سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بیلبوردی در لندن خشم اسرائیل را برانگیخت +عکس

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 578167
در حالی که رژیم اشغالگر قدس عهد التمیمی۱۶ساله را به اتهام اقدام خشونت آمیز علیه نظامیان اسرائیلی زندانی کرده است، انتشار تصاویر این نوجوان فلسطینی در خیابان های لندن خشم اسرائیل را برانگیخت.
بیلبوردی در لندن خشم اسرائیل را برانگیخت +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بعد از بازداشت «عهد التمیمی» دختر نوجوان فلسطینی و انتقال او به زندان های رژیم اشغالگر قدس، تصاویر او در حالی که در حال مبارزه با نظامیان اسرائیلی است در بسیاری از شهرهای اروپایی منتشر شده که خشم اسرائیل را برانگیخته است.

بر اساس این خبر تصاویر عهد التمیمی در چند ایستگاه اتوبوس در لندن پایتخت بریتانیا منتشر شده است که اسرائیل او را به اتهام اقدام خشونت آمیز علیه دو سرباز اسرائیلی بازداشت کرده است.

پوسترهایی که با چهره عهد التمیمی در کشورهای اروپایی منتشر شده خواستار آزادی او شده است. اسرائیل هم اعلام کرد که گروه های حامی اسرائیل در اروپا و بریتانیا از مسئولان اروپایی خواسته اند تا تصاویر این مبارز فلسطینی را از خیابان ها جمع کنند.

دادگاه نظامی اسرائیل همچنان حکم بازداشت عهد التمیمی را تمدید می کند.
او  دانش آموز دوره دبیرستان است  و به همرا دختر عموی اش «نور التمیمی» اجازه نمی دهند که نظامیان اسرائیلی از محوطه خانه آنها به سوی جوانان فلسطینی تیراندازی کنند، به همین دلیل اسرائیل نور و عهد التمیمی و مادر عهد نریمان را بازداشت کرده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *