جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

​پوتین: به ایفای نقش در تاریخ فکر نمیکنم

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 578389
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه‌ای گفت، آنچه که دوست دارد از رسانه‌ها بشنود این است که او و تیمش توانسته‌اند بهترین نتایج ممکن را برای روسیه رقم بزنند.
​پوتین: به ایفای نقش در تاریخ فکر نمیکنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری ایتارتاس نوشت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه‌ای گفت که به دنبال این بلندپروازی نیست که اعلام کند همه اهداف این کشور را به شکلی درخشان عملی کرده اما آنچه که او تمایل دارد بگوید این است که او و تیمش توانسته‌اند بهترین نتایج ممکن را برای روسیه رقم بزنند.

پوتین این اظهارات را به هنگام شرکت در یکی از برنامه‌های خبری ویژه شبکه یک تلویزیون روسیه ایراد کرد.

پوتین در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه دوست دارد چه اخباری را بشنود گفت: ما هم اکنون سال نو میلادی را جشن می‌گیریم و رویای آینده را در سر داریم. همکاران من و خود من همواره درباره آینده روسیه صحبت کرده‌ایم و مشخص کردیم که چه پیشرفت‌هایی را می‌خواهیم رقم بزنیم و کشور را به سمت آنها ببریم.

وی ادامه داد: من قطعا یک واقع‌بین هستم. درک می‌کنم که هیچکس هرگز نخواهد گفت که ما به شکلی درخشان تمامی اهدافی که در پیش‌رویمان قرار داده‌یم را عملی کرده‌ایم و همه مسائل را حل کرده‌ایم. در زندگی واقعی هرگز این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی افزود: اما من می‌خواهم روزی در اخبار یا از زبان یک تحلیلگر بشنوم که تمامی تلاش‌های ممکن را برای دستیابی به اهدافی که مشخص کردیم انجام داده‌ایم و آنها وضعیتی را که به هنگام تعیین این اهداف وجود داشت، در نظر گرفته و در نهایت نیز مشخص می‌کنند که دوره زمانی تعیین شده برای حل مسائل به کجا منجر شده است.

در عین حال رئیس‌جمهور روسیه گفت: اوقات فراغتش را صرف خواندن کتاب‌های تاریخ می‌کند هرچند که اوقات فراغت او خیلی زیاد نیست.

او اظهار داشت که درباره نقشش در تاریخ نمی‌اندیشد.

رئیس‌جمهور روسیه درخصوص اینکه چه تصوری از خودش در کتاب‌های تاریخی آینده دارد، گفت: من در این مورد فکر نمی‌کنم چراکه اگر شروع به فکر کردن درباره آن کنیم خودتان را بزرگتر از چیزی که هستید خواهید دید. شما تنها باید به دنبال درست کار کردن باشید.

پوتین در عین حال گفت که زمان فراغتش را صرف خواندن کتاب‌های تاریخ می‌کند.

رئیس‌جمهور روسیه خاطر نشان کرد: من مطالعه کتاب‌های تاریخ را دوست دارم. من الان همین چیزی که می‌بینید هستم اما همیشه تلاش می‌کنم بفهمم یک رهبر مشخص در تاریخ زمانی که تصمیمی را گرفته چه فکری در سر داشته است و چه اهدافی را مدنظر داشته و چه چیزهایی را به دست آورده است. من خودم تاریخ را معمولا بررسی می‌کنم و رخدادهای گذشته را از نقطه نظر خودم می‌بینم و این کار را خیلی زیاد دوست دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *