جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خلیل‌زاده از جمع سرخپوشان جدا شد

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 578429
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز خود را در زمین پژوهشگاه نفت دنبال کرد. در این تمرین، مدافع سرخپوشان هم علاوه بر تمرین با تیم، برنامه ویژه‌ای را زیر نظر بدنساز دنبال کرد.
خلیل‌زاده از جمع سرخپوشان جدا شد
به گزارش جهان نيوز، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت 11:05 دقیقه بعد از صحبت‌های سرمربی و افشین پیروانی در زمین پژوهشگاه نفت تهران برگزار کردند.

تمرین با گرم کردن، حرکت از بین و از روی موانع، کارهای تعادلی و کششی و کار با وزنه آغاز شد. پس از آن، تمرین تاکتیکی روی جایگیری نفرات در زمین و انتقال توپ از دفاع به حمله کار شد. پاسکاری در 18 قدم برای گلزنی، بخش بعدی کار بود تا مهاجمان و هافبک‌ها شرایط تحت فشار را مرور کنند.
 
در جریان تمرین امروز، شجاع خلیل‌زاده در بخش‌هایی از تمرین، از جمع سرخپوشان جدا شد تا اختصاصی زیر نظر مارکو کار کند ولی در ادامه به تمرینات گروهی اضافه شد.برنامه دیگر سرخپوشان در قالب یک بازی فوتبال یازده به یازده انجام شد، با این تفاوت که یک تیم نباید خیلی سخت‌گیری می‌کرد و هدف این بود که برنامه بازی ارائه شده از سوی برانکوتوسط تیم دیگر مرور شود تا ملکه ذهن بازیکنان گردد. ضمن اینکه خلیل‌زاده هم در این تمرین حضور داشت.

منبع:برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *