پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ماجرای جوانانی که با استقلال قرارداد 5 ساله بستند

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 578425
بازیکنان جوانی که در ابتدای فصل با این باشگاه قرارداد 5 ساله بستند یکی یکی در حال جدایی از این باشگاه هستند.
ماجرای جوانانی که با استقلال قرارداد 5 ساله بستند
به گزارش جهان نيوز، پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر مسئولان باشگاه استقلال و کادر فنی وقت این تیم بازیکنانی را جذب کردند که همگی آنها جوان و کم نام و نشان بودند.

در آن زمان عنوان شد که استقلال به سمت و سوی جوانگرایی پیش می رود و منصوریان هم وهده داد که تیمی را تحویل باشگاه داده که تا سال 1400 این باشگاه از نظر بازیکن بیمه است!

حال با گذشت 17 هفته از لیگ برتر شفر تغییراتی را در استقلال ایجاد کرده که حتی بازیکنان ملی‌پوش استقلال هم حاشیه امنیتی برای بازی کردن در این تیم به صورت ثابت ندارند و وی چند بار ادعا کرده تیم بزرگ استقلال در همه جای ایران طرفدار دارد و بازیکنان این تیم هم باید در حد و اندازه این باشگاه باشند.سرمربی آلمانی استقلال در برنامه ریزی خود سعی دارد روی آکادمی هم نظارت داشته باشد و  به همین دلیل درخواست کرده تا میگوئل کولی به تهران بیاید تا ساناک را بیشتر در تیم‌های پایه درگیر کند، در اولین اقدام تمرینات این تیم را خلوت و اعلام کرد  به یک سری از بازیکنان در این تیم بازی نخواهد رسید و آنها باید برای اینکه فوتبال بازی کنند به تیم‌های دیگر بروند.

از آغاز نیم فصل دوم شفر بازیکنانی مثل عظیم گوک که سرباز شده و به ملوان رفته است،فردین نجفی، علی اکبر نجفی، امیر شیخ‌الاسلامی،حسین توکلی و امیر حسین کارگر را از حضور در تمرینات منع کرد و از باشگاه خواست تا این جوانان را در اختیار تیم‌های دیگر قرار بدهند.

نکته جالب این است که با اکثر این بازیکنان قرارداد 5 ساله و 3 ساله امضا شده بود. از سوی دیگر بازیکنی مثل قائدی هنوز موفق نشده جای خود را در ترکیب استقلال پیدا کند و نفراتی مثل سهرابیان و محمد جواد محمدی فقط در تمرینات حاضر می‌شوند اما فرصت حضور در فهرست 18 نفره نصیب آنها نمی‌شود که این موضوع نشان می‌دهد تفکر شفر این است که هر بازیکنی در تمرینات بزرگسالان حاضر نشود.








 
شفر در کنفرانس قبل از بازی با ایرانجوان در این باره گفت:باید توافقی بین باشگاه و باشگاه‌های دیگر در خصوص ورود یا خروج بازیکنی صورت بگیرد. این‌طور نیست که یک لیست به مدیرعامل بدهم و بگویم این لیست خروج است . من با بازیکنان صحبت می‌کنم و توضیح می‌دهم که اگر جای دیگری بروند این شانس را دارند تا فوتبال بازی کنند و بیشتر دیده شوند.

ما 26 بازیکن داریم که برخی از آنها جوان هستند و سن پایینی دارند. بهتر است آنها در تیم امید و رده‌های دیگر شانس بازی کردن پیدا کنند و ما عملکرد آنها را ببینیم. پیش از این گفته بودم تیم‌های رده‌های پایه سازنده فوتبال ما خواهند بود.

شفر به خوبی می‌داند استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ و جام حذفی به میدان برود به همین دلیل بازیکنانی را که از نظر فنی به کارش نمی آیند را کنار گذاشته تا ثابت شود که دور اندیشی به سبک منصوریان که شاید فکر می‌کرد تا سالها در استقلال می‌ماند، چندان در فوتبال ایران جواب نمی‌دهد و حالا در این بین باشگاه استقلال باید قرارداد همان بازیکنانی که در ابتدای فصل امضا شده بود را فسخ کند!

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *