نمی شود انتظار داشت مقر انتظامی مورد حمله قرار بگیرد و افراد بیایستند به تماشا که مثلا داریم مدارا می کنیم همه شاهد بوده و هستند که شعارهای تندی علیه فردی داده شده که اصلا در تعیین بودجه و تقسیم آن ذیدخل نیست و نبوده ولی هیچ اقدامی علیه آنها نشده اما در حملات به مقرهای انتظامی و دولتی مسلما باید از آنها دفاع کرد و این حق هر نظامی است چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم همین روزها شاهدیم در فرانسه دو پلیس کشته شده اندو دولت فرانسه اشد مجازات مرتکبین را خواستار شده است چه شده که در ایران نیروی امنیتی و انتظامی باید آسیب ببیند تا مثلا معترضین با خیال آسوده حمله فیزکی خود با مقر و افراد امنیتی را انجام بدهند؟؟
زینب
Iran, Islamic Republic of
خب چرا اینجوری میکنین شما؟ مگه چی گفته بیچاره؟
چرا هر کی حرف میزنه میریزید نقدش میکنید؟ خود شما مثلا که نظر میدید خیلی الان مهمید؟ یا مثلن من؟
خب حرفشو زده چرا دارین میخورینش؟
مگه حرفش اشتباست؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نیست؟ خوب وقتی معلوم شده اینا با لباس یک دست دارن از یکجا دستو رمیگیرن باهاشون برخورد نشه یعنی چه؟ الان وقت این ژستای مسخره اس؟
الهام
Iran, Islamic Republic of
اصن درد مردمو میفهمن از گرونی بگیر و بیکاری جوونا و گرسنگی بیشتر هموطنامون بیشتر زنان و دختران بخاطر بیپولی به فساد کشیده هشدن شده یبار حرص بخورن خاطر نون شبشون یا پیش زنو بچهاشون شرمنده باشن همه چیو از ملت گرفتن بعد اونوقت توقع دارن مملکت ساکت بمونن و با تهدید و کتک کاری میخان مردمو بترسونن و ساکتشون کنن اکه واقعا میخان وعض مملکتو درست کنن و ساکتشون کنن خودشونو یه ذره بجایه ملت بزارن
ش
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
مردم منتظرحرف توبودن انصافا؟
Iran, Islamic Republic of
...
مجيد
Iran, Islamic Republic of
بعضي ها جوك سالند.
خوبه اينا بازيگر شدن وگرنه مونده بودند عقده هاشونو چطور بيرون بريزن و اظهار نظر بكنننند. لطفا خاموش.
Iran, Islamic Republic of
...
اشکذری
Iran, Islamic Republic of
اینا میگن چیکار کنیم!؟
اجازه بدیم هر که را میخوان بکشن؟
هر جنایتی میخان انجام بدن؟
انقلاب با کشته و مجروح دادن آغاز میشه. اینا با کشتن و مجروح کردن مردم مثلا دارن چیکار میکنن؟!
Iran, Islamic Republic of
همین مون مونده بود که ترانه علیدوستی برای ما نظری پرداز بشه فکر کنم حال وهوای شهرزاد هنوز از سرش بیرون نرفته وهنوز تونقششه!
شاهین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه طی سالهای اخیر، دستگاههای تبلیغاتی بخصوص صدا و سیما انقدر به سمت ستاره پروری و سلبریتی سازی رفته که اینها در هر زمینه ای حتی اگر تخصص و اطلاعات نداشته باشند، به خودشون اجازه اظهار نظر می دند. چون می دونن که عده زیادی هم چشمشون به دهن اینهاست. بخاطر اینکه ستاره اند!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که حیوانات را مقدم بر انسانها میدانند درک از مسائل برایشان همینقدر است
Iran, Islamic Republic of
خانم علیدوستی خودت روبگذارجای خانواده های جان باخته ببینم بازهم میتونستی این حرفها روبزنی شماها که خبراز مشکلات مردم ندارید اگه میگید بااینها باید حرف زد ازحرف زدن باید گذشت اینها یه مشت حرام خوربه تمام معنا بودند پس لطفا شما بازیگران یا نظرندید یا اگه میخواهید اظهارنظرکنید درست وبجا باشه
Iran, Islamic Republic of
این چه عددی است که حرف اون را انتشار میدید جهان از تو بعیده که اخبار زرد پخش کنی
گلي
Iran, Islamic Republic of
دولت ما و مسئولينش دچار يك كاهلي و سستي شده اند كه نتيجه اون اين وضع اقتصاديه داغونه آقاي روحاني فرموده اند علت اين قضايا مسئولين مربوط به هر حوزه است اما جناب رئيس جمهور خودشما اين كابينه را انتخاب كرده ايد. با هر گونه برخورد ناهنجار از سوي مردم مخالفم(آتش زدن بانك و كشتن پدر و پسر) ولي مسئولان محترم بايد سوي بسيار مهمتر اين فرياد ها را بشنوند و عزم خود را به كار گينرند(البته از نوع با غيرتش و دلسوزش نسبت به ايران و پستي كه داره) در ضمن اين دوستان هنرمند هم بهتر است اگر ميخواهند اظهار نظري همسو با مردم نيازمند داشته باشند بايد حتماً كلمه "مردم"را از دامنه واژگان قليلشان پاك كنند و خود را همراه هم وطنان درد كشيده اين روز ها كنند وگرنه بهتر است يا با دانش اندك خود به كار هاي بي كيفيت خود ادامه دهند يا به راحتي از كشور خارج شده و به زندگي در پر قوي خود ادامه دهند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام نمیدونم چرا بازیگر ها فکر میکنند نظراتشون درست و برای مردم مهم است ملت بزرگ و شریف ایران منافقینی که قصد اشوب در کشور امام زمان را دارند محکوم میکند مردم ایران مردمی هستند که برای حق برای دفاع از مظلومان به میدان های جنگ می شتابند انسان های پستی که به اموال مردم بی گناه واموال بیت المال حمله کرده از ما نیستند ان ها منافق و پیروان شیطان هستند من عاشق رهبرم وعاشق کشورم هستم ننگ بر خود فروخته ها ننگ بر اسلام امریکایی
قق
Iran, Islamic Republic of
...
marzi
Iran, Islamic Republic of
این خانم اگه شعور و سواد کافی داشتن میفهمیدن که نباید تو هر مسئله ای اظهار نظر کنن و کار رو باید بسپرن دست کاردونش
هادی
United Arab Emirates
تومثلا کی هستی که واسه اغتشاشات نظربدی
Iran, Islamic Republic of
باز هم ادای روشن فکری
محسن
Iran, Islamic Republic of
ترانه خانم کجای دنیا دیدید یه معترض پرچم کشورشو اتیش بزنه شما بهتره همون هنرنماییتونو بکنین فرانسه که به قول شما به اصطلاح هنرمند یه کشور کاملا ازاده میگه توهین به مامور پلیس توهین به جمهوریه دراخراگه شما هنرمندید پس امثالی مثل ثریاقاسمی کی هستند
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم اینارو بزرگ نکنید اکثر بازیگران البته نه هنرمندان درک سیاسی ندارند وخودشون رو روشنفکر می انگارند با این پست ها اینا میخواند بزرگ بشن ولشون کنید بحال خودشنون////متشکرم
علی
Iran, Islamic Republic of
تودیگه حرف زیادی نزن
از تو کسی نظر نخواست
خودشیفته
Iran, Islamic Republic of
توهین به شعور مردم است، انعکاس دیدگاه‌های این قبیل افراد....
مگر اینها جدای از مهارت هنرپیشگی فضیلت دیگری دارند؟!
این هنرپیشگان و فوتبالیستها و..... خود، از مستضعفان فکری و فرهنگی جامعه هستند و باید به اینها تحلیل رساند، نه اینکه تحلیل! های بی اعتبار اینها را نشر داد
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
خانم علیدوستی سلام واحترام...

در موضوعات این چنینی که ماهیت ان نیاز به درک مسایل امنیتی واجتماعی بالایی دارد نبایستی نظر بدید...

شما عملا از هرج ومرج واغتشاش وانارشیث حمایت نمودید واین از یک هنرمند فرهیخته دور از انتظار است.‌
Iran, Islamic Republic of
بازیگران که فاقد حداقل سطح آگاهی و دانش هستند لطفاً بیش از این خودشونو مفتضح نکنند. پسته بی‌مغز اگر لب وا کند رسوا شود... چرا متوجه نیستید شما بازیگران که رابطه مردم و نظام یک تعامل دو سویه و جریان دو طرفه است. هم مردم و هم نظام در قبال یکدیگر مسولیتهایی دارند که کوتاهی و قصور هر کدام باعث برهم خوردن تعادل در جامعه می‌شود.
اعتراض و تخریب و قتل و جنایت موضوعات متفاوتی هستند که هرکدامشون یک حکم خاص دارند.
لطفاً خانمها و آقایان بازیگر بفهمند و مطلق حرف نزنند. بین معترض و متجاوز تفاوت از زمین تا آسمان است. بهتر بازیگران بروند به مهمانی‌هاشون و لباسهای نامتعارفشون و حیوانات خانگی نگهداشتن‌شون مشغول باشند و ژستهای روشنفکر مأبانه نگیرند که خودشونو بیشتر از چشم مردم می‌اندازند.
باید کفن بپوشید بروید از نظامی که شما درون آن بازیگر شدید دفاع کنید. راحت زندگی میکنید و هیچ جواب و راهکار مطلوبی هم برای بهبود وضعیت فرهنگ ندارید بیشترین بهره‌وری را داشتید کمترین بازدهی را دارید...بس کنید تورو خدا دیگه نمیشه تحملتون کرد شما جماعت مدعی را
United States
...
مهماندار هواپیما
United States
این خانم برای ویزای پاریس این حرافی ها را می کنه
محمد کاظم
Iran, Islamic Republic of
خانم بازیگر، مترجم، سیاستمدار، بنت الفوتبالیست، مظلوم فی شهرزاد خاصه من جانب الآقا بزرگ و القباد، سلبریتی، تئوریسین و همه چی تموم ، میشه شما وامثالهم سرتون به کار خودتون گرم باشه؟ ممکنه بفرمایید وقتی سلبریتی ها در طوفان کاترینا وپورتو آمریکا کمکهای میلیون دلاری میکردند شما در زلزله اخیر به مردم هموطنت در شبهای سرد پل ذهاب وثلاث باباجانی چقدر کمک کردید؟ میشه بفرمایید یک تکه از لباس وکیف وکفشتون فقط یک تکه که ساخت مملکتت باشه را نشان بدی ؟ میشه بگی بجای چندماه لندن گردی چند بار به بعضی استانهای کشورت که توش پروژه فیلمبرداری نبوده باشه رفتید؟ شمارا چکار به مردم ودرد مردم؟ مطمئن باش نیروی اناظامی ودستگاه قضا کاری میکنند که خیروصلاح مردم ومملکتشون هست ولی شما بگو در آمریکا، اسراییل وغرب با آتش زننده پرچم کشور وتخریب کننده مرکز پلیس وتخریب کننده ماشین آتش نشانی وقاتل نوجوان ومردم بیگناه چه می کنند؟ چرا به جای توصیه رندانه به نیروی انتظامی ودولت به مداخله گران نگفتی جوانان مملکت من را تشویق به خشونت نکنید، به جوانان مملکت من آموزش ساخت وپرتاب بمب ندهید ، کاش به رجوی خائن می گفتی تو که هفده هزار از همین مردم کوچه وبازار را کشته ای خفه شو ودم از دمکراسی نزن، کاش حداقل بقدر بعضی هنر پیشه های آمریکایی وغربی به رژیم کودک کش اسراییل اعتراض میکردی وبخصوص با اظهارات نتانیاهو میگفتی در امور میهن من فضولی نکن ،کاش...........، شما مواظب قراردادتان، تعهدات تهیه کننده و مد ومدیتیشنتان باشید سنگین تر است ، این ژست ها به شما نمی آید یا لااقل زود است،
Iran, Islamic Republic of
ترانه جون لطفابه دوستات هم که ریختن توخیابون وشعارسیاسی و...میدن واصلا درداقتصادی هم ندارن بگوجون وناموس وامنیت مردم براشون مهم باشه وبهشون صدمه نزنن
توکه اینهمه نوع دوست هستی
دمت گرم
فداایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی شرفین همتون بی ذاتین مرگ بر ستمگران
صبا
Iran, Islamic Republic of
یک ایرانیع وحق داره نظر بده بازیگره واسه خودش بازیگره چه ضرری به من و تو رسونده
Iran, Islamic Republic of
کاری به حرفای این فرد ندارم ولی چرااعتراض مردمم روبه کجروی دولت روحانی وفشاربرمردم متهم میکنید ؟؟
آیدا
United Arab Emirates
سلام خدمت همه دوستان عزیز
متاسفم برای چند چیز
اول برای خودم و شما که از انتقاد فقط بی ادبی و توهین رو آموزش دیده اید
دوم برای خودم و شما که اطلاعاتمون در حد و اندازه همین خانم هم نیست ولی به خودمون اجازه اظهار نظر و گاها خیلی مطمئن میدیم
سوم برای خودم و شما که فکر میکنیم هرکس مخالف ما فکر میکنه و نظری ضد ما داره منافقه و ضد نظام و چیزهایی که شما میگید
ما اگر انتظار پیشرفت داریم
پیشرفت از خودمون شروع میشه از دیدمون از کلاممون از احتراممون.....